Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 oktober 2016, 21:47   #401
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
Een onjuiste bewering. Het enige dat het Hof van Cassatie heeft gesteld, is dat het niet in strijd met de wet is om - i.p.v. de boeken neer te leggen op de handelsrechtbank die dan een curator aanstelt - zelf over te gaan tot de vereffening. Daarbij moeten schuldeisers echter wel correct uitbetaald worden, wat je dus niet gedaan hebt. Dat dit strafbaar is, blijkt ook uit je veroordeling in 2008 (je weet wel, drie jaar na dat cassatie-arrest).

Om nog even dat arrest te citeren als het verwijst naar je eerdere veroordeling in 2005:

"Bij vonnis van de correctionele rechtbank te Antwerpen d.d. 13 april 2005, waarvan een eensluidend verklaard afschrift aan het dossier werd toegevoegd en waaruit blijkt dat deze beslissing kracht van gewijsde heeft bekomen, werd deze beklaagde veroordeeld wegens valsheid in geschriften en gebruik ervan, laattijdige aangifte van de faillissementstoestand, al te kostelijke middelen om de gefailleerde geld te verschaffen, verduistering of verberging van actief en of boekhouding, witwassen, misbruik van vertrouwen, bendevorming, de uitgifte van een cheque zonder dekking, ontdraging van beslagen goederen, inbreuken op de boekhoudwet, bedrieglijk onvermogen, fiscale valsheid en gebruik ervan inzake inkomstenbelastingen (...) tot een hoofdgevangenisstraf van 2 jaar (met uitstel voor een termijn van vijf jaar), tot een fiscale geldboete van 12.394,67 euro of een vervangende gevangenisstraf van drie maanden en tot de door artikel 1 en 1bis van het K.B. nr. 22 van 24 oktober 1934 bedoelde beroepsverboden telkens voor de maximumtermijn van tien jaar."
Denk je dat er veel ondernemers willen gezien worden bij een lezing, gegeven door iemand met zo'n strafblad?

Laatst gewijzigd door Another Jack : 21 oktober 2016 om 21:48.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2016, 22:00   #402
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.861
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
DE MEEST ONGELOVIGE THOMAS.

Ja wapper maar jij bent nu ook de meest ongelovige thomas van het forum.
Je twijfelde zelfs of ik Paul Van der Es was ,ik moest mij hier belachelijk gaan maken door een foto te zenden met mijn paspoort naast mij houdende !
Van mijn abstracte wiskunde ,dezelfde reactie als degene die Galois kreeg van de toenmalige mathematische wereld ,een gek,een fantast,niet goe wijs,pseudo wiskunde etc,als je daar dan van overtuigd bent ,zet dan eens de fouten hier ,zoals de moderator zegde als je dat niet kan moet je zwijgen of een tegenbewijs vinden ,maar die kennis van abstracte wiskunde heb je in de verste verte niet .Zie maar eens hie ik antwoorde op de handtekening van vergifje ,dat is zuiver mathematisch en zo een rechtzetting verwacht ik om aan te tonen dat ik zou een fantast zijn.
Zelfde verhaal met Eric Van der Ven ,die man bestaat niet en zijn teksten worden foutloos geschreven door Viviane ! Ik heb deze Nederlander ontmoet met de sterfhuisconstructie van de Houten Klaren op de graanmarkt 15.Hij was de zaakvoerder van de vennootschap die deze gekende brasserie/restaurant uitbate KYTINCO BVBA .Zoek dat eens op ,ik kan toch moeilijk al die notariële akten vervalst hebben. ! en het sterfhuis (wat in faling ging heeft toch ook zijn naam als zaakvoerder van de gefailleerde) .De nieuwe geredde zaak heet ‘de houten klare’ zelf ,we hebben dus van het uithangbord de nieuwe naam gemaakt (nieuwe vennootschap die verder handelt en die zeer goed draait nu°) Het is tijdens de brainstorm van deze sterfhuisconstructie dat hij zo onder de indrul was van de toepassing van mijn Ca’s en commutator matrix.
Knokke zelfde laken een broek DA KAN NIE neen ik heb al die foto’s op de Monroe beach tot zelfs met krant (doe ik nooit meer ,mijn vrienden op faceboek verklaarde mij zot) nagemaakt zeker. Ben altijd in de zomer op onze penthouse in Knokke ,dat kan je ook terug vinden want ik heb er vroeger officieel gewoond vanaf 1997 (zeedijk).
Op ons burgerlijk appartementje zijn we nooit en er staan nog steeds de meubels van de moeder en vader van viviane (erfenis) ,is wel onze officiële woonst sedert 2007 vroeger was dat fruithoflaan .
Tenerife hebben we altijd verbleven in de winter ,het staat ook vermeld in de trend artikel ,we hebben er altijd overwinterd in 5 sterren hotels tot 2009 ,dan hebben we ons appartement hier gekocht ,er staan diverse fotos in deze draad op de zeedijk en op het Bahia strand.Wij lopen hier niet konstant met fototoestel want wij zijn niet op reis maar wonen hier effectief.Jij loopt toch thuis in je stad ook niet rond met een fototoestel. Tijdens onze uitstap naar Porte de la Cruz heb ik nog eens een paar foto’s genomen omdat het daar zo groen is in vergelijking met het Zuiden.
Al onze bezittingen zijn aangeslagen sedert 2013 ook de rekening van 6.800.000 euro ,zodatde Albanese mafia te laat komt.
Ik en vif zijn in 2013 terug gestart van zero en de eerste sterfhuisconstructie was de HC op de graanmarkt
Zee zand zon en gelukkig
Groeten van vif ,ben in december een paar dagen terug in Belgie.
Amai gij zijt ineens oud geworden.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2016, 02:10   #403
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Denk je dat er veel ondernemers willen gezien worden bij een lezing, gegeven door iemand met zo'n strafblad?
Vandaar de titel : de meest gedurfde juridische voordracht ooit.

