Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 19 januari 2015, 18:31   #21
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jejoen zijne pa
Ik ben al meer dan twee jaar een gezonde vrijgezel en heb het laatste jaar opvallend veel vriendinnen gehad, maar er zat geen enkele Belgische tussen. Allemaal Arabische. Allemaal mooie meisjes. Ze zijn ook anders, sensueler. Ze hebben meer passie en ja, ze zijn beter in bed!”
Wil hij nu beweren dat de arabische sletten hitsiger zijn dan zijn afrikaanse vriendinnekes?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 19 januari 2015 om 18:32.
circe is offline  
Oud 19 januari 2015, 18:33   #22
Mirushetnieuws
Burger
 
Mirushetnieuws's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2015
Berichten: 169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Wil hij nu beweren dat de arabische sletten hitsiger zijn dan zijn afrikaanse vriendinnekes?
Het kan verkeren.
Mirushetnieuws is offline  
Oud 19 januari 2015, 18:34   #23
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Verderop in het interview gaat het over iets luchtiger zaken, zoals het vrouwelijk schoon. “Sinds ik met mijn kop op tv kom, bieden Marokkaanse en Turkse meisjes zichzelf spontaan aan. Ik ben al meer dan twee jaar een gezonde vrijgezel en heb het laatste jaar opvallend veel vriendinnen gehad, maar er zat geen enkele Belgische tussen. Allemaal Arabische. Allemaal mooie meisjes. Ze zijn ook anders, sensueler. Ze hebben meer passie en ja, ze zijn beter in bed!”

Sinds wanneer mogen moslima's seks hebben buiten een huwelijk?
Met telkens minstens 5000 euro op zak naar ginder trekken en daar yezidivrouwen kopen zeker. Zijne perfecte wereld...
manta is offline  
Oud 19 januari 2015, 18:40   #24
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
niet zeveren, moslima's vogelen even veel of even weinig als joodse meisjes of christelijke meisjes of atheisten. Laat de hypochrisie maar achterwege.
Over welke hypocrisie heb je het, en WIE moet de hypocrisie achterwege laten?

Als moslima's zich aan de hun opgelegde regels hielden gingen de chirurgen die maagdenvliezen van moslima's herstellen failliet. Of zijn er andere vrouwen waaraan die chirurgen hun villa en een dure wagen te danken hebben?

Mijn broer heeft een moslima via het internet opgeraapt. Hij liet zich van zijn vrouw en twee kinderen scheiden om ermee te kunnen trouwen, want anders "kreeg" hij haar niet. De moslima liet zich daarna vogelen tot ze zwanger was en niet meer het land kon worden uitgezet. Mijn broer is zijn huis en zijn vrouw kwijt maar heeft wel een kind aan zijn been om voor op te draaien.
De moslima is Belg en is met haar familie herenigd. In Belgique wel te verstaan.
Geef toe dat daar de wetten van Allah even voor mogen wijken.
Je ziet dus dat je niets nieuws vertelt.

Wat hypocrisie betreft moeten moslims dus voor NIEMAND onderdoen. Integendeel!
Of sinds wanneer staat het woord "maagdenvliesherstelling" in ons woordenboek?

Zelfs Dutroux is populair bij bepaalde vrouwen. Bij Bontinck is dat niet anders. Bontinck trekt trouwens niet alleen moslima's aan. Hij verkiest die vrouwen wél. En hij pocht over zijn "veroveringen" zoals alleen zijn soort dat doet.
Echt iets om trots op te zijn.
En ik bedoel niet alleen Bontinck, maar ook de mosima's die zich door zo'n blaaskaak laten beduimelen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 19 januari 2015, 18:40   #25
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Let maar op, de kans dat die aandachtshoer dat hier komt lezen, is niet gering.

In de veronderstelling dat hij kan lezen.
Gipsy is offline  
Oud 19 januari 2015, 18:42   #26
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.383
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Man man man...
Charlie heeft het zelf gezocht door zo uitdagend te zijn, maar Bontinck pretendeert de radicalisering te kunnen aanpakken.
Hoe?
Door niet uitdagend te zijn?

