Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 februari 2018, 23:21   #121
jogo
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 30 december 2007
Berichten: 7.712
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Daarom heb ik geen enkele inbreng nog op andere topics.
alsmaar beloven ...
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 23:53   #122
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
alsmaar beloven ...

Wie belooft er vriend? Bij mijn weten heb ik toch nog niks beloofd.
Het is dus aangewezen dat je vermeldt wie of wat iets beloofde.
Ik vermoed dat je het over God hebt. Die heeft ons immers het rijk der hemelen beloofd. En Allah doet beter. Daar krijg je nog een aantal maagden bovenop.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 12:58   #123
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Het spel kan beginnen. Ze gaan weer ander werk krijgen.
Abu Jaja heeft een nieuwe partij gesticht.
Nu nog in Duitsland en verder in Europa en dezen die met frauke Merkel in zee gingen om het land te besturen zullen er aan zijn voor hun gepamper en niks te doen wat nodig was voor Europa noch voor de vreemdelingen.
Wat België betreft natuurlijk idem dito.
Het hengelen naar stemmetjes via kunstgrepen zal een einde nemen. Van moeten.
In de zee gaan plassen zal niet oplossen dat we binnenlands verzuipen.
We hebben nieuwe stof om te gaan kankeren.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 13:03   #124
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.091
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Het spel kan beginnen. Ze gaan weer ander werk krijgen.
Abu Jaja heeft een nieuwe partij gesticht.
Nu nog in Duitsland en verder in Europa en dezen die met frauke Merkel in zee gingen om het land te besturen zullen er aan zijn voor hun gepamper en niks te doen wat nodig was voor Europa noch voor de vreemdelingen.
Wat België betreft natuurlijk idem dito.
Het hengelen naar stemmetjes via kunstgrepen zal een einde nemen. Van moeten.
In de zee gaan plassen zal niet oplossen dat we binnenlands verzuipen.
We hebben nieuwe stof om te gaan kankeren.
Wat heeft die bla bla te maken met het onderwerp van dit draadje ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 13:11   #125
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Wat heeft die bla bla te maken met het onderwerp van dit draadje ?

Feitelijk niks. Op het nieuws lopen ze wel achter.
Nog niks op TV dus. Het is natuurlijk geen prettig nieuws voor de pamperaars en kruipers. Zie hebben het liever over Bart Dewever.
Ze kunnen nu omwisselen en het over Abu Jaja gaan hebben.
De politieke rekeningetjes kloppen niet meer.

Trouwens wat heeft mijn bloeddruk met het onderwerp van het draadje te maken? Ik begin te vermoeden dat jij alleszins geen respect hebt voor privacy. Hoe weet jij dat mijn trombose een gevolg geweest is van te hoge bloeddruk? Ik vind U een dikke smeerlap om te beogen dat mijn bloeddruk opnieuw de hoogte zou ingaan.
En dit te beogen met een serie leugens nog wel die evenmin iets met het onderwerp van dit draadje te maken hebben.
Denk je nu echt dat jij hier komt om een debat te voeren over politiek?
Maar ik laat het aan anderen over om daar zich een mening over te vormen.

Laatst gewijzigd door werkman : 12 februari 2018 om 13:33.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 14:14   #126
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Feitelijk niks. Op het nieuws lopen ze wel achter.
Nog niks op TV dus. Het is natuurlijk geen prettig nieuws voor de pamperaars en kruipers. Zie hebben het liever over Bart Dewever.
Ze kunnen nu omwisselen en het over Abu Jaja gaan hebben.
De politieke rekeningetjes kloppen niet meer.

Trouwens wat heeft mijn bloeddruk met het onderwerp van het draadje te maken? Ik begin te vermoeden dat jij alleszins geen respect hebt voor privacy. Hoe weet jij dat mijn trombose een gevolg geweest is van te hoge bloeddruk? Ik vind U een dikke smeerlap om te beogen dat mijn bloeddruk opnieuw de hoogte zou ingaan.
En dit te beogen met een serie leugens nog wel die evenmin iets met het onderwerp van dit draadje te maken hebben.
Denk je nu echt dat jij hier komt om een debat te voeren over politiek?
Maar ik laat het aan anderen over om daar zich een mening over te vormen.
Vent, Napoleon is al dood!
Abou Zaza werd reeds op 3 FEBRUARI op het forum behandeld.