Met correct uitbetalen bedoeld cassatie niet VOLLEDIG maar volgens de Hyp wet.

Mijn voordracht begint met mijn strafblad ,iedere ondernemer begrijpt dat men niet iemand 8 jaar aan een stuk kan ondervragen en telkens naar huis laten gaan om hem daarna te veroordelen voor een ganse waslijst.
DA KAN NIE ,of de gerechtelijke is dwaas en zot of ik ben geflikt en welk van de 2 mogen ze zelf beslissen na de voordracht.
Vergeet niet dat elke aanwezige in de zaal op voorhand al mijn biografie heeft gelezen (daar zorgen we expliciet voor)
Elke ondernemer begrijpt ook dat ik iets unieks te vertellen heb.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2016, 02:57   #404
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.622
Standaard

-Mijn gedacht.
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2016, 07:11   #405
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Vandaar de titel : de meest gedurfde juridische voordracht ooit.

Met correct uitbetalen bedoeld cassatie niet VOLLEDIG maar volgens de Hyp wet.

Mijn voordracht begint met mijn strafblad ,iedere ondernemer begrijpt dat men niet iemand 8 jaar aan een stuk kan ondervragen en telkens naar huis laten gaan om hem daarna te veroordelen voor een ganse waslijst.
DA KAN NIE ,of de gerechtelijke is dwaas en zot of ik ben geflikt en welk van de 2 mogen ze zelf beslissen na de voordracht.
Vergeet niet dat elke aanwezige in de zaal op voorhand al mijn biografie heeft gelezen (daar zorgen we expliciet voor)
Elke ondernemer begrijpt ook dat ik iets unieks te vertellen heb.
Denk je echt dat er ondernemers zullen zijn die door hun aanwezigheid hun intenties om frauduleus over kop te gaan publiek willen maken?
Denk je echt dat het gerecht daar geen 'mannetje' op af zal sturen?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2016, 07:12   #406
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Vandaar de titel : de meest gedurfde juridische voordracht ooit.

Met correct uitbetalen bedoeld cassatie niet VOLLEDIG maar volgens de Hyp wet.

