Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 december 2018, 12:58   #11461
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ja maar Rusland en Oekraïne zijn rechtstreeks betrokken partij. Polen al minder Slovakije helemaal niet. Slovaaks en Pools lijken ook op elkaar (veel meer dan op Oekraiens of Russisch) en het zijn verwante culturen. Men mag dus aannemen dat de Slovaken vooral informatie kregen uit de Poolse pers, die allesbehalve onpartijdig was. Veel Polen zien Oekraïne nog steeds als een soort kolonie ban hen die de Russen afgepakt hebben. Recent echter gingen de relaties bergaf. Het regime in Kiev vereert Bandera, een West-Oekraiense nazi collaborateur die een genocide aanrichtte tegen de Poolse minderheid in West-Oekraine. De Polen kunnen daar niet mee lachen en hebben ontkenning van de genocide tegen de Polen in West-Oekraine (wat het regime in Kiev doet) zelfs strafbaar gemaakt.
Dat maakt daarom een Slovaakse bron nog niet verdacht.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2018, 14:02   #11462
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht


Sommige zijn deelrepublieken, andere autonome oblasten. De Krim was een deelrepubliek van de deelrepubliek en later de republiek Oekraïne. Nu is het een deelrepubliek van Rusland. Zo moeilijk is dat toch niet?
De Krim was van alles, de Russen hebben de Tataren weggevoerd TEGEN hun wil. Etc Etc. Allemaal zonder enig gewetensprobleem.
Dat doet niets af van het feit dat de Krim in 1954 bij Oekraine is gevoegd. gegeven is gegeven.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht


En in 2014 werd die beslissing teruggedraaid, zoals nog wel meer beslissingen die in de jaren 40 en 50 genomen werden, zoals bvb. de aanhechting van de Baltische landen bij de Sovjet-Unie.
Het was geen beslissing, maar een cadeau. En een cadeau terugvragen mag niet. Of beter, een cadeau terugnemen is diefstal. En de krim is eigenlijk nooit van rusland geweest.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Het gaat hier niet over een juweel maar over mensen.
Nee! Fout! Het gaat hier over grondgebied. Mensen kunnen gemakkelijk gedeporteerd worden zoals de Tataren.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht

En die mensen willen bij Rusland horen niet langer bij Oekraïne,
dan moeten ze maar in Rusland gaan wonen, zoals gij ook in rusland wilt gaan wonen. Bye! Good riddens! Pack your bags!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht

zeker nadat in dat land de democratisch verkozen president op een illegale manier verdreven werd door anti-Russische ultra-nationalisten.
dat zijn niet de zaken van Rusland.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht




Volgens Hitler en de zijnen wel, zijn Russen Untermenschen, een mengras tussen Aziaten en Europeanen. (ook parcival op dit forum zegt dat). Maar ook Oekraïners waren Untermenschen volgens Hitler.
bespaar me uw extreem linkse blablabla. gij vindt het blijkbaar belangrijk wat Hitler dacht, ik niet.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Dat is zever antisemieten zijn tegen Joden als ras, niet enkel tegen religieuze Joden.
hebt gij biologisch bewijs dat Joden in Europa een ander ras zijn dan de andere Europese bevolking?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht


U discuteert over iets waar U niet zo veel van kent.
Dat moet gij juist zeggen. JvdB heeft u onderwezen over de Russische geschiedenis. Hij weet er meer van dan gij als Rus. Ik zou in uw plaats in de grond zakken van schaamte.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2018, 17:29   #11463
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Het regime in Kiev vereert Bandera, een West-Oekraiense nazi collaborateur die een genocide aanrichtte tegen de Poolse minderheid in West-Oekraine.
Alweer twee woorden die je niet begrijpt : verering en genocide.

Ik ga jouw tekst eens hernemen in een licht ander kader :

Citaat:
Het regime in Moskou vereert Poetin, een Noord-Russische Stasi-collaborateur, die een genocide aanrichtte tegen de Tsjetsjeense minderheid in Zuid-Rusland.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2018, 18:48   #11464
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Alweer twee woorden die je niet begrijpt : verering en genocide.

