Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 februari 2020, 23:03   #21
Aarchzstvwqmrmbtvnpq
Gouverneur
 
Geregistreerd: 23 maart 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Ja, inderdaad niet zo slim. Maar daar trok Van Besien juist aan de alarmbel dacht ik.
Ja, 't is een belangrijk thema natuurlijk, dat wel.

Maar ze zouden gewoon kunnen laten zien dat economie en het sociale te verzoenen zijn...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies
Sure man,ik herinner mij Mie Vogels nog bij haar intrede in het Antwerps stadhuis...

Helaas voor haar was ik destijds de getuige hoe haar echtgenoot in de straten achter het stadhuis haar fiets uit de kofferbak van hunne Volvo 244 diesel tilde zodat zij de hoek om haar groene optreden voor de camera's kon maken...
Ik was niet echt een fan van Mieke Vogels.
Ik herinner me die anekdote nog die je daar vertelt.
__________________
DIEM25 - De Europese lente: https://diem25.org/wat-is-diem25/
De Europese Unie zal democratiseren of uiteenvallen!
Aarchzstvwqmrmbtvnpq is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2020, 23:14   #22
Aarchzstvwqmrmbtvnpq
Gouverneur
 
Geregistreerd: 23 maart 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Het merendeel van de bevolking bestaat dan ook uit grijze muizen. Grijze muizen stemmen op grijze muizen, logisch toch?

Verder is het volledig logisch dat Groen van het politieke toneel is verdwenen: ze likken nog altijd hun wonden na de vorige wake-up call na de verkiezingen. Mensen lusten die groene roeptoeters niet die vooral mensen met de vinger wijzen en hen nog maar eens financieel willen uitschudden omwille van het milieu.

Die hele groene beweging zit trouwens vol met geboren losers en miskleunen van het zevende knoopsgat.
Je kunt kritiek geven op de partij, maar als er in Vlaanderen nog iets van natuur overblijft dan is het wel dankzij die groene beweging. Daar heeft iedereen zijn voordeel bij, dus een beetje méér respect voor de groene beweging zou dus wel gepast zijn.
__________________
DIEM25 - De Europese lente: https://diem25.org/wat-is-diem25/
De Europese Unie zal democratiseren of uiteenvallen!
Aarchzstvwqmrmbtvnpq is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2020, 23:28   #23
Aarchzstvwqmrmbtvnpq
Gouverneur
 
Geregistreerd: 23 maart 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
De groenen moeten een single issue partij worden: milieu & klimaat. En geen woord meer reppen over de rest.

En dan scoren ze bigtime.
In de eerste plaats daarop profileren, ja misschien, maar ook dan moet je als partij over andere thema's een duidelijk standpunt hebben.

Doen of andere problemen niet bestaan lijkt me ook niet het van het..
Tenzij als ze er niks zinnigs over te zeggen hebben natuurlijk, zoals het communautaire bij hen...
__________________
DIEM25 - De Europese lente: https://diem25.org/wat-is-diem25/
De Europese Unie zal democratiseren of uiteenvallen!

Laatst gewijzigd door Aarchzstvwqmrmbtvnpq : 4 februari 2020 om 23:40.
Aarchzstvwqmrmbtvnpq is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2020, 01:20   #24
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.230
Standaard

GROEN blijft opvallend afwezig. Men spreekt geen veto's uit.

Wel zijn er omgekeerd anderen die veto's lijken te stellen.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2020, 07:13   #25
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aarchzstvwqmrmbtvnpq Bekijk bericht
Je kunt kritiek geven op de partij, maar als er in Vlaanderen nog iets van natuur overblijft dan is het wel dankzij die groene beweging. Daar heeft iedereen zijn voordeel bij, dus een beetje méér respect voor de groene beweging zou dus wel gepast zijn.
Als dat al de verdienste van Groen zou zijn dan hebben ze het echt enorm slecht gedaan, zo slecht dat ze faliekant gebuisd zijn want er schiet bijna niks meer over van natuur in Vlaanderen.