https://forum.politics.be/showthread.php?t=242252
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 16:19   #127
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dit draadje gaat over n-va die een stuk stront buiten heeft gesmeten. Niet over de frustratie van een ouwe VU'er die zijn grondspeculatie zag de mist ingaan. Het larmoyante gezaag daarover is totaal off topic.
Niet overdrijven aub.
Hij heeft zich éénmaal laten gaan en zich stronterig gedragen.
Daar is geen nood tot natrappen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 17:32   #128
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Vent, Napoleon is al dood!
Abou Zaza werd reeds op 3 FEBRUARI op het forum behandeld.

https://forum.politics.be/showthread.php?t=242252

Bedankt! Dat was mij inderdaad ontsnapt. Dat krijg je als je niet alle topics nog bekijkt. De stront is al erg genoeg als je iets post wat sommigen niet ligt.
Maar er zijn dus verschillende mogelijkheden om een draad die niet in de smaak valt te ontzenuwen.
1. met stront smijten en persoonlijke aanval op de man
2. nietszeggende one-liners publiceren na de geviseerde inbreng
3. alleen lezen wat je wil lezen en uitsluiten reageren op iets waar je kritiek
kan op geven op een manier die in je kraam past
4. liegen en alles verdraaien om anderen trachten belachelijk te maken
5. anderen wijzen op tekortkomingen waar je uzelf dagelijks aan bezondigt
en hopen dat de andere de draad mee om zeep helpt.

Voldoende?
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 18:02   #129
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Niet overdrijven aub.
Hij heeft zich éénmaal laten gaan en zich stronterig gedragen.
Daar is geen nood tot natrappen.

Goed Schoof. Maar ik blijf ook maar een mens met mijn gevoeligheden.
Maar zou jij weg kruipen als je uw rechten verdedigd?
Zou jij het slikken mochten ze met leugens (7 in één tussenkomst) uw woorden verdraaien.
En zou jij verheugd zijn als ze er plezier in hebben omdat ze uw bloeddruk dachten omhoog te krijgen? Goed! Dan mag je van mij op dit forum blijven mocht je inderdaad zulke lammeling zijn.
Zou jij je laten verwijten dat je; ingevolge het verdedigen van de niet nageleefde wet; met gronden manipuleert?
En wat dat stronterig gedrag betreft; dat hier al maanden hoogtij viert; durf ik mij gerust vergelijken met iemand als Panda. Ik reageer nog maar pas vanaf het ogenblik dat ik persoonlijk wordt aangevallen.
Kan je dat ook zeggen van Panda in zijn tussenkomsten?
Dan mag je zeker blijven.
Ik zeg mijn mening. Dikwijls met teveel argumenten.
Maar ik vind het echt stom van op een discussieplatform one-liners te gaan braken zoals : Dood aan de sossen!
Wie wordt door zo iets overtuigd?
Ik stel vast dat ik vandaag al twee persoonlijke aanvallen heb gepareerd.
Komt natuurlijk de verleiding om ook met stront terug te gooien.
Ik denk er reeds lang het mijne over.
Op dit forum is alles toegelaten. Een deftige omgeving is wat anders!

Laatst gewijzigd door werkman : 12 februari 2018 om 18:04.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 18:30   #130
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Een politicus die het vlaams blok behandelt voor wat ze zijn (= stront ) kan altijd op mijn sympathie rekenen, en in een rechtstaat is het (gelukkig...) nog altijd zo dat zolang er geen rechter je schuld heeft uitgesproken dat je dan onschuldig bent.

Ik weet het... dat is maar een klein technisch detail bij de adepten van de bruine korte broek en de zwarte botten + de geel/zwarte blokvlag...

Voor blokkers is Karel De Gucht schuldig, omdat hij hun genealogie op treffende manier als mestkevers definieerde.

