Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 januari 2016, 02:09   #481
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Uw mening is te debiel voor woorden en getuigt van regelrechte vrouwen haat.
Of moeten we thuisblijven wanneer er mannen op straat zijn?
Wanneer er geile asielzoekers rondlopen die ook nog eens dronken zijn zou een vrouw beter achter het fornuis blijven, dat klopt.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 02:10   #482
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Voil�*, nog zo ene die meningen gelijkstelt aan de ranzige daden van mohamedaanse verkrachters.
Even iets over de toestand vluchtelingenkampen:

"Een steeds groter aantal vrouwen en jonge meisjes, die in een Duits vluchtelingenverblijf verblijven, worden verkracht, aangerand en zelfs gedwongen tot prostitutie door mannelijke asielzoekers. Dit wordt bevestigd door Duitse maatschappelijke werkers, die informatie uit de eerste hand hebben over de situatie.

Veel verkrachtingen vinden plaats in verblijven met zowel mannen als vrouwen, dit komt door een tekort aan ruimte. Duitse autoriteiten dwingen duizenden mannelijke en vrouwelijke migranten om dezelfde slaap- en toiletruimte te delen.

De omstandigheden voor meisjes en vrouwen zijn in sommige verblijven zo gevaarlijk dat ze worden omschreven als "vrouwen in het wild" die moeten vechten tegen de mannelijke islamitische roofdieren. Echter blijven velen vrouwen stil uit angst voor eerwraak, zeggen maatschappelijke werkers."



Dit alles wordt door de Duitse overheid stilgehouden en geen enkele verkrachter wordt weggestuurd.
En dan over naar de Duitse steden, waar de politie ook een spreekverbod heeft:


"Tegelijkertijd wordt een steeds groter aantal Duitse vrouwen in steden en dorpen door het land heen verkracht door asielzoekers uit Afrika, Azië en het Midden-Oosten. Veel van deze misdaden worden door de Duitse autoriteiten en nationale media in de doofpot gestopt, waarschijnlijk om de toename van anti-migratie gevoelens tegen te gaan."

http://nl.gatestoneinstitute.org/657...ting-migranten

De EU-smurrie komt langs alle gaten en kieren naar buiten gestroomd
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 02:10   #483
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.361
Standaard

Demper heeft meer dan gelijk in dit topic.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 02:12   #484
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Uw mening is te debiel voor woorden en getuigt van regelrechte vrouwen haat.
Of moeten we thuisblijven wanneer er mannen op straat zijn?
Wat is er exact mis met zijn opinie?

Hij stelt nergens dat deze vrouwen het aan zichzelf te danken hebben, wel maakt hij risico analyses.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 02:17   #485
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Even iets over de toestand vluchtelingenkampen:

"Een steeds groter aantal vrouwen en jonge meisjes, die in een Duits vluchtelingenverblijf verblijven, worden verkracht, aangerand en zelfs gedwongen tot prostitutie door mannelijke asielzoekers. Dit wordt bevestigd door Duitse maatschappelijke werkers, die informatie uit de eerste hand hebben over de situatie.

Veel verkrachtingen vinden plaats in verblijven met zowel mannen als vrouwen, dit komt door een tekort aan ruimte. Duitse autoriteiten dwingen duizenden mannelijke en vrouwelijke migranten om dezelfde slaap- en toiletruimte te delen.

De omstandigheden voor meisjes en vrouwen zijn in sommige verblijven zo gevaarlijk dat ze worden omschreven als "vrouwen in het wild" die moeten vechten tegen de mannelijke islamitische roofdieren. Echter blijven velen vrouwen stil uit angst voor eerwraak, zeggen maatschappelijke werkers."



Dit alles wordt door de Duitse overheid stilgehouden en geen enkele verkrachter wordt weggestuurd.
En dan over naar de Duitse steden, waar de politie ook een spreekverbod heeft:


"Tegelijkertijd wordt een steeds groter aantal Duitse vrouwen in steden en dorpen door het land heen verkracht door asielzoekers uit Afrika, Azië en het Midden-Oosten. Veel van deze misdaden worden door de Duitse autoriteiten en nationale media in de doofpot gestopt, waarschijnlijk om de toename van anti-migratie gevoelens tegen te gaan."

http://nl.gatestoneinstitute.org/657...ting-migranten

De EU-smurrie komt langs alle gaten en kieren naar buiten gestroomd
Ik weet 't, en niet enkel in Dtsland.