En verder gebruikt die partij enkel groen als dekmantel voor hun echte programma: open grenzen en alles wat hier komt aanwaaien uit alle windstreken wordt sowieso veel meer gewaardeerd dan de lokale blanke die al die zever moet betalen.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2020, 08:20   #26
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aarchzstvwqmrmbtvnpq Bekijk bericht
Je kunt kritiek geven op de partij, maar als er in Vlaanderen nog iets van natuur overblijft dan is het wel dankzij die groene beweging. Daar heeft iedereen zijn voordeel bij, dus een beetje méér respect voor de groene beweging zou dus wel gepast zijn.
De politieke partij Groen! heeft daar niets mee te maken. Het enige dat die meute boeit is het groen van de koran.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2020, 09:31   #27
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
De politieke partij Groen! heeft daar niets mee te maken. Het enige dat die meute boeit is het groen van de koran.
Dat was ook vrij duidelijk in Villa Politica de dato 05/02/2020.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2020, 09:39   #28
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aarchzstvwqmrmbtvnpq Bekijk bericht
Je kunt kritiek geven op de partij, maar als er in Vlaanderen nog iets van natuur overblijft dan is het wel dankzij die groene beweging. Daar heeft iedereen zijn voordeel bij, dus een beetje méér respect voor de groene beweging zou dus wel gepast zijn.
Klopt. Dank zij de groene beweging.
Dat is niet hetzelfde als Groen!. Zelfs niet als Agalev.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2020, 09:41   #29
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
GROEN blijft opvallend afwezig. Men spreekt geen veto's uit.

Wel zijn er omgekeerd anderen die veto's lijken te stellen.
Het veto blijft, naar mijn vermoeden, overeind: ze zijn vastgeklonken aan Ecolo.
Zie de commentaren op de moeilijkheden van een afspiegelingsmeerderheid.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2020, 09:48   #30
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Klopt. Dank zij de groene beweging.
Dat is niet hetzelfde als Groen!. Zelfs niet als Agalev.
Groen moet men zijn intrede, in de schutkring, laten doen wegens gevaarlijke partij en dan zal het zijn van

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2020, 10:37   #31
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Groen moet men zijn intrede, in de schutkring, laten doen wegens gevaarlijke partij en dan zal het zijn van


Gelukkig zal het volgende zomer weer een hittegolf worden met te weinig regen. Anders verzopen ze nog in hun konijnenpijp.
Ze hebben mogelijk wel goede ideeën maar hun buitenlandse trezemie zetten ze beter aan kant. Die stond schaamteloos te gloriëren en ons uit te lachen toen ze dacht dat alles goed ging. Een of andere gek had haar wijsgemaakt dat ze altijd moest lachen voor de camera's.
Zelfs als men sprak op TV over een aardbeving in de grote zandbak bleef ze lachen terwijl de drollen van schrik uit haar broekspijpen rolden.
En Calvo begint ook serieus meer opzij te kijken om de ellende niet meer te zien. En wat Mie en Margritte ooit in het parlement deden is ook niet veel zaaks. Maar ze waren niet dom hoor. Ze wisten ook dat ze geen minister moesten worden om een ferm pensioen uit te bouwen.
Die wetenschap kregen ze van een andere witte die bleef vechten tegen overlopers tijdens de oorlog. Maar die is niet zo dom als hij er uit ziet.
Zijn duplicaat hangt tegen de muur van mijn bureau.
Als je aan het koordje tussen zijn benen trekt gooit hij ook op commando zijn beentjes in de lucht.
Waar zit hij feitelijk? Ik begin hem te missen. Feitelijk begint het leven eentonig te worden. Al mijn vijanden zijn bijna gestorven.
Binnen kort zal het mijn beurt zijn. Ik maak mij geen verdere illuzies meer.
Al die "fata morganes" liggen in de grote zandbak.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2020, 11:18   #32
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Gelukkig zal het volgende zomer weer een hittegolf worden met te weinig regen. Anders verzopen ze nog in hun konijnenpijp.
Ze hebben mogelijk wel goede ideeën maar hun buitenlandse trezemie zetten ze beter aan kant. Die stond schaamteloos te gloriëren en ons uit te lachen toen ze dacht dat alles goed ging. Een of andere gek had haar wijsgemaakt dat ze altijd moest lachen voor de camera's.
Zelfs als men sprak op TV over een aardbeving in de grote zandbak bleef ze lachen terwijl de drollen van schrik uit haar broekspijpen rolden.
En Calvo begint ook serieus meer opzij te kijken om de ellende niet meer te zien. En wat Mie en Margritte ooit in het parlement deden is ook niet veel zaaks. Maar ze waren niet dom hoor. Ze wisten ook dat ze geen minister moesten worden om een ferm pensioen uit te bouwen.
Die wetenschap kregen ze van een andere witte die bleef vechten tegen overlopers tijdens de oorlog. Maar die is niet zo dom als hij er uit ziet.
Zijn duplicaat hangt tegen de muur van mijn bureau.
Als je aan het koordje tussen zijn benen trekt gooit hij ook op commando zijn beentjes in de lucht.
Waar zit hij feitelijk? Ik begin hem te missen. Feitelijk begint het leven eentonig te worden. Al mijn vijanden zijn bijna gestorven.
Binnen kort zal het mijn beurt zijn. Ik maak mij geen verdere illuzies meer.
Al die "fata morganes" liggen in de grote zandbak.
Als ik zo een zin lees met koordjes tussen benen dan hoor ik gelijk altijd Sandie Shaw 'Puppet on a string' zingen. Hoe zou dat komen

