Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 29 juli 2019, 12:35   #61
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Om terug te komen op de openingspost, nl. de clash tussen een jood en moslima:

Check je bovenstaande ook bij de joden... of zijn ze ongeacht hun vriendennetwerk, tijdsbestedingen en eigen doorgedreven apartheidsideologie wél Belgen?
Vraagt een mevrouw die zelf wel rond loopt met een hoofddoek om zich toch maar overal te onderscheiden!
alice is offline  
Oud 30 juli 2019, 16:16   #62
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
De NVA is één grote hypocriete bende.
Blijkbaar heb je nog niet begrepen dat Islam "geen godsdienst is" maar een politieke doctrine gebaseerd op geweld moord en doodslag. Sloor;;;;;;;;;;
TREBRON is offline  
Oud 30 juli 2019, 16:21   #63
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Om terug te komen op de openingspost, nl. de clash tussen een jood en moslima:

Check je bovenstaande ook bij de joden... of zijn ze ongeacht hun vriendennetwerk, tijdsbestedingen en eigen doorgedreven apartheidsideologie wél Belgen?
Een Jood gaat nooit proberen u te bekeren tot zijn geloof en zeker nier met geweld. De Islam daarentegen??????? Mohammed gaat er prat op dat hij eigenhandig op één nacht 800 ongelovigen de keel overgesneden heeft. Dat heb ik nooit gehoord van Jaweh noch van Christus, noch van Boedha...
TREBRON is offline  
Oud 1 augustus 2019, 10:07   #64
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Een Jood gaat nooit proberen u te bekeren tot zijn geloof en zeker nier met geweld. De Islam daarentegen??????? Mohammed gaat er prat op dat hij eigenhandig op één nacht 800 ongelovigen de keel overgesneden heeft. Dat heb ik nooit gehoord van Jaweh noch van Christus, noch van Boedha...
In het artikel van de link zag men het zo.

Het gevaar ligt in de gehele Koran - 'Mekkaanse islam' versus 'Medinese islam'.

En de conclusie die er uit voortvloeide was de volgende:

Citaat:
Conclusie: De Mekkaanse soera’s in de Koran zijn niet zo vredevol als ze misschien lijken, want ze zetten (subtiel) de toon voor de daaropvolgende Medinese oproepen tot gewelddadige jihad.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 1 augustus 2019 om 10:07.
Universalia is offline  
Oud 1 augustus 2019, 13:40   #65
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Om terug te komen op de openingspost, nl. de clash tussen een jood en moslima:

Check je bovenstaande ook bij de joden... of zijn ze ongeacht hun vriendennetwerk, tijdsbestedingen en eigen doorgedreven apartheidsideologie wél Belgen?
Die orthodoxe Joden zijn uiteraard totaal niet geïntegreerd. De andere Joden wel.
Maar geen van beide pleegt terroristische aanslagen, leeft van uitkeringen, zorgt voor overlast, of zoeken hun bruid in achterlijke dorpen.
Ik ben een groot tegenstander van de Israëlische onderdrukking van de Palestijnen, maar dat mag gezegd worden.
Met name Marokkanen (niet "moslims") en andere Noord-Afrikanen staan torenhoog boven al de rest in de statistieken wat betreft misdaad, en andere problemen. Dat probleem moet benoemd worden, als links de kop in het zand blijft steken, zullen mensen voor het VB blijven stemmen. Laten we een paard een paard noemen.

Het probleem is niet moslims, maar Marokkanen. Ooit al gehoord van een Iraniër die een oud vrouwtje overviel of een meisje verkrachtte?
Ik heb in Brussel gewoond, bij Anneessens, en in 90% van de gevallen waren het steeds Marokkanen die voor overlast zorgden. Ook de pickpockets op de treinen zijn in 90% van de gevallen Maghrebijnen (de overige 10% Roemeense zigeuners)

Laatst gewijzigd door tomm : 1 augustus 2019 om 13:52.
tomm is offline  
Oud 1 augustus 2019, 13:46   #66
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Blijkbaar heb je nog niet begrepen dat Islam "geen godsdienst is" maar een politieke doctrine gebaseerd op geweld moord en doodslag. Sloor;;;;;;;;;;
Dat klopt niet. Islam is eigenlijk zeer vergelijkbaar met het christendom en het Jodendom. 90% van hun heilige teksten zijn gewoon van elkaar gekopieerd.