Als hij dat kan, waarom heeft hij dan niet kunnen beletten dat zijn zoon radicaliseerde?

Wie heeft die lulhannes een eredoctoraat gegeven, en voor welke verdienste?
Hij heeft pech dat ze hier het eredoctoraat voor onnozelaars al uitgedeeld hebben aan Filip, koning der Belgen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline  
Oud 19 januari 2015, 18:45   #27
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.383
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Verderop in het interview gaat het over iets luchtiger zaken, zoals het vrouwelijk schoon. “Sinds ik met mijn kop op tv kom, bieden Marokkaanse en Turkse meisjes zichzelf spontaan aan. Ik ben al meer dan twee jaar een gezonde vrijgezel en heb het laatste jaar opvallend veel vriendinnen gehad, maar er zat geen enkele Belgische tussen. Allemaal Arabische. Allemaal mooie meisjes. Ze zijn ook anders, sensueler. Ze hebben meer passie en ja, ze zijn beter in bed!”

Sinds wanneer mogen moslima's seks hebben buiten een huwelijk?
Daarom die strenge regels voor moslima's, ze smijten zich op de eerste de beste ongelovige die passeert.

En als we hem geloven hebben ze heel wat ervaring.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline  
Oud 19 januari 2015, 18:49   #28
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Hij heeft pech dat ze hier het eredoctoraat voor onnozelaars al uitgedeeld hebben aan Filip, koning der Belgen.
Wie is feitelijk onnozel? Is het niet eerder de media die deze imbeciel reeds maanden naar voor brengt omdat er onder "het volk" nog grotere imbecielen zitten die de zever van deze man kunnen aanhoren?
Gipsy is offline  
Oud 19 januari 2015, 18:51   #29
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Euh? Moslima's, Christelijke of Joodse (gelovige) meisjes doen het misschien evenveel maar dan wel met hun partner in relatie of huwelijk. Niet buiten het huwelijk voor de strenggelovigen en niet buiten een relatie voor de gewone gelovigen

Vrouwen die seks hebben buiten een relatie hebben geen normen en waarden en zijn atheïsten
Doe niet alsof je onnozel bent Drukazz...
Al die vrouwen vogelen evenveel als elk normaal mens en waar en met wie ze dat doen is hun zaak. Als je elke christelijke vrouw die van bil gaat buiten haar relatie zou moeten te eten geven kun je beter de graanschuren van Oekraine opkopen om voldoende brood te bakken en vragen dat nonkel Jezus nog eens zijn truuk bovenhaalt om vissen te klonen tot in het oneindige.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 19 januari 2015, 18:51   #30
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.383
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Wie is feitelijk onnozel? Is het niet eerder de media die deze imbeciel reeds maanden naar voor brengt omdat er onder "het volk" nog grotere imbecielen zitten die de zever van deze man kunnen aanhoren?
Ok, zowat iedereen is onnozel.

Dan vind ik wel dat het quota "eredoctoraten voor onnozelaars" flink verhoogd mag worden.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline  
Oud 19 januari 2015, 18:51   #31
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Euh? Moslima's, Christelijke of Joodse (gelovige) meisjes doen het misschien evenveel maar dan wel met hun partner in relatie of huwelijk. Niet buiten het huwelijk voor de strenggelovigen en niet buiten een relatie voor de gewone gelovigen

Vrouwen die seks hebben buiten een relatie hebben geen normen en waarden en zijn atheïsten
Ik zal me zeker vergist hebben toen de Mechelse Marokkanen gingen feesten bij de ........... uitbaters van een eetcafé aan het station .
Ik kende die homo's al langer , en ik wist goed genoeg hoe je in de vriendenkring geraakt . De kontgeboorde islammers lijken nu heilig .
De pedopriesters lijken uitzonderlijk .
Maar eerlijk , verkrachting staat gewoon in de koran .
vlaams realist is offline  
Oud 19 januari 2015, 18:53   #32
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.252
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Ze zijn daarna gestenigd, dus volkomen correct afgehandeld.
Beseft meneer Bontinck wel wat hij allemaal vertelt?
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline  
Oud 19 januari 2015, 18:55   #33
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.813
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
En als we hem geloven hebben ze heel wat ervaring.
Of hij is niet veel gewoon en is de drugshond die bij een controle in zijn kruis snuffelt, het dichtst dat in de buurt kwam van een blowjob.

