Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 januari 2020, 14:53   #81
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Lees #37 nog eens, ik ben benieuwd of je dat ook een intentieproces wil noemen.
dadee had het over eyjafja.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2020, 15:39   #82
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Oei Panda, ge krijgt meer & meer volk tegen joh.

En zo vergaat 't ook de trado partijen die steeds meer tegen de kiesdrempel gaan aanschurken.
Jarenlang 't volk voor rotte vis uitschelden & door de strot duwen waar nooit naar gevraagd werd resulteert in steeds meer uitschotmestkevers.
Ze zijn dat belerend vingertje & scheldpartijen beu.
Er wordt teruggeslagen!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2020, 15:41   #83
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Het snulletje met zijn witte sloefkes had gisteren de kans gezien om met zijn gekak op de Vlamingen die volgens hem zum kotsen zijn in de media te komen.

Wel mijnheer wit sloefke, veel mensen zijn zo beginnen denken omdat uw partij decennia lang de multicul verheerlijkt heeft en dit de mensen door de strot heeft gejaagd terwijl diezelfde mensen altijd geconfronteerd werden met de uitwassen van dit beleid.
2 !
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2020, 15:48   #84
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
dadee had het over eyjafja.
Op eyafja's vraag heeft dadelem overigens nog steeds geen antwoord gegeven.

Hoezeer hem die schrijnende toestanden raken.

Ik heb echter nog 'n bijkomende vraag (niet enkel voor dadel, maar alle deugneuzen), welke persoonlijke inspanning leveren zij opdat deze schrijnende toestanden zich niet meer voordoen?

Opendeurdag bij hen thuis, opvang, bed, bad, brood, zakgeld en nog wat meer (seksuele noden moeten nu eenmaal immers ook gelenigd worden)?

Laatst gewijzigd door SDX : 22 januari 2020 om 15:55.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2020, 15:54   #85
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Want deugneus spelen, 't allemaal toch zo verschrikkelijk erg vinden, de grote menslievendheid uithangen, zonder enige andere persoonlijke inspanning te leveren, daar is geen kunst aan hoor.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2020, 16:07   #86
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Op eyafja's vraag heeft dadelem overigens nog steeds geen antwoord gegeven.

Hoezeer hem die schrijnende toestanden raken.

Ik heb echter nog 'n bijkomende vraag (niet enkel voor dadel, maar alle deugneuzen), welke persoonlijke inspanning leveren zij opdat deze schrijnende toestanden zich niet meer voordoen?

Opendeurdag bij hen thuis, opvang, bed, bad, brood, zakgeld en nog wat meer (seksuele noden moeten nu eenmaal immers ook gelenigd worden)?
De hypocrisie is idd groot.
Dadee, Tavek en Panda liggen ook helemaal niet wakker van die vluchtelingen.
ze liggen wakker van de winst van de V partijen
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2020, 01:42   #87
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Dit is werkelijk een hoogtepunt van schijnheiligheid en dramaqueen-vertoning. Eerst zit je hier reeds vele maanden (feitelijk jaren) mensen die stemmen voor het Vlaams Belang of er sympathie voor laten blijken op een crapuleuze manier uit te schelden voor fascisten, stront, kakkerlakken, mestkevers en nog wat meer van dat moois. En wanneer jouw geraas en gedaas voor sommigen écht teveel en te gortig is om slikken en je onverbloemd diets maakt dat je wat hem/haar betreft rustig in de Noordzee mag verzuipen, ho maar... ! Dan is deze operettespeler uit Ronse in hoge mate verontwaardigd.
Kijk Panda, alhoewel ik mij niet aangesproken voel mag je gerust van mij aannemen dat ik, samen met ettelijke andere forumgenoten jouw scheldpartijen kots, maar dan werkelijk kotsbeu ben. Ik ben nog nooit een driehoekdrukker geweest maar als je echt niet gaat ophouden met jouw vulgair geschreeuw dan ben ik zinnens om er zonder bezwaar gebruik van te maken.
Allez, allez... breng die bloeddruk eens snel terug uit de rode zone. Je wil je madam toch niet op vervroegde begrafeniskosten jagen, hè!
Panda is de slechtste niet... neem mij nu, met mijn 'schabouwelijk' Vloms. Da's pas een schande om je (terecht) over te ergeren...
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2020, 05:40   #88
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Opendeurdag bij hen thuis, opvang, bed, bad, brood, zakgeld en nog wat meer (seksuele noden moeten nu eenmaal immers ook gelenigd worden)?
De grote neuk-eens-een-vluchteling actie.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2020, 05:59   #89
jogo
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 30 december 2007
Berichten: 7.712
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Eerst zit je hier reeds vele maanden (feitelijk jaren) mensen die stemmen voor het Vlaams Belang of er sympathie voor laten blijken op een crapuleuze manier uit te schelden voor fascisten, stront, kakkerlakken, mestkevers en nog wat meer van dat moois.
Dat is wat mij betreft geen gescheld maar een eerlijke appreciatie.
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2020, 06:16   #90
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
De grote neuk-eens-een-vluchteling actie.
Of