En dit is nog maar 't begin.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 02:22   #486
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Uw mening is te debiel voor woorden en getuigt van regelrechte vrouwen haat.
Of moeten we thuisblijven wanneer er mannen op straat zijn?
Ik kan erin komen dat je Demper niet van overdreven fijnzinnigheid of vrouwvriendelijkheid verdenkt, maar wat dit betreft zijn jouw mening en de zijne m.i. niet echt tegengesteld, veeleer complementair.

Ik vind het helemaal niet leuk als vrouwen zich onveilig moeten voelen op straat, en ik voel me zelf ook niet graag onveilig. Het komt ook voor dat ik iets doe om het veiligheidsgevoel van een vrouw, of haar veiligheid, te vergroten. Maar als er nu eenmaal een misdadiger met een vuurwapen in aanslag voor mijn voordeur staat, dan zal ik toch wel even wachten tot hij weg is voordat ik de straat opga, ook al weet ik best dat niet ik, maar hij schuldig is wanneer ik een kogel door mijn kop krijg.
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 02:25   #487
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Wat is er exact mis met zijn opinie?

Hij stelt nergens dat deze vrouwen het aan zichzelf te danken hebben, wel maakt hij risico analyses.
Nee nee, gedeeltelijk.

Risico analyses bij extreme sporten, weet Ik veel ... akkoord.

Buiten komen om nieuwjaar te vieren en vuurwerk te kijken op onze manier in onze contreien met onze waarden en normen horen normaal gezien geen risico analyses bij.

Die verkrachtende bende mohamedanen hoorden daar niet te zijn, maar aan hun kant van de wereld waar ze met hun ranzige praktijken thuishoren.

Anderzijds, op die bandietenbende politiekers die de boel hebben laten escaleren en die verkrachtende bende mohamedanen binnengelaten heeft, uitgenodigd heeft, verwelkomd heeft, blijven stemmen ... tsja ...
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 02:31   #488
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Nee nee, gedeeltelijk.

Risico analyses bij extreme sporten, weet Ik veel ... akkoord.

Buiten komen om nieuwjaar te vieren en vuurwerk te kijken op onze manier in onze contreien met onze waarden en normen horen normaal gezien geen risico analyses bij.

Die verkrachtende bende mohamedanen hoorden daar niet te zijn, maar aan hun kant van de wereld waar ze met hun ranzige praktijken thuishoren.

Anderzijds, op die bandietenbende politiekers die de boel hebben laten escaleren en die verkrachtende bende mohamedanen binnengelaten heeft, uitgenodigd heeft, verwelkomd heeft, blijven stemmen ... tsja ...
Maar, die verkrachtende mohamedanen zijn er.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 02:32   #489
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht

Anderzijds, op die bandietenbende politiekers die de boel hebben laten escaleren en die verkrachtende bende mohamedanen binnengelaten heeft, uitgenodigd heeft, verwelkomd heeft, blijven stemmen ... tsja ...
De situatie in de financiële wereld wordt langzaam maar zeker onhoudbaar, en ik verwacht nog dit jaar een wereldwijde crash, en een dramatisch koopkrachtverlies door kapseizende banken of een implosie van de euro, of beide. De machthebbers hebben die bui zien hangen en moeten zo veel mogelijk onbeschaafbaar gespuis invoeren om de aandacht van hun financiële misdaden af te leiden.

Merkel dient duidelijk dezelfde belangen als Mario Draghi, onze door Goldman Sachs gezonden redder.
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 02:40   #490
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Infantiele praatjes.

vb-tuig met hun megafoondemocratie zal nooit iets betekenen.
We kunnen misschien dan naar Freya luisteren...... '' al wie da springt''.
Alleen heeft SS dat al té letterlijk genomen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 02:42   #491
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
De situatie in de financiële wereld wordt langzaam maar zeker onhoudbaar, en ik verwacht nog dit jaar een wereldwijde crash, en een dramatisch koopkrachtverlies door kapseizende banken of een implosie van de euro, of beide. De machthebbers hebben die bui zien hangen en moeten zo veel mogelijk onbeschaafbaar gespuis invoeren om de aandacht van hun financiële misdaden af te leiden.

Merkel dient duidelijk dezelfde belangen als Mario Draghi, onze door Goldman Sachs gezonden redder.
Dat is 't!

