Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 mei 2017, 15:37   #1041
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Hoe oud zijt gij, Geert? Volwassen discussiëren is er in elk geval nog niet bij.
Gij copy past een tekst van iemand anders, en dan verwijt gij iemand anders dat hij niet volwassen wilt discussieren! Gij hebt hier ook niet veel schaamtegevoel hé!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht


Ge moogt altijd reageren op de essentie van mijn post hoor,
Er is geen post van u, gewoon een gekopieerde tekst!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
namelijk dat Antwerpen in zijn 'war on drugs' nu ook de enige organisatie aanpakt die cannabis op een gecontroleerde manier verspreid (biologisch gekweekt, zonder gevaarlijke toevoegingen, zonder winstbejag, op een open en transparante manier). De echte criminelen zullen blij zijn dat die markt nu weer vrijkomt.
Als ge wilt dat er geen criminelen zich bezighouden met cannabis, stop met cannabis. Die houden zich er enkel mee bezig omdat er vraag is. De enigen die verantwoordelijk zijn voor de criminelen die zich bezighouden met cannabis zijn de blowers.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht

Uw kijk op democratie is overigens nogal totalitair. Dat iemand democratisch verkozen werd, impliceert niet dat je geen kritiek meer mag hebben op het beleid die persoon voert, hé?
Dit is echt hilarisch! >Dit is uw 'kritiek': tegen het dictaat van De Wever. Alleen autoritaire rechtse leiders geloven nog in de war on drugs

Dit is hem gewoon beschuldigen een extreem rechtse dictator te zijn!

Kom, laten we daarover 'discussieren'!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Overigens is het weinig waarschijnlijk dat je het op alle vlakken eens bent met de persoon of partij waar je op stemt, dus zelfs mensen die op BDW of de N-VA hebben gestemd hebben het recht om dat beleid te bekritiseren. Dat heeft niets met hypocrisie te maken, maar alles met democratie en vrije meningsuiting.
Ja, maar eerst op BDW stemmen, en dan janken dat hij cannabis niet legaliseert, is hypocriet!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht

En tot slot, het is nogal belachelijk om in een discussie over flagrante leugens te spreken zonder die leugens dan te benoemen. Dat is het niveau van Trump.
Ik vind dat ik al véél te vriendelijk en schappelijk ben tegen u. Gij komt hier gewoon lamzakkerig een tekst (die vol bewijsbare leugens staat) posten, en dan eist ge dat ik die leugens maar allemaal moet weerleggen!!

Als ge zelf eens een beetje moeite zou doen en een inspanning zou leveren, DAN kunt ge eventueel eisen stellen! Eventueel!

Laatst gewijzigd door geertvdb : 8 mei 2017 om 15:38.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2017, 16:14   #1042
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Op persoonlijk gebied mag hij dan niet (meer) hypocriet zijn (hij is nog maar recent geheelonthouder hé), op politiek gebied is hij dat dan alvast wel. Ik heb de N-VA nog nooit horen pleiten voor een verbod op alcohol. Het zou ook ronduit belachelijk zijn, maar dat is hun beleid inzake cannabis evenzeer.
In een land waar het merendeel van de mensen matige tot zware gebruikers zijn zou dit gewoon politieke zelfmoord zijn.
Persoonlijk zou ik daar zeker geen voorstander van zijn.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2017, 16:15   #1043
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Gij copy past een tekst van iemand anders, en dan verwijt gij iemand anders dat hij niet volwassen wilt discussieren! Gij hebt hier ook niet veel schaamtegevoel hé! Er is geen post van u, gewoon een gekopieerde tekst! Als ge wilt dat er geen criminelen zich bezighouden met cannabis, stop met cannabis. Die houden zich er enkel mee bezig omdat er vraag is. De enigen die verantwoordelijk zijn voor de criminelen die zich bezighouden met cannabis zijn de blowers. Dit is echt hilarisch! >Dit is uw 'kritiek': tegen het dictaat van De Wever. Alleen autoritaire rechtse leiders geloven nog in de war on drugs

Dit is hem gewoon beschuldigen een extreem rechtse dictator te zijn!

Kom, laten we daarover 'discussieren'!
Ja, maar eerst op BDW stemmen, en dan janken dat hij cannabis niet legaliseert, is hypocriet! Ik vind dat ik al véél te vriendelijk en schappelijk ben tegen u. Gij komt hier gewoon lamzakkerig een tekst (die vol bewijsbare leugens staat) posten, en dan eist ge dat ik die leugens maar allemaal moet weerleggen!!

