Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

 
 
Discussietools
Oud 6 maart 2014, 10:00   #101
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
In een andere draad zei iemand dat hij/zij 12 euro betaalde voor zo'n gram. Toch wel een stevig bedrag op jaarbasis...
Bubblehasj 30 euro de gram zelfs... De overheid laat veel geld liggen. Ge wordt gewoon gedwongen te telen als ge prestige wilt paffen.
Peche is offline  
Oud 6 maart 2014, 10:05   #102
plǝɹǝʍ ǝp
Gouverneur
 
plǝɹǝʍ ǝp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2013
Berichten: 1.268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Maak u lid op wietforum, maak vriendjes en ga eens samen irl om. Wanneer Rick Simpson het oraal toediende medisch, kregen zijn patienten een equivalent van 10 tot 20 joints per dag.
Medische patiënten verkiezen vooral soorten met veel CBD en weinig THC. In Israël heeft men een soort gekweekt die minder dan 1% THC bevat (geen kunst) maar zo'n 16% CBD (wel een knap staaltje): Avidekel.

Voor patiënten die geholpen willen zijn maar niet zo stoned als een konijn willen rondhuppelen ideaal.

Citaat:
De doorwinterde grower blower neemt het zelfs mee op zijn boterham tijdens het werk. Laat de gebruikers de bron zijn?
Een gebruiker is geen bron. Dat is een individueel geval en daar kan je geen enkele lijn in trekken.
plǝɹǝʍ ǝp is offline  
Oud 6 maart 2014, 10:05   #103
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plǝɹǝʍ ǝp Bekijk bericht
http://business.time.com/2013/05/20/...abit-cost-you/

Hier spreekt men van 100 gram per jaar, of 0,27 gram per dag.
Lol best mogelijk. Maar mensen die tien jaar bv gebruiken gaan niet meer hun gebruik delen he. Dat zijn resultaten ingegen door god weet welke generatie. He hebt er zo'n interesse in. Ga eens op onderzoek. Canna vliegt in Amsterdam per kwartier misschien wel per 500g buiten in shops tijdens het weekend. Dat is dan Amsterdam alleen he.
Peche is offline  
Oud 6 maart 2014, 10:12   #104
plǝɹǝʍ ǝp
Gouverneur
 
plǝɹǝʍ ǝp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2013
Berichten: 1.268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
In een andere draad zei iemand dat hij/zij 12 euro betaalde voor zo'n gram. Toch wel een stevig bedrag op jaarbasis...
Bij de wijnhandelaar kan je ook wijn kopen aan €4 per fles, maar je kan een goede Barolo aanschaffen voor €70 de fles.

Ik heb even het menu van een willekeurige coffeeshop genomen:

http://www.coffeeshopmenus.org/Blue%...lue%20Sea.html
€6 per gram voor skunk €10 voor amnesia haze. Spreiding lijkt me minder groot dan wijn.

http://www.coffeeshopmenus.org/Dampk...4Lowriderx.JPG

In de Dampkring, een van de bekendere shops die o.a. ook terugkomt in een BBC reportage, kan je tot €14 per gram vinden.
plǝɹǝʍ ǝp is offline  
Oud 6 maart 2014, 10:14   #105
plǝɹǝʍ ǝp
Gouverneur
 
plǝɹǝʍ ǝp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2013
Berichten: 1.268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Bubblehasj 30 euro de gram zelfs... De overheid laat veel geld liggen. Ge wordt gewoon gedwongen te telen als ge prestige wilt paffen.
De overheid laat niet alleen veel geld liggen, ze steekt er enorm veel aan toe om het verbod op cannabis op te leggen. En dat in tijden van crisis en tegenover een relatief ongevaarlijk product.

