Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 september 2018, 16:33   #17681
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Lees het boek maar eerst eens in plaats van als een kieken zonder kop zo maar wat uit uw nek te slaan.
staat erin waar we een alien kunnen vinden?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2018, 16:41   #17682
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
staat erin waar we een alien kunnen vinden?

Oh, maar ik zeg niet dat ik een adept van van Steven Greer. Ik ben een adept van niemand. Ik zal wel zelf uitmaken of iets al dan niet overeenkomt met de waarheid. Maar het is wel een interessant boek. Ook al is er maar 1/20ste of 1/50ste van waar.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 6 september 2018 om 16:44.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2018, 18:20   #17683
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Steven Greer vertelt al jarenlang dezelfde zever over 'getuigenissen', niets nieuws onder de zon.
https://kloptdatwel.nl/2017/10/06/un...-steven-greer/

U gaat er nogal licht overheen. Die 'wissesblowers' zijn wel niet de eersten en de besten. Wat die mensen zeggen kan men zo maar niet onder tafel vegen. Op zijn minst zou men moeten onderzoeken er enige waarheid is in datgene wat ze vertellen.

Nogmaals, ik kan het niet genoeg herhalen: er zijn té veel mensen die uit die biecht klappen. Allemaal fabels wat ze vertellen??
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2018, 18:21   #17684
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.758
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Lees het boek maar eerst eens in plaats van als een kieken zonder kop zo maar wat uit uw nek te slaan.
Staat erin waar we een fysiek bewijs kunnen zien van een 'ufo' vliegende schotel ?

Zo ja, dan koop ik het per direct.
Zo neen, dan is het dezelfde bullshit die men ons al 70 jaar lang serveert. No Thx.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2018, 18:25   #17685
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.758
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
U gaat er nogal licht overheen. Die 'wissesblowers' zijn wel niet de eersten en de besten. Wat die mensen zeggen kan men zo maar niet onder tafel vegen. Op zijn minst zou men moeten onderzoeken er enige waarheid is in datgene wat ze vertellen.

Nogmaals, ik kan het niet genoeg herhalen: er zijn té veel mensen die uit die biecht klappen. Allemaal fabels wat ze vertellen??
Juist ja, begin voor de elvendertigste keer nog eens je riedeltje rond het autoriteitsargument ivm die 'getuigen'.

Die mensen moeten niet 'uit de biecht klappen'. Dat interesseert alleen LoLo's. Als ze iets beweren moeten ze dat bewijzen. Zonder bewijs : no story.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2018, 18:36   #17686
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Juist ja, begin voor de elvendertigste keer nog eens je riedeltje rond het autoriteitsargument ivm die 'getuigen'.

Die mensen moeten niet 'uit de biecht klappen'. Dat interesseert alleen LoLo's. Als ze iets beweren moeten ze dat bewijzen. Zonder bewijs : no story.

U vergeet uw riedeltje. Uw riedeltje (en deze van de debunkers in het algemeen) is: dit is een autoriteitsargument!

Dat is natuurlijk larie en apekool. Wij allemaal nemen dingen aan van mensen waarvan wij denken dat ze het kunnen weten. Bovendien kan het niet zijn dat al deze mensen (want het zijn er ondertussen heel wat) deze dingen zouden verzinnen.

En op dit argument gaat u nooit in. Begrijpelijk want deze mensen weten meer dan u en ik, en ik zie niet in waarom ze zich allemaal zouden belachelijk maken door kabouterverhalen uit hun mouw te schudden . Daar zitten veel wetenschappers tussen die meegewerkt hebben aan al dan niet geheime wetenschappelijke militaire projecten. Waarom zouden die nu dingen gaan verzinnen? Theoretisch is het wel mogelijk, maar toch niet allemaal. Denk eens na als het effe kan.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 6 september 2018 om 18:45.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2018, 18:52   #17687
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.758
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Oh, maar ik zeg niet dat ik een adept van van Steven Greer. Ik ben een adept van niemand. Ik zal wel zelf uitmaken of iets al dan niet overeenkomt met de waarheid. Maar het is wel een interessant boek. Ook al is er maar 1/20ste of 1/50ste van waar.
Je doet nu een janvandenberghske...

