Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 november 2016, 17:18   #41
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Reden temeer voor je om minder achterover te kappen.
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2016, 22:46   #42
Doomy
Minister-President
 
Doomy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Locatie: Westhouk, West-Vloandern
Berichten: 5.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik betaal geen belastingen om daar dan subsidies mee te gaan voorzien voor mensen die mij dan gaan beledigen en beschimpen alsof ik racist zou zijn.
Ik wil ook niet dat mijn belastingsgeld gaat naar mensen die mijn recht op vrije meningsuiting willen beknotten omdat ik hun mening niet deel. Ik wil niet dat zij propagande tegen mij voeren met mijn belastingsgeld. Krijg ik mijn belastingsgeld die naar N-VA en Vlaams Belang gaat dan ook terug?
__________________
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 15 november 2016 om 22:50.
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2016, 00:08   #43
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.684
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Jahahahaha, hij vergeet dat niet, hij haalt dat voor volgende verkiezingen nog eens boven.
Moet je niet aan twijfelen.
En na de verkiezingen terug in de vergeet lade.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2016, 07:50   #44
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Het valt op dat veel westerlingen een probleem hebben met hun eigen waarden: gelijkheid, broederlijkheid en vrijheid. Het standaard Sint en Piet verhaal bv. staat er haaks op en is nu in een diverse maatschappij ook al achterhaald. Veranderung muss sein. Ale, bij veel bevolkingsgroepen leeft het 'feest' niet eens echt...

Laatst gewijzigd door Guinevere : 17 november 2016 om 07:52.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2016, 07:53   #45
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Ik wil ook niet dat mijn belastingsgeld gaat naar mensen die mijn recht op vrije meningsuiting willen beknotten omdat ik hun mening niet deel. Ik wil niet dat zij propagande tegen mij voeren met mijn belastingsgeld. Krijg ik mijn belastingsgeld die naar N-VA en Vlaams Belang gaat dan ook terug?
Woehoe, goeike!
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2016, 08:35   #46
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Ik wil ook niet dat mijn belastingsgeld gaat naar mensen die mijn recht op vrije meningsuiting willen beknotten omdat ik hun mening niet deel. Ik wil niet dat zij propagande tegen mij voeren met mijn belastingsgeld. Krijg ik mijn belastingsgeld die naar N-VA en Vlaams Belang gaat dan ook terug?
Vlaams Belang ? "de enige echte " die het nog waard zijn op ons eigen grondgebied ... afblijven van die handel , en zekers niet beledigen . dank u


Of willen mensen van hier de stront gaan oplikken van armoe van de immigranten letterlijk , binnen een paar jaar .....

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 17 november 2016 om 08:37.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2016, 08:43   #47
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Ik wil ook niet dat mijn belastingsgeld gaat naar mensen die mijn recht op vrije meningsuiting willen beknotten omdat ik hun mening niet deel. Ik wil niet dat zij propagande tegen mij voeren met mijn belastingsgeld. Krijg ik mijn belastingsgeld die naar N-VA en Vlaams Belang gaat dan ook terug?
Heel goed gezegd maar dan moet je wel vragen dat men onmiddellijk stopt met de openbare omroep te sponseren met belastingsgelden van iedereen, gekleurder berichtgeving, anti-Vlaams bovendien, dan dat zij hele dagen de ether insturen is moeilijk te bedenken...
Wie vond de politieke correctheid uit???? Waren dat niet onze linkse vrienden die zo de hele Vlaamse maatschappij haar eigen normen, totaal niet aanvaard door de meerderheid van de Vlamingen, door de strot wilden duwen???

Inderdaad nog enorm veel werk aan de winkel om alle propagandaluchtbellen uit de ether te halen...
Maar ja, als het van onze linkse medemensen moet komen vinden ze er elke dag nog liever een paar bij uit dan de mensen te geven waar ze recht op hebben... Hunne eigen politieke winkel en hun eigen politieke verrijking op de rug van de gemeenschap moet toch gevoed worden... Voor de rest mag de maatschappij de pot op...