Ik ga jouw tekst eens hernemen in een licht ander kader :



Het vermoorden van gewapende jihadis is niet hetzelfde als het vermoorden van 10000'en etnisch Poolse (en ook Joodse) vrouwen en kinderen.Dat eerste is geen genocide dat tweede wel.
En de Stasi was de officiële veiligheidsdienst van de DDR, een staat die geen genocides aanrichtte en geen andere landen de oorlog verklaarde. Put in werkte gewoon in opdracht van zn land en met goedkeuring van de DDR. Bandera was behalve genocidale ook nog eens een verrader die meeheulde met de nazi bezetter.
Dat U toch zo'n personage blijft verdedigen en ook het regime dat terug standbeelden optrekt voor de heerschap is veelzeggend.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2018, 22:06   #11465
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Die bronnen zullen ongetwijfeld ook gekleurd zijn. Slovakije ligt dicht bij Polen, de Polen waren heel sterk betrokken partij in Maidan en de omverwerping van Yanukovich.
Toen ontkende u echter wat er in die bronnen stond, terwijl u dat nu zelf aanbrengt. Nogal een heel merkwaardige bocht...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2018, 22:09   #11466
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Er blijken officiële intentieverklaringen te zijn geuit, door Oekraïne, omtrent de noodzaak om vanuit Oekraïne de brug over de Kerch-straat te vernietigen.
Mogen we even die bron raadplegen?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2018, 22:14   #11467
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ja maar Rusland en Oekraïne zijn rechtstreeks betrokken partij. Polen al minder Slovakije helemaal niet. Slovaaks en Pools lijken ook op elkaar (veel meer dan op Oekraiens of Russisch) en het zijn verwante culturen. Men mag dus aannemen dat de Slovaken vooral informatie kregen uit de Poolse pers, die allesbehalve onpartijdig was.
Om welke reden zou de Slovaakse pers een beroep doen op de Poolse om zich een beeld te vormen van wat er in Oekraïne afspeelt? Beweert u dat de Slovaakse journalisten geen Russisch begrijpen en dat ze al hun info over Rusland langs Poolse kanalen moeten krijgen?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2018, 22:16   #11468
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Dat maakt daarom een Slovaakse bron nog niet verdacht.
Het opvallende is nu dat Tomm bevestigde wat hij eerder ontkende, louter omdat ik toen uitdrukkelijk verwees naar Slovaakse bronnen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2018, 22:18   #11469
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
En de Stasi was de officiële veiligheidsdienst van de DDR, een staat die geen genocides aanrichtte en geen andere landen de oorlog verklaarde. Put in werkte gewoon in opdracht van zn land en met goedkeuring van de DDR.
Hilarisch toch met welke nepargumentatie u hier voor de dag komt. "... Poetin werkte voor zijn land..."

Tja, Himmler werkte ook voor zijn land, met goedkeuring van het Derde Rijk.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2018, 22:55   #11470
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.921
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Lekker alles door elkaar gooien. Dat doet u. "IJveren" voor een bepaald doel is niet hetzelfde als een schertsvertoning organiseren en dat dan omschrijven als een "referendum".
Het is dank zij Rusland dat de bevolking van de Krim heeft zich kunnen uitspreken in het referendum. Anders had het leger van het Oekrainse regime grof geweld gebruikt en was er een oorlog uitgebroken. Herinner je nog de beelden van 1 oktober 2017 in Barcelona, het zou hier nog veel erger geweest zijn.

Rusland heeft er goed aan gedaan om de Krim militair te steunen, jammer genoeg had het oosten en zuiden van Oekraïne minder geluk. Er zijn in Odessa mensen levend verbrand geweest door toedoen van milities van het pro Amerikaanse regime dat nu aan de macht is in Kiev. Over deze misdaad hoor je de pro westerse regimepers bijna nooit.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2018, 23:13   #11471
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Het is dank zij Rusland dat de bevolking van de Krim heeft zich kunnen uitspreken in het referendum.
Neen, wat daar georganiseerd werd, was een regelrechte schertsvertoning. Er is fraude op grote schaal vastgesteld. Ik heb er toen over bericht. Het gebeurde zelfs zodanig onbeschaamd dat fraude op beeld werd vastgelegd.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2018, 23:15   #11472
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Rusland heeft er goed aan gedaan om de Krim militair te steunen, jammer genoeg had het oosten en zuiden van Oekraïne minder geluk. Er zijn in Odessa mensen levend verbrand geweest door toedoen van milities van het pro Amerikaanse regime dat nu aan de macht is in Kiev. Over deze misdaad hoor je de pro westerse regimepers bijna nooit.
Kortom, het ging Rusland helemaal niet over de Volksrussen, maar om de eigen strategische belangen. Donbas is in de ogen van Moskou niet de moeite waard. De Krim wel.

