Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 januari 2022, 23:36   #181
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
De toestand van 80 jaar geleden vergelijken met nu?
Moeilijk hé !
Ongetwijfeld, daarom blijft het wachten op enige inhoudelijk reactie van wie ontkent dat er gelijkenissen zijn.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2022, 23:41   #182
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ongetwijfeld, daarom blijft het wachten op enige inhoudelijk reactie van wie ontkent dat er gelijkenissen zijn.
Pfff...
Heeft geen énkel belang.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2022, 23:42   #183
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Pfff...
Heeft geen énkel belang.
Bedankt om nog eens te bevestigen dat de argumenten van de ontkenners schaars, zo niet onbestaande zijn.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2022, 23:47   #184
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Jaaa, ja, ja… “Dat” was toen “ook zo”… en blablabla…

De onvoorstelbare lichtheid van de antivax-wappie fantasie blijft verbazen.

Ik ben niet tegen vaccins en ik daag u uit om 1 bericht van mij te vinden dat "wappie" is. Ik heul alleen niet mee in de hetze tegen een bepaalde groep in de bevolking. Ik weiger om hen als untermensch te zien en hun rechten af te nemen. Ik ben immers geen fascist
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2022, 23:53   #185
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ze zijn al lang open hoor. Novak Djokovic is een untermensch.

haha haha dus de definitie van Untermensch is nu totaal herzien in het nieuwe USSR Nazi Europa hahah ahha
Zijn lange, GROOTGESCHAPEN, superpotente, superintelligente, supermanachtige, blonde, blauwogige, blanken MET Corona dan geen Ubermenschen meer??


nieuwe Corona TErminologie gaat hard zeg
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2022, 23:58   #186
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.801
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Lichtjes optimistisch. Zodra men binnenkomt moet men verplicht voor 14 dagen naar een hotel gaan aangeduid door de overheid. Niet van de kamer komen. Daarna 7 dagen naar een hotel van keuze maar steeds nog quarantaine. Tenslotte 7 dagen dat men niet toegestaan is om bepaalde plaatsen te bezoeken. Veel vluchten zijn trouwens gecanceld en verschillende steden zijn afgesloten.
Wow, dat kan ik in die tekst niet vinden, het ziet er hetzelfde uit voor vax en unvax. Maar goed, kan best zijn hoor, iedereen is toch al gek geworden.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2022, 23:59   #187
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik ben niet tegen vaccins en ik daag u uit om 1 bericht van mij te vinden dat "wappie" is. Ik heul alleen niet mee in de hetze tegen een bepaalde groep in de bevolking. Ik weiger om hen als untermensch te zien en hun rechten af te nemen. Ik ben immers geen fascist

ja JOH FoX

Kijk het is net als eigenrichting, eigen risico door rood lopen terwijl 100 auto's met hoge versnelling aan komen RAZEN op kruising snelweg, ja je hebt het recht om anytime door ROOD te lopen, je krijgt niet altijd een boete, maar als je dood gaat dan is het je eigen risico.

Dit is ook hoe het met die corona vaccinaties moet werken vanuit LIBERTARISCH oogpunt, anarchisten zouden zelf voor GOD willen spelen.

is dit wat je bedoelt??

Auto rijden of scooteren kan ook leiden tot een gewisse dood, pandemie van dodelijke verkeersongelukken, toch geen Lockdown van hele auto verkeer. Dus het verkeers ongelukken beleid is FOUT.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 14 januari 2022 om 23:59. Reden: typfoutje
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2022, 00:45   #188
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
ja JOH FoX

Kijk het is net als eigenrichting, eigen risico door rood lopen terwijl 100 auto's met hoge versnelling aan komen RAZEN op kruising snelweg, ja je hebt het recht om anytime door ROOD te lopen, je krijgt niet altijd een boete, maar als je dood gaat dan is het je eigen risico.

Dit is ook hoe het met die corona vaccinaties moet werken vanuit LIBERTARISCH oogpunt, anarchisten zouden zelf voor GOD willen spelen.

is dit wat je bedoelt??

Auto rijden of scooteren kan ook leiden tot een gewisse dood, pandemie van dodelijke verkeersongelukken, toch geen Lockdown van hele auto verkeer. Dus het verkeers ongelukken beleid is FOUT.
Misschien iets minder drinken en de volgende keer een coherent betoog houden, want hier valt eigenlijk helemaal niets van te maken.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2022, 02:47   #189
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.622
Standaard

Momentopname van een gezinsuitje in de natuur rond Grenoble?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Of jodelaar.

