Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 november 2017, 15:35   #321
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Jan, je kunt me niet van pro-Alice vooringenomenheid beschuldigen, maar dit is toch wel gratuit op de vrouw spelen. I.p.v. in te gaan op wat ze zegt, zeg je dat ze zich moet "kalmeren". Ook vrij seksistisch, hé, ik heb je dat soort opmerkingen nog niet zien gebruiken t.o.v. mannen. Maar als een vrouw het oneens is, moet ze plots "kalmeren".
Neen, het is nodig dat ze kalmeert. Net zoals in andere draden gaat ze ook hier de emotionele, bijna zelfs de hysterische toer op.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2017, 15:47   #322
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Nooit gedacht dat ik dit zou schrijven, maar bedankt!
Inderdaad, Jan behandeld vrouwen anders omdat het vrouwen zijn, waar hij per definitie blijkbaar een aantal eigenschappen aan verbindt.
In tegenstelling tot u veralgemeen ik niet (uw bovenstaand bericht is daar weer eens een mooie uiting van). Daarnaast stel ik vast dat u heel vaak opgeklopt reageert. Bij u verdwijnt de redelijkheid vrij snel in een discussie. Ook anderen hebben dat al opgemerkt, bijvoorbeeld in de draden over homoseksualiteit.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2017, 15:49   #323
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
En nog maar eens totale onzin, nergens schreef ik over het onbetwistbare waarheidsgehalte van klaagsters, jeeezes zeg!
U verziekt echt iedere discussie met uw eindeloos gemem!
Kijk eens aan, alice opent de deur naar redelijke twijfel over de klacht van die vrouwen!
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2017, 15:51   #324
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
In tegenstelling tot u veralgemeen ik niet (uw bovenstaand bericht is daar weer eens een mooie uiting van). Daarnaast stel ik vast dat u heel vaak opgeklopt reageert. Bij u verdwijnt de redelijkheid vrij snel in een discussie. Ook anderen hebben dat al opgemerkt, bijvoorbeeld in de draden over homoseksualiteit.
Grappig, u maant bij een vrouw steeds aan tot het bedwingen van hun emoties, terwijl die er nergens staan, inhoudelijk reageert u zelden wanneer een vrouw u van antwoord dient en de hysterie van uw uitlatingen betreffende homoseksualiteit waren hilarisch. Bovendien stelt u de zaken ook nog eens voor alsof u voor mannen op dit forum spreekt, nu; ik steek mijn tijd liever niet in dit soort discussies, wanneer u niet inhoudelijk reageert, moet u ook geen antwoord meer verwachten.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2017, 15:52   #325
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Kijk eens aan, alice opent de deur naar redelijke twijfel over de klacht van die vrouwen!
Reageer inhoudelijk aub! En stop met het beweren van zaken die nergens staan.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2017, 15:53   #326
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Neen, het is nodig dat ze kalmeert. Net zoals in andere draden gaat ze ook hier de emotionele, bijna zelfs de hysterische toer op.
reageer inhoudelijk aub en stop met het verkondigen van uw mening over mijn persoon.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2017, 16:19   #327
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Grappig, u maant bij een vrouw steeds aan tot het bedwingen van hun emoties, terwijl die er nergens staan, inhoudelijk reageert u zelden wanneer een vrouw u van antwoord dient en de hysterie van uw uitlatingen betreffende homoseksualiteit waren hilarisch. Bovendien stelt u de zaken ook nog eens voor alsof u voor mannen op dit forum spreekt, nu; ik steek mijn tijd liever niet in dit soort discussies, wanneer u niet inhoudelijk reageert, moet u ook geen antwoord meer verwachten.
Daar gaat u weer met veralgemenen (... bij een vrouw steeds...). Net zoals u eens te meer op het verkeerde paard zit als u eens te meer een veronderstelling uit (... alsof u voor mannen...).

Ik spreek voor mezelf. En ik raad u aan wat redelijker te zijn en eerst te denken voor u reageert in plaats van uw emoties hoog te laten oplopen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2017, 16:20   #328
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
reageer inhoudelijk aub en stop met het verkondigen van uw mening over mijn persoon.
Geen mening, wel een vaststelling.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2017, 16:22   #329
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Reageer inhoudelijk aub! En stop met het beweren van zaken die nergens staan.
Dit is puur inhoudelijk. Eerst wil u niet weten van "het onbetwistbaar waarheidsgehalte van de klacht", om nu toch schijnbaar te ontkennen dat er mogelijks redelijke twijfel bestaat.

Dit toont aan dat u de samenhang een beetje verliest, toch?!
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2017, 17:27   #330
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Dit is puur inhoudelijk. Eerst wil u niet weten van "het onbetwistbaar waarheidsgehalte van de klacht", om nu toch schijnbaar te ontkennen dat er mogelijks redelijke twijfel bestaat.

Dit toont aan dat u de samenhang een beetje verliest, toch?!
Uw gedrag is tergend. U schrijft me een bewering toe die ik nergens deed en wanneer ik daarop wijs, open ik volgens u deuren naar uw gelijk
Dat provoceren en manipuleren is uw houding in een discussie, ronduit irritant en daarmee verziekt u het vaak dit forum.
Dus nee, de samenhang is en blijft er, u kunt mijn standpunten gerust nog eens nalezen mochten ze u niet duidelijk zijn en zodra u inhoudelijk reageert kan de discussie verder, of u op dat punt komt is een ander paar mouwen.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2017, 19:38   #331
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Neen, het is nodig dat ze kalmeert. Net zoals in andere draden gaat ze ook hier de emotionele, bijna zelfs de hysterische toer op.
Nog nooit gemerkt.

