Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 januari 2017, 12:08   #1421
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Jij en je vrienden mogen jullie wensen niet voor waarheid aannemen, denk je nu echt dat mannen zoals Trump niet op alles voorzien zijn? Die zijn raadgevers zijn geen politieke benoemingen hoor zoals bij de rest van de westerse politiekers, die zijn raadgevers zijn mensen die verstand van zaken hebben die hun sporen verdiend hebben, geloof me maar.
Zoals zijn schoonzoon en die smeerlap van Breitbart, een van de grootste fake-news-kanalen van de VS, bedoel je?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 12:09   #1422
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Er zit wel veel meer vlees aan dit verhaal dan ik tot nu toe in de vlaamse media gelezen heb.

Het grote punt is natuurlijk dat Rusland materiaal zou hebben om Trump te chanteren. (financiele gegevens, communicaties, deals) etc. EN dat er voldoende elementen waren voor de Intelligence services om dit op de briefing met POTUS en PEOTUS te brengen vorige week.

Dat wil zeggen dat de basis-checks wel degelijk gebeurd zijn : de bronnen zijn betrouwbaar. De ontkenning van Wikileaks en het Kremlin zijn betekenisloos uiteraard.

Als men dit kan hard maken is Trump onhoudbaar als president. We zullen zien.
In elk geval een smeuig verhaal, eens te meer, en alweer een poot van de wankele stoel van de legitimiteit van de Pussy-grabber Elect.
het lijkt me toch een vrij onwaarschijnlijk verhaal hoor.

Trump zal uiteraard deals hebben gemaakt die vrij schimmig waren, anders zou hij zo rijk niet zijn.
Hij is op ten top establishment, maw heel veel zaken dat hij heeft gedaan mag het daglicht niet zien. Maar dat zal niet meer zijn dan bijna alle vorige presidenten (ik denk Obama uitgezonderd).

Men gaat hem op zijn beleid, de contouren zijn al duidelijk, moeten aanvallen om iets te bereiken. Dit is het soort aanvallen dat hem alleen populairder zal maken.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 12:11   #1423
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Of het nu waar is of niet, het is niet minder dan verontrustend dat Trump vijanden heeft die dergelijke zaken op deze schaal kunnen lanceren. Het ondermijnt ook zijn presidentschap voor zoverre hij dit zelf nog niet gedaan heeft.
Ik ben verbaast dat CNN en de media zo in deze val gelopen zijn. Laatste stuiptrekkingen !
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 12:13   #1424
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Ik ben verbaast dat CNN en de media zo in deze val gelopen zijn. Laatste stuiptrekkingen !
Iedereen weet het ondertussen, maakt niet meer uit of het waar is of niet
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 12:13   #1425
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Dit is het soort aanvallen dat hem alleen populairder zal maken.
Ooit komt de druppel die de emmer zal doen overlopen.
Vergeet niet dat een behoorlijk aantal republikeinen ook het vel van Trump willen.

Zelf al is het een hoax, dan nog is er schade. Hoeveel schade kan hij aan?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 12:14   #1426
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
het lijkt me toch een vrij onwaarschijnlijk verhaal hoor.

Trump zal uiteraard deals hebben gemaakt die vrij schimmig waren, anders zou hij zo rijk niet zijn.
Hij is op ten top establishment, maw heel veel zaken dat hij heeft gedaan mag het daglicht niet zien. Maar dat zal niet meer zijn dan bijna alle vorige presidenten (ik denk Obama uitgezonderd).

Men gaat hem op zijn beleid, de contouren zijn al duidelijk, moeten aanvallen om iets te bereiken. Dit is het soort aanvallen dat hem alleen populairder zal maken.
Dat is niet noodzakelijk, die man heeft ondertussen zoveel gelogen dat hij net als Bill Clinton daarvoor vervolgd kan worden.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 12:14   #1427
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Zoals zijn schoonzoon en die smeerlap van Breitbart, een van de grootste fake-news-kanalen van de VS, bedoel je?
Dat wordt bedoeld met geloofwaardigheid door sommigen. .
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 12:14   #1428
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

goed, hij krijgt natuurlijk een koekje van eigen deeg. Dit is van hetzelfde niveau wat hij allemaal heeft gezegd over Obama en Clinton.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 12:16   #1429
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ooit komt de druppel die de emmer zal doen overlopen.
Vergeet niet dat een behoorlijk aantal republikeinen ook het vel van Trump willen.

Zelf al is het een hoax, dan nog is er schade. Hoeveel schade kan hij aan?
Dat wordt nu wel al lang gezegd hé? van toen hij zich kandidaat stelde voor president werd gezegd "dit is de druppel, nu is het met hem gedaan". Blijkbaar heeft hij een zeer grote emmer.

Al heel die tijd zijn er nauwelijks republikeinen die hem volhartig steunen, dat zal nu niet meer veranderen. Belangrijker is of de modale Trump-stemmer hem laat vallen. Dergelijke verhalen gaan hem volgens mij niet schaden.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 12:16   #1430
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.074
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
het lijkt me toch een vrij onwaarschijnlijk verhaal hoor.

Trump zal uiteraard deals hebben gemaakt die vrij schimmig waren, anders zou hij zo rijk niet zijn.
Hij is op ten top establishment, maw heel veel zaken dat hij heeft gedaan mag het daglicht niet zien. Maar dat zal niet meer zijn dan bijna alle vorige presidenten (ik denk Obama uitgezonderd).