U begint Calvo te missen?

Dat lijkt mij een doorgedreven vorm van sarcasme?

Misschien was hij (Calvo) maar een luchtspiegeling, geen idee van???
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 6 februari 2020 om 11:18.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2020, 11:45   #33
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Als ik zo een zin lees met koordjes tussen benen dan hoor ik gelijk altijd Sandie Shaw 'Puppet on a string' zingen. Hoe zou dat komen

U begint Calvo te missen?

Dat lijkt mij een doorgedreven vorm van sarcasme?

Misschien was hij (Calvo) maar een luchtspiegeling, geen idee van???


Dat is waar ook. Ik mis er al twee. Maar degene die ik viseer was toen nog niet geboren. Misschien is de ene de nageboorte van de andere? Of hebben ze van beiden het origineel weg gegooid?
En nu hoor ik Margriet weer lachen. "Woehahahaha!"
Mocht ze nog aanwezig zijn dan zat heel het parlement binnen de 24 uur met het corona-virus.

Laatst gewijzigd door werkman : 6 februari 2020 om 11:46.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2020, 12:40   #34
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Sure man,ik herinner mij Mie Vogels nog bij haar intrede in het Antwerps stadhuis...

Helaas voor haar was ik destijds de getuige hoe haar echtgenoot in de straten achter het stadhuis haar fiets uit de kofferbak van hunne Volvo 244 diesel tilde zodat zij de hoek om haar groene optreden voor de camera's kon maken...
Ja vandaar haar bijnaam; Mie Volvo .

Haar echte naam is wel "Maria De Winter".

Maar als volbloed feministe verkoos ze om onder de familienaam van haar echtgenoot,"Vogels" op te komen en" Maria",veel te katholiek blijkbaar,werd "Mieke"

De perceptie is blijkbaar zeer belangrijk bij Groen.

Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 6 februari 2020 om 12:43.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2020, 20:19   #35
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Ja vandaar haar bijnaam; Mie Volvo .

Haar echte naam is wel "Maria De Winter".

Maar als volbloed feministe verkoos ze om onder de familienaam van haar echtgenoot,"Vogels" op te komen en" Maria",veel te katholiek blijkbaar,werd "Mieke"

De perceptie is blijkbaar zeer belangrijk bij Groen.
Neem maar hun partij statuut van destijds...

