Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 september 2020, 13:24   #41
Koenaard Depuydt
Staatssecretaris
 
Koenaard Depuydt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2020
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
Berichten: 2.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Ik had het kunnen denken.
Plots zijn 10000 carnavalzotten in Brussel de Vlaamse meerderheid !
Nou moe, zeker niet mijn meerderheid.
Geachte Rode Willem

Die zogenaamde "Vastenavondgekken" vallen jammer genoeg over het hele Vlaamse land met Brüssel te bespeuren.

Hoogachtend
__________________
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen.
Koenaard Depuydt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2020, 13:44   #42
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.494
Standaard

Citaat:
Op Ecolo na kregen zes van de zeven Vivaldi-partijen een pak rammel van de kiezer, en vertegenwoordigen dus hoogstens zichzelf.
Opportunistische pseudo logica.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2020, 15:50   #43
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.400
Standaard

Heerlijk artikel haha. Blij dat er toch nog gezond verstand bestaat en dat dat gezond verstand af en toe toch de media bereikt. Hoopgevend.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2020, 17:25   #44
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
We zijn inderdaad het grootste leibandvolkje ter wereld en we zouden ons er enerzijds voor moeten doodschamen en anderzijds woedend moeten zijn en blijven.
Logisch ook. Veel Vlamingen hebben zich Belgicisme laten aanpraten en zullen alles aanvaarden zolang hun staatkundige visie recht blijft staan. Het maakt niet uit hoe krom en hoe ondemocratisch en hoeveel geld het zal kosten voor mensen die er niet voor gestemd hebben. Monstercoalities met Vlaamse minderheid van loserpartijen horen daarbij. De Vlaming werd hierbij mak genoemd, maar het is zo dat ons volk hierin verdeeld is. In andere landen zou je zo'n zelfdestructief nationalisme minder vinden. In zeker opzicht doet het Belgicisme erg Oost-Europees aan.

Wat ze hierbij niet beseffen echter is dat het einde van België hierdoor geïnduceerd wordt. Logisch ook. Het gaat om landjesfetisjisme dat je bij Russische vatniks ook terug kan vinden en niet om de verbetering van de werking van het land en het burgerwelzijn. En daar is het wrede. Indien je van België een geoliede samenleving had gemaakt waar naar de wil van de bevolking geluisterd wordt, dan werd slechts een minderheid ontevreden. Dan had la Belgiek gewoon gered geweest. Neen, het moet een apenland blijven met een groeiende ontevredenheid en in die status gerokken worden. Anders bestaat België niet en is het niet volgens de visie van de Belgicist. Dat is immers het land waar ze van houden.

Nu ja, dan hadden Franstaligen misschien ontevreden geweest. Het is echt daarom te doen. Vlaams Belgicisme is serviel puur om deze reden. Onderdanigheid of fin da la Belgique? Of althans de schrik ervoor en onbereid het risico te nemen Franstaligen ongelukkiger te maken, liever Vlamingen dan.

Laatst gewijzigd door Weyland : 27 september 2020 om 17:47.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2020, 22:53   #45
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Zoal de 'kaarten' nu liggen is Vlaanderen volledig uitgeschakeld of zie ik dat verkeerd?

Diegenen die Vlaanderen op een zijspoor wilden zetten zijn daar in geslaagd met de medewerking van sommige 'Vlamingen' zelf?

Zoals ik al eerder schreef op basis van de vorige verkiezingen zijn het bijna al diegenen die toen verlies (<-zwaar zelfs bij sommigen) geleden hebben die aan de 'macht' zijn.

Lag Vlaanderen in slaap want dat zag je toch zo aankomen, blijkbaar niet.

Zal Vlaanderen rekening moeten houden met de verFransing van het land, met de medewerking van het Koningshuis uiteraard.

Zullen wij hogere rekeningen in de brievenbus mogen verwachten?

Zullen de deuren nog verder openstaan om migranten te blijven ontvangen?

Valt dit land nog democratisch te noemen?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 27 september 2020 om 22:54.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2020, 23:02   #46
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.184
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Zoal de 'kaarten' nu liggen is Vlaanderen volledig uitgeschakeld of zie ik dat verkeerd?

Diegenen die Vlaanderen op een zijspoor wilden zetten zijn daar in geslaagd met de medewerking van sommige 'Vlamingen' zelf?

