Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 augustus 2020, 16:41   #41
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
Tl, dr
Voor mij: Tttl, dnnnr.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2020, 16:47   #42
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.991
Standaard

Shoppingscentra zijn gegeerd door de klanten omdat meerder winkels achter mekaar bezocht kunnen worden, tussendoor nog een koffietje hier en een snackmaaltijd (of zelfs wat meer) daar. Soms de kinderen even afzetten in een kinderopvang met speelmogelijkheden, hier en daar nog een bancontact om de rest van het we door te komen ....
Beroemde winkelstraten zullen wel overleven, maar deze in kleinere steden of dorpen: hoogstens 10 procent zal overleven.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2020, 17:02   #43
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.708
Standaard

Het WIBRA geval hing al een tijdje in de lucht maar het failliet is er dus uiteindelijk....

Al die vrijkomende handelsruimte.....

Serieus nu,wat MOET je eigenlijk de dag van vandaag,buiten voedsel,nog IRL verkopen in een "winkel"?

Laatst gewijzigd door kelt : 8 oktober 2020 om 17:03.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2020, 19:34   #44
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Als ik rondom me heen kijk kan ik me niet van de indruk ontdoen dat onze overheid nog steeds handelspanden verplicht op de benedenverdieping van alle nieuw gebouwde appartementsblokken en blokjes ... die staan dan ook dikwijls leeg wat meerkosten met zich meebrengt voor de bewoners van de gebouwen.
Klopt en als de bouwheer een vriend van de burgemeester is huurt die laatste die leegstaande panden wel voor één of ander nieuw uit te vinden overheidvihikel.
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be