Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 september 2018, 17:30   #21
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Jij denkt met je vrachtwagen zomaar Marokko binnen te komen ?
De boot op met de vrachtwagen en hem daar laten staan...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2018, 17:37   #22
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
De boot op met de vrachtwagen en hem daar laten staan...
En de Marokkaanse douane omkopen ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2018, 17:54   #23
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
"U koopt een nieuwe wagen, vergeet dan niet een glazen bodem te laten installeren, mocht u er dan zo eentje overrijden dan kan je nog zien wat smoelen die trekt."

Gelieve de vorige zin niet al te aux serieux te nemen met dank bij voorbaat.

Met er even over te gekscheren bedoelde ik eigenlijk zoals ik al eerder wist te schrijven dat dit enorm gevaarlijks situaties zijn.

Die vluchtelingen gekte moet een HALT toegeroepen worden en liefst niet binnen 30 jaar.

Weer vrachtwagens gezien op parkings waar de deuren van de aanhanger helemaal open stonden.

Het uitnodigende karakter was er zeker of was dat om te ontluchten?
In een lege vrachtwagen kruipen waarvan de deuren openstaan is niet erg interessant voor die migranten! Valt een beetje op!
Misschien in elke vrachtwagen voor zijn vertrek een verstikkend gas spuiten zodat ze niets anders kunnen dan eruit springen als er zouden in zitten?
En neen, ik denk niet aan holocaust-toestanden, om sommigen voor te zijn...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2018, 18:15   #24
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Illegalen beklimmen rijdende vrachtwagen




Dat zijn verschrikkelijk gevaarlijke situaties in het verkeer.

Hoezo dat zijn gevaarlijke situaties? Stel dat die illegaal er af dondert en hij breekt zijn nek, wat is het probleem?

Als em toevallig onder uw wielen terecht komt is het blijkbaar een ander paar mouwen.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2018, 21:27   #25
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Hoezo dat zijn gevaarlijke situaties? Stel dat die illegaal er af dondert en hij breekt zijn nek, wat is het probleem?

Als em toevallig onder uw wielen terecht komt is het blijkbaar een ander paar mouwen.
Hm ja ok, al hij eraf valt, zijn probleem.

Onder de wielen, kan ik mijn wagentje weer gaan kuisen pffffffffffff
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2018, 21:27   #26
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Hoezo dat zijn gevaarlijke situaties? Stel dat die illegaal er af dondert en hij breekt zijn nek, wat is het probleem?

Als em toevallig onder uw wielen terecht komt is het blijkbaar een ander paar mouwen.
Hm ja ok, al hij eraf valt, zijn probleem niet het mijne.

Onder de wielen, kan ik mijn wagentje weer gaan kuisen pffffffffffff
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2018, 09:45   #27
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

Waren er in een ver verleden géén twee chauffeurs aanwezig in elke TIR vrachtwagen?

Waren er géén conducteurs op trein/tram/bus?

Het is heden ten dage om financiële redenen allemaal éénmansbediening geworden dacht ik.

Dan toch maar liever terug 'Back to basics?'

p.s.

Het beklimmen en inbreken in vrachtwagens/huizen is de illegalen al jaar- en dag met de paplepel ingegoten geweest.

Een overzicht ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 2 oktober 2018 om 09:49.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2018, 09:55   #28
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht

Onder de wielen, kan ik mijn wagentje weer gaan kuisen pffffffffffff
Een burnout lost dit snel en gemakkelijk op. U moet daarvoor zelfs niet uitstappen
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2018, 10:40   #29
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Waren er in een ver verleden géén twee chauffeurs aanwezig in elke TIR vrachtwagen?

Waren er géén conducteurs op trein/tram/bus?

Het is heden ten dage om financiële redenen allemaal éénmansbediening geworden dacht ik.

Dan toch maar liever terug 'Back to basics?'

p.s.

Het beklimmen en inbreken in vrachtwagens/huizen is de illegalen al jaar- en dag met de paplepel ingegoten geweest.

Een overzicht ...
Een tweede man op bepaalde bussen en trams zou alvast zijn eigen pre verdienen! Niet te geloven hoeveel er opstappen zonder betalen! En een groot bakkes opzetten als ze aangesproken worden, want ze zijn gewoon hun zin te doen zonder tegenkanting!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2018, 10:51   #30
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Een tweede man op bepaalde bussen en trams zou alvast zijn eigen pre verdienen! Niet te geloven hoeveel er opstappen zonder betalen! En een groot bakkes opzetten als ze aangesproken worden, want ze zijn gewoon hun zin te doen zonder tegenkanting!
Iedereen doet in tegenwoordige tijden maar wat hij/zij wil zonder ook maar enig respect te tonen naar anderen toe, ook het niet volgen van de opgelegde regels 'rules and regulations' qua samenleving worden serieus met de voeten getreden.