Misschien moet hij zich maar eens wagen aan wurgseks.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline  
Oud 19 januari 2015, 18:55   #34
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.252
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Wie is feitelijk onnozel? Is het niet eerder de media die deze imbeciel reeds maanden naar voor brengt omdat er onder "het volk" nog grotere imbecielen zitten die de zever van deze man kunnen aanhoren?
Een optreden van meneer Bontinck is elke keer entertainment van de bovenste plank. De media brengen dit soort figuren liever dan een correcte en eerlijke analyse.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline  
Oud 19 januari 2015, 18:56   #35
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Ik zal me zeker vergist hebben toen de Mechelse Marokkanen gingen feesten bij de ........... uitbaters van een eetcafé aan het station .
Ik kende die homo's al langer , en ik wist goed genoeg hoe je in de vriendenkring geraakt . De kontgeboorde islammers lijken nu heilig .
De pedopriesters lijken uitzonderlijk .
Maar eerlijk , verkrachting staat gewoon in de koran .
dat heb ik dan toch nog nooit gevonden.
Verkrachting bestaat niet volgens moslims. Zij verkrachten niet. Ze mogen gewoon vogelen met alles wat hun rechterhand bezit en met hun oorlogsbuit. Wat die oorlogsbuit ervan denkt dat interesseert hen niet, dus waarom zouden ze dat verkrachting noemen?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 19 januari 2015, 19:02   #36
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Ze zijn daarna gestenigd, dus volkomen correct afgehandeld.
Dat zal dan pas zijn als er iemand het te weten komt, nu hij het in de gazet laat zetten zal er hier en daar wel iemand gaan nadenken...
manta is offline  
Oud 19 januari 2015, 19:03   #37
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
En dit in tijden van de grote opbloei van de maagdenvliesherstelindustie.
Ja, als dat niet het toppunt van hypocrisie is weet ik het ook niet meer.
Vogelen als de konijnen en dan twee weken voor het huwelijk naar de dokter. De aanstaande doet dan uit piëteit voor de cultuur die papa en mama hem opsolferden alsof hij de voorgaande fases 'vergeten' is. De nieuwbakken bruid speelt de comedie mee tot het einde en is 'verwachtingsvol' maar met de nodige schaamte die eigen is aan een 'deftig' meisje aan het uitkijken naar het grote moment dat ze officieel in bed kruipen en dan in werkelijkheid voor de 495e keer van bil gaan met elkaar of met anderen. Hoera ! Zet de polonaise maar in gang !
https://www.youtube.com/watch?v=96JagFYVk5I
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 19 januari 2015, 19:03   #38
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.813
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Een optreden van meneer Bontinck is elke keer entertainment van de bovenste plank. De media brengen dit soort figuren liever dan een correcte en eerlijke analyse.
"Arabische meisjes zijn heter in bed."
Zouden die minderjarigen koorts gehad hebben?

Hoe meer hij in de pers komt, des te meer mensen wel eens kakseks met die gast wil hebben.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline  
Oud 19 januari 2015, 19:11   #39
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Kan je ook bevestigen dat ze heter zijn in bed?
Ik heb met hen afgesproken dat ik daarover niet zou spreken met anderen, zodat hun echtgenoot rustig & gelukkig blijft.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 19 januari 2015, 19:13   #40
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.813
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik heb met hen afgesproken dat ik daarover niet zou spreken met anderen, zodat hun echtgenoot rustig & gelukkig blijft.
Niet liegen. Het waren maagden maar ze hoefden achteraf geen hersteloperatie.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be