Ik vrees dat je vooroordelen overuren maken.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2017, 20:44   #332
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Nog nooit gemerkt.
Goed mogelijk, ik kan niet instaan voor uw bevattingsvermogen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2017, 20:45   #333
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Uw gedrag is tergend. U schrijft me een bewering toe die ik nergens deed en wanneer ik daarop wijs, open ik volgens u deuren naar uw gelijk
Dat provoceren en manipuleren is uw houding in een discussie, ronduit irritant en daarmee verziekt u het vaak dit forum.
Dus nee, de samenhang is en blijft er, u kunt mijn standpunten gerust nog eens nalezen mochten ze u niet duidelijk zijn en zodra u inhoudelijk reageert kan de discussie verder, of u op dat punt komt is een ander paar mouwen.
Ik merk weinig inhoud, buiten het plaatje dat u gewoon aanneemt dat de klaagsters gelijk hebben en BdP ongelijk.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2017, 21:52   #334
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.034
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
"... elementen uit het dossier..." Vage taal waar we alle richtingen mee uit kunnen. Alleszins niet te vereenzelvigen met "feiten".
Hmm, misschien omdat "alice" meer geïnteresseerd is in mensen. Uiteindelijk zijn mannen meer geïnteresseerd in dingen/materie. En om te vechten met een vrouw in de maatschappij dan is de logische reactie van mannen dat conflict uit de weggaan. Met een man weet je hoe je moet vechten (ofwel met de tong/ratio ofwel met de vuist). Laat de "me too" vrouwen maar razen in hun eigen bubbel, tot er 1 of andere witte ridder hun weer helpt om hun grillen te vervullen en te pamperen om van het gezaag vanaf te zijn en dan begint het verhaaltje weer overnieuw.

De enige manier dat dit gedoe van "alice" ophoudt is om ze op het hart te drukken dat er wel 1 of andere witte ridder komt om haar te behandelen als een kindje en te vertellen wat ze moet doen. Wat zijn ze toch zelfstandig en onafhankelijk die "moderne" vrouwen.

"alice" speelt hier weer perfect de slachtofferrol uit zodat ze het klappen van de zweep nooit gaat leren...
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2017, 22:04   #335
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Hmm, misschien omdat "alice" meer geïnteresseerd is in mensen. Uiteindelijk zijn mannen meer geïnteresseerd in dingen/materie.
Interessante insteek, maar ik zie eerder de tegenstelling tussen emotie en ratio, eerder dan mensen versus dingen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2017, 22:29   #336
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Hmm, misschien omdat "alice" meer geïnteresseerd is in mensen. Uiteindelijk zijn mannen meer geïnteresseerd in dingen/materie. En om te vechten met een vrouw in de maatschappij dan is de logische reactie van mannen dat conflict uit de weggaan. Met een man weet je hoe je moet vechten (ofwel met de tong/ratio ofwel met de vuist). Laat de "me too" vrouwen maar razen in hun eigen bubbel, tot er 1 of andere witte ridder hun weer helpt om hun grillen te vervullen en te pamperen om van het gezaag vanaf te zijn en dan begint het verhaaltje weer overnieuw.

De enige manier dat dit gedoe van "alice" ophoudt is om ze op het hart te drukken dat er wel 1 of andere witte ridder komt om haar te behandelen als een kindje en te vertellen wat ze moet doen. Wat zijn ze toch zelfstandig en onafhankelijk die "moderne" vrouwen.

"alice" speelt hier weer perfect de slachtofferrol uit zodat ze het klappen van de zweep nooit gaat leren...
Lieve schat, wanneer je praten met een vrouw een onmogelijke opdracht vindt is er altijd nog de sekslijn, die dames worden betaald om je aandacht te geven.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2017, 22:31   #337
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Interessante insteek, maar ik zie eerder de tegenstelling tussen emotie en ratio, eerder dan mensen versus dingen.
Uw antwoord is minstens een even interessante insteek richting uw eigen anus dan toch.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2017, 22:34   #338
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ik merk weinig inhoud, buiten het plaatje dat u gewoon aanneemt dat de klaagsters gelijk hebben en BdP ongelijk.
Dan moet u maar eens herlezen, want nergens staat ook maar iets wat uw bizarre bewering staaft.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2017, 22:36   #339
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.789
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Uw antwoord is minstens een even interessante insteek richting uw eigen anus dan toch.
Zoals de partijslogan luidt: eigen aars eerst.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2017, 22:36   #340
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.034
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Interessante insteek, maar ik zie eerder de tegenstelling tussen emotie en ratio, eerder dan mensen versus dingen.
Dat is ook een juist insteek. Het enige wat overblijft is dat mannen vechten/ in discussie gaan over alles binnen de maatschappij. Buiten met vrouwen die conflicten zijn meestal langdradig, saai, veel gezaag en hysterie en ze krijgen toch uiteindelijk wat ze willen omdat ze meer geduld hebben. Ik snap dus het probleem hier niet, er zullen wel weer wat witte ridders opduiken om "alice" haar zin te geven. In discussie/ strijden met een vrouw is dus compleet nutteloos en zinloos; je wint er niets bij.

Uiteindelijk kunnen we beter al dat "me too" overlaten aan mensen die niet ingaan op alle vrouwelijke zever en droog, rationeel een vaststelling doen en dan een oplossing aanreiken want met oplossingen komt een vrouw nooit. Alleen maar dat ze een probleem heeft en dan wacht ze een beetje af...
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be