Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 februari 2021, 10:22   #81
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Maar dat heeft niks met democratie te maken. Democratie heeft te maken met de wil van de meerderheid. Niet met het aanvaarden van de sharia of niet.
Tegenover de mening van panda over democratie, of het gebrek daaraan, staat de mening van 810.000 Vlaams Belang kiezers.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2021, 10:36   #82
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Jij weet ook heel goed, dat doorheen de jaren redelijk wat punten uit dat 70-puntenplan door andere partijen zijn aangenomen/uitgevoerd.
Bijzonder dan, dat andere partijen voorstellen realiseren, die zij gelijk ook beschouwen als rechtvaardiging om een partij achter een cordon te plaatsen.
Ook die drogredenering, die oorspronkelijk van Simon Demeulemeester in Knack komt, is al meerdere keren aan bod gekomen.
Elke keer weer opnieuw hetzelfde schrijven, zal toch enkel maar als gevolg kennen dat er binnen een paar weken weer iemand doodleuk dezelfde vraag stelt.

Ik denk dat zowat alle aspecten rond het deportatieplan van het Vlaams Blok in detail besproken zijn in dit specifieke draadje. https://forum.politics.be/showthread...ght=deportatie
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2021, 10:44   #83
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ook die drogredenering, die oorspronkelijk van Simon Demeulemeester in Knack komt, is al meerdere keren aan bod gekomen.
Elke keer weer opnieuw hetzelfde schrijven, zal toch enkel maar als gevolg kennen dat er binnen een paar weken weer iemand doodleuk dezelfde vraag stelt.

Ik denk dat zowat alle aspecten rond het deportatieplan van het Vlaams Blok in detail besproken zijn in dit specifieke draadje. https://forum.politics.be/showthread...ght=deportatie
Wat is er fout aan het uitwijzen (noem jij het maar lekker deporteren, als dat je een meer lekkere smaak in de mond geeft) van illegalen en criminele vreemdelingen ?????
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2021, 10:54   #84
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Wat is er fout aan het uitwijzen (noem jij het maar lekker deporteren, als dat je een meer lekkere smaak in de mond geeft) van illegalen en criminele vreemdelingen ?????
Heb je eigenlijk ooit de moeite gedaan om het 70 ptn plan te lezen ?

Want daar staat niet om illegalen en criminele vreemdelingen te deporteren... Wel om alle naturalisaties vanaf 1974 te herzien, en iedereen plus hun nakomelingen te deporteren met C130 van het leger. Honderdduizenden mensen dus. Daar staat segregatie in het onderwijs in, een afzonderlijk net voor vreemdelingen in afwachting van hun gedwongen deportatie. Idem dito voor sociale zekerheid.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2021, 10:58   #85
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Heb je eigenlijk ooit de moeite gedaan om het 70 ptn plan te lezen ?

Want daar staat niet om illegalen en criminele vreemdelingen te deporteren... Wel om alle naturalisaties vanaf 1974 te herzien, en iedereen plus hun nakomelingen te deporteren met C130 van het leger. Honderdduizenden mensen dus. Daar staat segregatie in het onderwijs in, een afzonderlijk net voor vreemdelingen in afwachting van hun gedwongen deportatie. Idem dito voor sociale zekerheid.
Wedden dat er vanuit de bevolking weinig tegenstand zou komen ???
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2021, 10:59   #86
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shadowke Bekijk bericht
om het kort te zeggen: ze weten het zelf niet meer wegens de grote tegenstellingen binnen de regering en dan vragen ze het aan de bevolking.
en deze bevolking bestaat ook uit volkeren met een totaal verschillende mentaliteit en visie voor België (de ene meer regionalisering, de andere meer herfederalisering).

tijd om dit apenland te splitsen!
Uw uitspraak is weinig doordacht.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2021, 11:20   #87
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Heb je eigenlijk ooit de moeite gedaan om het 70 ptn plan te lezen ?

Want daar staat niet om illegalen en criminele vreemdelingen te deporteren... Wel om alle naturalisaties vanaf 1974 te herzien, en iedereen plus hun nakomelingen te deporteren met C130 van het leger. Honderdduizenden mensen dus. Daar staat segregatie in het onderwijs in, een afzonderlijk net voor vreemdelingen in afwachting van hun gedwongen deportatie. Idem dito voor sociale zekerheid.
Ik herinner me dat u ooit eens negatief antwoordde, toen ik u de vraag stelde of u eigenlijk wel het programma van het Vlaams Belang had gelezen. Ik vind het dus best amusant dat u anderen vraagt of ze 'het wel gelezen hebben'.