Alleen al voor dat feit, behoort onze Karel voor mij tot één van de belangrijkste en meest bepalende politici van de laatste 30 jaar.
Ondertussen, Panda, weten we het allemaal. Jouw sterk in de verf gezette sympathie en adoratie voor K.D.G. is nagenoeg uitsluitend te verklaren door zijn "mestkever"-statement. Het zou wel eens kunnen dat Kareltje niet zo gek veel weet over mestkevers. Het is een intelligent en nijver insect. De grote Sir David Attenborough is er vol lof over. In zowat alle graven van de Egyptische vorsten staat het beestje afgebeeld al een godheid. Het enige wat Kareltje er blijkbaar over weet is dat het iets met "mest" te maken heeft. Enfin, wat K.D.G. uitgebaft heeft is misschien niet eens zo erg. Ik heb niet de indruk dat ze bij het Vlaams Belang er zwaar aan tillen. Veel affrontelijker vond ik het "complimentje" dat de ouwe De Croo uitkraamde omtrent "geestelijk gehandicapten" waarmee hij alle Vlaamsgezinden gelijkschakelde. Dat die ouwe tricolore belgicist en hondstrouwe royalist het nodig vond om geestelijk gehandicapten in zijn barnum-reclame in te schakelen getuigt, op zijn zachtst gezegd, van erg weinig feeling, laat staan empathie.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 18:56   #131
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Ik zal niet rap zeggen "dood aan de sossen", en mocht ik het zeggen, dan bedoel ik natuurlijk de politieke dood.

Het vervelendste vaak met kleurrijke taal, is dat simpele geesten de dingen soms letterlijk nemen. Om nu maar een voorbeeld te geven, maar in een volkshuis zou ik zeker oppassen met doodsverwensingen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 18:56   #132
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Niet overdrijven aub.
Hij heeft zich éénmaal laten gaan en zich stronterig gedragen.
Daar is geen nood tot natrappen.
Hoe is het trouwens met héét Polleke ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 19:00   #133
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Hoe is het trouwens met héét Polleke ?
Dat wilt ge niet weten. Ge zoudt er ongelukkig van zijn.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 19:16   #134
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.091
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ondertussen, Panda, weten we het allemaal. Jouw sterk in de verf gezette sympathie en adoratie voor K.D.G. is nagenoeg uitsluitend te verklaren door zijn "mestkever"-statement. Het zou wel eens kunnen dat Kareltje niet zo gek veel weet over mestkevers. Het is een intelligent en nijver insect. De grote Sir David Attenborough is er vol lof over. In zowat alle graven van de Egyptische vorsten staat het beestje afgebeeld al een godheid. Het enige wat Kareltje er blijkbaar over weet is dat het iets met "mest" te maken heeft. Enfin, wat K.D.G. uitgebaft heeft is misschien niet eens zo erg. Ik heb niet de indruk dat ze bij het Vlaams Belang er zwaar aan tillen. Veel affrontelijker vond ik het "complimentje" dat de ouwe De Croo uitkraamde omtrent "geestelijk gehandicapten" waarmee hij alle Vlaamsgezinden gelijkschakelde. Dat die ouwe tricolore belgicist en hondstrouwe royalist het nodig vond om geestelijk gehandicapten in zijn barnum-reclame in te schakelen getuigt, op zijn zachtst gezegd, van erg weinig feeling, laat staan empathie.
Bij het vlaams blok tillen ze aan niets zwaar. PhilipDW greinst altijd als men hem koosnaampjes geeft. Coiffeurke Van Grieken heeft het daar nog wat moeilijk mee.
Hoe ze reageren, interesseert me eigenlijk niet. Ik kak niet op hun hoofd voor hen, maar voor mijn eigen plezier zie je. Op fascisten kakken is nu eenmaal een bijzonder prettige hobby.

De uitspraak van de ouwe Herman was niet het meest fijnzinnige dat hij ooit produceerde. Zelf zou ik die uitspraak niet gedaan hebben.
De letterlijke quote was (2007, hij was toen kamervoorzitter ) : "ik ben echt geen vlaams-nationalist omdat ik niet mentaal gehandicapt ben". En hij sprak daarbij over de vroegere VU leden. Maak er aub geen generieke term van zoals "vlaamsgezinden". Dat zijn retorische truukjes om er de mestkevers bij te betrekken.

Mijn idee over vlaams-nationalisten (dus N-VA) is dat ze een grappig fenomeen vormen. Onfunctioneel, maar wel grappig. Maar grappig zijn is totaal iets anders dan mentaal gehandicapt zijn. Dikke nul op tien dus voor die uitspraak.

Maar : dikke 10/10 voor KDG zijn genealogische typering van het blok soortje.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 12 februari 2018 om 19:17.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 19:58   #135
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Bij het vlaams blok tillen ze aan niets zwaar. PhilipDW greinst altijd als men hem koosnaampjes geeft. Coiffeurke Van Grieken heeft het daar nog wat moeilijk mee.
Hoe ze reageren, interesseert me eigenlijk niet. Ik kak niet op hun hoofd voor hen, maar voor mijn eigen plezier zie je. Op fascisten kakken is nu eenmaal een bijzonder prettige hobby.