Het probleem tegenwoordig is radicale interpretaties van de Islam, aangemoedigd vanuit de Golfstaten. Met name de Islam broeders hebben ontzettend veel aanhangers onder de Marokkaanse gemeenschap in ons land.

In Arabische landen als Egypte of Syrië hebben ze korte metten gemaakt met de Islam broeders, maar bij ons mogen ze gewoon hun ding doen.
tomm is offline  
Oud 1 augustus 2019, 13:55   #67
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Die orthodoxe Joden zijn uiteraard totaal niet geïntegreerd. De andere Joden wel.
Maar geen van beide pleegt terroristische aanslagen, leeft van uitkeringen, zorgt voor overlast, of zoeken hun bruid in achterlijke dorpen.
Bron ?

Heb je de militairen niet in de Joodse wijk zien rondlopen ? Denk jij dat die daar gratis patrouilleerden ? In wijken waar geen overlast is zijn ze niet nodig.
__________________
ViveLaBelgique is offline  
Oud 1 augustus 2019, 14:01   #68
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Dit begrijp ik niet.

Een moslima van Turkse origine, die op de lijst van een politieke partij durft staan, politieke ambities heeft, enz... lijkt me net wel goed geïntegreerd.

Bovendien weten we ook niet waarvoor iedere autochtoon op een lijst staat. Dus de kiezers van Sevilay zullen haar wel kennen.
Ik weet hoe het werkt, men wil allochtone stemmen aantrekken en zet dan iemand met een niet-Belgische naam en een ander kleurtje (alhoewel veel Turken zijn net zo blank als de gemiddelde Belg) op de lijst, zonder goed te weten waar die persoon juist voor staat. Bij een autochtoon gaat men alles dat hij op facebook schreef, of andere zaken, na. Maar bij allochtonen gaat dat moeilijker want die schrijven in het Turks, hebben een Turkse vriendenkring, etc. Alle partijen hebben zich daaraan schuldig gemaakt.
Bij alle partijen zijn Erdogan aanhangers (onder de Turken) en moslim broeders (Marokkanen). Ik ken er enkele persoonlijk. Iemand die verkozen werd voor de gemeenteraad voor CDH. Die mens wil de Sharia invoeren, vind dat ongesluierde vrouwen niet op straat horen, wil niet in een restaurant eten waar ongesluierde vrouwen zitten(Halal is niet voldoende), etc.

Vergelijk dat met mijn Iraanse vrienden met wie we samen naar homo café's gaan, die bier drinken, etc. maar net zo goed moslim zijn.
tomm is offline  
Oud 1 augustus 2019, 14:03   #69
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.852
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Bron ?

Heb je de militairen niet in de Joodse wijk zien rondlopen ? Denk jij dat die daar gratis patrouilleerden ? In wijken waar geen overlast is zijn ze niet nodig.
ja, om joden te beschermen tegen is(lam)-tuig
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 1 augustus 2019, 14:34   #70
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.628
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
ja, om joden te beschermen tegen is(lam)-tuig
Ik woon er en het is intussen de meest nutteloze besteding van militaire manschappen gebleken. De joodse burgers in Antwerpen verdienen een veilige omgeving, maar als de vele moslims die er zijn zo gebrand waren op een aanslag was dat al zeker geprobeerd.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline  
Oud 1 augustus 2019, 16:31   #71
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
ja, om joden te beschermen tegen is(lam)-tuig
Als de joden zich wat meer seculier opstelden en er niet als een Jood rondliepen bezorgden ze geen overlast met hun bescherming tegen is(lam)-tuig (sic).
__________________
ViveLaBelgique is offline  
Oud 1 augustus 2019, 16:41   #72
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.852
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Ik woon er en het is intussen de meest nutteloze besteding van militaire manschappen gebleken. De joodse burgers in Antwerpen verdienen een veilige omgeving, maar als de vele moslims die er zijn zo gebrand waren op een aanslag was dat al zeker geprobeerd.
en heb je de Staatsveiligheid toen ook gebriefd over uw strategisch inzicht ???
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 1 augustus 2019, 17:23   #73
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Na deze zin kan je best stoppen met luisteren. Net als de frase "Ik ben geen racist, maar..." kan na de zin "Ik ben niet politiek correct, dus..." alleen maar domme dingen zeggen.



Alle racisten hebben een zwarte vriend, hé.



Ghetto's zijn er niet in België. Zo erg is het racisme en de uitsluiting nu ook weer niet. In Centraal- en Oost-Europa waren er in de hoogdagen van het antisemitisme inderdaad ghetto's waar de Joden naar verbannen werden en ook nu nog heerst er een heel rechtse mentaliteit in Centraal- en Oost-Europa.