Zoals ik al eerder schreef op basis van de vorige verkiezingen zijn het bijna al diegenen die toen verlies (<-zwaar zelfs bij sommigen) geleden hebben die aan de 'macht' zijn.

...

Belgie begrijpt nu dat BDW nooit samen met het VB voor een onafhankelijk Vlaanderen gaat gaan, meer zelfs, ze zien nu dat de N-VA, in de Vlaamse regering, braaf aan de leiband loopt. Vandaar, we krijgen nu alleen nog federale Vlaamse minderheidsregeringen tot dat de dag aanbreekt waarop de SZ in elkaar stort wegens meer dan failliet.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2020, 05:33   #47
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

De Decker hoort bij mijn favoriete auteurs.
Kader deze uitspraak van hem maar in:

Deze regering is een wankele totempaal van zeven dwergen die enkel een meerderheid halen door op elkaars schouders te staan.'

Lachaert is het sprekendste voorbeeld van een dwerg die op de schouders van een Waalse pyromaan staat.

Vlaams leibandvolkje=verbelziekt volkje.

__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2020, 05:36   #48
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Belgie begrijpt nu dat BDW nooit samen met het VB voor een onafhankelijk Vlaanderen gaat gaan, meer zelfs, ze zien nu dat de N-VA, in de Vlaamse regering, braaf aan de leiband loopt. Vandaar, we krijgen nu alleen nog federale Vlaamse minderheidsregeringen tot dat de dag aanbreekt waarop de SZ in elkaar stort wegens meer dan failliet.
Als Vlaanderen onafhankelijk wordt zal dat niet dankzij de Vlaams-nationalisten zijn maar ondanks hen.
De Wever heeft gisteren de N-VA de genadeslag gegeven.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2020, 07:03   #49
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.073
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Belgie begrijpt nu dat BDW nooit samen met het VB voor een onafhankelijk Vlaanderen gaat gaan, meer zelfs, ze zien nu dat de N-VA, in de Vlaamse regering, braaf aan de leiband loopt. Vandaar, we krijgen nu alleen nog federale Vlaamse minderheidsregeringen tot dat de dag aanbreekt waarop de SZ in elkaar stort wegens meer dan failliet.
Gele hesjes zien we inderdaad niet in Antwerpen en Brussel ,
dus iedereen neemt een glas en doet een plas en alles blijft zoals het was.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2020, 08:55   #50
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.073
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Misschien moet men wat volk gaan schrappen die op die postjes- en diensten zitten?

Zou dat een oplossing zijn?

Ik schreef dat in de zin van:

Met zen tweeën kan je 'soms' nog overeenkomen ...

Met zen drieën begint het al moeilijker te worden ...

Met teveel mensen die inspraak hebben op bepaalde zaken dat staat garant voor: BOEL!
Belgie lost altijd problemen op door te vermeerderen en niet door verminderen,
zoals bedrijven dat doen.
Daarom meer regeringen, meer ministers en daarom ook meer problemen
Vivaldi is daar slechts een voorbeeld van.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2020, 09:42   #51
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
'Vlamingen zijn het grootste leibandvokje van de wereld'
DE Vlamingen zijn dat niet, maar hun politici wel.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2020, 09:43   #52
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Het bewijs hebben ze zopas geleverd.
Eens te meer.
De Pest Voor Vlaanderen op kop.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2020, 09:47   #53
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
Belgie lost altijd problemen op door te vermeerderen en niet door verminderen,
zoals bedrijven dat doen.
Daarom meer regeringen, meer ministers en daarom ook meer problemen
Vivaldi is daar slechts een voorbeeld van.

