Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 14 oktober 2015, 16:12   #1
AndreasFirewolf
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 30 april 2012
Berichten: 85
Standaard Territorium drift

Citaat:
Rutte noemt dreigbrieven aan raadsleden 'bizar en verwerpelijk'
.
Het bedreigen van politici aangaande de vluchtelingenstroom en aanvallen op vluchtelingen-centra begint normaal te worden.
.
De reactie zoals die van Rutte (premier van Nederland) vind ik bizar en infantiel. Het zou prettig zijn, als politici eens zouden luisteren naar biologisch georienteerde psychologen. Deze zouden ze eens kunnen informeren over territorium drift.
.
Mensen zijn - net als vrijwel alle apen - territoriaal. Eén vreemdeling in een wijk is leuk. Zodra het er teveel worden, leeft de territorium drift op. Deze kan doorgaans rustige mensen veranderen in moordlustige apen. Wanneer de territoriumdrift losbarst, berg je dan maar. De nazi-psychose tussen 1925 en 1945 is een goed voorbeeld van territorium-drift. Iedere etnische zuivering is er een voorbeeld van.
.
Geert Wilders en vele anderen spelen in op de territoriumdrift en wakkeren deze aan. Net zoals Hitler dat deed. Wanneer de territoriumdrift de macht krijgt, verdwijnt de redelijkheid. Wat overblijft is niets ontziende wreedheid.
.
Ik roep Rutte, Merkel en de andere politieke leiders van de EU op om eens iets meer rekening te houden met de territoriumdrift. Dat men mensen in moeilijkheden wil helpen: Geweldig. Maar we moeten wel rekening houden met wat de gewone bevolking aan kan. Afgaande op de media lijkt het er op, dat de grens bereikt is. Dan dient de politiek bakzeil te halen en plannen terug te trekken.
.
Toen de Titanic zonk, waren er niet genoeg sloepen. Degenen die in de sloepen zaten, waren gedwongen om de mensen in het water weg te duwen. Gewoon om te voorkomen, dat de sloepen zonken.
.
De wereld is als de Titanic en Europa is een sloep waar wij in zitten. Syriers en Afrikanen zijn de drenkelingen, die de sloep tot zinken willen brengen. Dat kunnen we niet toestaan.
.
Hulp verlenen aan mensen in nood ??? Helemaal voor. Maar wel ons gezond verstand blijven gebruiken en grenzen stellen.
.
We moeten kiezen:
.
1. Uiterst sobere opvang voor heel veel mensen;
.
2, Luxe opvang voor degenen die Europa in weten te komen en de rest laten creperen.
.
De keuze is niet helemaal zo zwart wit, maar deze keuze stelt het wel scherp. We kunnen niet aan een miljoen vluchtelingen een huis en uitkering geven. We kunnen wel voor een miljoen vluchtelingen kampen met barakken bouwen, met behoorlijke wasgelegenheid, kookgelegenheid en eten.
.
Uiteindelijk is dat geen oplossing, meer noodhulp.
De echte oplossing?
.
1. Zorgen voor orde en veiligheid.
.
2. Geboortebeperking.
.
Zolang men in het Midden Oosten en Afrika doorgaat met fokken, helpt niets.
AndreasFirewolf is offline  
Oud 14 oktober 2015, 16:47   #2
AndreasFirewolf
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 30 april 2012
Berichten: 85
Standaard