Ik breek m'n hoofd over 'n plausibele reden voor deze escalatie, ik had 't moeten weten, jij hebt 't er hier al eerder over gehad.

Daar staan we dan ... en de aanstichters hiervan zijn onaantastbaar, daar hebben ze ondertussen wel voor gezorgd.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 02:43   #492
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Toen waren ze er niet op voorzien, l]
Nochtans wisten ze al maanden dat daar een bende actief was die op het vrouwen voorzien had.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 02:46   #493
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Dat is 't!

Ik breek m'n hoofd over 'n plausibele reden voor deze escalatie, ik had 't moeten weten, jij hebt 't er hier al eerder over gehad.

Daar staan we dan ... en de aanstichters hiervan zijn onaantastbaar, daar hebben ze ondertussen wel voor gezorgd.
Dat is ook onwaar. De oplossingen zijn echt niet zo moeilijk, wij moeten alleen wel willen.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 02:50   #494
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
e Zo zijn rond de 2500 mensen, voornamelijk vrouwen, samengekomen om vreedzaam te protesteren tegen racisme en seksisme.
Zonder het te beseffen betogen die vrouwen dus tegen de verkrachters en/of asielzoekers.
Want dat zijn net de 2 zaken waaraan ze zich bezondigden.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 02:53   #495
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Dat is ook onwaar. De oplossingen zijn echt niet zo moeilijk, wij moeten alleen wel willen.
Verweer of verzet is futiel.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 02:54   #496
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ach, ze hebben enkel maar wat gedanst en de maskes omarmd.

Dat niemand daar nog niet eerder op gekomen is.

Volgende week zijn we al zo ver dat zij de slachtoffers zijn van autochtoon geweld.

Bravo, 't gaat vooruit!
Zo ver gaat het nog komen.
Inplaats van dat tuig de slipjes van de vrouwen rukten deden die vrouwen dat zélf uit, kwestie van dat tuig van de richel het gemakkelijk te maken.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 02:58   #497
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Verweer of verzet is futiel.
De Witte Europeaan moet weer trots zijn. Trots op zijn waarde en normen, ziek zijn van de 'alles is onze schuld en culturen zijn gelijkwaardig' mentaliteit.

Grenzen dicht , burgerinitiatieven die illegalen opspeuren enz. Keulen toont aan dat de witte Europeaan zich niet bewust is van het gevaar. Deze vrouwen had men moeten beschermen. Het Syrische tuig is gewoon op vrouwelijke kuffar jacht gegaan.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 03:04   #498
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Dat is 't!

Ik breek m'n hoofd over 'n plausibele reden voor deze escalatie, ik had 't moeten weten, jij hebt 't er hier al eerder over gehad.

Daar staan we dan ... en de aanstichters hiervan zijn onaantastbaar, daar hebben ze ondertussen wel voor gezorgd.
Of ze onaantastbaar zullen blijken, staat nog te bezien, al hoeven ze natuurlijk maar de stroom te laten uitvallen om van een lastig internet af te zijn, bijvoorbeeld. Wat we in Duitsland zien, is dat de politie in opstand begint te komen tegen de beleidsmakers, dus misschien mislukken de plannen van de machthebbers alsnog.

Het grootste gevaar komt van de derivatenzeepbel, dat is moeilijk kort uit te leggen, maar als de mensen eenmaal door hebben wat ons daar boven het hoofd hangt - d.w.z. als het er eenmaal niet meer hangt, maar op ons neergedonderd is, dan zullen de huidige Griekse, Spaanse en Portugese toestanden er niets tegen zijn.

Iets wat gemakkelijker te begrijpen is, is de overheidsschuld (tevens de basis van veel derivaten): aan wie zijn we al dat geld schuldig? Aan commerciële banken (verplicht krachtens EU-Verdrag). Wie "verdient" daaraan? Juist, ja. Hoe meer schulden, hoe meer winst voor hen. En als je uitkeringstrekkers importeert, maak je meer schulden. Kassa kassa voor de banken (en de instorting van het wereldwijde bankwezen wordt nog maar eens een paar maanden uitgesteld).

Daarbij komt dat de VS als de dood voor samenwerking tussen Duitsland en Rusland zijn; die twee landen moeten tegen elkaar worden opgezet en zo mogelijk beide worden geruïneerd. Alleen zo kan Washington de wereld blijven regeren - in opdracht van de eigenaars van de dollar (van de Fed): Goldman Sachs, JP Morgan Chase, Morgan Stanley, Citigroup, Bank of America.

