Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
|
Discussietools |
29 september 2024, 20:33 | #21 |
Secretaris-Generaal VN
|
Aan de waard herkent ie de klanten.
30 september 2024, 07:37 | #22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
of ge zorgt voor een inspecieput aan het begin van die buis, en eentje op het einde, ge steekt daar een rioolrat van karcher in, en blaast heel den boel proper met leidingwater natuurlijk. dat genot moet ge uw eigen dan ook gunnen. |
|
30 september 2024, 13:58 | #23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vraag maar aan maddox hoe dat moet. Maar daar gaat deze draad niet over. Lees de OP nog eens. Het gaat over experts die tips geven die regelrecht ingaan tegen hetgeen waarvoor die experts zijn aangesteld. Het gaat niet over mijn riolering, niet over mijn wc's, niet over mijn buizen... Die uitleg is gewoon de aanleiding om tot de tip van de expert te komen. Dat was wat ik onder de aandacht wou brengen. Maar sommigen kunnen niet lezen en beginnen dan maar commentaar te geven op mijn rioleringsbuizen. Ook al hebben ze ze nooit gezien, ook al kennen ze de situatie niet, ook al vraag ik nergens in de OP om hulp met mijn buizen,... Nee, die mensen vinden het leuk om anderen wat af te kraken. Vooral als die anderen in andere draden al wel eens een 'lastige klant' kunnen zijn. Puur trolgedrag is dat. Of wat maak je anders op uit posts als deze: Citaat:
30 september 2024, 14:09 | #24 |
Secretaris-Generaal VN
|
Draad niet helemaal gelezen, dus misschien herhaling:
als gij af en toe een bad pakt of een stortbad, dat zal dat geen probleem geven. Denk ik. In principe is de scheiding van hemelwater en afvalwater een goede zaak.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
30 september 2024, 14:35 | #25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ge moet rekening houden uw bad met een paar honderd liter water , dat is niet hetzelfde als de inhoud van uw kompleet dak tijdens een stevig onweer. Vandaar ook mijn idee, van als je 5000 liter buffert bvb. en uw overloop van die buffer op uw riolering zet, dan ga je bij zware buien, toch nog af en toe eens uw buizen spoelen. maar dat mag blijkbaar ook niet, Eerlijk gezegd Big F. maak ik mij dan meer zorgen over het bestaande veelal oude rioleringsnetwerk, dan veel minder spoelwater erdoor zal krijgen als dat allemaal met een andere buis wordt afgevoerd. want dat wordt dan ook niet meer gespoeld he. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 30 september 2024 om 14:38. |
|
30 september 2024, 15:43 | #26 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dit was het opzet van de draad: Citaat:
Citaat:
Wat is immers het nut van "proper" regenwater naar een zuiveringsinstallatie te sturen. Geen normaal mens gaat dat ontkennen. Maar een expert "ontkoppeling regenwater" die aanraad om jaarlijks honderden liters leidingwater te verspillen is volgens mij ietsje minder een 'goede' zaak. Dat was mijn punt maar hoewel ik er nergens om vroeg schijnt iedereen hier nu te denken dat ik hulp of raad vroeg over mijn rioleringsstelsel...
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 30 september 2024 om 15:44. |
|||
1 oktober 2024, 12:30 | #27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
1 oktober 2024, 15:38 | #28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
2 oktober 2024, 08:16 | #29 |
Secretaris-Generaal VN
|
Super!!!
1 lijn Maar toch nog even meegeven dat ik die expert niet gecontacteerd heb. Hij wordt aangesteld door de gemeente. En komt dus die rare raad geven terwijl hij betaalt wordt met gemeenschapsgeld. Wat heel de situatie nog wat erger maakt.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 2 oktober 2024 om 08:17. |
2 oktober 2024, 08:37 | #30 |
Secretaris-Generaal VN
|
En dan bent u verbaasd dat ik de overheid zo min mogelijk wil lastigvallen met mijn persoonlijk leven.
2 oktober 2024, 12:51 | #31 |
Secretaris-Generaal VN
|
doorgaans zijn dat de goeiekoopste he,
|
2 oktober 2024, 14:03 | #32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De overheid komt mij lastig vallen met die expert.
2 oktober 2024, 14:03 | #33 |
Secretaris-Generaal VN
|
't gaat zoiets zijn ja...