In Nederland is de situatie inmiddels heel amusant.
.
De politie heeft niet genoeg capaciteit om de opvangcentra te beschermen tegen territoriale inboorlingen. Men denkt er over private beveiligers in te huren.
.
De burgermeesters worden voortdurend bedreigd door drugs-criminelen. Soms wordt hun auto in brand gestoken. Burgermeesters in het zuiden klagen steen en been bij de mini-ster van Binnenlandse zaken, die verzekert dat er naar hun geluisterd wordt. Dat is ook het enige dat hij doet.
De politie heeft geen capaciteit om deze problemen aan te pakken.
.
Voortdurend worden er drugs-laboratoria ontdekt. Het veilig ontmantelen dient te gebeuren door een klein team van zwaar overspannen dienders. 'Werkdagen' van 26 uur komen voor. Vroeg of laat maakt zo'n overwerkte diender een fout en vliegt een lab in de lucht, met burgerdoden als gevolg. Allemaal heel amusant.
.
In Amsterdam is het alle dagen feest. Het regent liquidaties in het drugsmilieu, kogels slaan in in trams en in huizen. En de politie ??? Die onderzoekt de zaken.
.
Alle andere criminaliteit moeten de burgers zelf maar oplossen. De politie heeft het te druk.
.
Zien de zeer geachte politieke leiders niet, dat het zo niet verder kan ???
.
Ik heb de mini-ster van Binnenlandse zaken middels een brief gewezen op de problemen en verzocht om alle drugs te legaliseren en belasting te heffen. Hij vond het meer een zaak voor de mini-ster van Veiligheid. Deze vond het meer een zaak voor een lagere ambtenaar. Deze schreef, dan Nederland gebonden is aan internationale afspraken. Heel amusant allemaal.
.
De politie kan de problemen niet aan.
De zeer geachte politieke leiders zien geen problemen. Hun herverkiezing is het enige serieuze probleem in hun leven.
En de burger? Die bouwt in zijn garage een guillotine. Kan altijd van pas komen. Heel amusant allemaal.
.
Is het echt allemaal zo erg? Ja. Sinds de jaren '90 heb ik het nederlandse parlement in heel rap temp zien verdommen. In de jaren '80 kreeg ik regelmatig intelligente antwoorden van kamerleden. In de jaren '90 werden de reacties dommer en vaak zelfs hilarisch. Sinds 2000 is het zeldzaam als je een reactie krijgt van een kamerlid. De tweede kamer is volstrekt autistisch en de kamerleden zijn narcistisch. Ik twiiter dus ik besta. En ik maak selfies, want ik heb geen vriendjes die een foto van me kunnen maken. Heel amusant allemaal.
.
Misschien moet ik maar vluchten naar Syrie of Noord Korea.
AndreasFirewolf is offline  
Oud 15 oktober 2015, 06:45   #3
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Wederom een prachtig staaltje aan posten
Er dient dus een oplossing op de lange termijn gevonden te worden? Die zowel de economische als de oorlogsvluchtelingen helpen he?
Europa gaat weer met miljarden smijten; Maar niemand onder ons heeft bekeken hoe dat verdeeld gaat worden. Politiek is geen oplossing, maar het probleem.
Ze besturen naast elkaar en niemand heeft een concreet plan op de lange termijn. Merkel nodigde een miljoen gasten uit, maar staat nu met haar gat bloot. Toen ze haar vragen "wat is uw plan?" Was het bitter te vernemen dat er helemaal geen plan is, geen opvangplaatsen, geen veiligheidgaranties, ...
Ze willen "goed" doen, maar doen meer verkeerd.

Het is tijd voor referenda, geboortebeperking WERELDWIJD, campagnes die ook de mentaliteit bij de mensen verandert zodat ze zichzelf kunnen helpen, ...
In plaats van goedkope werkkrachten naar hier te halen, zet daar bedrijven en laat ze aldaar goedkoop werken?

Lange termijn visie, bij welke politieke partij kunnen we ze vinden?
Peche is offline  
Oud 15 oktober 2015, 08:53   #4
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Bedreigingen zijn nooit aanvaardbaar. Voor niemand.

