Politics.be Problemen met registreren? Of een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te verzenden naar maarten@politics.be met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 oktober 2019, 17:19   #61
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Daar zijn toch straffe mannen op dit forum.
Trachten hard te maken dat je zelf je eigen privacy kan schenden.

Nemen we een mooi voorbeeld.
Jan Jambon stelt zich verkiesbaar, en wordt mp van Vlaanderen.
Dat ik hier en nu, zo maar zijn naam vermeld, als dat geen schennis is van zijn privacy ...

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2019, 18:43   #62
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Wel een waar pvda in de coalitie zit als ik me niet vergis.
In Kruibeke Bazel toch niet?
Vrijheideerst is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2019, 18:47   #63
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
da's toch nog beter dan alweer over de principes van de jaartelling in het tientallige positiestelsel te beginnen.
'k snap daar geen snars van dus ja zeker?
Oud 14 oktober 2019, 18:54   #64
Anna List
Secretaris-Generaal VN

Anna List's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
'k snap daar geen snars van dus ja zeker?
De jaren dertig komen er weer aan.
Oud 14 oktober 2019, 18:55   #65
Anna List
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
In Kruibeke Bazel toch niet?
Is Bazel geen deelgemeente van Kruibeke?
Oud 14 oktober 2019, 18:58   #66
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Is Bazel geen deelgemeente van Kruibeke?
Ja, maar de PVDA zit daar toch niet in de meerderheid?

Das in Borgerhout en Zelzate.
Oud 14 oktober 2019, 18:59   #67
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
De linksche lummeltjes op dit forum zijn plotsklaps overbezorgd over de privacy van hun linksche voorbeelden. Ze zijn zelfs zo bezorgd dat normaal nadenken er niet meer in zit. Over het feit dat een linkse haatwebsite die gegevens eerst publiceerde op het net zwijgen ze als vermoord...
GDPR Regulation
"A processor of personal data must clearly disclose any data collection, declare the lawful basis and purpose for data processing, and state how long data is being retained and if it is being shared with any third parties or outside of the EEA. Data subjects have the right to request a portable copy of the data collected by a processor in a common format, and the right to have their data erased under certain circumstances. Public authorities, and businesses whose core activities consist of regular or systematic processing of personal data, are required to employ a data protection officer (DPO), who is responsible for managing compliance with the GDPR. Businesses must report any data breaches within 72 hours if they have an adverse effect on user privacy. In some cases, violators of the GDPR may be fined up to €20 million or up to 4% of the annual worldwide turnover of the preceding financial year in case of an enterprise, whichever is greater."
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2019, 19:10   #68
Anna List
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
GDPR Regulation
"A processor of personal data must clearly disclose any data collection, declare the lawful basis and purpose for data processing, and state how long data is being retained and if it is being shared with any third parties or outside of the EEA. Data subjects have the right to request a portable copy of the data collected by a processor in a common format, and the right to have their data erased under certain circumstances. Public authorities, and businesses whose core activities consist of regular or systematic processing of personal data, are required to employ a data protection officer (DPO), who is responsible for managing compliance with the GDPR. Businesses must report any data breaches within 72 hours if they have an adverse effect on user privacy. In some cases, violators of the GDPR may be fined up to €20 million or up to 4% of the annual worldwide turnover of the preceding financial year in case of an enterprise, whichever is greater."
Er alors?
Is uw Engels zo slecht dat ge gokt dat t van toepassing is op wat er hier gepost is mss?
Oud 14 oktober 2019, 19:38   #69
epicurist_dirk
Parlementslid

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Dat is ten minste openheid van bestuur...
Hoe dan ook, AL de particratie partijen hebben decennia lang ganse families eenzijdig over beschermend omgekocht om kiezers aan hen te binden.

Deze omkoop praktijken met creaties die stukken van mensen kost en blijft kosten zelfs als de omgekochte via allerlei soms zelfs overlappende jobs, belangengroepen enz. in pensioen gaan zorgen voor de immense schuldenberg van dit land!

Dus er is inderdaad een grote opkuis nodig zodat de NIET omgekochte in dit land een evenredige behandeling krijgen als de omgekochte.

Is dat dan door de omkoop praktijken stop te zetten… dat moet dan maar.

De omgekochte moeten niet reutelen ze hebben immers een LUXE probleem NA al decennia lang hun zakken gevuld te hebben.

Dat ze maar wijselijk zwijgen of de niet omgekochte eisen het geld terug!!!

De staat moet er zijn om indien nodig mensen te helpen >>> niet om kiesvee Win-For-Live te geven!
Zowel in letters, woorden of cijfers heb ik dyslexie dat ook wel als woordblindheid word aangeduid. Maar daarom ben ik niet blind voor wat in de maatschappij gebeurd. Schoolmeesters, baseert U niet op de schrijf fouten maar op de inhoud AUB. Met dank voor het begrip. [/i]

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 14 oktober 2019 om 19:45.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2016, Politics.be