__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2022, 02:54   #190
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Lichtjes optimistisch. Zodra men binnenkomt moet men verplicht voor 14 dagen naar een hotel gaan aangeduid door de overheid. Niet van de kamer komen. Daarna 7 dagen naar een hotel van keuze maar steeds nog quarantaine. Tenslotte 7 dagen dat men niet toegestaan is om bepaalde plaatsen te bezoeken. Veel vluchten zijn trouwens gecanceld en verschillende steden zijn afgesloten.
TER INFO, for those concerned only:

Bericht aan de Belgen in Hongkong en Macao/Message aux Belges de Hong Kong et Macao
(VERSION FR SUIT)


Beste landgenoten,

Mijn beste wensen voor 2022. Ik hoop dat u, ondanks de aanhoudende COVID context, hebt kunnen genieten van een mooie kerstperiode.

Hongkong

Na enkele maanden van relatieve rust zijn we in Hongkong helaas weer in een moeilijkere COVID situatie beland. De lokale regering heeft opnieuw een reeks maatregelen afgekondigd die impact hebben op ons dagelijkse leven, niet in het minst de sluiting van kleuter- en lagere scholen, voor families met kinderen. Meer informatie over de laatste maatregelen vindt u hier: https://www.info.gov.hk/gia/general/...htm?fontSize=1. Het is onmogelijk te voorspellen hoe de situatie zal evolueren, maar uit contacten met de overheid begrijp ik dat zij blijven hopen de situatie onder controle te krijgen tegen Chinees Nieuwjaar en nadien opnieuw te kunnen versoepelen. Al heeft het virus heeft de voorbije twee jaar al vaker voor onaangename verrassingen gezorgd – met de meer besmettelijke omikron variant als laatste nieuwe uitdaging.

Reizen van en naar Hongkong blijft complex. In tegenstelling tot een buurland als Frankrijk mogen HK residenten die vanuit ons land reizen Hongkong nog binnen, maar de 21 dagen hotelquarantaine is uiteraard een grote hindernis. Zoals ik in een eerde bericht schreef is de kans klein dat de ‘zero covid strategie’ en de bijhorende hotelquarantaines snel opgegeven zullen worden. Zekerheid hebben we niet, maar alles wijst er op dat Mainland China, Hongkong en Macao dat beleid nog tot minstens eind 2022 –en mogelijk langer- zullen proberen handhaven. Samen met mijn EU collega’s heb ik in contacten met onder meer Chief Executive Carrie Lam wel aangedrongen op begeleidende maatregelen zoals het voorzien van meer hotelkamers voor quarantaine en bijzondere aandacht voor de situatie van families met kinderen. We zullen ook blijven pleiten voor het terugbrengen van de quarantaine voor inkomende reizigers tot 14 dagen, gelet op de kortere incubatietijd van de omikron variant. Het laatste reisadvies voor reizen uit België naar Hongkong vindt u hier: https://diplomatie.belgium.be/nl/Die.../hong_kong_sar.

België

In België is het beeld uiteraard helemaal anders. Door de hoge vaccinatiegraad en een andere strategie is de samenleving meer open en is reizen mogelijk, maar moet uiteraard wel een (veel) hoger aantal besmettingen worden aanvaard. Voor reizen van Hongkong en Macao naar België verandert er voorlopig niets: aangezien beide op de witte lijst van de EU staan is voor toegang tot ons land alleen een passenger locator form nodig (geen PCR test of vaccinatiebewijs). Let wel: transitlanden en luchtvaartmaatschappijen kunnen strengere eisen stellen. In de EU en ook in ons land wordt steeds meer gebruikt gemaakt van het digitaal COVID certificaat voor toegang tot bv horeca en musea. Hoewel wij bij de autoriteiten van Hongkong en Macao blijven aandringen op een automatische wederzijdse erkenning van vaccinatiecertificaten is er nog geen akkoord. Belgen die resident zijn in het buitenland en daar met een door ons land erkend vaccin werden gevaccineerd kunnen echter via volgende weg een digitaal certificaat bekomen: https://hongkongmacau.diplomatie.bel...on-certificate

