Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 oktober 2017, 10:14   #201
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Subiet komt heel de linkse meute hier weer op de man spelen, maar ik ga het toch zeggen. Ik heb gelezen dat er vanop vier verschillende plaatsen zou geschoten, ook vanop de vierde of vijfde verdieping bv. Een video gemaakt door een taxichauffeur. kijken op 4.50 minuten.
er is een video die exact dezelfde lichtflitsen toont op exact dezelfde verdieping, 2 uur voor de aanslag.
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2017, 10:15   #202
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Tja niet iedereen houdt zoals u van fake news, misschien weet men wel meer dan dat men wil vrijgeven. Zoals het nu is zijn het de sneeuwvlokjes die er garen uitspinnen, laat ons afwachten. Of was Paddock de zoveelste ‘patsy’ die werd opgeofferd in een ‘false flag’ aanslag, die bedoeld is om de toch al grote interne spanningen in de VS verder op te voeren?
Begrijpt niemand van jullie waarom kort na het begin van de schietpartij alle lichten op het terrein werden aangedaan, waardoor de bezoekers van het country festival ‘sitting ducks’ voor de schutter(s) werden. Ook de uitgangen bleken allemaal te zijn afgesloten, waardoor grote aantallen wegvluchtende mensen in paniek over de hekken klommen en ga zo maar verder de ene fout na de andere.
de uitgangen waren niet allemaal afgesloten. Er circuleren genoeg filmkes die dat aantonen
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2017, 10:29   #203
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Eigenlijk zou men in uw posting overal het woordje 'links' ook door 'rechts' mogen vervangen. Denk je niet ?
Toch om het geheel wat objectiever te laten over komen.
Kijk is zal u eens vertellen hoe een normale discussie verloopt.

Ik maak een stelling en mijn opponent reageert dan met de woorden: ik ben het niet eens met u want..... hij haalt dan een bewijsvoering aan die je stelling onderuit zou moeten halen. de eerste reageert dan met neen want en komt met andere argumenten aandragen, en dat gaat door tot een van beide zijn ongelijk toegeeft tegen de andere of het eindigt onbeslist beide overtuigd van hun gelijk.

Met een linkse idioot discuteren verloopt als volgt, ik maak een stelling en die linkse idioot overtuigd van zijn groot gelijk begint u uit te lachen en te spotten, dreigt hij toch de discussie te verliezen wordt het nog erger en komen de toverwoordjes te voorschijn, maar je stelling ontkrachten zit er niet in, jij bent immer belachelijk en hij heeft o zo groot gelijk alhoewel de werkelijkheid het tegengestelde bewijst maar de linkse idioot zijn wereldbeeld mag door niets verstoord worden en al zeker niet door de harde realiteit.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2017, 10:32   #204
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
er is een video die exact dezelfde lichtflitsen toont op exact dezelfde verdieping, 2 uur voor de aanslag.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
de uitgangen waren niet allemaal afgesloten. Er circuleren genoeg filmkes die dat aantonen
Kan zijn natuurlijk, ik was er niet en vertel maar wat ik lees of hoor. Ik heb geen sluitend bewijs maar u ook niet geloof ik.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2017, 10:38   #205
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Een sociologisch en psychologisch experiment rond de constructie van een complottheorie?
Doe zo verder, Hoomer!
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2017, 10:43   #206
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Kijk is zal u eens vertellen hoe een normale discussie verloopt.
Zou het niet kunnen dat men u uitlacht omdat u meteen van wal steekt met van de pot gerukte stellingen die u niet eens durft onderbouwen met bronnen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
UPDATE 2: Samir Al Hajib or Stephen paddock his former name became a convert to Islam in his 30s according to Israeli press.

Het is alsof u in het middenpad van de bus kakt en dan de chauffeur ervan beschuldigt 'een typische linkse' te zijn omdat hij u van zijn bus gesjot heeft zonder eerst uitvoerig in discussie te zijn gegaan...
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2017, 11:00   #207
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Zou het niet kunnen dat men u uitlacht omdat u meteen van wal steekt met van de pot gerukte stellingen die u niet eens durft onderbouwen met bronnen?




Het is alsof u in het middenpad van de bus kakt en dan de chauffeur ervan beschuldigt 'een typische linkse' te zijn omdat hij u van zijn bus gesjot heeft zonder eerst uitvoerig in discussie te zijn gegaan...
Je trekt weer een stukje uit de context, is dat uit stommigheid? De juiste quote is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Een update, weet niet of het belangrijk is ik citeer:

BREAKING: Las Vegas police say over 50 dead, over 200 injured after gunman opens fire at Mandalay Bay Resort.

UPDATE 2: Samir Al Hajib or Stephen paddock his former name became a convert to Islam in his 30s according to Israeli press.

UPDATE: Shooter, 64 year old Steven Paddock shot himself as police arrived at the room on the 32nd floor. The smoke detectors went off from all the shooting.