Als ge zelf eens een beetje moeite zou doen en een inspanning zou leveren, DAN kunt ge eventueel eisen stellen! Eventueel!
Hoe is het nog met je vriend ? En zijn ouders ? Is er ietsje beterschap of steeds hetzelfde ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 mei 2017 om 16:17.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2017, 21:53   #1044
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik wil wel reageren op het zogezegde 'dictaat van BDW'. Dat is wel het toppunt. Die man is democratisch verkozen, en heeft er nooit een geheim van gemaakt wat hij denkt van cannabis.
Ik heb in elk geval niet op hem gestemd, maar veel blowers wel, ook een paar op deze thread.
Dus bespaar me uw hypocriet gejammer en gejank!

Als ge het niet goed vindt hoe de situatie is, kom zelf op bij de volgende verkiezingen en probeer BDW van zijn troon te stoten. Véél succes!
Hoe? Den Bart stond toch niet op de lijst van vorige verkiezingen? Hoe kan hij dan democratisch zijn gekozen?

Voor mensen die medicinaal willen gebruiken vind ik het onnozel dat men zich nog tot zo'n initiatieven moet wenden voor een beetje wiet.
Voor recreatief creatief vind ik het onnozel dat zich tot zo'n initiatieven wendt, vooral omdat je weet dat het toch illegaal is, en dat zomaar openbaar gebeurt. Gewoon zelf kweken of af en toe de grens eens overwippen, niks aan.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2017, 22:14   #1045
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Hoe? Den Bart stond toch niet op de lijst van vorige verkiezingen? Hoe kan hij dan democratisch zijn gekozen?
Kijk, als ge u van den domme houdt, doe het dan zoals JvdB, , dan is het nog wat amusant.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Voor mensen die medicinaal willen gebruiken vind ik het onnozel dat men zich nog tot zo'n initiatieven moet wenden voor een beetje wiet.
Voor recreatief creatief vind ik het onnozel dat zich tot zo'n initiatieven wendt, vooral omdat je weet dat het toch illegaal is, en dat zomaar openbaar gebeurt. Gewoon zelf kweken of af en toe de grens eens overwippen, niks aan.
Dit is wartaal.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2017, 08:53   #1046
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Kijk, als ge u van den domme houdt, doe het dan zoals JvdB, , dan is het nog wat amusant.

Dit is wartaal.
Misschien last van zijn psychose
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2017, 14:27   #1047
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetensc...cannabis.dhtml
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2017, 07:57   #1048
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Drie leden van Trekt Uw Plant blijven in de gevangenis uit schrik dat men terug zou dealen.
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-a...gram-a3153868/

The war on drugs is goed bezig.
Achterlijk, achterlijk België.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2017, 17:03   #1049
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Drie leden van Trekt Uw Plant blijven in de gevangenis uit schrik dat men terug zou dealen.
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-a...gram-a3153868/

The war on drugs is goed bezig.
Achterlijk, achterlijk België.
Dit is echt een hilarisch artikel. Die 'vzw' had een omzet van 294.682,50 per jaar! en die dachten dat dat ging lukken!

Kijk, als ge zo dom zijt, dan verdient ge in de gevangenis te zitten.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2017, 19:20   #1050
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Ja rekent daar de onkosten ook bij he Geert. Wie weet was het geen winst he.
Vereniging zonder winst weet je wel.
Als ge voor heel BE wiet voorziet is 300K toch peanuts zeker?
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2017, 20:20   #1051
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.386
Standaard

Die gasten zitten al langer vast dan de gemiddelde pedofiel.

Voor een beetje wiet.

Ze blijven in voorarrest omdat ze anders misschien misdaden gaan plegen. Ze worden dus nu al gestraft voor misdaden die niet eens gepleegd zijn, die enkel bestaan in de fictiewereld van het parket.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2017, 20:29   #1052
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ja rekent daar de onkosten ook bij he Geert. Wie weet was het geen winst he.
Vereniging zonder winst weet je wel.
Als ge voor heel BE wiet voorziet is 300K toch peanuts zeker?
Op hun site:

BALANS 2015

Inkomsten in totaal: 294.682,50 euro



Inkomsten in detail:

Van 2014: 28.723 euro

Inkomsten uit ledenbijdragen: 11.414 euro

Inkomsten uit sponsoring/donaties: 9.155,50 euro

Inkomsten uit betalingen voor werkingskosten: 274.113 euro

Uitgaven in totaal: 260.308,45 euro

Uitgaven in detail:

Werkingskosten: 171.452,12 euro

Personeelskosten: 35.101,82 euro

Overheadkosten: 43.517,51 euro

Overige kosten: 10.237,00 euro

Naar 2016: 34.386,79 euro
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2017, 20:35   #1053
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Die gasten zitten al langer vast dan de gemiddelde pedofiel.

Voor een beetje wiet.