Daar stond dus in dat elke vertegenwoordiger maximaal één legislatuur in het parlement zou mogen hebben als verkozene,daarna was het aan andere leden om dat plaatsje te bemachtigen...

Dat marcheerde goed zolang ze onder de kiesdrempel bleven...

Eens ze als verkozenen in het parlement geraakten werd dit statutaire partijonderdeel als de bliksem aangepast....

Ach,later heeft Mieke haar rijkelijke uittredingsvergoeding na al die parlementaire dienstjaren toch maar verdeeld onder de armen,de ene helft onder de linker en de andere helft onder de rechterarm...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2020, 23:02   #36
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
De groenen moeten een single issue partij worden: milieu & klimaat. En geen woord meer reppen over de rest.

En dan scoren ze bigtime.

Zelfs een betrekkelijk eenduidige/eenvoudige 'single issue' als 'het "Bindend Referendum Op Volksinitiatief" als wettig en wettelijk politiek beleidsinstrument' kan niet zonder verdere 'contextualisering' aangekaart worden.

Iets zinnig zeggen over een uitermate complexe problematiek als 'milieu & klimaat' zonder het eveneens over cultuur, demografie, economie, ... te hebben en ook daarover liefst iets zinnig te zeggen, is simpelweg onmogelijk.

Dat is dan ook de achillespees van een partij als GROEN.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg

Laatst gewijzigd door djimi : 7 februari 2020 om 23:20.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2020, 11:50   #37
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aarchzstvwqmrmbtvnpq Bekijk bericht
Je kunt kritiek geven op de partij, maar als er in Vlaanderen nog iets van natuur overblijft dan is het wel dankzij die groene beweging. Daar heeft iedereen zijn voordeel bij, dus een beetje méér respect voor de groene beweging zou dus wel gepast zijn.
Groen is de facto pro open grenzen. Hoe meer volk hoe minder natuur. Dat is zo klaar als een klontje en dat is net de reden dat ik niet begrijp dat er ook maar iemand in hun sprookjes gelooft.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2020, 16:11   #38
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.065
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Almaci heeft het onlangs op tv gezegd: ze blijven opzettelijk stil om het niet moeilijker te maken dan het al is.
En ik denk ook dat het een goede strategie is om weg te blijven uit het moddergevecht dat momenteel aan de gang is. In deze situatie zouden voor één keer de redelijke partijen wel eens als winnaar naar voor kunnen komen.
Ze zijn wel goed onder elkaar bezig de aanhangers van de "warme maatschappij"!

Citaat:
Freya Piryns (Groen) stopt met politiek: “Te veel de poten van onder mijn stoel weggezaagd”

Op 26 mei stond ze op de zesde plaats van de Groen-Kamerlijst in de provincie Antwerpen.
Ze haalde bijna 15.000 voorkeurstemmen – het hoogste aantal na lijsttrekker Kristof Calvo – maar raakte niet verkozen.
Piryns verlaat nu de politiek. “Ik voel dat het tijd is geworden om mij te onttrekken aan iets wat me stilaan begon op te vreten. Ik kon de laatste jaren helaas niet meer zeggen dat het een genoegen was om aan politiek te doen.


https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200303_04874029
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2020, 17:26   #39
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
De groenen moeten een single issue partij worden: milieu & klimaat. En geen woord meer reppen over de rest.

En dan scoren ze bigtime.
Dat zou een serieuze omslag betekenen, want nu is milieu en klimaat niet eens een issue voor groen.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2020, 19:51   #40
De Koninck
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 14 november 2007
Berichten: 313
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Ja vandaar haar bijnaam; Mie Volvo .

Haar echte naam is wel "Maria De Winter".

Maar als volbloed feministe verkoos ze om onder de familienaam van haar echtgenoot,"Vogels" op te komen en" Maria",veel te katholiek blijkbaar,werd "Mieke"
U vergist zic, het is andersom. Haar echtgenoot noemt De Winter. ik kreeg daar ooit nog lessen economie van in Don Bosco in Hoboken.
De Koninck is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be