Mijn voordracht begint met mijn strafblad ,iedere ondernemer begrijpt dat men niet iemand 8 jaar aan een stuk kan ondervragen en telkens naar huis laten gaan om hem daarna te veroordelen voor een ganse waslijst.
DA KAN NIE ,of de gerechtelijke is dwaas en zot of ik ben geflikt en welk van de 2 mogen ze zelf beslissen na de voordracht.
Vergeet niet dat elke aanwezige in de zaal op voorhand al mijn biografie heeft gelezen (daar zorgen we expliciet voor)
Elke ondernemer begrijpt ook dat ik iets unieks te vertellen heb.
Denk je echt dat er ondernemers zullen zijn die door hun aanwezigheid hun intenties om frauduleus over kop te gaan publiek willen maken?
Denk je echt dat het gerecht daar geen 'mannetje' op af zal sturen?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2016, 07:26   #407
Patrice
Gouverneur
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 1.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Met correct uitbetalen bedoeld cassatie niet VOLLEDIG maar volgens de Hyp wet.
Wat dus niet gebeurd is (dat correct uitbetalen). Je hebt zelf gezegd in je "fabrieksdraad" dat je enkel de leveranciers betaalde die je wilde betalen en de rest kon de pot op. Dan kwam een continuïteit van hetzelfde bedrijf onder een andere vennootschap. Bijgevolg ben je veroordeeld voor verduistering.

Bovendien is je klant SCHEERS ook veroordeeld voor het bevoordelen van schuldeisers tegenover andere schuldeisers. Zo was er o.m. een wagen die op naam van het bedrijf werd gekocht, maar waar hij zichzelf borg voor had gesteld in zijn privévermogen. De verkoper van die wagen werd bevoordeeld tegenover de andere schuldeisers van SCHEERS door hem in de vereffening bij voorrang te betalen.
Patrice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2016, 07:51   #408
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Denk je echt dat er ondernemers zullen zijn die door hun aanwezigheid hun intenties om frauduleus over kop te gaan publiek willen maken?
Denk je echt dat het gerecht daar geen 'mannetje' op af zal sturen?
Welke "ondernemers" gaan daar zitten. Degenen die ver failliet zijn en in hun naieviteit een laatste strohalm zoeken of dubieuze figuren die failliet willen gaan met de zakken vol geld?
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2016, 07:52   #409
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Denk je echt dat er ondernemers zullen zijn die door hun aanwezigheid hun intenties om frauduleus over kop te gaan publiek willen maken?
Denk je echt dat het gerecht daar geen 'mannetje' op af zal sturen?
Maar ze zijn allen uitgenodigd ,elke procureur van Belgie krijgt een persoonlijke uitnodiging en elke gerechtelijke afdeling waar ik ooit geweest bent ook.

Mag ik U eraan herinneren dat in de draad over de redding van dat fabriek elke aanval en opmerking heb gepareerd en dat de laatste die nog iets gevonden had Tashunga ook gepareerd is. Je hebt dus met zijn allen niets onwettigs kunnen vaststellen in de sterfhuisconstructie van deze fabriek.

Zolang ik het arrest Scheers volg en de Going Concern waarde vraag voor het handelsfonds (en niet de venale of liquidatie waarde ) is de constructie wettelijk.Het arrest Scheers dat daar voor het eerst gepubliceert werd is de bevestiging dat sterfhuisconstructies kunnen wettelijk zijn.

En hoe komt dat Dyso ook een voordracht geeft over sterfhuisconstructies ??
Omdat ze onwettelijk zijn zeker ??
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  ES, PAUL VAN DER - PRE SALES VOORDRACHT - IV. BASISdocx-1.jpg‎
Bekeken: 64
Grootte:  214,2 KB
ID: 104503  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2016, 08:02   #410
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
Wat dus niet gebeurd is (dat correct uitbetalen). Je hebt zelf gezegd in je "fabrieksdraad" dat je enkel de leveranciers betaalde die je wilde betalen en de rest kon de pot op. Dan kwam een continuïteit van hetzelfde bedrijf onder een andere vennootschap. Bijgevolg ben je veroordeeld voor verduistering.