De vraag was : staat erin waar we een alien kunnen vinden ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 6 september 2018 om 18:53.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2018, 18:55   #17688
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Je doet nu een janvandenberghske...

De vraag was : staat erin waar we een alien kunnen vinden ?
U antwoordt niet op mijn vraag. U ontwijkt.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2018, 19:59   #17689
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Oh, maar ik zeg niet dat ik een adept van van Steven Greer. Ik ben een adept van niemand. Ik zal wel zelf uitmaken of iets al dan niet overeenkomt met de waarheid. Maar het is wel een interessant boek. Ook al is er maar 1/20ste of 1/50ste van waar.
Als er 1 miljoenste van waar is, dan bestaan aliens!

Wow!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2018, 20:00   #17690
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.758
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
U vergeet uw riedeltje. Uw riedeltje (en deze van de debunkers in het algemeen) is: dit is een autoriteitsargument!

Dat is natuurlijk larie en apekool. Wij allemaal nemen dingen aan van mensen waarvan wij denken dat ze het kunnen weten.
Dat is een ronduit idioot statement... I am flabergasted...


Citaat:
Bovendien kan het niet zijn dat al deze mensen (want het zijn er ondertussen heel wat) deze dingen zouden verzinnen.
Nee ?



Citaat:
En op dit argument gaat u nooit in. Begrijpelijk want deze mensen weten meer dan u en ik,
vals argument, maar dat weet je wel, je zit er nu gewoon een spelletje over te spelen.
Citaat:
en ik zie niet in waarom ze zich allemaal zouden belachelijk maken door kabouterverhalen uit hun mouw te schudden .
Wat hun motivatie is om dergelijke verhalen te vertellen is naast de kwestie en totaal onbelangrijk.

Citaat:
Daar zitten veel wetenschappers tussen die meegewerkt hebben aan al dan niet geheime wetenschappelijke militaire projecten. Waarom zouden die nu dingen gaan verzinnen? Theoretisch is het wel mogelijk, maar toch niet allemaal. Denk eens na als het effe kan
Waarom iemand begint raar te doen en vreemde verhalen te vertellen is geen zaak die mij interesseert. Zoiets lijkt me te behoren tot het medisch geheim van een arts met betrekking tot zijn patiënt. En dat moeten we respecteren.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 6 september 2018 om 20:03.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2018, 20:25   #17691
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
staat erin waar we een alien kunnen vinden?
Wie weet !?
Hij heeft die truc al eens opgevoerd met een foetus
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2018, 20:26   #17692
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
U gaat er nogal licht overheen. Die 'wissesblowers' zijn wel niet de eersten en de besten. Wat die mensen zeggen kan men zo maar niet onder tafel vegen. Op zijn minst zou men moeten onderzoeken er enige waarheid is in datgene wat ze vertellen.

Nogmaals, ik kan het niet genoeg herhalen: er zijn té veel mensen die uit die biecht klappen. Allemaal fabels wat ze vertellen??
De term eersten, besten zijn totaal onbeduidend zolang het maar bij verhaaltjes blijft
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2018, 20:30   #17693
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Als er 1 miljoenste van waar is, dan bestaan aliens!

Wow!
Hoe komt u daar nu bij. U hebt het boek blijkbaar niet gelezen. En waarom verwondert mij dat nu niet? Drie keer raden.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2018, 20:36   #17694
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
U vergeet uw riedeltje. Uw riedeltje (en deze van de debunkers in het algemeen) is: dit is een autoriteitsargument!

Dat is natuurlijk larie en apekool. Wij allemaal nemen dingen aan van mensen waarvan wij denken dat ze het kunnen weten.
Ja dat klopt
Probeer ùisschien eens te begrijpen wat men precies bedoelt onder een drogargument 'Ad verecundiam'
Men spreekt over zulke drogreden als de de persoon die het aanwend het doet uitschijnen als ware dat die persoon in kwestie beter zou weten waar ie over zou spreken dan iemand anders terwijl daar totaal geen reden toe is

Citaat:
Bovendien kan het niet zijn dat al deze mensen (want het zijn er ondertussen heel wat) deze dingen zouden verzinnen.
stop eens met stropop argumenten.

