Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 september 2010, 08:31   #21
pixelpower
Provinciaal Gedeputeerde
 
pixelpower's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2010
Berichten: 905
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
En daarmee verdwijnt ook de laatste motivatie om af en toe nog eens een Humo te kopen. Vaarwel, oude jeugdvriend.
Klopt. Ik heb er hier net ene voor mij liggen. Vrouwke had hem gekocht "voor bij de coiffeur".

Ik was al gestopt met hem te lezen sinds steeds meer en meer artikels over sport gingen. Maar mijn ontgoocheling in de editie die hier voor me ligt is nog pakken groter.

Samenvatting van alles wat binnenlandse-politiek-gerelateerd is:

- Cartoons om eens te lachen met BDW
- een artikel getiteld "Het telefoontje dat België redde" (over Elio's paginas in het Dutroux dossier op Wikileaks)
- Een interview met de broertjes Deborsu, stroperige wiedergutmachung- en samenhorigheid-statements met weinig zin voor realiteit, en en passant even de waalse politici bewieroken.
- natuurlijk ook het nodige BDW-bashen in uitlaat.

Ik ben géén separatist, ik ben géén hardcore flamingant, maar na het doorbladeren van deze HUMO heb ik toch zoiets van: "waar is de balans?"

Ik had bvb gehoopt dat zij eens zouden neuzen in de Loge en de bemoeinissen van het Hof in de Belgische politiek.

"Onafhankelijk", my hairy hole.

J.
pixelpower is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2010, 08:40   #22
Cdude
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 april 2010
Berichten: 14.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Het is al een tiental jaar geleden dat ik de Humo regelmatig kocht. I blame the Internet. Eind jaren negentig was ik de Humo in mijn stamcoffeeshop aan het lezen. Opeens komt N., een Iraanse ex-legerhelicopterpiloot aan mijn tafel zitten. Hij trok een vies gezicht en wees naar de Humo. "Bah! Homo! Niet goed!" En zijn wijsvinger imiteerde gedurende 10 seconden een metronoom. Ik barstte in een lachen uit die al vlug overging in een lachkik van enkele minuten. Hij begreep het maar niet en hij zag eruit alsof hij net een wilde kastanje gegeten had. Ik heb daarna samen met hem de artikels overlopen en toen kon hij Homo wel pruimen. Maar die blik in zijn ogen toen. Hilarisch.
Een vreemdeling in een vreemd land die aan een , voor hem vreemd persoon, zijn achterlijke visie even komt opdringen?

Je moet maar durven....

Laatst gewijzigd door Cdude : 10 september 2010 om 08:41.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2010, 08:51   #23
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Een vreemdeling in een vreemd land die aan een , voor hem vreemd persoon, zijn achterlijke visie even komt opdringen?

Je moet maar durven....
Dus je visie geven over iets (of opdringen zoals jij het wil noemen) mag dus enkel in je geboorteland en enkel tegen personen die je al langer kent dan vandaag?
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2010, 09:07   #24
Cdude
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 april 2010
Berichten: 14.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Dus je visie geven over iets (of opdringen zoals jij het wil noemen) mag dus enkel in je geboorteland en enkel tegen personen die je al langer kent dan vandaag?
Dat doe je niet, dat heet respect voor je gastheer.
Ga jij anders naar Marokko en zeg in een theehuis : Ieslam/hoofddoek ...niet goed.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2010, 09:21   #25
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Dat doe je niet, dat heet respect voor je gastheer.
Ga jij anders naar Marokko en zeg in een theehuis : Ieslam/hoofddoek ...niet goed.
Kortom; als ik in het buitenland ben moet ik steeds akkoord gaan met de opvattingen van de plaatselijke bevolking?
Nooit je eigen mening geven (want ze kan al eens ingaan tegen de mening van de lokale bevolking) en wanneer er een mening op tafel komt waar je het niet mee eens bent, lieg je beter dat je zwart ziet dan dat je je eigen mening geeft?

Respect betuigen is dus iemand naar de mond praten ook al ben je het totaal niet eens met hetgeen er gezegd is.

Gedaan dus met discussieren als je in het buitenland bent.
Mooi ja knikken is de boodschap.

Soit, ik zal het proberen te onthouden als ik nog eens op verlof ga, maar ik beloof niks.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be