Tenzij je één ding ook onder een bedreiging catalogiseert: de eis tot onmiddellijke verkiezingen.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 15 oktober 2015, 10:37   #5
AndreasFirewolf
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 30 april 2012
Berichten: 85
Standaard

@Peche,
.
Neen, economische vluchtelingen helpen lijkt me geen goed idee. Dat kunnen we niet betalen.
.
Bovendien ondermijnt dat de opbouw van de landen waar ze vandaan komen.
.
Maar ... Als alle vluchtelingen in barakken worden opgevangen, 20 - 30 personen per barak, mannen en vrouwen gescheiden ...
.
Hoeveel economische vluchelingen komen er dan nog? Wie betaalt een paar duizend dollar aan smokkelaars en waagt zijn leven voor een bed in een barak in een vluchtelingenkamp ???
.
Zodra ons zeer geachte politieke leiders ophouden voor sinterklaas te spelen (op onze kosten),
is het snel afgelopen met de economische vluchtelingen.
AndreasFirewolf is offline  
Oud 15 oktober 2015, 11:01   #6
omaplop
Minister-President
 
omaplop's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2003
Locatie: Ardennen
Berichten: 5.579
Standaard

In Duitsland worden er veel in tenten opgevangen, raar dat men in België dan bedolven wordt onder kritiek!
omaplop is offline  
Oud 16 oktober 2015, 06:48   #7
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AndreasFirewolf Bekijk bericht
@Peche,
.
Neen, economische vluchtelingen helpen lijkt me geen goed idee. Dat kunnen we niet betalen.
.
Bovendien ondermijnt dat de opbouw van de landen waar ze vandaan komen.
.
Maar ... Als alle vluchtelingen in barakken worden opgevangen, 20 - 30 personen per barak, mannen en vrouwen gescheiden ...
.
Hoeveel economische vluchelingen komen er dan nog? Wie betaalt een paar duizend dollar aan smokkelaars en waagt zijn leven voor een bed in een barak in een vluchtelingenkamp ???
.
Zodra ons zeer geachte politieke leiders ophouden voor sinterklaas te spelen (op onze kosten),
is het snel afgelopen met de economische vluchtelingen.
Maar ge moet ervoor zorgen dat ze zichzelf kunnen helpen. Met geld kan je niet alles kopen he. Er moet ook wil zijn en de mogelijkheid tot leren.
Je stuurt beter voorbehoedsmiddelen op dan voedsel, als je begrijpt wat ik bedoel.

Als je de economische daar kunt houden, is dat hier meer euro's houden.

Ik pleit zeker niet voor sinterklaas te spelen, maar already smijt Europa met miljarden euro's. Miljarden die richting Erdogan en vluchtelingenkampen gaan. Is dat dan beter?

Ge kunt eten blijven geven, of ge kunt ze leren vissen he.
Peche is offline  
Oud 16 oktober 2015, 08:03   #8
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Maar ge moet ervoor zorgen dat ze zichzelf kunnen helpen. Met geld kan je niet alles kopen he. Er moet ook wil zijn en de mogelijkheid tot leren.
Je stuurt beter voorbehoedsmiddelen op dan voedsel, als je begrijpt wat ik bedoel.

Als je de economische daar kunt houden, is dat hier meer euro's houden.

Ik pleit zeker niet voor sinterklaas te spelen, maar already smijt Europa met miljarden euro's. Miljarden die richting Erdogan en vluchtelingenkampen gaan. Is dat dan beter?

Ge kunt eten blijven geven, of ge kunt ze leren vissen he.

Het had volstaan om Griekenland af te grendelen. Hetzelfde verhaal voor Lampedusa. Dat gedoe met Turkijë is om het hier nog sneller te doen volstromen. De EU doet nu alsof Erdogan verantwoordelijk is voor de buiten- en zelfs de binnengrenzen van deze EU. Als het plan mislukt en ik zeg het U, het zal mislukken, dan kunnen onze politiekers snel snel hun handen in onschuld wassen, want Erdogan is verantwoordelijk.

Samenwerken met Turkije om de migrantencrisis in te dijken, ja. Geschenkjes voor Erdogan, nee.

Orban weet hoe men dat moet doen en is bereid om zijn volk naar Griekenland te sturen om de handel dicht te zetten. Maar Junker heeft reeds een favoriete dictator, Erdogan.