Laatst gewijzigd door marie daenen : 17 november 2016 om 08:44.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2016, 08:47   #48
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Het valt op dat veel westerlingen een probleem hebben met hun eigen waarden: gelijkheid, broederlijkheid en vrijheid. Het standaard Sint en Piet verhaal bv. staat er haaks op en is nu in een diverse maatschappij ook al achterhaald. Veranderung muss sein. Ale, bij veel bevolkingsgroepen leeft het 'feest' niet eens echt...
De Westerlingen??? Of de zichzelf politiek correcte uitgeroepen elite, media bovenaan, van die westerlingen???
Vreemd dat u als moslim u daaraan stoort want uw religie sluit juist die eigenschappen totaal uit, alleen Allah weet wat goed is voor de mensen...
Alleen maar spijtig dat de tolken van Allah dat alles behalve schijnen te weten... Zwaar in tegendeel zelf...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2016, 08:47   #49
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Ik wil ook niet dat mijn belastingsgeld gaat naar mensen die mijn recht op vrije meningsuiting willen beknotten omdat ik hun mening niet deel. Ik wil niet dat zij propagande tegen mij voeren met mijn belastingsgeld. Krijg ik mijn belastingsgeld die naar N-VA en Vlaams Belang gaat dan ook terug?
Oei oei oei en ik die dacht dat dat net was wat de poco partijen deden. Dat links gespuis brengt ons qua vrijheid van meningsuiting, juist terug naar de tijden van de linkse dictators.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2016, 08:48   #50
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Oei oei oei en ik die dacht dat dat net was wat de poco partijen deden. Dat links gespuis brengt ons qua vrijheid van meningsuiting, juist terug naar de tijden van de linkse dictators.
2
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2016, 09:08   #51
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Ik wil ook niet dat mijn belastingsgeld gaat naar mensen die mijn recht op vrije meningsuiting willen beknotten omdat ik hun mening niet deel. Ik wil niet dat zij propagande tegen mij voeren met mijn belastingsgeld. Krijg ik mijn belastingsgeld die naar N-VA en Vlaams Belang gaat dan ook terug?
Neen.
De meerderheid beslist.
De meerderheid beslist naar onze Vlaamse normen: een minimum aan respect voor de minderheid, maar als er zotten zijn die graag te ver gaan, dan hebben ze het spek aan hun kloten.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2016, 19:53   #52
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Het valt op dat veel westerlingen een probleem hebben met hun eigen waarden: gelijkheid, broederlijkheid en vrijheid. Het standaard Sint en Piet verhaal bv. staat er haaks op en is nu in een diverse maatschappij ook al achterhaald. Veranderung muss sein. Ale, bij veel bevolkingsgroepen leeft het 'feest' niet eens echt...
Wat zit je nu weer te memmen.
Er is niets dat racistischer is dan wat ze in de volksmond een "makak" noemen.
Trouwens, indien geen zwarte piet, waarom zouden wij dan nog Sinterklaas spelen voor dat volk van de woestijn.
We zouden trouwens beter het suiker- en het offerfeest verbieden want dat zijn vieringen van geweldadige overwinningen van pedofiele Mo.

Laatst gewijzigd door Pericles : 17 november 2016 om 19:54.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2016, 21:54   #53
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Het valt op dat veel westerlingen een probleem hebben met hun eigen waarden: gelijkheid, broederlijkheid en vrijheid.
Dat is een slogan van de Franse revolutie. Een beweging die in feite gericht was tegen onze waarden.

Wel typisch voor jullie om:

1. Ons (Europeanen) voortdurend te vertellen wat onze waarden zijn.

2. Die waarden voortdurend tegen ons te gebruiken.


Kijk, wij zullen zelf wel bepalen wat onze waarden zijn.

Wij hebben jullie spiritueel leiderschap heus niet nodig.

Laatst gewijzigd door Thuleander : 17 november 2016 om 22:08.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2016, 11:05   #54
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Het valt op dat veel westerlingen een probleem hebben met hun eigen waarden: gelijkheid, broederlijkheid en vrijheid. Het standaard Sint en Piet verhaal bv. staat er haaks op en is nu in een diverse maatschappij ook al achterhaald. Veranderung muss sein. Ale, bij veel bevolkingsgroepen leeft het 'feest' niet eens echt...
Daar hebben we helemaal geen moeite mee, maar anders dan u vullen wij die begrippen niet in als elitair voor een bepaalde groep die dezelfde levensovertuiging deelt, en betekent diversiteit, een gevolg trouwens van onze waarden, dat " minderheden" met hun poten aan onze cultuur moeten komen.