Ze blijven in voorarrest omdat ze anders misschien misdaden gaan plegen. Ze worden dus nu al gestraft voor misdaden die niet eens gepleegd zijn, die enkel bestaan in de fictiewereld van het parket.
Reden is recidivisme. Trek uw plant is al 2x vervolgd geweest, maar telkens vrijgesproken.
Hopelijk deze keer ook. Beetje burgerlijke ongehoorzaamheid mag wel.
Het is ook maar wiet.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2017, 21:02   #1054
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.386
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Reden is recidivisme. Trek uw plant is al 2x vervolgd geweest, maar telkens vrijgesproken.
Hopelijk deze keer ook. Beetje burgerlijke ongehoorzaamheid mag wel.
Het is ook maar wiet.
Dat is mogelijk, maar dat wil enkel zeggen dat de veroordeling voor de volgende keer is, of de keer daarna.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2017, 01:35   #1055
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Als ge wilt dat er geen criminelen zich bezighouden met cannabis, stop met cannabis. Die houden zich er enkel mee bezig omdat er vraag is. De enigen die verantwoordelijk zijn voor de criminelen die zich bezighouden met cannabis zijn de blowers.
Dit verdient wel de prijs voor de meest idiote reactie. Gij gelooft in sprookjes zeker?

Cannabis is één van de oudste drugs en zal - ondanks zijn langdurige illegale status - ook altijd gebruikt blijven worden, niet alleen recreatief, maar vooral ook medicinaal. Dus die vraag zal er altijd zijn en repressie zal daar niets aan veranderen (dat bewijst de geschiedenis wel meer dan voldoende denk ik). Het verbod houdt met andere woorden de criminaliteit in stand. Soms lijkt het zelfs alsof dat de bedoeling is.

Overigens ben jij zo slecht geïnformeerd dat je niet eens schijnt te weten dat cannabis niet gerookt moet worden. Er zijn nog wel wat meer manieren om het te gebruiken. Voor medicinaal gebruik gaat dat vaak via cannabisolie. Maar jij gunt Parkinson patiënten, epilepsie patiënten, chronische pijnlijders,... voor wie er in de farmaceutische industrie geen doeltreffende middelen meer bestaan (al dan niet omwille van de bijwerkingen) blijkbaar geen draaglijk leven omwille van een belachelijk dogma. Wist je dat een aanzienlijk deel van de leden van Trekt Uw Plant medicinale gebruikers waren met doktersvoorschrift? Een voorschrift waar ze nergens anders mee terecht kunnen in België?

Dat men mensen die al verschillende jaren in overleg met de stad open en bloot bezig waren met een verantwoorde productie en verspreiding van cannabis nu behandeld worden als zware criminelen, is de schande voorbij. Motivatie voor de verlenging was kans op recidive! Hoe belachelijk is dat? Al hun materiaal werd in beslag genomen, ze deden het altijd open en bloot en hun boekhouding stond gewoon op de website. Ze hadden even goed de voorwaarde kunnen opleggen dat ze zich er verder niet meer mee mochten bezig houden. Een beetje serieus blijven hé!!! En ondertussen is Antwerpen de hoofdstad van de cocaïne én haar haven de invoerpoort naar Europa. Misschien moeten ze daar maar eens wat meer middelen en tijd in investeren bij politie en justitie.

Laatst gewijzigd door Edina : 11 mei 2017 om 01:36.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2017, 05:38   #1056
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Die gasten zitten al langer vast dan de gemiddelde pedofiel.

Voor een beetje wiet.

Ze blijven in voorarrest omdat ze anders misschien misdaden gaan plegen. Ze worden dus nu al gestraft voor misdaden die niet eens gepleegd zijn, die enkel bestaan in de fictiewereld van het parket.
Terwijl radicalisten met terroristische netwerken gewoon na verhoor vrijgelaten worden he.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2017, 05:44   #1057
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
En ondertussen is Antwerpen de hoofdstad van de cocaïne én haar haven de invoerpoort naar Europa. Misschien moeten ze daar maar eens wat meer middelen en tijd in investeren bij politie en justitie.
Heel je tekst, volledig akkoord Edina. Zo goed verwoord.
Deze haal ik er even uit...

Inderdaad, waarom rollen ze wietnetwerken op eerder dan cocanetwerken?
Omdat de wietvolgers braaf meelopen en geen overlast wensen te veroorzaken, die willen geen problemen en werken braaf mee om er snel van af te zijn.
Ik hoef niet te nuanceren hoe mensen tekeer gaan in het coca milieu.
Dat zal mensenlevens vragen en geen burgemeester wil een dood van een flik op zijn geweten hebben.