Macao

Ik begrijp ten volle dat de situatie voor onze landgenoten in Macao bijzondere uitdagingen met zich meebrengt. Zoals ik in mijn vorige bericht schreef proberen we u zo pragmatisch mogelijk te helpen, maar is dat moeilijk voor alles wat biometrie vereist, zoals paspoorten en identiteitskaarten. In afwachting van het openen van de grens tussen Hongkong en Macao en de rest van China –wat wellicht ten vroegste na de Winterspelen zal gebeuren en dan nog enkel op graduele wijze en beperkt tot Guangdong- zoeken we met Brussel verder naar een oplossing voor dit probleem. Met de EU collega’s heb ik vorige week ook opnieuw een démarche gedaan bij de autoriteiten van Macao om flexibiliteit te vragen.

Het Consulaat-generaal

Om de continuïteit van de dienstverlening te garanderen en te vermijden dat het Consulaat-generaal gesloten zou moeten worden in het geval van een positieve besmetting zullen wij de komende twee weken in twee afzonderlijke teams werken. Dit zal geen impact hebben op de normale werking en het Consulaat-generaal blijft open voor het publiek volgens de normale openingsuren. U kan ons ook steeds bereiken via [email protected]. Wij proberen u altijd binnen de 24 uur te antwoorden.

De komende weken zullen de meeste activiteiten en vergaderingen helaas opnieuw online moeten doorgaan. Grote events zullen nog een hele tijd moeilijk blijven. Maar samen met de BLCC, de Belgian Club en de collega’s van FIT en AWEX werken we aan een reeks activiteiten die in de komende maanden wel gewoon fysiek zouden moeten kunnen doorgaan, in de hoop dat de situatie na Chinees nieuwjaar zou verbeteren - te beginnen met de nieuwjaarsreceptie van de BLCC en Belgian Club die van januari naar februari verplaatst zal worden.

Ik wens u goede moed in de komende weken en een gelukkig (Chinees) nieuwjaar.

Met vriendelijke groeten,


Peter Robberecht
Consul-generaal van België in Hongkong en Macao
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2022, 05:12   #191
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Och jongen toch, jij weet hoegenaamd niet wat ik nu wel of niet door heb.
Je verbergt het anders wel goed in je posts.

Citaat:
Wees gerust, inzake de Joden en hun geschiedenis (inclusief de recente) ben ik goed op de hoogte. Maar er is geen enkele reden waarom jij en uw fellow-travellers zouden kunnen pretenderen dat jullie vermeende “discriminatie” ook maar een zweem van gelijkenis zou vertonen met hetgeen de Joden destijds overkomen is.
Dat is dan ook niet wat we beweren. We beweren helemaal niet dat niet-gevaccineerden vergast worden of zo. Maar daar gaat het niet om, dat is het RESULTAAT.

Bedenk eerder WAAROM de nazi's de Joden vergasten ? Wat was hun beweegreden ? Waarom vergasten ze de Joden, en niet, zeg maar, de Antwerpenaren ? Hoe zat het mechanisme in elkaar dat die nazi's heeft aangezet om er zelfs maar BEGINNEN AAN TE DENKEN van Joden gaan te vergassen ?

Wat dat omdat ze die mensen leuk vonden ?

Dat de Joden nadien perfect het martelaren statuut hebben gekregen en zo, dat is een ander verhaal. Ongevaccineerden moeten geen martelaren statuut bekomen, en nadien ook geen land toegewezen krijgen of zo, daar gaat het hier niet om. Het gaat niet om "vergassen", het gaat niet om "martelaren statuut". Dat is allemaal achteraf. Het gaat om de initiele mechanismen.

Panda vertolkt het perfect, zie volgende post.

Laatst gewijzigd door patrickve : 15 januari 2022 om 05:14.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2022, 05:13   #192
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Geloof me, de normale populatie, de gevaccineerden dus, genieten met volle teugen van de misfortunes van Wappies.
Kijk, quercus, DIT is wat ik bedoel. Panda is hier het perfecte voorbeeld van wat destijds de nazi's inspireerde.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2022, 05:20   #193
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Straks komen de antivaxxers als ze stapelzat betrapt worden en een boete krijgen ook klagen dat ze de nieuwe Joden zijn en dat de politie fascisten zijn.
Maar dat is het juist. Antivaxxers krijgen geen boete omdat ze iets illegaals doen. Men roept op om hen te pesten.