Deze EU neemt graag de eigen burgers te grazen, maar eigen verantwoordelijkheid opnemen? Nee. Een schande dat zowel de interne veiligheid als het controleren van de externe grenzen van de EU op deze wijze integraal in de handen van die kleine Turk komen te liggen.


Europa afgrendelen en beveiligen is een exclusieve taak van de EU, niet van een niet EU-land. Samenwerken mag, maar dat kan en zal de enige oplossing niet zijn. Trouwens, de vluchtelingen zullen blijven komen. Sommigen maken de oversteek rechtstreeks vanuit Syrië. En in Libië kopen de mensenhandelaars volop scheepsladingen Chinese opblaasbootjes, half Afrika staat klaar voor het grote avontuur.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 16 oktober 2015 om 08:13.
zonbron is offline  
Oud 16 oktober 2015, 08:13   #9
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

En kunde gij er nog mee lachen zonbron?
Peche is offline  
Oud 16 oktober 2015, 08:16   #10
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
En kunde gij er nog mee lachen zonbron?
Uiteraard. Alle verandering biedt een kans tot ommekeer, chaos is niet perfect beheersbaar. Dat is het grote pluspunt. Nu wachten op de schromelijke vergissing, een reeks aanslagen of beiden.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 16 oktober 2015 om 08:21.
zonbron is offline  
Oud 17 oktober 2015, 08:46   #11
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AndreasFirewolf Bekijk bericht
.
Het bedreigen van politici aangaande de vluchtelingenstroom en aanvallen op vluchtelingen-centra begint normaal te worden.
.
De reactie zoals die van Rutte (premier van Nederland) vind ik bizar en infantiel. Het zou prettig zijn, als politici eens zouden luisteren naar biologisch georienteerde psychologen. Deze zouden ze eens kunnen informeren over territorium drift.
.
Mensen zijn - net als vrijwel alle apen - territoriaal. Eén vreemdeling in een wijk is leuk. Zodra het er teveel worden, leeft de territorium drift op. Deze kan doorgaans rustige mensen veranderen in moordlustige apen. Wanneer de territoriumdrift losbarst, berg je dan maar. De nazi-psychose tussen 1925 en 1945 is een goed voorbeeld van territorium-drift. Iedere etnische zuivering is er een voorbeeld van.
.
Geert Wilders en vele anderen spelen in op de territoriumdrift en wakkeren deze aan. Net zoals Hitler dat deed. Wanneer de territoriumdrift de macht krijgt, verdwijnt de redelijkheid. Wat overblijft is niets ontziende wreedheid.
.
Ik roep Rutte, Merkel en de andere politieke leiders van de EU op om eens iets meer rekening te houden met de territoriumdrift. Dat men mensen in moeilijkheden wil helpen: Geweldig. Maar we moeten wel rekening houden met wat de gewone bevolking aan kan. Afgaande op de media lijkt het er op, dat de grens bereikt is. Dan dient de politiek bakzeil te halen en plannen terug te trekken.
.
Toen de Titanic zonk, waren er niet genoeg sloepen. Degenen die in de sloepen zaten, waren gedwongen om de mensen in het water weg te duwen. Gewoon om te voorkomen, dat de sloepen zonken.
.
De wereld is als de Titanic en Europa is een sloep waar wij in zitten. Syriers en Afrikanen zijn de drenkelingen, die de sloep tot zinken willen brengen. Dat kunnen we niet toestaan.
.
Hulp verlenen aan mensen in nood ??? Helemaal voor. Maar wel ons gezond verstand blijven gebruiken en grenzen stellen.
.
We moeten kiezen:
.
1. Uiterst sobere opvang voor heel veel mensen;
.
2, Luxe opvang voor degenen die Europa in weten te komen en de rest laten creperen.
.
De keuze is niet helemaal zo zwart wit, maar deze keuze stelt het wel scherp. We kunnen niet aan een miljoen vluchtelingen een huis en uitkering geven. We kunnen wel voor een miljoen vluchtelingen kampen met barakken bouwen, met behoorlijke wasgelegenheid, kookgelegenheid en eten.
.
Uiteindelijk is dat geen oplossing, meer noodhulp.
De echte oplossing?
.
1. Zorgen voor orde en veiligheid.
.
Citaat:
2. Geboortebeperking.
.
Zolang men in het Midden Oosten en Afrika doorgaat met fokken, helpt niets.
Ik ben zeer grote voorstander van dit onderwerp , straffer nog waarom geen voorwaarden koppelen aan binnen willen komen in Eu verplichte sterilisatie in ruil voor een ticket integratie ...hahaha k' denk dat het spel rap zou opgelost zijn...
de vuile muilekoek is offline  
Oud 17 oktober 2015, 10:45   #12
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ik ben zeer grote voorstander van dit onderwerp , straffer nog waarom geen voorwaarden koppelen aan binnen willen komen in Eu verplichte sterilisatie in ruil voor een ticket integratie ...hahaha k' denk dat het spel rap zou opgelost zijn...
En ik ben een zeer groot tegenstander daarvan, totaal onrealistisch plan. Maar iedereen zijn hut, er komt een tijd dat ze twee maal de kroost zullen tellen. Maar alvast niet wegens bezorgde blankjes.