Voor mij mag den boel ontploffen. Ik ben altijd een Vlaming geweest toen de rest nog lag te slapen. Zelfs zichtbaar in het parlement.
Maar als ik overweeg hoe ver ik het gebracht heb en de dolksteken in mijn rug nog voel en zie hoe andere Vlamingen reageren wanneer er één onder hen onthoofd wordt op het schavot dan heb ik sinds al dikwijls gedacht van :"Kust mijn kloten kruipers" Ze hebben er verdomd nog plezier in. Zolang het iemand anders is die gekloot wordt kan de pret niet op.
Ze zien of horen niks of willen het niet. Als er af en toe ene wat meer krijgt dan is die tevreden. De rest mag stikken. Dat is de Vlaamse democratie in dit land. Kan zijn dat er verandering kwam maar.....geen rechtvaardigheid of verbetering. De konijnen koersen alle richtingen uit maar worden één voor één opgevreten door de marters.
Alleszins bedankt Vlamingen voor uw wonderbaarlijke inzet en samenwerking. Ik hoop dat de hoop zal vergroten van dezen die niet meer durven reageren op onrecht. Momenteel laten ze dat hier graag over aan eenzaten. Want de rest heeft geen tijd om democratisch te denken. Zij werken aan nobeler doelen.
Maar hun doelen hoef ik niet meer. Ze zijn meer en meer gebaseerd op
de slogan : "C"est très bien la petite différence"
Waarvan akte. De rest van het Vlaamse denken is bijkomstig.
In mijn ogen is het een schurftige bende kruipers.
Ik schaam mij om ooit Vlaming te zijn geweest.
Dat is de eindconclusie.

Laatst gewijzigd door werkman : 1 oktober 2020 om 10:04.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2020, 11:50   #54
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Voor mij mag den boel ontploffen. Ik ben altijd een Vlaming geweest toen de rest nog lag te slapen. Zelfs zichtbaar in het parlement.
Maar als ik overweeg hoe ver ik het gebracht heb en de dolksteken in mijn rug nog voel en zie hoe andere Vlamingen reageren wanneer er één onder hen onthoofd wordt op het schavot dan heb ik sinds al dikwijls gedacht van :"Kust mijn kloten kruipers" Ze hebben er verdomd nog plezier in. Zolang het iemand anders is die gekloot wordt kan de pret niet op.
Ze zien of horen niks of willen het niet. Als er af en toe ene wat meer krijgt dan is die tevreden. De rest mag stikken. Dat is de Vlaamse democratie in dit land. Kan zijn dat er verandering kwam maar.....geen rechtvaardigheid of verbetering. De konijnen koersen alle richtingen uit maar worden één voor één opgevreten door de marters.
Alleszins bedankt Vlamingen voor uw wonderbaarlijke inzet en samenwerking. Ik hoop dat de hoop zal vergroten van dezen die niet meer durven reageren op onrecht. Momenteel laten ze dat hier graag over aan eenzaten. Want de rest heeft geen tijd om democratisch te denken. Zij werken aan nobeler doelen.
Maar hun doelen hoef ik niet meer. Ze zijn meer en meer gebaseerd op
de slogan : "C"est très bien la petite différence"
Waarvan akte. De rest van het Vlaamse denken is bijkomstig.
In mijn ogen is het een schurftige bende kruipers.
Ik schaam mij om ooit Vlaming te zijn geweest.
Dat is de eindconclusie.

Voila! Dat is wat men bekomt in dit Vlaanderen.
Als men als Vlaming de goegemeente laat weten dat in een dorpscentrum
door Stedenbouw; de bliksemafleider; van zes bouwpercelen er drie maakt ter breedte van veertig meter om de achterliggende eigenaar te kloten omdat deze Vlaamsgezind was dan hebben die dappere Vlaamse partijen niks willen zien. Al de rest zijn bouwpercelen van max. 20 meter breed en veertig meter diepte. En plotsklaps keurt Stedenbouw dus afwijkende bouwpercelen goed in het geheim dan nog van veertig meter breedte en 16,5 meter diepte en sluit daardoor volledig de achterliggende gronden af van 22 meter diepte.
Dat zijn dus Vlaamse partijen. Eén van ons mag gerust gekloot worden maar wij willen het niet zien. Dank U Vlamingen! Ik bewonder uw daadkracht!
Wie moet toezien in dit land dat misdaad beteugeld wordt?
Wel laat dan ook mijn kop met rust! Wie is er de oorzaak van dat misdadigers de vrije hand hebben? Stel verdorie jezelf in vraag!
Armoedezaaiers!
Maar de beest uithangen als er iemand zegt :"Kust ze" dan schieten jullie wel wakker niet waar? Deze die gekloot wordt zijn we zelf niet!
Wel van mij mogen ze jullie ook kloten. Balkende ezels!
Op mij hoef je niet meer te rekenen. Een Vlaming minde dus.