En wannee ga je nu ens beseffen dat alleen kwantiteit er niks toe doet als er niks kwaliteit is: veelx0 = 0

Citaat:
En op dit argument gaat u nooit in. Begrijpelijk want deze mensen weten meer dan u en ik, en ik zie niet in waarom ze zich allemaal zouden belachelijk maken door kabouterverhalen uit hun mouw te schudden . Daar zitten veel wetenschappers tussen die meegewerkt hebben aan al dan niet geheime wetenschappelijke militaire projecten. Waarom zouden die nu dingen gaan verzinnen? Theoretisch is het wel mogelijk, maar toch niet allemaal. Denk eens na als het effe kan.
Ga jij eerst eens in op de simpele vraagjes bedenkingen ... en het onderlijnde mag je er aan toevoegen
Dat brengt het totaal op vier, dacht ik
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2018, 20:36   #17695
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Wie weet !?
Hij heeft die truc al eens opgevoerd met een foetus
Welke foetus? Verlicht mijn geest. U vertelt zo maar wat. Zoals dikwijls.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2018, 20:48   #17696
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

[quote=Pandareus;8797391]
Nee ?
quote]
Het moge duidelijk zijn dat de al-Hajar-ul-Aswad om begrijpelijke redenen iet zomaar toegankelijk is en ontrokken van de blik van die miljoenen bedevaarders omdat het gaat over een stukje van het hitteschild van een buitenaards ruimtetuig die het eerste koppel DNA-gemodifceerde apen terugbracht naar de aarde.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2018, 20:51   #17697
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Welke foetus? Verlicht mijn geest. U vertelt zo maar wat. Zoals dikwijls.
Je bent met m'n voeten aan het spelen, Het Oosten
Ata nooit van gehoord ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2018, 20:59   #17698
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Je bent met m'n voeten aan het spelen, Het Oosten
Ata nooit van gehoord ?
O die. Heb ik ooit beweerd dat dit een alien was? Niet dat ik weet. Maar u moogt me altijd verbeteren.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2018, 21:08   #17699
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
O die. Heb ik ooit beweerd dat dit een alien was? Niet dat ik weet. Maar u moogt me altijd verbeteren.
Zei ik dat dan ?

Citaat:
Wie weet !?
Hij heeft die truc al eens opgevoerd met een foetus
Die hij sloeg op Greer

Zowat de grootste oplichter en fraudeur die er maar te bedenken valt.
Claimt dat hij het wel weet nadat hij ( does it ring a bell ? ) al de getuigenissen, cases, etc wist te verzamelen, zogezegd wist te bestuderen en vond dat het dringend aan de grote klok moest gehangen worden : Witness 'Disclosure Project'

En rara uit welk vaatje tapt gij zowat al die witness youtube-filmpjes ?

ps. Wanneer ga je nu eens antwoorden op de eenvoudige vraagjes ?

Laatst gewijzigd door praha : 6 september 2018 om 21:11.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2018, 21:12   #17700
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Zei ik dat dan ?


Die hij sloeg op Greer

Zowat de grootste oplichter en fraudeur die er maar te bedenken valt.
Claimt dat hij hij wel weet nadat hij ( does it ring a bell ? ) al de getuigenissen, cases, etc wist te verzamelen, zogezegd wist te bestuderen en vond dat het dringend aan de grote klok moest gehangen worden : Witness 'Disclosure Project'

En rara uit welk vaatje tapt gij zowat al die witness youtube-filmpjes ?

ps. Wanneer ga je nu eens antwoorden op de eenvoudige vraagjes ?
Ja goed, maar ik ben dan ook -zoals ik zei- geen adept van Greer. Ik zeg alleen dat het genoemde boek interessant is. Niets meer, maar ook niet minder. Of alles waar is wat hij vertelt, is weer een andere kwestie. Sommige dingen zullen waar zijn, andere niet.

En wat die youtube filmpjes betreft. Niet Greer is dan aan het woord, maar mensen die uit de biecht klappen. Allemaal leugenaars of fantasten? No way.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 6 september 2018 om 21:21.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be