De grote stel-je-vrouw-of-dochter-ter-beschikking actie, zodat andermans vrouwvolk, die dat niet door de strot willen geramd krijgen, tenminste veilig is.

Laatst gewijzigd door SDX : 23 januari 2020 om 06:18.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2020, 07:35   #91
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.285
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Of

De grote stel-je-vrouw-of-dochter-ter-beschikking actie, zodat andermans vrouwvolk, die dat niet door de strot willen geramd krijgen, tenminste veilig is.
Bedoel je dat nu letterlijk?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2020, 07:37   #92
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.098
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Dit is werkelijk een hoogtepunt van schijnheiligheid en dramaqueen-vertoning. Eerst zit je hier reeds vele maanden (feitelijk jaren) mensen die stemmen voor het Vlaams Belang of er sympathie voor laten blijken op een crapuleuze manier uit te schelden voor fascisten, stront, kakkerlakken, mestkevers en nog wat meer van dat moois. En wanneer jouw geraas en gedaas voor sommigen écht teveel en te gortig is om slikken en je onverbloemd diets maakt dat je wat hem/haar betreft rustig in de Noordzee mag verzuipen, ho maar... ! Dan is deze operettespeler uit Ronse in hoge mate verontwaardigd.
Kijk Panda, alhoewel ik mij niet aangesproken voel mag je gerust van mij aannemen dat ik, samen met ettelijke andere forumgenoten jouw scheldpartijen kots, maar dan werkelijk kotsbeu ben. Ik ben nog nooit een driehoekdrukker geweest maar als je echt niet gaat ophouden met jouw vulgair geschreeuw dan ben ik zinnens om er zonder bezwaar gebruik van te maken.

Echt ?

Waarom reageer je er dan op ?
Stop gewoon met dat ontkenningsgedrag, het Blok is uitschot.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2020, 07:39   #93
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.098
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
Dat is wat mij betreft geen gescheld maar een eerlijke appreciatie.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2020, 07:49   #94
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Bedoel je dat nu letterlijk?
stop dagdromen, gij!
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2020, 09:11   #95
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Echt ?

Waarom reageer je er dan op ?
Stop gewoon met dat ontkenningsgedrag, het Blok is uitschot.
Ja echt. Het is niet omdat ik niet voor het Vlaams Belang heb gestemd dat ik moet akkoord gaan met de manier waarop jij tekeer gaat. Je zou er beter aan doen jezelf eens af te vragen hoe het komt dat het VB op 26 mei ll. zulk een electoraal succes had. Dat ligt heus niet aan ergens een onweerstaanbare verleiding door het VB hoor. Het is natuurlijk veel gemakkelijker om in schuimbekkende razernij de kiezers van het VB aan te vallen. Maar de échte reden voor het VB succes ligt in het falend beleid.

Laatst gewijzigd door quercus : 23 januari 2020 om 09:12.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2020, 09:12   #96
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Echt ?

