Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Theo van Gogh
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Theo van Gogh Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent Theo van Gogh terecht.

 
 
Discussietools
Oud 9 november 2004, 14:57   #121
Pat
Parlementslid
 
Pat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2003
Locatie: Bananenkoninkrijk
Berichten: 1.879
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Je hebt het Vlaams blok goed geëvalueerd.


Heeft echter weinig op mij van toepassing.
Kijk maar eens x-aantal posts terug, daar zeg ik dat het Vlaams Blok en de politieke bedweters elkaar waar zijn, maw ze zijn geen haar beter. Dus ja, dit is ook op anderen van toepassing.
__________________
http://faithfreedom.org
Pat is offline  
Oud 9 november 2004, 15:26   #122
Katun
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 305
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Eigenlijk is het in een ruzie niet zozeer belangrijk wie ermee gestart is, maar wel wie er het eerste mee ophoud.
Nou, ik ben benieuwd wie er het eerst ophoudt in Fallujah, de Amerikanen of het Irakees verzet.

In de veronderstelling dat ze ingesloten zitten en tot de laatste man vechten denk ik dat zij het eerst zullen ophouden.

Het is makkelijker bij ons voor te stellen wie er moet ophouden.

De keuze gaat tussen een bommenlegger die als reactie op een ongezien "accident"(©Stevaert) - 's nachts een bom doet ontploffen aan een onschuldige islamitische school en de radicale islamitische gelovige die na een voor hem te provocerende film de maker op straat neerkogelt en de kop wil afsnijden.

Als er nu niets meer zou gebeuren van islamitische zijde dan komen er
binnenkort normaal gesproken ook geen hevige reakties meer, het is niet de eerste keer dat men een moskee aanvalt, maar tot nogtoe behandelt men dit steeds als een 'fait divers' van extreme groeperingen. Als er wel iets gebeurt aan islamitische zijde dan komen er natuurlijk opnieuw reakties uit westerse hoek.

Als er nu niets zou gebeuren aan westerse zijde, dan komen er nog acties uit islamtische hoek want er moeten blijkbaar nog een paar mensen dood, het is de vraag of dat zal uitgevoerd worden maar de wil om het uit te voeren is er bij velen, en dat weten we pas als het te laat is. Als er wel nog iets zou gebeuren aan westerse zijde, bijvoorbeeld extreem-rechtse maatregelen dan komen er uiteraard uit de islam hoek ook zeker reacties.

De bal ligt dus in hun kamp. Gaan ze in deze ruzie nu al stoppen ? Zitten ze in de val zoals de mensen in Fallujah ?
Katun is offline  
Oud 9 november 2004, 15:46   #123
TypO
Gouverneur
 
TypO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2004
Berichten: 1.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund
Dus hier mijn tip aan de vrienden van Van Gogh: probeer eens 1 dagje echt te leven met de houding zoals in jullie eigen brief. Je zult tot de verbazende ontdekking komen dat het geen zeer doet.

______________________
Wie bang is, is een broekschijter.
-- De Openbaringen van Flippend Rund, 3013


"als ze je slaan, keer dan je andere wang toe"
?
Is het dat zo'n beetje?
Da's nu net één van de redenen waarom ik nooit naar een katholiek luister.
En als ze m'n hoofd afsnijden?

Hebben in deze tijden wel iets anders nodig dan dat gezwets zenne.
Hangt gij de chrsiten maar uit, ik maak er wel een moderne kruisvaart van;
in onze straten, van ongelovige tegen gelovige (- debiel, we leven anno 2004, wie gelooft er nu nog in een verhaaltje van 1000en jaren oud?

"
You worship a dead man hung with nails
only a fool would die for the sins of humanity
...
give us the children science and math
in place of bibles and pastors
"
__________________
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline  
Oud 9 november 2004, 16:05   #124
Ritzel
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 9 november 2004
Locatie: Deurne, Nederland
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund
Dus hier mijn tip aan de vrienden van Van Gogh: probeer eens 1 dagje echt te leven met de houding zoals in jullie eigen brief. Je zult tot de verbazende ontdekking komen dat het geen zeer doet.

______________________
Wie bang is, is een broekschijter.
-- De Openbaringen van Flippend Rund, 3013
ik weet niet of je precies weet wat er allemaal is gebeurd maar er is weer een Nederlander doodgeschoten omdat hij zijn mening uitte(die ging soms wel erg ver maargoed daar gaat het niet om) in onze grondwet staat dat je recht hebt op vrijheid van meningsuiting. deze recht werd bij theo van gogh afgenomen. het doet mij veel pijn dat je in je eigen land niet eens je mening mag zeggen. hij was ook niet de eerste die om zijn mening vermoord werd, pim fortuyn was het vorige slachtoffer in 2002. het doet alle Nederlanders zeer wat Mohammed B. heeft gedaan.
Ritzel is offline  
Oud 9 november 2004, 17:19   #125
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Amen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 9 november 2004, 17:46   #126
Ritzel
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 9 november 2004
Locatie: Deurne, Nederland
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Amen.
hahaha
Ritzel is offline  
Oud 3 december 2004, 11:13   #127
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Heb je al die Engelse humorreeks met die Indiërs gezien, ! ? Dat is pas zelfrelativering, ! goddelijk gewoon !
Ja, die serie is goed! Over moslim humor, ik heb even ge-googled en kwam hier op uit, voor wie geduld heeft.... http://ahmed-mohammed.mindswap.net/i...aith=Extremist



WEST BANK, Palestine— A 19-year-old Palestinian college student beat the current world record for most consecutive demands for Jihad, or holy war, according to Guinness Book spokesman, Jerry Cox.


"It was an amazing sight to see. I didn’t think anyone was going to beat the old record."

The former record of 12,175 angry calls for Jihad was set in 1994 by Hamat Azahlas, a 35-year-old refugee living in Lebanon.


According to the new record holder, Wallid El Sahami, it was no great feat. “I was just hanging around with my friends urinating on the American flag and doing what I normally do when I cut classes," El Sahami said. "I had no idea I had beaten any kind of record.”


When 12 hours had passed and El Sahami had uttered the inflammatory call for Jihad 12,233 times, his friends called the Guinness Book Publishing office and asked them to send a staffer over.


Skeptical at first, Cox, who happened to be vacationing in Islamabad, put down his tennis racquet and came over to witness the feat in person. “He just kept saying it over and over again. It was almost as if he only had that one word in his vocabulary.”


Modest as always, the newly crowned “King of Jihad,” shrugged off his newfound celebrity and explained it wasn’t that hard to do. “I just concentrated real hard on killing each and every one of the infidels and then beating their children with a large claw hook hammer," El Sahami said. "It was actually a lot of fun—especially when I began singing it to the tune of old Woody Guthrie songs."


According to Cox, the prize will include a leatherbound Encyclopedia Britannica, $500 in cash and a guest appearance on the special Terrorist Edition of “The Weakest Link.”

Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 3 december 2004 om 11:16.
PollyCorrect is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be