Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 februari 2018, 13:43   #221
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.089
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Och kom, Panda, dat valt toch niet af te leiden uit uw proza...
Het gaat dan ook niet om mijn proza, maar om de bewering van Brakelaar die niet in staat blijkt om karel de gucht zijn woorden te citeren.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2018, 14:34   #222
Brakelaar
Minister
 
Brakelaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2011
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 3.587
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Het gaat dan ook niet om mijn proza, maar om de bewering van Brakelaar die niet in staat blijkt om karel de gucht zijn woorden te citeren.
Ach gottekes toch, ie krijgt geen gelijk en gaat beginnen blèren, de gucht is is echt geen aandacht waard maar voor jou wel
Brakelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2018, 15:05   #223
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Wees allen gerust, ik zal mij niet bemoeien met uw discussie omtrent wie al dan niet mestkevers zijn, laat staan dat ik bij dat alles zal bepalen wie de slechten en wie de goeden zijn. Ik heb niettemin een vraag, kwestie van de kennelijk meer dan subtiele verschillen te snappen die van iemand al dan niet een mestkever maken.

Concreet : toen de Nieuw-Vlaamse Alliantie nog nauwelijks of niet of bestond waren – als ik het goed begrijp – de veelvuldige kiezers van het toen nog veel groter Vlaams Blok cq. Belang allemaal mestkevers.

Het lijkt mij logisch om er van uit te gaan dat inmiddels veel voormalige VB-kiezers het huidig groot N-VA heir hebben vervoegd, want geef toe, waarheen zouden die anders kunnen zijn?

Welnu, zijn die voormalige VB-kiezers maar huidige N-VA kiezers nu plots mestkever af ? Zoniet, hoe maakt u het onderscheid tussen N-VA’ers die mestkevers zijn, en N-VA’ers die geen mestkever zijn ?
Noch een belangrijke vraag, waren de (toekomstige) VB-kiezers al mestkevers voor het Vlaams Belang werd opgericht?

Ik denk dat enkel Dirk Draulans duidelijkheid gaat kunnen scheppen.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2018, 15:08   #224
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.089
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brakelaar Bekijk bericht
Ach gottekes toch, ie krijgt geen gelijk en gaat beginnen blèren, de gucht is is echt geen aandacht waard maar voor jou wel
Hij kan het niet !

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2018, 15:46   #225
Brakelaar
Minister
 
Brakelaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2011
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 3.587
Standaard

Werk jij daarmee? Proficiat, bespreek al gelijk uw plaats dan maar in dat gesticht in brakel, ze kunnen jou daar precies goed gebruiken!
Brakelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2018, 16:17   #226
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Mooie reactie vanwege een partij voor dewelke ik overigens niet de minste sympathie heb.



https://www.hln.be/nieuws/binnenland...chten~a7ef4ae5
Een container voor de deur van het hoofdkwartier zetten zal wellicht niet volstaan ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2018, 17:51   #227
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Lees misschien je eigen geciteerde artikel eens ? HDC excuseerde zich bij de mentaal gehandicapten, niet bij de vlaams-nationalisten.

En ik herhaal wat ik eerder zei : dit is zeker De Croo zijn beste uitspraak niet geweest. Ikzelf zou ze niet gedaan hebben.


Heel anders natuurlijk voor KDG zijn uitspraak over de blok politici die mestkevers zijn. Dat is en blijft een prachtig pareltje.
Doet helemaal niks terzake bij wie hij zich geexcuseerd heeft. Het gaat simpelweg over het feit dat hij ze gedaan heeft. Nu nog beginnen rond de pot draaien als je door de mand valt. Gewoon zwijgen was eleganter geweest hoor.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be