Dat is mijn punt.
plǝɹǝʍ ǝp is offline  
Oud 6 maart 2014, 10:22   #106
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Maar er is nooit betere dan nu geweest. Dus verbied nog wat meer en onze kinderen paffen soorten voorbij 30% thc zodat ze nog meer kunnen betalen he
Peche is offline  
Oud 6 maart 2014, 13:07   #107
plǝɹǝʍ ǝp
Gouverneur
 
plǝɹǝʍ ǝp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2013
Berichten: 1.268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Maar er is nooit betere dan nu geweest. Dus verbied nog wat meer en onze kinderen paffen soorten voorbij 30% thc zodat ze nog meer kunnen betalen he
Ik vraag me af of dat allemaal wel zin heeft. Alcoholische dranken vind ik niet lekkerder worden met hun alcoholgehalte naar omhoog. Stroh met zijn 80° vind ik het drinken niet waard, maar een goede fles wijn kan ik wel smaken.

Ik denk dat het net zo gaat met cannabis: opgefokte binnenwiet zal eenzijdig zijn, waar de door het klimaat getemperde buitenwiet meer complexiteit bezit, net zoals dat met druiven het geval is met monocepages. Wat heb je aan wiet van 30% THC? Daar ben je meteen zo stoned als een kieken van, waar je met minder toch een beetje normaal zou moeten kunnen ageren. Mij lijkt zo'n 30% wiet een beetje op het binge drinking, maar wie ben ik?

En dan de ecologische gevolgen van die binnenwiet:

plǝɹǝʍ ǝp is offline  
Oud 6 maart 2014, 13:38   #108
Castor Troy
Schepen
 
Castor Troy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2013
Berichten: 479
Standaard

Voor de mensen die doppen zouden ze het moeten verbieden.
Castor Troy is offline  
Oud 6 maart 2014, 13:50   #109
plǝɹǝʍ ǝp
Gouverneur
 
plǝɹǝʍ ǝp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2013
Berichten: 1.268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Castor Troy Bekijk bericht
Voor de mensen die doppen zouden ze het moeten verbieden.
Statistisch gezien zullen er meer dronkaards onder hen zijn...
plǝɹǝʍ ǝp is offline  
Oud 6 maart 2014, 20:38   #110
Lamme Goedzak
Burgemeester
 
Lamme Goedzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 april 2008
Locatie: Titan
Berichten: 571
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Je kunt een glas alcohol per dag drinken zonder schade aan de gezondheid (nee, geen pure alcohol )

Elke dag een joint smoren, dat is wel degelijk problematisch gebruik.
Wat is daar precies problematisch aan?
__________________
----
Lamme Goedzak is offline  
Oud 6 maart 2014, 22:44   #111
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Wereld zet het "opgefokte wiet" beeld omdat het "indoor" is toch uit je hoofd man.
Je kan buitenwiet evenhard opfokken als binnenwiet.
Die plant maakt veel aan door licht, maar je fokt het niet op door hps lampen he.
Je fokt het op in de voeding en bij het drogen in additieven.
That's the case.
Als de overheid wil verkopen zal ze outdoor niet moeten halen, want de doorsnee gebruiker (die het koopt) zal opteren voor de betere soorten die niet in ons klimaat gedijen.
Buitenwiet kan een lekker wietje zijn, maar ge kunt de bevolking niet zonder zetten als er een slechte zomer is he.
Peche is offline  
Oud 7 maart 2014, 08:52   #112
plǝɹǝʍ ǝp
Gouverneur
 
plǝɹǝʍ ǝp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2013
Berichten: 1.268
Standaard

Je hebt gelijk als je zegt dat het niet enkel aan het licht ligt, maar onze zon schijnt niet gedurende enkele maanden onophoudend 18 uur per dag.

Wat betreft slecht weer: je zou kunnen bijlichten in serres, dat lijkt me nog altijd milieuvriendelijker:

plǝɹǝʍ ǝp is offline  
Oud 7 maart 2014, 09:26   #113
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

We hebben naar mijn mening dikwijls een goed groeiklimaat. 18h licht
Maar de bloeiperiode in Belgie 12/12 zal sowieso stroom vragen! LV moet uiteindelijk zakken naar 45% en als het eens goed regent buiten...
Het zijn geen soorten van de sixties meer he, het zijn paradepaardjes geworden.
Ga eens praten in Amsterdam in het Sensi museum Wereld, you'll love it.
Peche is offline  
Oud 7 maart 2014, 16:24   #114
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.598
Standaard