Ik zou eigenlijk graag zien dat men oproept om moslims te pesten. Let op, ze mogen legaal moslim zijn. Maar dan moeten ze daar de gevolgen van dragen. Dan mogen ze nergens binnen. Dan moeten ze elke vrijdag huis arrest krijgen. En als men vraagt waarom men zo een regelgeving ingevoerd heeft, dan zegt men "omdat de strategie erin bestaat om hen het leven zuur te maken".

Wie dan zegt "discriminatie" kan antwoorden, helemaal niet, het is een vrije keuze, ze kunnen beslissen van geen moslim meer te zijn, en daar een pasje voor komen te halen, door varkensvlees te eten, bier te drinken, en op de koran te urineren voor een deurwaarder. Dan krijgen ze het niet-moslim pasje.

Als er dan mensen zouden zijn die zeggen "de jaren dertig zijn terug", dan zouden we zeggen "wat een overdrijven ! We kotsen van die vergelijkingen".
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2022, 05:37   #194
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.622
Standaard

Van harte toegewenst Patrick: een uitstekend week-end.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2022, 05:39   #195
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Momentopname van een gezinsuitje in de natuur rond Grenoble?
In de zomer he. Nu ligt daar sneeuw en ga ik daar straks eens op skien
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2022, 05:55   #196
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
In de zomer he. Nu ligt daar sneeuw en ga ik daar straks eens op skien
Break a leg!
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2022, 08:31   #197
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.801
Standaard

De reden voor het intrekken van z’n visa voor 3 jaar is vanwege z’n status als antivaxxer. Eigenlijk het gevolg van de eerste reactie van de overheid, ze maken eerst een martelaar van hem en beschuldigen hem nu ervan een martelaar te zijn. Australië is de pedalen kwijt.

https://www.theguardian.com/sport/20...d-cancellation

unrest” and a “talisman of anti-vaccination sentiment”, may never get the chance to defend his Australian Open title, facing a three-year ban from the country ahead of a last-ditch court challenge to stay.

Australia’s immigration minister, Alex Hawke, personally cancelled the unvaccinated world No 1’s visa, arguing his presence in Australia could incite “civil unrest” and encourage others to eschew vaccination against Covid-19.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2022, 08:33   #198
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Pandaman beseft niet dat de kaarten ondertussen geschud zijn en dat heel wat ongevaccineerden gewoon niet zullen terugkrabbelen. De ongevaccineerde persoon die vandaag in het VTM-journaal werd bevraagd over het 1G-plan merkte gewoon laconiek op: "Tja, dan kan ik niet naar een café of restaurant, maar dat is dan wel het gevolg van mijn keuze". De man maakte alvast weinig aanstalten om zich daarvoor te laten vaccineren.

Waarom zou je ook?
Maar die anti-vaxxer had gelijk! Dat hij een café of resto niet binnen mag is een logische consequentie van zijn keuze. Dus, waarom zitten jullie hier dan godganse dagen te meieren en te mekkeren, verkleed in de gewaden van nep-joden? Het enige wat jullie bereiken is dat wij het steeds meer hilarisch vinden. Volg het voorbeeld van de door u geciteerde gelijkgezinde. Buig berouwvol het hoofdje en stel u “in uw lot” van vervolgde nep-joden.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2022, 08:39   #199
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.801
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Maar die anti-vaxxer had gelijk! Dat hij een café of resto niet binnen mag is een logische consequentie van zijn keuze. Dus, waarom zitten jullie hier dan godganse dagen te meieren en te mekkeren, verkleed in de gewaden van nep-joden? Het enige wat jullie bereiken is dat wij het steeds meer hilarisch vinden. Volg het voorbeeld van de door u geciteerde gelijkgezinde. Buig berouwvol het hoofdje en stel u “in uw lot” van vervolgde nep-joden.
Midden dit jaar is quasi de complete bevolking niet meer gevaccineerd, wat dan?

Die paar procent antivaxx die nog niet werd besmet maken geen verschil.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2022, 09:43   #200
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Midden dit jaar is quasi de complete bevolking niet meer gevaccineerd, wat dan?

Die paar procent antivaxx die nog niet werd besmet maken geen verschil.
Hoezo? Maak jij je zorgen over de gevaccineerden? Kijk eens aan! Dat is heel menselijk van uwentwege.
“Wat dan?” vraag je. Ongetwijfeld zullen oudjes zoals ik nog eens een extra “jab” in de bovenarm krijgen. We zien wel…
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be