En nogmaals er zijn bij ons geen Marokkanen en Turken. Wat religie betreft, er zijn inderdaad Belgische moslims en dat hoeft absoluut geen probleem te zijn, die religie is al enkele decennia erkend en in België is altijd heel liberaal geweest qua uitingen van religie.

Wat er wél is gebeurd, is een typisch proces van creatie van een etnische minderheid. Ik raad je aan om wat wetenschappelijk onderzoek over migratie te lezen, je zou minder gemeenplaatsen uitkramen.



Wat telt, is de waarheid. En daar heb jij lak aan. Jij verdraait de waarheid naar gelang het Poetin uitkomt. Dezelfde daad die je bij een VS-vazalstaat zal bekritizern, zal je toejuichen bij een Poetinvriendelijk regime.

Je mag het nog zoveel betreuren, maar t.o.v. het Westen is Rusland nu eenmaal een achterlijk ontwikkelingsland. Wij in het Westen zijn de geavanceerde kapitalistische landen en daarom heb je bij ons een échte linkerzijde omdat we ook een échte arbeidersklasse hebben met bewuste en belezen militanten.

Door oligarchen gesteunde partijen die wat reactionair nationalisme overgieten met wat pseudo-linkse slogans en die zich dan nog communisten durven noemen zijn nog geen linkerzijde die naam waardig.



Het woord ghetto wijst op racisme en discriminatie vanwege de meerderheid. Je zal waarschijnlijk een andere term bedoelen: "communautarisme" b.v. waar men aan blaming the victim doet. Men verwijt de uitgesloten groep dan dat ze "op zichzelf" zouden blijven.

Dat is niet "de realiteit benoemen" maar gewoon liegen.



Radicalisering betekent naar de radix (wortel) van de problemen gaan. Dat is dus goed. Reactionaire stromingen zijn helemaal niet radicaal.
Dat is het probleem met trotskisten, iedereen die het noet volledig eens is met hen, niet dezelfde woorden gebruikt, en hen wijst op de realiteit die heel ver af staat van hun theoretische ideologie is een reactionaire verrader. Met zulke mensen kun je niets aanvangen ze verzieken de linkerzijde, en een grote troef voor de Thatchers van deze wereld. Ze hebben zeker bijgedragen aan de ineen storting van de Sovjet-Unie en de overwinning van het Amerikaanse kapitaal. Het zijn gewoon de medestanders van Soros en co. Hun taak bestaat er in links te verdelen en verzwakken.
Ik heb in Anneessens gewoond, de grote meerderheid is van Marokkaanse origine, er woont bijna niemand van Belgische origine. Dat is een ghetto, in de Amerikaanse betekenis van dat woord. Volgens u mag daar zelfs niet over gepraat worden laat staan dat u de problemen van deze wijk wil zien. De weinige Belgen in zulke wijken zijn meestal oud en arm en stemmen VB of op andere rechtse partijen. In tegenstelling tot zetelideologen maken zij de problemen aan de lijve mee. Zij kunnen s avonds niet meer buiten of ze worden overvallen. Op elke hoek van de straat zijn drugsdealers actief. De ruiten van autos van bezoekers worden ingeslagen. Slagers die durven niet Halal vlees te verkopen en restaurants die alcohol verkopen worden geintimideerd, ruiten worden ingeslagen. Uit de moskee aan de andere zijde van de straat komen elke avond mannen in gewaden met salafistische baarden. Bij de bakker staat een donatieboks waar je geld kunr geven voor terroristen in Syrie. (Ik vind dit niet uit, tot vorig jaar stond die boks er, een Marokkaanse vriend legde mij uit wat er in het Arabisch stond...)