Laten kweken en laten leven, in hun land. Grenzen toe.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 17 oktober 2015 om 10:47. Reden: De zoveelste hatelijke typefout.
zonbron is offline  
Oud 17 oktober 2015, 10:54   #13
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.034
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ik ben zeer grote voorstander van dit onderwerp , straffer nog waarom geen voorwaarden koppelen aan binnen willen komen in Eu verplichte sterilisatie in ruil voor een ticket integratie ...hahaha k' denk dat het spel rap zou opgelost zijn...
Ik ben voor !

Voor wat hoort wat. Nu we toch bezig zijn, we maken van het VK een groot gevang om alle terroristen e.d. te droppen dan hoeven we niets meer te regelen met al die exportlanden die dat volk ook niet meer willen hebben.
TV-verslaafde is offline  
Oud 17 oktober 2015, 12:15   #14
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Ik ben voor !

Voor wat hoort wat. Nu we toch bezig zijn, we maken van het VK een groot gevang om alle terroristen e.d. te droppen dan hoeven we niets meer te regelen met al die exportlanden die dat volk ook niet meer willen hebben.
Met emogedoe raakt de mensheid niet vooruit. Als de Europeaan zich wil steriliseren, laat ze dat doen. Wil de Afrikaan zich niet steriliseren, laat ze dat doen. Maar, GRENZEN TOE!

De kansen van overleven zijn immens groter in een multipolaire wereld. Landen waar bijna niemand woont, andere gebieden die dan weer propvol zitten. Netjes geordend. De rest is dan afhankelijk van waar de bom (droogte?), de meteoriet valt, de collectieve zelfmoord of de ziekte toeslaat.

Globalisme zal ondanks alles een natuurlijke gang van zaken kennen. Eens de elite van Europa, VSrael en wie weet ik nog op hun plaats gezet zijn.

Oja, Eiropa doet heden dus aan collectieve zelfmoord. Selectie noemt men zoiets.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 17 oktober 2015 om 12:22.
zonbron is offline  
Oud 18 oktober 2015, 06:13   #15
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Is een wereldplan vragen emo gedoe zonbron? :s
Waarom zouden wij het niet doen?

Gemakkelijk te zeggen "grenzen toe" laat ze maar voortplanten, maar een gesloten grens houdt het niet tegen.
En als ge hoge muren bouwt, dan pieken uw problemen alleen maar met de jaren op tot een hoogte dat geen muur weren kan.