Ze durven niet, ze doen het niet en ze gaan het niet veranderen
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2017, 08:20   #1058
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

504

Laatst gewijzigd door geertvdb : 11 mei 2017 om 08:23.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2017, 08:20   #1059
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Op hun site:

BALANS 2015

Inkomsten in totaal: 294.682,50 euro



Inkomsten in detail:

Van 2014: 28.723 euro

Inkomsten uit ledenbijdragen: 11.414 euro

Inkomsten uit sponsoring/donaties: 9.155,50 euro

Inkomsten uit betalingen voor werkingskosten: 274.113 euro

Uitgaven in totaal: 260.308,45 euro

Uitgaven in detail:

Werkingskosten: 171.452,12 euro

Personeelskosten: 35.101,82 euro

Overheadkosten: 43.517,51 euro

Overige kosten: 10.237,00 euro

Naar 2016: 34.386,79 euro
Ja?

En dit is een normale balans voor een vzw volgens u?

Werkingskosten 171.452,12 euro
Hebt ge daar meer details over?

Betalen ze daarmee de afkick kosten van de probleemgevallen ... of rekenen ze daarvoor op de belastingbetaler?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2017, 08:34   #1060
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Dit verdient wel de prijs voor de meest idiote reactie. Gij gelooft in sprookjes zeker?
Nee, maar gij wel!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Cannabis is één van de oudste drugs en zal - ondanks zijn langdurige illegale status - ook altijd gebruikt blijven worden, niet alleen recreatief, maar vooral ook medicinaal.
Ha ha ha! Daar is het u om te doen. Dat cannabis geneeskrachtige krachten heeft! Dat is uw grootste bekommernis! En gij verwijt mij dat IK in sprookjes geloof!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Dus die vraag zal er altijd zijn en repressie zal daar niets aan veranderen (dat bewijst de geschiedenis wel meer dan voldoende denk ik).
Wat is dat nu voor onzin. Repressie werkt heel goed. Gij rijdt toch niet door een rood licht uit schrik om een boete te krijgen. Of niet?
Gij wilt dus de verkeersboetes afschaffen want 'repressie zal daar niets aan veranderen (dat bewijst de geschiedenis wel meer dan voldoende denk ik).'
We gaan straffen voor illegaal wapenbezit afschaffen want .... 'repressie zal daar niets aan veranderen (dat bewijst de geschiedenis wel meer dan voldoende denk ik).'


Maar uw oplossing voor al onze problemen is geniaal!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Het verbod houdt met andere woorden de criminaliteit in stand. Soms lijkt het zelfs alsof dat de bedoeling is.
Ja! Het is een complot, een complot zeg ik u!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht

Overigens ben jij zo slecht geïnformeerd dat je niet eens schijnt te weten dat cannabis niet gerookt moet worden.
Waaruit blijkt dat ik dat niet zou weten?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Er zijn nog wel wat meer manieren om het te gebruiken. Voor medicinaal gebruik gaat dat vaak via cannabisolie. Maar jij gunt Parkinson patiënten, epilepsie patiënten, chronische pijnlijders,... voor wie er in de farmaceutische industrie geen doeltreffende middelen meer bestaan (al dan niet omwille van de bijwerkingen) blijkbaar geen draaglijk leven omwille van een belachelijk dogma.
En alsof gij wel met die mensen inzit!

Als ge dit nu echt zelf gelooft, dan is het echt hopeloos!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Wist je dat een aanzienlijk deel van de leden van Trekt Uw Plant medicinale gebruikers waren met doktersvoorschrift? Een voorschrift waar ze nergens anders mee terecht kunnen in België?
Nee, de meerderheid zijn losers en parasieten die niet meekunnen met deze maatschappij, en een roes nodig hebben tegen het 'harde bestaan', op kosten van de belastingbetaler. Op mijn kosten dus.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Dat men mensen die al verschillende jaren in overleg met de stad open en bloot bezig waren met een verantwoorde productie en verspreiding van cannabis nu behandeld worden als zware criminelen, is de schande voorbij.
Ha ha ha! Ja, de financiele opbrengst, dat is een toevalligheidje!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Motivatie voor de verlenging was kans op recidive! Hoe belachelijk is dat? Al hun materiaal werd in beslag genomen, ze deden het altijd open en bloot en hun boekhouding stond gewoon op de website.
Ja ja, daarom dat ze cash betalingen prefereerden!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Ze hadden even goed de voorwaarde kunnen opleggen dat ze zich er verder niet meer mee mochten bezig houden. Een beetje serieus blijven hé!!! En ondertussen is Antwerpen de hoofdstad van de cocaïne én haar haven de invoerpoort naar Europa. Misschien moeten ze daar maar eens wat meer middelen en tijd in investeren bij politie en justitie.
Het is een "en -en' verhaal, geen 'of-of' verhaal.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 11 mei 2017 om 08:38.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be