Rusland staat economisch achter ten opzichte van het Westen maar Poetin wil tenminste iets doen aan de door het Westen in stand gehouden wereldorde. Maar ik had ook liever een communist als Lukashenko gezien fan Poetin. China heeft een economie die grotendeels in handen van de communistische partij is (alle banken de meeste bedrijven) en heeft een miljard mensen uit de armoede geholpen.
Allemaal niet belangrijk volgens u want ze hebben zich niet strikt gehouden aan het trotskistische draaiboek (dat ondanks het feit dat het al 100 jaar vestaat nog nooit nergens gewerkt heeft).
Voor u is de juiste woorden gebruiken belangrijker dan de problemen oplossen en concrete actie. Bedankt dat u dat duidelijk maakte en dat u alle stereotiepen over de trotskisten en wereldvreemd links opnieuw bevestigt. Het is door figuren als u dat links niet doorbreekt in landen als Belgie.
Moureaux was ook een trotskist hij heeft het goed gedaan in Molenbeek...gewoon de problemen laten aanmodderen en doen alsof er geen probleem is. Een Marokkaanse vriendin van mij is verhuisd van Brussel naar Gent. De reden? Ze draagt geen hoofddoek en voor hangjongeren wil dat zeggen dat het een hoer is. Ze werd aangeraakt en bespuugd. Zoals Leman al zei, homos lopen ook beter niet hand in hand in zulke wijken. Maar ja ik ben de grote boeman omdat ik deze wijken ghettos noem.

Laatst gewijzigd door tomm : 1 augustus 2019 om 17:29.
tomm is offline  
Oud 1 augustus 2019, 17:59   #74
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik weet hoe het werkt, men wil allochtone stemmen aantrekken en zet dan iemand met een niet-Belgische naam en een ander kleurtje (alhoewel veel Turken zijn net zo blank als de gemiddelde Belg) op de lijst, zonder goed te weten waar die persoon juist voor staat. Bij een autochtoon gaat men alles dat hij op facebook schreef, of andere zaken, na. Maar bij allochtonen gaat dat moeilijker want die schrijven in het Turks, hebben een Turkse vriendenkring, etc. Alle partijen hebben zich daaraan schuldig gemaakt.
Bij alle partijen zijn Erdogan aanhangers (onder de Turken) en moslim broeders (Marokkanen). Ik ken er enkele persoonlijk. Iemand die verkozen werd voor de gemeenteraad voor CDH. Die mens wil de Sharia invoeren, vind dat ongesluierde vrouwen niet op straat horen, wil niet in een restaurant eten waar ongesluierde vrouwen zitten(Halal is niet voldoende), etc.

Vergelijk dat met mijn Iraanse vrienden met wie we samen naar homo café's gaan, die bier drinken, etc. maar net zo goed moslim zijn.
Men wil idd meer stemmen aantrekken als partij. En de NVA is heel kieskeurig op vlak van allochtonen op hun lijsten. Heb je deze Turkse madam al eens opgezocht??

En ik heb liever een soenniet, hoor. Persoonlijk ken ik er geen die zo extreem zijn. Er is dus een verschil tussen soennieten en sjiieten. Deze laatste zijn nl een sekte en doen aan shirk (kennen partners toe aan God). Ook zijn niet alle Iraniërs islamiet.

Maw ik vind niet dat bier drinken en naar homo café's gaan, wat eigenlijk haram ipv halal is voor een moslim, voorwaarden zijn om goed geïntegreerd of als echte Belg te worden beschouwd, of een autochtoon het nu leuk vind of niet.

Laatst gewijzigd door Guinevere : 1 augustus 2019 om 18:00.
Guinevere is offline  
Oud 1 augustus 2019, 18:04   #75
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Ik woon er en het is intussen de meest nutteloze besteding van militaire manschappen gebleken. De joodse burgers in Antwerpen verdienen een veilige omgeving, maar als de vele moslims die er zijn zo gebrand waren op een aanslag was dat al zeker geprobeerd.
Lol, ik wss ook over enkele maanden. Hoe leuk de sfeer daar, allemaal gezellig bij elkaar. Ik was al eens naar scholen in de buurt aan het zoeken, guess what, bijna allemaal schnitwitz en schnitschnitz. Moet ik m'n kleutertje daar naartoe sturen?
Guinevere is offline  
Oud 1 augustus 2019, 19:08   #76
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Men wil idd meer stemmen aantrekken als partij. En de NVA is heel kieskeurig op vlak van allochtonen op hun lijsten. Heb je deze Turkse madam al eens opgezocht??

En ik heb liever een soenniet, hoor. Persoonlijk ken ik er geen die zo extreem zijn. Er is dus een verschil tussen soennieten en sjiieten. Deze laatste zijn nl een sekte en doen aan shirk (kennen partners toe aan God). Ook zijn niet alle Iraniërs islamiet.