Best is toe te geven aan een NWO
Wereldmunt
Monetaire reset
Geboortebeperking zodat het nageslacht terug de ruimte tot leven ervaart die onze grootouders na de oorlog ervaarden.
Het had perfect gelopen als TOEN een geboortebeperking opgelegd werd.

we zijn met heel veel en onze aarde kan dat internationaal steeds moeilijker verwerken.

Er hoeft toch niemand nutteloos te sterven op deze manier? We sterven natuurlijk uit en er komen gewoon minder mensen bij.
Problem solved!
Peche is offline  
Oud 18 oktober 2015, 06:42   #16
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Is een wereldplan vragen emo gedoe zonbron? :s
Waarom zouden wij het niet doen?

Gemakkelijk te zeggen "grenzen toe" laat ze maar voortplanten, maar een gesloten grens houdt het niet tegen.
En als ge hoge muren bouwt, dan pieken uw problemen alleen maar met de jaren op tot een hoogte dat geen muur weren kan.

Best is toe te geven aan een NWO
Wereldmunt
Monetaire reset
Geboortebeperking zodat het nageslacht terug de ruimte tot leven ervaart die onze grootouders na de oorlog ervaarden.
Het had perfect gelopen als TOEN een geboortebeperking opgelegd werd.

we zijn met heel veel en onze aarde kan dat internationaal steeds moeilijker verwerken.

Er hoeft toch niemand nutteloos te sterven op deze manier? We sterven natuurlijk uit en er komen gewoon minder mensen bij.
Problem solved!
Welk wereldplan? Kan U dat een beetje toelichten AUB?

edit: persoonlijk vind ik beperkingen uiterst lachwekkend. Voor wat staat die A in Uw avatar als ik dat vriendelijk vragen mag?


Omtrent beperkingen, lees ook:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=147736
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 18 oktober 2015 om 07:12.
zonbron is offline  
Oud 18 oktober 2015, 06:45   #17
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Uw wereldplan is duidelijk "Laat iedereen doen en als wij onze grenzen sluiten is er geen probleem."
Een muur biedt maar een tijdelijke barriere tegen steeds hoger escalerende problemen.

Het stond erbij nochtans, geboortebeperking, monetaire reset, wereldmunt.
Bovendien ervoor zorgen dat er geen "economische vluchteling" meer is. Veel van dat probleem lost zich vanzelf op bij een geboortebeperking.
Peche is offline  
Oud 18 oktober 2015, 07:17   #18
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Uw wereldplan is duidelijk "Laat iedereen doen en als wij onze grenzen sluiten is er geen probleem."
Een muur biedt maar een tijdelijke barriere tegen steeds hoger escalerende problemen.

Het stond erbij nochtans, geboortebeperking, monetaire reset, wereldmunt.
Bovendien ervoor zorgen dat er geen "economische vluchteling" meer is. Veel van dat probleem lost zich vanzelf op bij een geboortebeperking.
Dat van U ook:





Big time!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 18 oktober 2015 om 07:17.
zonbron is offline  
Oud 18 oktober 2015, 07:22   #19
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Wel een geboortebeperking hoef je niet praktisch toe te passen door te gaan steriliseren he.

In BE lost ge dat op met belastingen. In plaats van 150 euro per kind aan kindergeld te geven, belast het kind zodat met dat geld scholen worden gebouwd.
Hoe meer kinderen, hoe meer scholen.

De economische komen vooral naar hier gevlucht omdat het hier voordelig is veel kinderen te houden. Men propt die dan op elkaar en de alleenstaanden krijgen de rekening!
Presenteer de ouders de rekening die ze niet kunnen onderhouden en de muur is onnodig.

Laatst gewijzigd door Peche : 18 oktober 2015 om 07:23.
Peche is offline  
Oud 18 oktober 2015, 10:55   #20
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Jullie weten toch het vervolg van dit alles?
Turkije gaat na een tijdje toegelaten worden in de Europese unie en dat hebben we een probleem.
Katholieken en moslims samen in 1 Europese unie.
Patrick M. is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be