Waarom reageer je er dan op ?
Stop gewoon met dat ontkenningsgedrag, het Blok is uitschot.
dat is hooguit uw hoogstpersoonlijke mening, maar ook niet meer dan dat.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2020, 13:11   #97
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Bedoel je dat nu letterlijk?
Het 'ter beschikking stellen"?
Dat was eigenlijk 'n vraag naar de deugneuzen toe, om de rest vd V (of zelfs M) bevolking enigszins te verlichten.

Het (niet gevraagde, noch gewenste) "door de strot (ea lichaamsopeningen) rammen"?

Dat is zowel figuurlijk, als, in steeds vaker voorkomende gevallen, letterlijk.

Laatst gewijzigd door SDX : 23 januari 2020 om 13:14.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2020, 13:19   #98
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ja echt. Het is niet omdat ik niet voor het Vlaams Belang heb gestemd dat ik moet akkoord gaan met de manier waarop jij tekeer gaat. Je zou er beter aan doen jezelf eens af te vragen hoe het komt dat het VB op 26 mei ll. zulk een electoraal succes had. Dat ligt heus niet aan ergens een onweerstaanbare verleiding door het VB hoor. Het is natuurlijk veel gemakkelijker om in schuimbekkende razernij de kiezers van het VB aan te vallen. Maar de échte reden voor het VB succes ligt in het falend beleid.
Die schuimbekkende razernij heeft wel iets.

Iets om zeker telkens opnieuw gemotiveerd te worden om op 't "Blok" te stemmen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2020, 17:28   #99
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Aan alle panda’s, taveks & dadies van deze forumwereld, graag even jullie onversneden aandacht voor dit voorgehouden spiegeltje dat het roepende mombakkes en de scheve smoelen reflecteert, waarmee uberpoco’s en deugtoeters de waarheid in pacht menen te hebben.

“Als beginnend journalist had ik nooit kunnen bedenken dat ik jaren later zou werken voor een talkshow (De Nieuwe Maan) die, nota bene in Nederland, het doelwit zou worden van intimidatie door regressief linkse vertegenwoordigers van de identiteitspolitiek, (woordvoerders van) de islamitische gemeenschap, media en politici. Ze hadden het op mij gemunt. Ik voldoe niet aan het gevraagde politiek correcte profiel. Deze cultuurrelativisten werpen zich op als verdediger van etnische en religieuze minderheden, pleiten voor verdraagzaamheid, solidariteit, diversiteit, maar zijn bewust blind voor hun eigen intolerantie. Als je je niet achter hun ideologie schaart, leggen ze je het liefst het zwijgen op. Een verontrustende indicatie voor totalitair denken. Een die zich niets gelegen laat liggen aan morele kaders.”

https://tpo.nl/2020/01/23/fidan-ekiz...er-druk-staat/

Toch nog even de kern van de zaak benadrukken:

Deze cultuurrelativisten werpen zich op als verdediger van etnische en religieuze minderheden, pleiten voor verdraagzaamheid, solidariteit, diversiteit, maar zijn bewust blind voor hun eigen intolerantie. Als je je niet achter hun ideologie schaart, leggen ze je het liefst het zwijgen op. Een verontrustende indicatie voor totalitair denken. Een die zich niets gelegen laat liggen aan morele kaders.”

Kortom, de pocofascisten ea regressief linkse vertegenwoordigers van de identiteitspolitiek zijn (al decennia) op oorlogspad tégen de eigen bevolking.

No prob, beste cryptodemocraten, uiteindelijk is de loop der geschiedenis toch niet tegen te houden en dus ook jullie ideologische ondergang niet, die trouwens al ’n tijdje bezig is gezien de ‘ruk naar rechts’ die zich in Europa aan het voltrekken is.
Voor de rest wens ik elk van jullie ’n aangetrouwde moslimfamilie toe, hartelijk gemeend.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 23 januari 2020 om 17:31.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2020, 18:40   #100
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Of

De grote stel-je-vrouw-of-dochter-ter-beschikking actie, zodat andermans vrouwvolk, die dat niet door de strot willen geramd krijgen, tenminste veilig is.
Je morfine-stijl bevalt me wel.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be