Indertijd heb ik De Morgen er regelmatig op na geslagen. Er stond uitgebreide artikelen in over het geweld van beide kanten. Maar goed, ik neem aan dat u DM nooit in de hand neemt.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2018, 08:43   #11473
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Het vermoorden van gewapende jihadis is niet hetzelfde als het vermoorden van 10000'en etnisch Poolse (en ook Joodse) vrouwen en kinderen.Dat eerste is geen genocide dat tweede wel.
Nope, het is in beide gevallen geen genocide, wel een oorlogsmisdaad.
Wat een gezwam dus alweer van jouw kant.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
En de Stasi was de officiële veiligheidsdienst van de DDR, een staat die geen genocides aanrichtte en geen andere landen de oorlog verklaarde.
Ach komaan, de Stasi is gewoon de post-WO2 versie van de Gestapo, alleen nu onder Communistisch juk.
Hoeveel mensen zijn neergeschoten en gemarteld in Oost-duitse gevangenissen door Stasi bewakers?

De joden waren op, blijkbaar dus keerden ze zich maar tegen hun eigen volk.
Onder hen een jonge smiecht met maffia-ambitie genaamd : VV Putin.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Put in werkte gewoon in opdracht van zn land en met goedkeuring van de DDR. Bandera was behalve genocidale ook nog eens een verrader die meeheulde met de nazi bezetter.
Ben je nu echt zo ideologisch blind?
Moest het niet zo triestig zijn, het zou grappig zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Dat U toch zo'n personage blijft verdedigen en ook het regime dat terug standbeelden optrekt voor de heerschap is veelzeggend.
Ik verdedig NERGENS Bandera, ik kan zijn positie wel begrijpen maar niet de excessen en oorlogsmisdaden. Begrijpen is NIET verdedigen. Snapje?
Dat hij in West-Oekraiene als een held en vrijheidsstrijder wordt gezien is ook begrijpelijk.

Beter een standbeeld van Bandera dan een van kolonisators en genocidaire moordenaars als Lenin of Stalin.

Maar dat is vooral iets waar de mensen daar zelf maar moeten over beslissen.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2018, 10:17   #11474
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.058
Standaard

geertvdb

Citaat:
De Krim was van alles, de Russen hebben de Tataren weggevoerd TEGEN hun wil. Etc Etc. Allemaal zonder enig gewetensprobleem.
Nadat ze eerst massaal met de nazi bezetter (die zo'n 25 miljoen Sovjet Russen vermoordde) hadden gecollaboreerd. Later mochten ze overigens terugkomen.

Citaat:
Dat doet niets af van het feit dat de Krim in 1954 bij Oekraine is gevoegd. gegeven is gegeven.
Dus beslissingen genomen door Sovjet leiders kunnen volgens U niet meer terug gedraaid worden?
"gegeven is gegeven"... het gaat hier niet om collectie porselein, maar over mensen. Overigens alles veranderde toen de Sovjet-Unie uit elkaar viel. De economie, de maatschappij, en ook de grenzen.

.

Citaat:
En de krim is eigenlijk nooit van rusland geweest.
Dan kun je zeggen dat het tot Turkije behoort. Of als je nog verder gaat tot de Grieken, de Italianen, de Oost-Goten, de Khasaren, de Mongolen, etc.
En dan moet de VS natuurlijk onmiddellijk Texas en Califorinië teruggeven aan Mexico!


Citaat:
Nee! Fout! Het gaat hier over grondgebied. Mensen kunnen gemakkelijk gedeporteerd worden zoals de Tataren.
Waarom zouden de etnische Russen gedeporteerd moeten worden? Ze hebben niet gecollaboreerd met bezetters die 25 miljoen van hun landgenoten uitmoordden... Overigens deportatie van een volk, dat is verboden volgens het handvest van de VN ( na de deportatie van de Tataren goedgekeurd) dat zowel Rusland als Oekraïne ondertekenden.

Citaat:
dan moeten ze maar in Rusland gaan wonen, zoals gij ook in rusland wilt gaan wonen. Bye! Good riddens! Pack your bags! dat zijn niet de zaken van Rusland. bespaar me uw extreem linkse blablabla. gij vindt het blijkbaar belangrijk wat Hitler dacht, ik niet.
Nogmaals deportatie is verboden door het VN handvest. En ik wil niet in Rusland gaan wonen, en als ik dat ooit wel zou doen, zijn dat alvast uw zaken niet. Hitler extreem links?