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 7 maart 2014, 20:24   #115
plǝɹǝʍ ǝp
Gouverneur
 
plǝɹǝʍ ǝp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2013
Berichten: 1.268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Het zijn geen soorten van de sixties meer he, het zijn paradepaardjes geworden.
Ga eens praten in Amsterdam in het Sensi museum Wereld, you'll love it.
Misschien doe ik dat wel eens!
plǝɹǝʍ ǝp is offline  
Oud 7 maart 2014, 20:26   #116
plǝɹǝʍ ǝp
Gouverneur
 
plǝɹǝʍ ǝp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2013
Berichten: 1.268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
OK, dien maar eens eventjes een wetsvoorstel in om koffie, chocolade, tabak, alcohol en geneesmiddelen te verbieden.

M.a.w. je mag best onwetend zijn, maar paradeer daar niet zo mee.
plǝɹǝʍ ǝp is offline  
Oud 8 maart 2014, 16:37   #117
Strovski
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 8 maart 2014
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Onlangs heb ik deze video gezien over alcoholverslaving(dewereldmorgen). Must see!

Drugged - High On Alcohol
http://www.youtube.com/watch?v=_dJ97Vwoup4

Vreemd toch dat deze drug de drager is van de NVA fuiven.

Als ik dan de zogezegde wietverslaafden bekijk reageren zij naar mijn mening min of meer als een caffeineverslaafde .
Cannabis geeft dan ook geen fysische verslaving zoals alcohol, maar je kan net zo goed verslaafd worden aan tv kijken, games, internet, etc

Dinsdag 11 maart verschijnt 'Weed 2',deel 2, een reportage door Neuro chirurg Sanjay Gupta:
http://edition.cnn.com/2014/03/05/he...cal-marijuana/

-STROV
Strovski is offline  
Oud 8 maart 2014, 17:42   #118
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.598
Standaard

Citaat:
OK, dien maar eens eventjes een wetsvoorstel in om koffie, chocolade, tabak, alcohol en geneesmiddelen te verbieden.

M.a.w. je mag best onwetend zijn, maar paradeer daar niet zo mee.
Het visje (lees: Walvis, de genaamde Moby D) dat/die ik in het forumwater wist te smijten, heeft weer zijn werk naar behoren gedaan.

Je kan aan alles verslaafd geraken om dan toch maar even in te pikken op de zinnen over tabak, koffie, geneesmiddelen en vele andere ...

Mocht je een verslaving hebben gelijk dewelke dan ook, eigenlijk staat een verslaving voor: het verliezen van de controle over jezelf.

Om mijn zin ietsje meer kracht bij te zetten en te verduidelijken kan u daarover nog wat nalezen in de navolgende link ...

link

Begrijpt u mij niet verkeerd, mij kan het niet schelen dat iemand naar drank, drugs, gokken of andere grijpt maar dat ze dan ook achteraf niet komen zagen en zeveren dat ze het niet meer zien zitten en medische zorgen, psychologische/psychiatrische hulp nodig hebben.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 8 maart 2014, 17:51   #119
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Het visje (lees: Walvis, de genaamde Moby D) dat/die ik in het forumwater wist te smijten, heeft weer zijn werk naar behoren gedaan.

Je kan aan alles verslaafd geraken om dan toch maar even in te pikken op de zinnen over tabak, koffie, geneesmiddelen en vele andere ...

Mocht je een verslaving hebben gelijk dewelke dan ook, eigenlijk staat een verslaving voor: het verliezen van de controle over jezelf.

Om mijn zin ietsje meer kracht bij te zetten en te verduidelijken kan u daarover nog wat nalezen in de navolgende link ...

link

Begrijpt u mij niet verkeerd, mij kan het niet schelen dat iemand naar drank, drugs, gokken of andere grijpt maar dat ze dan ook achteraf niet komen zagen en zeveren dat ze het niet meer zien zitten en medische zorgen, psychologische/psychiatrische hulp nodig hebben.
't Doet me denken aan Mother's little helper van de Stones.
__________________
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline  
Oud 8 maart 2014, 18:36   #120
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik zie dat de pint er niet bij staat. Dat zou niet goed zijn voor de commerce he.
__________________
Wortelloze bomen vallen
AnarchoChristophe is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be