Zoals ik al eerder schreef plaatsen we dat snel even onder de noemer: "Modern Times"

Wel met een enoooooooorm groot vraagteken achter.

p.s.

Tijdje geleden had men al een petitie opgezet (in Nederland) omtrent het probleem 'vrachtwagen beklimmers'

Veiligheid voor chauffeurs
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 2 oktober 2018 om 11:00.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2018, 12:25   #31
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Die gelukzoekers toch. Wat een geniepige geuzen.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2018, 20:33   #32
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Die gelukzoekers toch. Wat een geniepige geuzen.
Stouterds zijn het, niets anders.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2018, 10:14   #33
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Een tweede man op bepaalde bussen en trams zou alvast zijn eigen pre verdienen! Niet te geloven hoeveel er opstappen zonder betalen! En een groot bakkes opzetten als ze aangesproken worden, want ze zijn gewoon hun zin te doen zonder tegenkanting!
Het wordt hen ook ingelepeld door de pocos dat alles mag!
Ze zwaaien dan met "hier is vrijheid en democratie", wat voor hen betekent: ik doe wat ik wil en de politie (en het gerecht) moet mij gerust laten.
Dat zie je ook mooi in de serie 'Rechtbank' op TV, totaal geen respect voor gezag, orde en tucht.
En als we nu de verkiezingsstrijd horen, dan gaan de rooien en groenen het eens allemaal oplossen met gezonde lucht in de steden. Of zoiets toch.

Laatst gewijzigd door kwantum : 9 oktober 2018 om 10:15.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2018, 15:21   #34
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

Moeten we dat oplossen zoals onze vriend 'Judge Dredd' stripheld zijnde of in de film met Sly Stallone in de hoofdrol?

Het gegeven:

Citaat:
Senior Judge Joe Dredd is een elitelid van een futuristische politie-eenheid. Deze Judges patrouilleren dag en nacht de straten van de megalopolis Mega City One, een stad die zich uitstrekt langs de gehele oostkust van Amerika. De Judges hebben alle bevoegdheden van zowel politieagenten, rechters als beulen. Ze mogen mensen arresteren, ter plekke veroordelen, en de opgelegde straf uitvoeren.
Of laten we dat liever ongemoeid in het science fiction schuifje liggen wegens te dramatische taferelen her en der ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2018, 17:25   #35
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Het wordt hen ook ingelepeld door de pocos dat alles mag!
Ze zwaaien dan met "hier is vrijheid en democratie", wat voor hen betekent: ik doe wat ik wil en de politie (en het gerecht) moet mij gerust laten.
Dat zie je ook mooi in de serie 'Rechtbank' op TV, totaal geen respect voor gezag, orde en tucht.
En als we nu de verkiezingsstrijd horen, dan gaan de rooien en groenen het eens allemaal oplossen met gezonde lucht in de steden. Of zoiets toch.
Het is juist omdat we hier democratie en vrijheid hebben dat we dat niet moeten laten misbruiken door vreemd gespuis dat beter past in een dictatuur waar ze op hun nummertje worden gezet zodra ze nog maar hun smoel opendoen!

Onze democratie en vrijheid moeten we niet op de helling zetten voor hen! We hebben geen zaken met dat soort vreemdelingen, die moeten buiten gekieperd en buiten gehouden worden: enige oplossing.
En we zijn niet goed bezig. Nog wat linkse hypocriete multiculpraat erbovenop om ze bezig te laten zoals ze bezig zijn en we mogen adieu zeggen aan onze vrijheid enz
Diegenen die dat denken noemt men tegenwoordig "racisten". Diegenen die daar tegenover staan zijn domme hypocrieten die wetens en willens de boel naar de bliksem laten gaan.
We moeten zelf kiezen in welke groep we willen zitten!
En krijgen wat we zaaien, in de ene of de andere groep.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2018, 17:32   #36
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Hier kreeg een illegaal zijn verdiende loon:

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...eren~ac359492/
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2018, 17:36   #37
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.268
Standaard

Spijtig dat die vrachtwagen niet naar Marokko reed.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be