Bovendien is je klant SCHEERS ook veroordeeld voor het bevoordelen van schuldeisers tegenover andere schuldeisers. Zo was er o.m. een wagen die op naam van het bedrijf werd gekocht, maar waar hij zichzelf borg voor had gesteld in zijn privévermogen. De verkoper van die wagen werd bevoordeeld tegenover de andere schuldeisers van SCHEERS door hem in de vereffening bij voorrang te betalen.
Patrice ik heb de constructie van Scheers niet uitgevoerd,ik zat in voorarrest van 20 nov 1997 tot en met mei 1998 .Deze constructie is uitgevoerd door de adviseurs van Scheers zelf ,die dit hebben toegegeven op pv waarvan de nummer in de draad van het fabriek stond.

Daarom dat er zoveel is misgelopen in de zaak Scheers,het handelsfonds is verkocht beneden de waarde op 8 december 1997 ,dan zat ik nog zo goed als op secreet.

ik ben mee veroordeeld omdat ik hen het systeem heb uitgelegd en zij het dan verkeerd hebben toegepast.

Je kan moeilijk stellen dat ik de ganse vereffening heb geleid vanuit voorarrest want dan zou mijn advocaat medeplichtig zijn geweest.

Ik mocht enkel kontact hebben met hem en met viv !!

Slecht weer op komst tot volgende donderdag,ga dus veel in het business center van H10 zitten want als het hier regent kan je alleen maar in de lobby van een hotel zittenof op het appartement.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2016, 08:12   #411
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Welke "ondernemers" gaan daar zitten. Degenen die ver failliet zijn en in hun naieviteit een laatste strohalm zoeken of dubieuze figuren die failliet willen gaan met de zakken vol geld?
Daar gaat niet veel ondernemers die aan het failliet gaan zijn zitten.

De voordracht voor ondernemers is bedoeld als opleiding noodlandingen maken.
Dit wil zeggen dat ondernemers preventief leren hoe een noodlanding maken,U vliegt toch ook niet mee met een piloot die dat niet geleerd heeft.

Gezonde bedrijven (350.000) worden uitgenodigd om hen te leren wat ze moeten doen als het ooit misgaat

Het is een voordracht voor de vooruitziende ondernemer.
De ganse marketing campagne is gebaseerd op dit idee van de noodlanding leren.

Het management team dat mijn voordracht organiseert heeft eerst telefonisch een rondvraag gedaan bij 1000 ondernemers en CEO en 95 procent van hen vond dit een schitterend en noodzakelijk idee.
Waarom denk je dat DYSO op deze kar springt ??


Dit management team is het zelfde als dat van CVDV instituut ,die gaan niet over een nacht ijs als ze niet zeker zijn dat het onderwerp aanslaat.


Het is een gat in de markt .
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2016, 10:46   #412
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.796
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Wij zijn thuis hier in Tenerife wij wonen in ons appartement dat tussen de Riu Palace en de Bahia ligt ,maar wij kunnen gebruik maken van alle hotel faciliteiten van de Riu Palace overdag en het Business center van de H10 palace mits een kleine vergoeding per maand omdat wij dat forfaitaire voor 6 maanden boeken.

S' avonds gaan we eten per week aan 30 euro pp. zonder drank (marques de riscal kost meer dan het eten 65e)

2x in Riu Palace
2x in Arona Gran (gala diner speciale avonden)
rest in de restaurants van de Bahia of ander goede restaurants

viv kookt nooit op haar winterbestemming ,maakt zelfs geen morgenmaal want dat kan je overal krijgen en dan zit je in de zon en wordt je bediend.

Links van mij blauwe hemel ,boven en rechts van mij bewolkt 23 graden

ZON ZEE EN ZAND GROET U ALLEN
Ik heb in mijn leven veel gereisd. Zeer veel. Zonder enige pretentie durf ik dit te zeggen. En zo oud ben ik nu ook niet. Ik ken dit soort hotels en appartementen. Goed voor een week deze hotels, hoogstens 14 dagen. Alles daar is uiteindelijke fake. Klatergoud. Wie daar gaat wonen , beklaag ik. En wie elke dag op restaurant gaat eten, beklaag ik nog meer. In Tenerife wonen bovendien heel wat oude mensen. Niet voor niets ligt Tenerife goed bij seniorenreizen. Tenerife is als het ware het stadion dat station Terminus voorafgaat. Maar goed, ieder zijn goesting.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2016, 20:10   #413
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Daar gaat niet veel ondernemers die aan het failliet gaan zijn zitten.