Laatst gewijzigd door werkman : 1 oktober 2020 om 12:00.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2020, 11:55   #55
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard

https://www.ewmagazine.nl/opinie/opi...aligen-779788/
__________________
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2020, 11:58   #56
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
"Vivaldi-regering België:

werkende Vlamingen betalen voor niet-werkende Walen"



Idd, "the story of our life"
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 1 oktober 2020 om 11:59.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2020, 12:03   #57
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
"Vivaldi-regering België:

werkende Vlamingen betalen voor niet-werkende Walen"



Idd, "the story of our life"

En wie is schuldig? De anderen natuurlijk. Wij weten van niks!
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2020, 12:12   #58
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.416
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
"Vivaldi-regering België:

werkende Vlamingen betalen voor niet-werkende Walen"



Idd, "the story of our life"
Tja de natte droom van rechts is een regering waar de linksen en de Walen niets in te zeggen hebben.

Laat een dergelijke situatie nu al eens zijn voorgekomen. De Zweedse NVA regering. Geen linksen die de boel in het honderd konden sturen en de walen zo ondemocratisch mogelijk gereduceerd tot 20% vertegenwoordiging. Niet dat één rechtse Vlaming dat ooit ondemocratisch vond voor Wallonië. En Ward Den Bever kon gans het zootje vanop het schoon verdiep regiseren en sturen.

En laat nu net deze grootstrateeg van het Vlaams nationalisme, Ward Den Bever deze situatie gratis en voor niets uit handen gegeven hebben.
Waarschijnlijk uit angst voor het kieshokje, na een totale misinschatting (noem het gerust flater) van de impact van iets wat nu iedereen al lang vergeten is.

Achteraf moeten wij als Vlamingen toegeven dat de NVA van deze "ideale" rechts nationalistische situatie niets gebakken heeft. Hij heeft de Vlaamse werkmens rustig veel meer laten betalen, de staatschuld laten ontploffen, ons 2 jaar langer laten werken en nog veel meer onheil aangericht.
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2020, 13:09   #59
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Tja de natte droom van rechts is een regering waar de linksen en de Walen niets in te zeggen hebben.

Laat een dergelijke situatie nu al eens zijn voorgekomen. De Zweedse NVA regering. Geen linksen die de boel in het honderd konden sturen en de walen zo ondemocratisch mogelijk gereduceerd tot 20% vertegenwoordiging.
Dat is een pertinente leugen.
Met zes Franstalige ministers plus de premier had Michel een meerderheid in de zweedse regering. "De Waalse minderheid werd dus beter vertegenwoordigd dan de Vlaamse meerderheid, zij het op de links-liberale kant. Bovendien bewees Michel, door aan de juiste kan van de geschiedenis tegaan staan dat de N-VA voor hem quantité négligeable was.

De Zweedse regering had een Waalse liberaal als premier, heette niet "De Wever I" maar "Michel I" en werd NIET door N-VA gedomineerd maar door de liberalen.

Vergeet niet dat Michel er de N-VA NIET in sluisde uit liefde maar om wraak te nemen op de PS. Tot Di Rupo Michel een postjeskloot aftrok wilde Michel evenmin als de PS iets van de N-VA weten.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2020, 14:18   #60
spherelike
Europees Commissaris
 
spherelike's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2006
Berichten: 6.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dat is een pertinente leugen.
Met zes Franstalige ministers plus de premier had Michel een meerderheid in de zweedse regering. "De Waalse minderheid werd dus beter vertegenwoordigd dan de Vlaamse meerderheid, zij het op de links-liberale kant.
Van leugens gesproken

Een Belgische regering telt op de eerste minister na evenveel Nederlandstalige als Franstalige ministers. De vorige Waalse eerste minister als compensatie voor de minderheidvertegenwoordiging in Wallonie.

Ik zie dus geen verschil met de nieuwe regering qua vertegenwoordiging van de minderheid in het parlement.


Blijft dus dat NVA dit principe de facto aanvaarde in de vorige regering.
Het is dus puur calimero gedrag dat dit nu opeens onaanvaardbaar wordt als het omgekeerd wordt. Dat is het aanpassen van de regels naargelang het best uitkomt. Domme Vlamingen die daar nog intrappen.
__________________
alleen ezels met een geheugen stoten zich geen twee keer aan dezelfde steen
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be