Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 augustus 2019, 10:20   #61
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Moet die geen speciale stoel hebben dat ze, zoals ze van de mannen vragen, niet met haar benen open kan zitten?
Maar ik zou wel graag die haar versie van het gebeuren eens lezen.
Ik weet dus dat de vlaggen lang voor Anuna uitgejouwd werd moesten verwijderd worden van de jongeren voorzitster van de SPA.
Ik weet dat die vlaggen verwijderd werden terwijl er heel weinig volk aanwezig was op de camping (geen beelden)
Ik weet uit goede bron trouwens dat na Anuna's mislukte optreden haar aanhang enorm pissig was en dit ook liet blijken.
Waar ik geen weet van heb is dat urine zou gegooid zijn en de verbale ambras er zijn daarvoor geen bewijzen, moesten er filmpjes zijn, links zou echt niet nalaten ze te posten hoor.
Dus volgens den Hoomer is er op die camping 's avonds wel een korte woordenwisseling geweest tussen de Anuna aanhang en de buren campeerders welke door de aanhang tegen hun ouders en de pers breed uitgesmeerd werd met cowboyverhalen en fake nieuws omdat ze de schuld van het jouwen op de gehate zogezegd nationalisten met hun vlaggen staken. De aanhang van Anuna (linkse huppeltrutjes) zullen gedacht hebben "payback time".

Voila, weer wat losse gedachten van de zeer gerespecteerde Hoomer.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be