Het management team dat mijn voordracht organiseert heeft eerst telefonisch een rondvraag gedaan bij 1000 ondernemers en CEO en 95 procent van hen vond dit een schitterend en noodzakelijk idee.
Waarom denk je dat DYSO op deze kar springt ??


Dit management team is het zelfde als dat van CVDV instituut ,die gaan niet over een nacht ijs als ze niet zeker zijn dat het onderwerp aanslaat.


Het is een gat in de markt .
Ik geloof daar niets van. Geen enkele telefonische rondvraag wordt met 95 procent positief beantwoord. Laat staan dat bedrijfsleiders tijd hebben om op die zever te antwoorden of naar te luisteren.

Doorgaans krijg ik minimaal 2 maal per week dat soort telefoontjes (energie, geld beheren..., etc) terwijl ik volop geconcentreerd met iets bezig ben. Eerst wijs ik beleefd af maar soms reageren ze echt onbeschoft en dan gooi ik ook al eens vloekend de telefoon dicht. En gij beweerd dat 95 procent van die mensen geduldig en positief op dat verhaal gereageerd hebben. Soms zijn uw leugens echt pijnlijk (voor u, zonder ge het zelf beseft)
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2016, 03:19   #414
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik geloof daar niets van. Geen enkele telefonische rondvraag wordt met 95 procent positief beantwoord. Laat staan dat bedrijfsleiders tijd hebben om op die zever te antwoorden of naar te luisteren.

Doorgaans krijg ik minimaal 2 maal per week dat soort telefoontjes (energie, geld beheren..., etc) terwijl ik volop geconcentreerd met iets bezig ben. Eerst wijs ik beleefd af maar soms reageren ze echt onbeschoft en dan gooi ik ook al eens vloekend de telefoon dicht. En gij beweerd dat 95 procent van die mensen geduldig en positief op dat verhaal gereageerd hebben. Soms zijn uw leugens echt pijnlijk (voor u, zonder ge het zelf beseft)
Het verhaal van de voorgehouden telefonische rondvraag bij 1000 ondernemers en CEO’s, met bovendien een voorgehouden 95% positief resultaat, is inderdaad een schoolvoorbeeld van een aperte leugen. Iedereen die ervaring heeft met het bestuur van vennootschappen en ondernemingen weet immers dat de receptie en/of het secretariaat dergelijke of gelijkaardige “rondvraag”-telefoontjes nooit naar de CEO of een bestuurder van de onderneming zullen doorverbinden : men zal die mensen daarmee vanzelfsprekend niet lastig vallen.

Overigens valt het op dat betrokkene het in zijn voorbeeldverhalen steeds blijkt te hebben over kleine ondernemingen (een coiffuresalon, een brasserie/restaurant, etc…), waarbij in de realiteit uiteraard zelden of nooit sprake is van CEO’s of PDG’s. Noch van vele miljoenen euro’s waard zijnde vennootschapsaandelen, trouwens…..

Nu, we weten allen dat betrokkene er kennelijk een gewoonte van maakt om de zaken op een manier voor te stellen die meestal zowat het tegendeel is van de realiteit. Een zeer duidelijk voorbeeld daarvan blijkt andermaal uit de toetsing van zijn post 384 aan post 400 van forumdeelnemer Patrice.

Immers, betrokkene stelt in post 384 ondermeer “Wat deed ik feitelijk verkeerd ? Jullie stellen me steeds voor als een grote crimineel ,en het enige wat ik deed was deficitaire vereffeningen om daardoor bedrijven en arbeidsplaatsen te redden.”, wijl post 400 aantoont dat o.a. bij vonnis van de correctionele rechtbank te Antwerpen d.d. 13 april 2005 betrokkene werd veroordeeld wegens
*valsheid in geschriften en gebruik ervan,
*laattijdige aangifte van de faillissementstoestand,
*al te kostelijke middelen om de gefailleerde geld te verschaffen,
*verduistering of verberging van actief en of boekhouding,
*witwassen,
*misbruik van vertrouwen,
*bendevorming,
*de uitgifte van een cheque zonder dekking,
*ontdraging van beslagen goederen,
*inbreuken op de boekhoudwet,
*bedrieglijk onvermogen,
*fiscale valsheid en gebruik ervan inzake inkomstenbelastingen.