Men gaat hem op zijn beleid, de contouren zijn al duidelijk, moeten aanvallen om iets te bereiken. Dit is het soort aanvallen dat hem alleen populairder zal maken.

Tja, wat heeft Trump als zakenman eigenlijk gepresteerd?
Zelf wekt hij graag de indruk een succesvolle self-made zakenman te zijn, de waarheid ligt echter anders.
Hij heeft een half miljard (500.000.000) dollar van z'n pappie geërfd en is daar mee gaan spelen.
Als hij dat half miljard destijds op een simpele spaarrekening had gezet was hij rijker geweest dan hij nu is.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 12:18   #1431
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
We zullen zien wie laatst lacht, nietwaar?
Je doet mij denken aan forum lid Antoon die dag in en uit beweerde dat Assad toast was en haalde steeds weer CNN, NBC news aan om zijn 'gelijk te halen'

Antoon werd keer op keer uitgelachen. Nu laat hij zich niet meer op het forum zien.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 januari 2017 om 12:22.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 12:24   #1432
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
OB was steeds chantageerbaar. Maakt dus 0,0 verschil.


Blijf gerust BBC en France24 radio volgen, ik doe dat ook. Maar U bekijkt geen andere zaken, dat is me wel duidelijk.
Chantabel. Maar Chanteerbaar is ook goed. Chantageerbaar niet. De voorkeur gaat naar chantabel. Een President mag niet chantabel zijn, zeker niet door de President van een andere grote natie.

Guardian citeert wel rechtstreeks het bewuste document.

Laatst gewijzigd door eno2 : 11 januari 2017 om 12:28.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 12:25   #1433
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Dat wordt nu wel al lang gezegd hé? van toen hij zich kandidaat stelde voor president werd gezegd "dit is de druppel, nu is het met hem gedaan". Blijkbaar heeft hij een zeer grote emmer.

Al heel die tijd zijn er nauwelijks republikeinen die hem volhartig steunen, dat zal nu niet meer veranderen. Belangrijker is of de modale Trump-stemmer hem laat vallen. Dergelijke verhalen gaan hem volgens mij niet schaden.
Elke druppel maakt de Trump emmer in volume 2 druppels groter lijkt het wel. De MSM media heeft dat nog steeds niet door.


Feit wel is dat meer en meer mensen direct naar tritter Wikileaks kijken om naar de ware aard van het beestje te kijken. Aftakeling MSM is in volle gang.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 januari 2017 om 12:27.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 12:26   #1434
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Er zit wel veel meer vlees aan dit verhaal dan ik tot nu toe in de vlaamse media gelezen heb.

Het grote punt is natuurlijk dat Rusland materiaal zou hebben om Trump te chanteren. (financiele gegevens, communicaties, deals) etc. EN dat er voldoende elementen waren voor de Intelligence services om dit op de briefing met POTUS en PEOTUS te brengen vorige week.

Dat wil zeggen dat de basis-checks wel degelijk gebeurd zijn : de bronnen zijn betrouwbaar. De ontkenning van Wikileaks en het Kremlin zijn betekenisloos uiteraard.

Als men dit kan hard maken is Trump onhoudbaar als president. We zullen zien.
In elk geval een smeuig verhaal, eens te meer, en alweer een poot van de wankele stoel van de legitimiteit van de Pussy-grabber Elect.
https://www.youtube.com/watch?v=udX6y-FB3vU
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 12:27   #1435
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Denk je nu echt dat die Trump zijn verleden kunnen uitwissen? Daar gaan nog een hoop stinkende zaakjes naar boven komen, geloof mij. Volgens mij doet hij zijn termijn van 4 jaar niet uit.
Hoe zit dat eigenlijk met Obama zijn geboortebewijs? Komaan niet zeveren he.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 12:28   #1436
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Hoe zit dat eigenlijk met Obama zijn geboortebewijs? Komaan niet zeveren he.
Obama is een heilige vergeleken met Trump
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 12:28   #1437
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Hoe zit dat eigenlijk met Obama zijn geboortebewijs? Komaan niet zeveren he.
nog zo'n broodje aap-verhaal dat blijkbaar niet weg geraakt.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 12:28   #1438
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Guardian citeert wel rechtstreeks het bewuste document.
Inderdaad verbaast mij ook.

De feiten van twitter Wikileaks liegen er niet om. De Guardian heeft een blunder van jewelste begaan !
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 12:29   #1439
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

ondertussen in het Nieuwsblad:

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170111_02668308

Citaat:
1. Zijn de feiten door iemand gecheckt?

Voorlopig heeft nog niemand de feiten waarvan sprake in het document hard kunnen maken. We lezen zowel een aantal vage beschrijvingen (“het onorthodoxe gedrag van Trump in Rusland”) als meer gedetailleerde feiten (“Zijn advocaat Cohen heeft het afgelopen jaar Praag bezocht”).

Sommige zaken in het document zijn dus makkelijk te achterhalen, maar de meer abstracte beschrijvingen maken het de inlichtingendiensten een pak moeilijker.
Die stoute traditionele media, nu gaan ze nog Trump beschermen ook!
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 12:30   #1440
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Nu laat hij zich niet meer op het forum zien.
Die Bush gek zou nu wel kunnen terug komen triomferen over Trump. Een verlies voor Pbe, Antoon kom terug!
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be