Merkel dient overduidelijk al jarenlang zuiver Amerikaanse belangen. Zij weet best dat ze Duitsland en de EU aan het ruïneren is.
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 03:32   #499
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Of ze onaantastbaar zullen blijken, staat nog te bezien, al hoeven ze natuurlijk maar de stroom te laten uitvallen om van een lastig internet af te zijn, bijvoorbeeld. Wat we in Duitsland zien, is dat de politie in opstand begint te komen tegen de beleidsmakers, dus misschien mislukken de plannen van de machthebbers alsnog.
Te laat, nog op tijd?

Zonder internet is er niets meer waar informatie vergaard kan worden, verspreid, georganiseerd, niets, er rest dan enkel nog de straat opgaan hopende op de steun van politie en leger, als ze tenminste niet ingezet worden om 't gepeupel uiteen te slaan.
Citaat:
Het grootste gevaar komt van de derivatenzeepbel, dat is moeilijk kort uit te leggen, maar als de mensen eenmaal door hebben wat ons daar boven het hoofd hangt - d.w.z. als het er eenmaal niet meer hangt, maar op ons neergedonderd is, dan zullen de huidige Griekse, Spaanse en Portugese toestanden er niets tegen zijn.

Iets wat gemakkelijker te begrijpen is, is de overheidsschuld (tevens de basis van veel derivaten): aan wie zijn we al dat geld schuldig? Aan commerciële banken (verplicht krachtens EU-Verdrag). Wie "verdient" daaraan? Juist, ja. Hoe meer schulden, hoe meer winst voor hen. En als je uitkeringstrekkers importeert, maak je meer schulden. Kassa kassa voor de banken (en de instorting van het wereldwijde bankwezen wordt nog maar eens een paar maanden uitgesteld).
Ik heb er net al wat over opgezocht, maar 't meeste of belangrijkste zal wel niet op internet te vinden zijn, geheim zijn tot 't te laat is.

Citaat:
Daarbij komt dat de VS als de dood voor samenwerking tussen Duitsland en Rusland zijn; die twee landen moeten tegen elkaar worden opgezet en zo mogelijk beide worden geruïneerd. Alleen zo kan Washington de wereld blijven regeren - in opdracht van de eigenaars van de dollar (van de Fed): Goldman Sachs, JP Morgan Chase, Morgan Stanley, Citigroup, Bank of America.

Merkel dient overduidelijk al jarenlang zuiver Amerikaanse belangen. Zij weet best dat ze Duitsland en de EU aan het ruïneren is.
Daar wist ik of vermoedde ik zelf al 't 1 en ander over. Ook over die namen heb ik wat opgezocht, ik word er nog niet zeer wijs van, ken niet de geijkte procedures om die sites te vinden waar diepere info te vinden is, enkel de geijkte wiki pagina.

De eeuwige haat van de US tegen Rusland/Putin.

Merkel die bewust de ondergang van Duitsland en Europa bewerkstelligt.

Wat nu?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 03:40   #500
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
De Witte Europeaan moet weer trots zijn. Trots op zijn waarde en normen, ziek zijn van de 'alles is onze schuld en culturen zijn gelijkwaardig' mentaliteit.

Grenzen dicht , burgerinitiatieven die illegalen opspeuren enz. Keulen toont aan dat de witte Europeaan zich niet bewust is van het gevaar. Deze vrouwen had men moeten beschermen. Het Syrische tuig is gewoon op vrouwelijke kuffar jacht gegaan.
Daar had ik 't niet (meer) over.

Er hangt de gewone man/vrouw 'n veel groter drama boven 't hoofd, 'n drama waarbij Griekenland, Portugal 'n pretpark waren.

Die mohamedanen zijn enkel ingevoerd met 'n bepaald doel voor ogen.

1 Waartegen we ons niet kunnen verweren.

Ik ben trots op onze waarden en normen, onze verworven vrijheden en rechten, ik heb nooit meegedaan aan zelfculpabilisering.

Maar dit gaat verder dan wat verkrachtend mohamedaans tuig, dit tuig werd binnengehaald om 'n veel grotere misdaad tegen Europa te maskeren.

Hier is geen verweer tegen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be