Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat?
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? Kritisch bekijken van nieuws en toetsing aan de feiten. Fake news? Selectieve feiten? Of is het een correcte weergave van de feiten? Een zoektocht naar de waarheid.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 november 2021, 20:01   #1
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.921
Standaard Dries Van Langenhove en Tomas Boutens genoemd in VTM Nieuws zonder enkel bewijs.

In de wekelijkse politieke babbel noemt de nieuwslezer zonder enige aanleiding Dries Van Langenhove als mogelijke aanstoker van het geweld op de betoging, waarna Van Quickenborne zonder ook maar één bewijs of wat dan ook de naam Van Tomas Boutens noemt. Dit is regelrechte laster naar beide personen en dit dient onmiddellijk rechtgezet te worden.

Het is wel duidelijk dat twee super getalenteerde kerels als Dries Van Langenhove en Tomas Boutens het regime en haar slaafse media zenuwachtig maken...

Alle steun voor beide heren en hun nationalistische strijd in de toekomst !
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2021, 20:05   #2
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.921
Standaard

Tomas Boutens heeft ondertussen al gereageerd :

Citaat:
@ Vincent Van Quickenborne
beschuldigende insinuaties aan mijn adres, die niets met de werkelijkheid te maken hebben zijn laster mijn beste. Als minister van Justitie zou u dat moeten weten. Indien uw kennis van de wet ondanks uw functie toch hiaten vertoont, sta me dan toe u te verwijzen naar (SW) art.443.
Wat u insinueert, dat ?*k - zo gratuit door u bij naam genoemd - ?*ets met de onlusten van vorige week te maken zou hebben, ?*s een flagrante leugen. Ik hoef niet te bewijzen dat het een leugen is (ieder die er was weet dat trouwens), ú dient wel bewijzen voor uw insinuaties omtrent strafbare feiten te leveren. Zo werkt een rechtstaat, beste minister van justitie.
Maar die bewijzen leveren, dát kan u (ondanks al uw grote praat over onderzoeken etc.) niet, want die zijn er niet. En dus bent u een leugenaar - conform met de rest van uw beleidsploeg.

Tomas Boutens

P.S.: Op de manifestatie zelf was ik wel aanwezig ja, samen met anderen. Weet je wat wij daar gedaan hebben? Vrouwen, ouderen en kinderen proberen helpen die jóuw schoothondjes / huurlingen zó gretig vergast hebben. Vrouwen, ouderen en kinderen die n?*ets misdaan hadden. En dat, mijn beste Vincent, dat kan ?*k wél bewijzen. Maar jij, jij staat boven de wet natuurlijk... nu nog.
- mag gedeeld worden -
https://www.facebook.com/profile.php?id=100069599417456
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be