Nergens in het programma van Vlaams Belang staat te lezen dat ze het 70-puntenplan volledig en zonder uitzondering willen uitvoeren.

Met betrekking op naturalisaties staat trouwens te lezen, dat zij deze wensen te 'evalueren'. Dat is uiteraard niet hetzelfde als herzien.
Er staat bij de duiding in die context trouwens te lezen, dat deze evaluatie louter betrekking heeft op die personen die zich niet via legale weg lieten neutraliseren. In die situaties stelt het 70-puntenplan voor om een soort van inburgeringsproef af te nemen. En enkel als die niet succesvol is, dient de mogelijkheid te bestaan om de neutralisatie ongedaan te maken. Iets geheel anders aldus dan 'deportatie'; een woord dat trouwens nergens staat te lezen in het gehele 70-puntenplan.

Wat betreft het afleggen van een burgerschapsproef, geef ik je nog graag onderstaande mee:
https://www.vlaanderen.be/begeleidin...geringstraject

Wat een smerig traject ...
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2021, 11:25   #88
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.359
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Maar dat heeft niks met democratie te maken. Democratie heeft te maken met de wil van de meerderheid. Niet met het aanvaarden van de sharia of niet.
Ja maar, P bedoelt 'De Belgische democratie'.

Gestoeld op leugens, uitsluiting en repressie.

Leve Belgie.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2021, 11:36   #89
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ja, want die hun eerste programmapunt is "stemmen afschaffen" en "met zekere stemmen geen rekening houden".
Twee onbestaande zaken dus.
In België krijgt elke partij zetels binnen hetzelfde kiessysteem, er bestaan geen 'afgeschafte' stemmen. En elke uitgebrachte stem telt mee voor die zetels zodat iedereens stem meetelt in het parlement.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2021, 11:49   #90
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Ik herinner me dat u ooit eens negatief antwoordde, toen ik u de vraag stelde of u eigenlijk wel het programma van het Vlaams Belang had gelezen. Ik vind het dus best amusant dat u anderen vraagt of ze 'het wel gelezen hebben'.

Nergens in het programma van Vlaams Belang staat te lezen dat ze het 70-puntenplan volledig en zonder uitzondering willen uitvoeren.

Met betrekking op naturalisaties staat trouwens te lezen, dat zij deze wensen te 'evalueren'. Dat is uiteraard niet hetzelfde als herzien.
Er staat bij de duiding in die context trouwens te lezen, dat deze evaluatie louter betrekking heeft op die personen die zich niet via legale weg lieten neutraliseren. In die situaties stelt het 70-puntenplan voor om een soort van inburgeringsproef af te nemen. En enkel als die niet succesvol is, dient de mogelijkheid te bestaan om de neutralisatie ongedaan te maken. Iets geheel anders aldus dan 'deportatie'; een woord dat trouwens nergens staat te lezen in het gehele 70-puntenplan.

Wat betreft het afleggen van een burgerschapsproef, geef ik je nog graag onderstaande mee:
https://www.vlaanderen.be/begeleidin...geringstraject

Wat een smerig traject ...

Ook deze discussie is in hetzelfde draadje waar ik naar linkte aan bod gekomen.
Niemand ontkent (ik ook niet...) dat het Blok haar programma zowel als al haar andere geschriften in de eerste helft van de jaren '90 heeft opgepoetst. Dat is trouwens de reden dat er een tweede "brave" versie van het 70 puntenplan is geschreven. Jurgen Ceder en Karim de verschrikkelijke hebben dat gedaan.

Wat jij echter negeert is dat de echte sterke man van de partij, PhDW dus, nog altijd weigert om dat plan als moreel abject weg te zetten. Ik durf aannemen dat het niet meer nodig is om de beruchte reportage van RTBF te quoten waarin PhDW zijn 70 puntenplan voor de kijker terug in zijn boekenrek plaatste 'voor toekomstig gebruik' ?

Moet ik voor de elvendertigste keer de link geven naar zijn fameuze interview in de zondag waarin hij zei dat zijn plan zelfs nog 'te braaf' was ?