De uitspraak van de ouwe Herman was niet het meest fijnzinnige dat hij ooit produceerde. Zelf zou ik die uitspraak niet gedaan hebben.
De letterlijke quote was (2007, hij was toen kamervoorzitter ) : "ik ben echt geen vlaams-nationalist omdat ik niet mentaal gehandicapt ben". En hij sprak daarbij over de vroegere VU leden. Maak er aub geen generieke term van zoals "vlaamsgezinden". Dat zijn retorische truukjes om er de mestkevers bij te betrekken.

Mijn idee over vlaams-nationalisten (dus N-VA) is dat ze een grappig fenomeen vormen. Onfunctioneel, maar wel grappig. Maar grappig zijn is totaal iets anders dan mentaal gehandicapt zijn. Dikke nul op tien dus voor die uitspraak.

Maar : dikke 10/10 voor KDG zijn genealogische typering van het blok soortje.
Ondertussen is dat "Onfunctioneel en grappig fenomeen" van N-VA en de "mestkevers" in de opiniepeilingen stillaan aan het uitgroeien tot een
Vlaamsgezinde golf van minstens 35 % van het Vlaamse kiezerskorps. Het zou wel eens kunnen dat dit "fenomeen" ineens voor jou "minder grappig" wordt.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 20:04   #136
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ondertussen is dat "Onfunctioneel en grappig fenomeen" van N-VA en de "mestkevers" in de opiniepeilingen stillaan aan het uitgroeien tot een
Vlaamsgezinde golf van minstens 35 % van het Vlaamse kiezerskorps. Het zou wel eens kunnen dat dit "fenomeen" ineens voor jou "minder grappig" wordt.
Zo what ?

Hoeveel % is dat op federaal niveau ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 20:08   #137
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.774
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ondertussen, Panda, weten we het allemaal. Jouw sterk in de verf gezette sympathie en adoratie voor K.D.G. is nagenoeg uitsluitend te verklaren door zijn "mestkever"-statement. Het zou wel eens kunnen dat Kareltje niet zo gek veel weet over mestkevers. Het is een intelligent en nijver insect. De grote Sir David Attenborough is er vol lof over. In zowat alle graven van de Egyptische vorsten staat het beestje afgebeeld al een godheid. Het enige wat Kareltje er blijkbaar over weet is dat het iets met "mest" te maken heeft. Enfin, wat K.D.G. uitgebaft heeft is misschien niet eens zo erg. Ik heb niet de indruk dat ze bij het Vlaams Belang er zwaar aan tillen. Veel affrontelijker vond ik het "complimentje" dat de ouwe De Croo uitkraamde omtrent "geestelijk gehandicapten" waarmee hij alle Vlaamsgezinden gelijkschakelde. Dat die ouwe tricolore belgicist en hondstrouwe royalist het nodig vond om geestelijk gehandicapten in zijn barnum-reclame in te schakelen getuigt, op zijn zachtst gezegd, van erg weinig feeling, laat staan empathie.

De ‘grote’ David Attenborough... Mogelijk. Maar niet zo zeker. Het is gebleken dat in meerdere van zijn documentaires ‘technische ingrepen’ (lees : trucages, vervalsingen) werden uitgevoerd om het verhaal dat hij zijn kijkers opdiste te doen kloppen. Zo ‘groot’ was hij dus altijd niet, ‘Sir’ of geen ‘Sir’.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 februari 2018 om 20:09.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 20:09   #138
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Zo what ?

Hoeveel % is dat op federaal niveau ?
Dat federaal niveau wordt steeds meer door de economisch sterkste en belangrijkste deelstaat Vlaanderen beïnvloed.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 20:11   #139
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Dat federaal niveau wordt steeds meer door de economisch sterkste en belangrijkste deelstaat Vlaanderen beïnvloed.
De vraag was hoeveel procent.
Zonder bochten gewring.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 20:26   #140
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
De uitspraak van de ouwe Herman was niet het meest fijnzinnige dat hij ooit produceerde. Zelf zou ik die uitspraak niet gedaan hebben.
Want jij bent daar te fijnzinnig voor? Sta ons toe daar anders over te oordelen.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be