406 injured taken to hospital.
***********************

Disturbing footage of the moment if the attack and subsequent shootings at Jason Aldean concert.

America's worst mass shooting in history. A 64 year old man has been named as the shooter, reports say he had converted to Islam a while ago.

Not yet being called a terror attack.

#LasVegas #Shooting
En niet het stukje dat u er uit haalt alsof ik dat geloof of zou geschreven hebben.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
UPDATE 2: Samir Al Hajib or Stephen paddock his former name became a convert to Islam in his 30s according to Israeli press.
Jullie zijn het die niet willen of kunnen lezen wat er staat en alles verdraaien. Zoals eerder vermeld jullie kunnen geen discussie voeren zonder op de man te spelen, daarvoor zijn jullie te ver weg in jullie linkse voorgekauwde dogma's.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2017, 11:32   #208
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Zou het niet kunnen dat men u uitlacht omdat u meteen van wal steekt met van de pot gerukte stellingen die u niet eens durft onderbouwen met bronnen?




Het is alsof u in het middenpad van de bus kakt en dan de chauffeur ervan beschuldigt 'een typische linkse' te zijn omdat hij u van zijn bus gesjot heeft zonder eerst uitvoerig in discussie te zijn gegaan...
En klein licht werd een waakvlammeke.

Sheriff: “Schutter van Las Vegas had een kompaan”


En den Hoomer citeert weer:
Hij zei dat de schutter een plan had om levend te ontsnappen na de schietpartij. Paddock zou gestopt hebben met vuren op de festivalgangers toen de politie aan zijn hotelkamer aankwam, omdat hij wilde proberen te ontsnappen. Meer details daarover wilde de sheriff niet kwijt, maar hij zei wel dat het ontsnappingsplan zo ingewikkeld was dat hij een superheld zou moeten geweest zijn om het alleen te kunnen doen slagen.

Sheriff Lomardo zei ook nog dat er ruim twintig kilo aan explosieven in Paddocks auto lagen, net als 1.600 kogels.


En nu gaan onze linkse vrienden weer afkomen met de meest klinkbaren onzin en op het laatste als ze geen uitweg meer zien zal de sheriff ne leugenachtige racist van KKK zijn.
Wat moet het leven simpel zijn als je de Humo of De Morgen voor u laat denken.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2017, 11:40   #209
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
En niet het stukje dat u er uit haalt alsof ik dat geloof of zou geschreven hebben.
Als je dat niet gelooft, waarom heb je het dan gepost (zonder bron)?


En waarom heb je het nog eens herhaald (zonder bron)?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ik citeer:
UPDATE 2: Samir Al Hajib or Stephen paddock his former name became a convert to Islam

En waarom heb je het een tweede keer herhaald (zonder bron)?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
En ik citeer nogmaals:

De dader, Stephen Paddock, zou enkele maanden geleden zijn bekeerd tot de islam. Bewijs hiervoor is er vooralsnog niet, hoewel zijn van oorsprong Indonesische vriendin Sommigen wijzen op het belang van de ‘Aziatische’ vrouw, Marilou Danley, die de vriendin van Paddock zou zijn. Ze zou een Australisch paspoort hebben en mogelijk van Indonesische afkomst zijn

Waarom beschuldig je degenen die dit in twijfel trekken ervan 'in een leugen te leven'? Waarom zeg je 'linksen liegen' als anderen IS niet blindelings geloven?


Protip: als u niet wil dat men u uitlacht, stop dan 'breaking news' te posten zonder de bron te durven geven en nadien weer te moeten vluchten in 'ik ben rechts en daarom geloven jullie mij nooit'-gezever.
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2017, 11:44   #210
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
En nu gaan onze linkse vrienden weer afkomen met de meest klinkbaren onzin en op het laatste als ze geen uitweg meer zien zal de sheriff ne leugenachtige racist van KKK zijn.
Wat moet het leven simpel zijn als je de Humo of De Morgen voor u laat denken.
Wat denkt u eigenlijk dat dit verandert, een sheriff die zegt dat hij denkt dat hij hulp kreeg?

Ik begin zowaar te geloven dat u, in navolging van Argus, ook niet kan geloven dat iemand zelfstandig een hotelkamer zou kunnen boeken...
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2017, 11:48   #211
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Als je dat niet gelooft, waarom heb je het dan gepost (zonder bron)?


En waarom heb je het nog eens herhaald (zonder bron)?




En waarom heb je het een tweede keer herhaald (zonder bron)?




Waarom beschuldig je degenen die dit in twijfel trekken ervan 'in een leugen te leven'? Waarom zeg je 'linksen liegen' als anderen IS niet blindelings geloven?