En wat voor zinloze semantische kritiek is dat nu om te gaan betwisten dat het om deportaties gaat ? Hoe noem jij dan het massaal afnemen van nationaliteiten van alle 'vreemdelingen' en hun descendenten tot de tweede graad en die gedwongen uitzetten/terugvliegen met C130's ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2021, 11:56   #91
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ook deze discussie is in hetzelfde draadje waar ik naar linkte aan bod gekomen.
Niemand ontkent (ik ook niet...) dat het Blok haar programma zowel als al haar andere geschriften in de eerste helft van de jaren '90 heeft opgepoetst. Dat is trouwens de reden dat er een tweede "brave" versie van het 70 puntenplan is geschreven. Jurgen Ceder en Karim de verschrikkelijke hebben dat gedaan.

Wat jij echter negeert is dat de echte sterke man van de partij, PhDW dus, nog altijd weigert om dat plan als moreel abject weg te zetten. Ik durf aannemen dat het niet meer nodig is om de beruchte reportage van RTBF te quoten waarin PhDW zijn 70 puntenplan voor de kijker terug in zijn boekenrek plaatste 'voor toekomstig gebruik' ?

Moet ik voor de elvendertigste keer de link geven naar zijn fameuze interview in de zondag waarin hij zei dat zijn plan zelfs nog 'te braaf' was ?

En wat voor zinloze semantische kritiek is dat nu om te gaan betwisten dat het om deportaties gaat ? Hoe noem jij dan het massaal afnemen van nationaliteiten van alle 'vreemdelingen' en hun descendenten tot de tweede graad en die gedwongen uitzetten/terugvliegen met C130's ?
Deportaties, in tegenstelling tot wat ik neerschrijf (en wat in het 70-puntenplan staat beschreven) laten weinig ruimte voor nuance en context. U negeert dat in dat plan niet staat geschreven dat iedereen die na 1974 werd geneutraliseerd moet worden uitgezet, maar wel dat voor elke 'niet legale' neutralisatie na 1974 een evaluatie dient gemaakt te worden. Dat is een belangrijk verschil.

Evenmin staat beschreven dat dit van toepassing op "alle vreemdelingen". Nergens. Dat lijkt mij eerder iets wat u er graag van wenst te maken; net zoals u van 'evaluaties' graag 'deportaties' maakt. Met semantiek heeft dit niets meer te maken.
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2021, 12:43   #92
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Deportaties, in tegenstelling tot wat ik neerschrijf (en wat in het 70-puntenplan staat beschreven) laten weinig ruimte voor nuance en context. U negeert dat in dat plan niet staat geschreven dat iedereen die na 1974 werd geneutraliseerd moet worden uitgezet, maar wel dat voor elke 'niet legale' neutralisatie na 1974 een evaluatie dient gemaakt te worden. Dat is een belangrijk verschil.

Evenmin staat beschreven dat dit van toepassing op "alle vreemdelingen". Nergens. Dat lijkt mij eerder iets wat u er graag van wenst te maken; net zoals u van 'evaluaties' graag 'deportaties' maakt. Met semantiek heeft dit niets meer te maken.

Jij leest dingen die er niet in staan...


pagina 1 : "het is vooral de bedoeling geweest om aan te tonen dat de begeleide terugkeer van de niet europese vreemdelingen naar hun landen van herkomst realiseerbaar en uitvoerbaar is."


punt 5 : "oprichting van een Staatsecretariaat voor Immigratiezaken. De belangrijkste taak van dit Staatssecretariaat zal bestaan in het organiseren van de begeleide terugkeer van de niet-Europese vreemdelingen naar hun landen van herkomst."


punt 28 : "Vele van deze vreemdelingen lieten zich tot Belg naturaliseren. Alle sinds 1974 opgestelde naturalisatiedossiers zullen dan ook moeten herzien worden."


Wie doet alsof hij dit laatste niet begrijpt, speelt toneel.
Uitvoering van punt 28 brengt automatisch met zich mee dat die massa mensen onder toepassing van punt 5 vallen, en dus voor deportatie in aanmerking komen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2021, 12:44   #93
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Wat jij echter negeert is dat de echte sterke man van de partij, PhDW dus, nog altijd weigert om dat plan als moreel abject weg te zetten.
Uw interpretatie is dus dat alleen wat Filip Dewinter zegt, telt, en dient als "echt", de rest is maar window dressing.
Dat is natuurlijk een zeer persoonlijke opvatting van u, die u gemakshalve afdoet als werkelijkheid.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2021, 12:53   #94
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Uw interpretatie is dus dat alleen wat Filip Dewinter zegt, telt, en dient als "echt", de rest is maar window dressing.
Dat is natuurlijk een zeer persoonlijke opvatting van u, die u gemakshalve afdoet als werkelijkheid.
De test daarop is bijzonder eenvoudig : dat de huidige voorzitter doet wat PhDW al tientallen jaren weigert te doen. Maar ook hier mangelt het...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2021, 13:02   #95
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Wedden dat er vanuit de bevolking weinig tegenstand zou komen ???
U draait een plan om alle vreemdelingen te deporteren naar illegalen en criminelen deporteren. Dat is een groot verschil.