Tja…. In het licht daarvan zijn bijkomende opvallende leugentjes over voorgehouden rondvragen bij 1000 kennelijk even makkelijk te bereiken als meegaande en lichtgelovige ondernemers en CEO’s slechts een nietsbetekenend detail, nietwaar : tot een lachwekkende propertie met gebakken lucht opgeblazen small fry, naar het beeld van betrokkene zelve.

Laatst gewijzigd door Gwylan : 23 oktober 2016 om 03:36.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2016, 08:32   #415
Patrice
Gouverneur
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 1.110
Standaard

Welke vraag zou hij in die telefonische enquête gesteld hebben? Bevindt uw bedrijf zich in financiële moeilijkheden en wilt u uw schuldeisers belazeren met strafrechtelijke gevolgen voor u? Toch straf dat 95% daarop bevestigend antwoordt.
Patrice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2016, 09:57   #416
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik geloof daar niets van. Geen enkele telefonische rondvraag wordt met 95 procent positief beantwoord. Laat staan dat bedrijfsleiders tijd hebben om op die zever te antwoorden of naar te luisteren.

Doorgaans krijg ik minimaal 2 maal per week dat soort telefoontjes (energie, geld beheren..., etc) terwijl ik volop geconcentreerd met iets bezig ben. Eerst wijs ik beleefd af maar soms reageren ze echt onbeschoft en dan gooi ik ook al eens vloekend de telefoon dicht. En gij beweerd dat 95 procent van die mensen geduldig en positief op dat verhaal gereageerd hebben. Soms zijn uw leugens echt pijnlijk (voor u, zonder ge het zelf beseft)

Dit management team heeft in jaren vaste klanten opgebouwd ,die kennen minstens 10.000 bedrijfsleiders persoonlijk en dit onderzoek is dus niet cold calling maar naar je bestaande klanten bellen ,die antwoorden allemaal.
Trouwens je moet geen genie zijn om te beseffen dat in deze tijd leren noodlandingen maken voor bedrijfsleiders een gat in de markt is.


Ze hadden hier regen voorspeld maar het is blauwe lucht en iedereen zit al in zwembroek op het strand.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2016, 09:59   #417
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.861
Standaard

Ik lees dar Michael Freilichs bvba, die ramen verkoopt en plaatst, failliet is. Had hij de bedrijvendocter maar gekend. Spijts de vele hits op google blijkt dat niet het geval.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2016, 10:00   #418
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
Welke vraag zou hij in die telefonische enquête gesteld hebben? Bevindt uw bedrijf zich in financiële moeilijkheden en wilt u uw schuldeisers belazeren met strafrechtelijke gevolgen voor u? Toch straf dat 95% daarop bevestigend antwoordt.
Neen gewoon de vraag of ze het intressant vonden van te weten wat te doen als het mis liep in hun sector of in hun vennootschap en dan alusie gemaakt op de metafoor met het vliegtuig.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  noodlanding.jpg‎
Bekeken: 56
Grootte:  312,4 KB
ID: 104509  

Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2016, 10:02   #419
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Ik lees dar Michael Freilichs bvba, die ramen verkoopt en plaatst, failliet is. Had hij de bedrijvendocter maar gekend. Spijts de vele hits op google blijkt dat niet het geval.
Dat gaat nog minstens 2 jaar duren voor elk bedrijf mij kent,spijtig voor die man of vrouw ,ik had hen inderdaad waarschijnlijk uit de shit geholpen.
Ps jij bent ook uitgenodigd.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2016, 10:05   #420
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.861
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Dat gaat nog minstens 2 jaar duren voor elk bedrijf mij kent,spijtig voor die man of vrouw ,ik had hen inderdaad waarschijnlijk uit de shit geholpen.
Ps jij bent ook uitgenodigd.
Hartelijk dank. Een echte uitnodiging is iets met exacte bepaling van tijd en plaats.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be