De verandering waar u voor staat is de verknechting van wie niet tot uw groep behoort, gebracht met een arrogantie die we helemaal niet moeten pikken, dat daar langzamerhand besef voor groeit is jammer voor u maar wel een richting die we moeten opgaan.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2016, 11:22   #55
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Er is nu een rondvraag aan de orde. De vraag is wie vreemdelingen als buur wil.
Ik in elk geval niet. Het komt door die verrijking. Dat is het rare van de hele zaak.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2016, 15:24   #56
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Er is nu een rondvraag aan de orde. De vraag is wie vreemdelingen als buur wil.
Ik in elk geval niet. Het komt door die verrijking. Dat is het rare van de hele zaak.
Ik heb geen enkel probleem met " vreemdelingen " als buren.
Zolang dat mensen zijn die voldoende Nederlands spreken om normale omgang tussen buren mogelijk te maken, geen overlast geven, kortom het gedrag van buren staat centraal en niet huidskleur!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2016, 13:20   #57
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik heb geen enkel probleem met " vreemdelingen " als buren.
Zolang dat mensen zijn die voldoende Nederlands spreken om normale omgang tussen buren mogelijk te maken, geen overlast geven, kortom het gedrag van buren staat centraal en niet huidskleur!
Helaas heeft mijn gebuur het 'recht' de boel serieus op stelten te zetten tot dit beschouwd wordt als 'overlast'. Poco indoctrinatie eist dat we allen verdraagzaam moeten zijn, hé.

Laatst gewijzigd door kwantum : 22 november 2016 om 13:21.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2016, 13:23   #58
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Het valt op dat veel westerlingen een probleem hebben met hun eigen waarden: gelijkheid, broederlijkheid en vrijheid. Het standaard Sint en Piet verhaal bv. staat er haaks op en is nu in een diverse maatschappij ook al achterhaald. Veranderung muss sein. Ale, bij veel bevolkingsgroepen leeft het 'feest' niet eens echt...
neen, dat verhaal staat helemaal niet haaks erop. wie heeft je dat wijsgemaakt?
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2016, 14:51   #59
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Het valt op dat veel westerlingen een probleem hebben met hun eigen waarden: gelijkheid, broederlijkheid en vrijheid. Het standaard Sint en Piet verhaal bv. staat er haaks op en is nu in een diverse maatschappij ook al achterhaald. Veranderung muss sein. Ale, bij veel bevolkingsgroepen leeft het 'feest' niet eens echt...
Neen, we hebben een probleem met het feit dat discriminatie blijkbaar slechts in 1 richting mogelijk is. Getuige daarvan, dit experiment.

https://medium.com/@godelbrot/an-ama...ea0#.r6v4ni4q7



We hebben er ook problemen mee dat gasten in ons land, onze gebruiken willen onderuit halen. Het interesseert me geen bal dat dit feest niet leeft bij vele bevolkingsgroepen, het leeft namelijk wel bij de autochtonen en dat zou voor u meer dan genoeg moeten zijn om het te respecteren en er uw mond over te houden.

Het is namelijk ook zo dat zowat elk moslimgebruik niet leeft bij alle andere bevolkingsgroepen. Toch vind je het bon ton om het religieus slachten van schapen door onze strot te blijven duwen, te eisen dat er Halal voedsel op de scholen komt, overal Moskeeen op te bouwen, met boerkinis op het strand rond te lopen, enz enz...
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2016, 15:17   #60
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Neen, we hebben een probleem met het feit dat discriminatie blijkbaar slechts in 1 richting mogelijk is. Getuige daarvan, dit experiment.

https://medium.com/@godelbrot/an-ama...ea0#.r6v4ni4q7



We hebben er ook problemen mee dat gasten in ons land, onze gebruiken willen onderuit halen. Het interesseert me geen bal dat dit feest niet leeft bij vele bevolkingsgroepen, het leeft namelijk wel bij de autochtonen en dat zou voor u meer dan genoeg moeten zijn om het te respecteren en er uw mond over te houden.

Het is namelijk ook zo dat zowat elk moslimgebruik niet leeft bij alle andere bevolkingsgroepen. Toch vind je het bon ton om het religieus slachten van schapen door onze strot te blijven duwen, te eisen dat er Halal voedsel op de scholen komt, overal Moskeeen op te bouwen, met boerkinis op het strand rond te lopen, enz enz...
Fox, ge hebt dan ook dubbel zoveel IQ dan dat maroefenwijf.
En eerlijk gezegd, ze mogen me nu zelfs strafpunten geven voor deze waarheid.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be