Protip: als u niet wil dat men u uitlacht, stop dan 'breaking news' te posten zonder de bron te durven geven en nadien weer te moeten vluchten in 'ik ben rechts en daarom geloven jullie mij nooit'-gezever.
En weer maar op de man spelen, wat ben je toch een klein lichtje. Ik lach eerder met u hoor lampedaireke.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2017, 11:49   #212
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Wat denkt u eigenlijk dat dit verandert, een sheriff die zegt dat hij denkt dat hij hulp kreeg?

Ik begin zowaar te geloven dat u, in navolging van Argus, ook niet kan geloven dat iemand zelfstandig een hotelkamer zou kunnen boeken...
Wat is er jongen is uw lichtje aan het uitgaan, gaan we weer op de man spelen, wanneer word ik racist of zoiets.
Kan je niet tegen je verlies kleintje?

PS Gelieve mij volledig te quoten en niet stukken die volledig uit de context getrokken worden door u, om toch maar een punt te kunnen maken. Maar ja dat is nu eenmaal wat kleine lichtjes doen leugens en uit de contest getrokken citaten proberen te gebruiken, we hebben u door hoor.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 5 oktober 2017 om 11:51.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2017, 11:56   #213
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Als ik uw laatste twintig posts hier bekijk denk ik dat 'op de man spelen' u niet echt zou mogen verontrusten...


Ik kies er echter voor om u te helpen

Ik ben uw vriend
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2017, 12:04   #214
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Als ik uw laatste twintig posts hier bekijk denk ik dat 'op de man spelen' u niet echt zou mogen verontrusten...


Ik kies er echter voor om u te helpen

Ik ben uw vriend
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2017, 12:32   #215
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Kasticket zaait twijfel over tijdlijn schietpartij Las Vegas

Opvallend is ook dat Paddock volgens dat kasticket eten voor twee gasten bestelde. Het is onduidelijk of er op dat moment ook echt twee gasten in de kamer aanwezig waren. Zeker is wel dat Paddock de identiteitskaart van zijn vriendin gebruikte om in te checken.

De hotelmedewerker heeft de foto’s van het kasticket intussen verwijderd, maar journalist Hoomer had er al een printscreen van genomen. Volgens Hoomer vertelde een andere bron haar dat Paddock zelfs al op 25 september incheckte in het hotel.

Verdwenen geweer

Er is ook onduidelijkheid over Paddocks wapenarsenaal. Op 28 september, enkele uren voor Paddock volgens de officiële tijdlijn in Las Vegas aankwam, kocht hij een krachtig jachtgeweer in zijn thuisstad Mesquite. Hij betaalde 600 dollar voor een Ruger American-geweer in de winkel Guns & Guitars. Maar vreemd genoeg werd dat wapen niet gevonden tussen de 23 wapens in zijn hotelkamer.


Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2017, 12:43   #216
Sywen
Minister-President
 
Sywen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 5.825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Het enige dat we tot hiertoe met zekerheid weten is dat de dader(s) zoveel mogelijk blanke, conservatieve Trump-stemmers wilden doden.
heeft hij aan iedereen die voorbijkomt gevraagd op wie die heeft gestemd?
__________________
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler

Laatst gewijzigd door Sywen : 5 oktober 2017 om 12:44.
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2017, 12:51   #217
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
heeft hij aan iedereen die voorbijkomt gevraagd op wie die heeft gestemd?
Dat kon hij toch heel simpel weten.
Al diegenen die gingen lopen waren Trump- stemmers en al diegenen die niet gingen lopen waren ook Trump-stemmers maar die waren verstijfd van angst.
Voil�* weer ne simpelen top uitleg van den Hoomer. Het vraagstuk is opgelost.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2017, 13:03   #218
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Dat kon hij toch heel simpel weten.
Al diegenen die gingen lopen waren Trump- stemmers en al diegenen die niet gingen lopen waren ook Trump-stemmers maar die waren verstijfd van angst.
Voil�* weer ne simpelen top uitleg van den Hoomer. Het vraagstuk is opgelost.
Het is een mysterie waarom je nog niet naar Las Vegas bent gevlogen in een prive-jet van de FBI om daar als forensisch expert van wereldformaat de zaak op te lossen.

Had je geen tijd?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2017, 13:06   #219
Sywen
Minister-President
 
Sywen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 5.825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht

Opvallend is ook dat Paddock volgens dat kasticket eten voor twee gasten bestelde.
en gisteren heeft hij in de O'Cool hamburgers en kroketten gekocht:
__________________
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2017, 13:15   #220
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
en gisteren heeft hij in de O'Cool hamburgers en kroketten gekocht:
Wat hebben linkse mensen toch met het vervalsen van quotes? Waarom toch uit de context trekken? Ik begrijp dat niet, jullie willen opzettelijk een verkeerd beeld scheppen van jullie tegenstanders, is dat niet laag bij de grond of is het misschien voor linkse sneeuwvlokjes een normale zaak.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be