Citaat:
hebt gij biologisch bewijs dat Joden in Europa een ander ras zijn dan de andere Europese bevolking?
Dus antisemitisme bestaat niet volgens U?

Citaat:
Dat moet gij juist zeggen. JvdB heeft u onderwezen over de Russische geschiedenis. Hij weet er meer van dan gij als Rus. Ik zou in uw plaats in de grond zakken van schaamte.
In uw plaats zou ik me wat beter informeren in plaats van zever te schrijven.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2018, 10:19   #11475
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Toen ontkende u echter wat er in die bronnen stond, terwijl u dat nu zelf aanbrengt. Nogal een heel merkwaardige bocht...
Die bronnen zeiden dat die lokale milities Russen waren uit Rusland... dat is ongetwijfeld onjuist, heel wat lokale Krim jongens waren maar wat bereid om zich daarbij aan te sluiten. De waarheid ligt zoals meestal ergens in het midden.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2018, 10:21   #11476
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Om welke reden zou de Slovaakse pers een beroep doen op de Poolse om zich een beeld te vormen van wat er in Oekraïne afspeelt? Beweert u dat de Slovaakse journalisten geen Russisch begrijpen en dat ze al hun info over Rusland langs Poolse kanalen moeten krijgen?
Daar lijkt het toch sterk op. Ik denk niet dat de meeste Slovaken vloeiend Russisch spreken. De Poolse pers was meer geïnformeerd over deze zaak, er zijn ook meer Polen die wat Russisch spreken, maar wel zeer eenzijdig en partijdig.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2018, 10:22   #11477
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Het opvallende is nu dat Tomm bevestigde wat hij eerder ontkende, louter omdat ik toen uitdrukkelijk verwees naar Slovaakse bronnen.
Ik denk niet dat ik ooit ontkende dat daar Russen uit Rusland bijzaten. Wel dat die milities louter uit Russen bestond zoals uw bron beweerde.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2018, 10:23   #11478
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Nope, het is in beide gevallen geen genocide, wel een oorlogsmisdaad.
Wat een gezwam dus alweer van jouw kant.



Ach komaan, de Stasi is gewoon de post-WO2 versie van de Gestapo, alleen nu onder Communistisch juk.
Hoeveel mensen zijn neergeschoten en gemarteld in Oost-duitse gevangenissen door Stasi bewakers?

De joden waren op, blijkbaar dus keerden ze zich maar tegen hun eigen volk.
Onder hen een jonge smiecht met maffia-ambitie genaamd : VV Putin.



Ben je nu echt zo ideologisch blind?
Moest het niet zo triestig zijn, het zou grappig zijn.



Ik verdedig NERGENS Bandera, ik kan zijn positie wel begrijpen maar niet de excessen en oorlogsmisdaden. Begrijpen is NIET verdedigen. Snapje?
Dat hij in West-Oekraiene als een held en vrijheidsstrijder wordt gezien is ook begrijpelijk.

Beter een standbeeld van Bandera dan een van kolonisators en genocidaire moordenaars als Lenin of Stalin.

Maar dat is vooral iets waar de mensen daar zelf maar moeten over beslissen.
Het vermoorden van gewapende jihadi's een oorlogsmisdaad?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2018, 10:23   #11479
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Hilarisch toch met welke nepargumentatie u hier voor de dag komt. "... Poetin werkte voor zijn land..."

Tja, Himmler werkte ook voor zijn land, met goedkeuring van het Derde Rijk.
Maar Bandera, Degrelle, Mussert, etc. werkten niet voor hun land, maar tegen hun land.
Daarom werden ze harder gestraft dan Duitsers die voor hun eigen land werkten. (de verantwoordelijken voor gruwelijke misdaden niet te na gesproken)
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2018, 10:24   #11480
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Daar lijkt het toch sterk op. Ik denk niet dat de meeste Slovaken vloeiend Russisch spreken. De Poolse pers was meer geïnformeerd over deze zaak, er zijn ook meer Polen die wat Russisch spreken, maar wel zeer eenzijdig en partijdig.
Omdat ze al eens wat kritischer zijn over Rusland?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be