Maw ik vind niet dat bier drinken en naar homo café's gaan, wat eigenlijk haram ipv halal is voor een moslim, voorwaarden zijn om goed geïntegreerd of als echte Belg te worden beschouwd, of een autochtoon het nu leuk vind of niet.
Bij mijn weten zijn shiiten gematigder.Zelfs in Zuid-Libanon waar Hesbollah de baas is zie je openlijke homos, alle Iraniers die ik ken zijn tolerant, en niet zo strikt wat Haram of niet is.
De "beste"moslims vind je in de Sovjet landen. Ik kom net terug van Kazakhstan, op 2 weken tijd 2 hoofddoeken gezien, mensen gaan enkel naar de moskeee bij begrafenissen, alle volwassenen drinken.
Met andere woorden het juk van de Islam werd afgeworpen, dankzij Stalin. Ook Attaturk deed een verdienstelijke poging maar slaagde er niet in het platteland te verlichten. Het juk van religie werd in Europa al eeuwen geleden afgeworpen daarom dat het Westen er zoveel beter voorstaat dan de Arabische wereld.
Ik heb niets tegen mensen die leven volgens een strikte interpretatie van een godsdienst, zolang ze anderen niet veroordelen die in hun ogen dingen doen die Haram zijn, niet kosher, etc.
Ik zag onlangs een reportage van jongeren uit Molenbeek op uitwisseling in Palestina. Sommigen vonden het raar en niet kunnen dat christenen bidden in "hun" heilige taal, allen zeiden ze ook dat de locale moslims veel minder strikt leven dan de Marokkaanse gemeenschap in Belgie en dingen doen die Haram zijn... dan moet je toch toegeven dat er een probleem is? Die mensen zijn hier opgevoed en geboren maar hebben een striktere interpretatie van de Islam dan in het Midden-Oosten...
Ik begrijp niet goed dat links zo weinig kritisch staat ten opzichte van radicale interpretatie van de Islam, terwijl Marx al schreef dat godsdienst opium voor het volk is, en links hier hard heeft gestreden tegen de invloed van de katholieke kerk op politiek en onderwijs.

Laatst gewijzigd door tomm : 1 augustus 2019 om 19:34.
tomm is offline  
Oud 1 augustus 2019, 21:00   #77
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Lol, ik wss ook over enkele maanden. Hoe leuk de sfeer daar, allemaal gezellig bij elkaar. Ik was al eens naar scholen in de buurt aan het zoeken, guess what, bijna allemaal schnitwitz en schnitschnitz. Moet ik m'n kleutertje daar naartoe sturen?
Merk ik enig antisemitisme?
Ik kwam daar vroeger veel, zolang we niet over de Palestijnen begonnen kwam ik heel goed overeen met die mensen.
Die militairen zijn daar omdat ze een potentieel doelwit vormen voor extremistische moslims. Die laatste bestaan, zijn met veel en deinzen nergens voor terug.
Ik denk dat de Marokkaanse gemeenschap in Belgie eens in eigen boezem moet kijken hoe het kan dat er zoveel gerecruteerd werden door de koppensnellers van IS.
Overigens terloops ze veseffen het zelf niet maar ze passen heel goed in de Amerikaanse en Israelische strategie om de Arabische wereld dom en achterlijk te houden. Iemand als Nasser die de Arabische wereld wilde moderniseren, daar zijn ze bang van.
tomm is offline  
Oud 1 augustus 2019, 21:25   #78
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.903
Standaard

Citaat:
Alle racisten hebben een zwarte vriend, hé.
En hebben alle racisten ook een mulatje als kind?
Zo dom en laag van u om mij uit te maken voor racist omdat ik het niet met u eens ben. Dat had ik niet van u verwacht. Door mensen als u krijgt het VB, en dat zijn ECHTE racisten, veel stemmen.
tomm is offline  
Oud 1 augustus 2019, 21:35   #79
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.903
Standaard

Vandaag in de Volkskrant een interview met een lesbische muzikante die Arabische volksmuziek en techno met elkaar vermengt, ze is Tunesische en razend populair bij de jeugd in haar land. DAT is hopelijk de toekomst van de Arabische wereld.
Ik zag ook een reportage over Syrie, veel vrouwelijke militairen, weinig gesluuerde vrouwen. Belgen van Marokkaanse origine vinden Assad slecht niet omdat hij dictator is maar omdat hij een Kaffer is die over een moslimland regeert...
tomm is offline  
Oud 2 augustus 2019, 07:42   #80
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Door mensen als u krijgt het VB, en dat zijn ECHTE racisten, veel stemmen.
Waarop baseer jij jezelf om te stellen dat het Vlaams Belang echte racisten zouden zijn ?
__________________
ViveLaBelgique is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be