Maar ik heb geen zin in semantiek. Dus is de vraag: wenst het VB nog steeds de deportatie van alle niet-Europese vreemdelingen te realiseren?
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2021, 13:09   #96
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
De test daarop is bijzonder eenvoudig : dat de huidige voorzitter doet wat PhDW al tientallen jaren weigert te doen. Maar ook hier mangelt het...
Ik denk niet dat ze daar orders van VLD'ers die zich constant als VB haters uiten, gaan aanvaarden...
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2021, 13:18   #97
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
U draait een plan om alle vreemdelingen te deporteren naar illegalen en criminelen deporteren. Dat is een groot verschil.

Maar ik heb geen zin in semantiek. Dus is de vraag: wenst het VB nog steeds de deportatie van alle niet-Europese vreemdelingen te realiseren?
ge hebt vooral geen zin in een normale discussie, net zomin als uw akolieten Panda en Dadee.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2021, 13:20   #98
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
ge hebt vooral geen zin in een normale discussie, net zomin als uw akolieten Panda en Dadee.
Panda legt het zwart op wit uit. met de teksten van het 70 puntenplan erbij. Een discussie die daarvan vertrekt is toch wel een normale discussie?
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2021, 13:22   #99
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Heb je eigenlijk ooit de moeite gedaan om het 70 ptn plan te lezen ?

Want daar staat niet om illegalen en criminele vreemdelingen te deporteren... Wel om alle naturalisaties vanaf 1974 te herzien, en iedereen plus hun nakomelingen te deporteren met C130 van het leger. Honderdduizenden mensen dus. Daar staat segregatie in het onderwijs in, een afzonderlijk net voor vreemdelingen in afwachting van hun gedwongen deportatie. Idem dito voor sociale zekerheid.
Je baseert je door je op onblusbare haat geïnspireerd gelul op iets dat niet meer bestaat. Ook het Blok bestaat niet meer.

Bovendien hebben de 810.000 kiezers van het VLAAMS BELANG overduidelijk geen probleem met de punten uit het oorspronkelijke 70 puntenplan. Meer nog. Steeds meer kiezers staan vierkant achter het door nep-democraten verguisde vreemdelingenbeleid van het Vlaams Belang. De democratie dus.
Steeds meer autochtonen ondervinden elke dag opnieuw de gevolgen van de onwil om rekening te houden met wat 810.000 democratische kiezers voorstaan. Steeds meer van die voorstellen worden later door andere partijen op tafel gegooid én uitgevoerd.
Er wordt niet alleen niet naar de vertegenwoordigers van die kiezers geluisterd, ze worden ook nog eens schandelijk gediscrimineerd én uitgesloten. Het cordon sanitair is een politiek uitsluitingsmechanisme. Als dat OFFICIEEL gebruikt zou worden tegen allochtonen stond niet alleen Unia op haar dubbelhartige kop.

Je tot in den treure gebruikte link naar de fascisten en de nazi's maakt je discours niet geloofwaardiger. Ik snap niet dat iemand, die ik aanvankelijk als een intelligente aanwinst voor dit forum zag, er zich niet van bewust is dat hij zich als een levend voorbeeld presenteert van al het kwaad dat hij het Vlaams Belang toedicht.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2021, 13:23   #100
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
U draait een plan om alle vreemdelingen te deporteren naar illegalen en criminelen deporteren. Dat is een groot verschil.

Maar ik heb geen zin in semantiek. Dus is de vraag: wenst het VB nog steeds de deportatie van alle niet-Europese vreemdelingen te realiseren?
En om hierop verder te bouwen : wil de huidige partijleiding van het Blok -eindelijk- in ondubbelzinnige bewoordingen publiek afstand nemen van dat infecte gedachtegoed door het als een morele en historische fout te bestempelen ?

Want laat ons duidelijk zijn : het gewoon de bladzijde omdraaien en voortwandelen is de tactiek die ze nu al decennialang hanteren maar die werkt niet.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be