Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 september 2020, 18:41   #421
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Waar het volk zich kan uitspreken in referenda.

Maar daar ben je zo geen fan van zeker?
Neen, ik vind referenda geen goed politiek middel om complexe vraagstellingen mee te beantwoorden.
Maar als er ooit parlementair een meerderheid zou gevonden worden om dat systeem bij ons in te voeren, zou ik daar perfect mee kunnen leven.

Momenteel blijf ik net als jij kijken naar een politiek landschap waarbij nul komma nul van de politieke partijen enige aanzet geven om referenda in te voeren.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 18:50   #422
Kylero
Gouverneur
 
Kylero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 juli 2012
Berichten: 1.217
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Neen, ik vind referenda geen goed politiek middel om complexe vraagstellingen mee te beantwoorden.
Maar als er ooit parlementair een meerderheid zou gevonden worden om dat systeem bij ons in te voeren, zou ik daar perfect mee kunnen leven.

Momenteel blijf ik net als jij kijken naar een politiek landschap waarbij nul komma nul van de politieke partijen enige aanzet geven om referenda in te voeren.
Het Zwitserse systeem is veruit het beste politieke systeem binnen Europa.
__________________
The world is pregnant with lies
Kylero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 18:55   #423
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Dat is anders dezelfde rekenkunde die je zelf toepast.
Als er pakweg 30% van de Vlamingen op het VB heeft gestemd, dan zijn er 70% van de Vlamingen die tegen het VB hebben gestemd.

Een beetje consekwent zijn he.
Je legt mij woorden in de mond...
Om te beginnen was het discussiepunt de wil tot separatisme, niet de aanhorigheid aan de Bruine partij. Dat quercus de ouwe truuk van de hollandse rekenkunde toepast, mag daar dan niet op gewezen worden misschien ?

En als 18,7% van de Vlamingen stemde voor een fascistische partij, dan kan ik dat enkel vaststellen en diep betreuren. Het klopt dat de rest (= 81,3%) niet fascistisch stemgedrag vertoonde.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 18:59   #424
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.390
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
'gematigd rechts' gebruiken om iemand te typeren die in Algerije mensen martelde...

Vlaams-nationalisten, het is en blijft een bijzonder grappig fenomeen.

À la guerre comme ?* la guerre.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 19:01   #425
Kylero
Gouverneur
 
Kylero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 juli 2012
Berichten: 1.217
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Je legt mij woorden in de mond...
Om te beginnen was het discussiepunt de wil tot separatisme, niet de aanhorigheid aan de Bruine partij. Dat quercus de ouwe truuk van de hollandse rekenkunde toepast, mag daar dan niet op gewezen worden misschien ?

En als 18,7% van de Vlamingen stemde voor een fascistische partij, dan kan ik dat enkel vaststellen en diep betreuren. Het klopt dat de rest (= 81,3%) niet fascistisch stemgedrag vertoonde.
NVA en VB - Beiden zijn burgerlijke partijen die geen zak geven om de hardwerkende Belgen. Niet dat de andere partijen op dat gebied beter zijn. Wat België nodig heeft is een partij die zich niet vastkleeft aan dwaze ideologie.
__________________
The world is pregnant with lies
Kylero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 19:07   #426
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Neen, maar je moet ook niet komen vertellen dat alle NVA en VB kiezers separatisme willen.
Sinds 1500 wat voor Vlaanderen een doodsteek was, de strop voor het individu door Keizer Karel..... geven mensen die leven op Vlaamse bodem nooit meer hun persoonlijk denken vrijelijk openbaar net zoals ze angstvallig verzwijgen wat ze verdienen of hoeveel er op hun bank rekening staat.

Daardoor zijn wij met familie-boom-Vlaming vooral sterk in individuele sporten of bv familie bedrijven = het verbeten zwijgend “een tegen alleen” opboksen, zit in geprint in het DNA van de Vlaming.

Dit in groot contrast met Franstaligen die best functioneren in groep en zelfs voor stakingen en opstanden is door de geschiedenis heen gebleken.

Waardoor ik deze steeds weerkerende perceptie creërende misleidende “bevragingen” voornamelijk gepubliceerd op cruciale sjoemel politieke momenten, met als enig doel om te beïnvloeden “bevragingen” ik totaal ongelovig vind.

Voor de veiligheid en vooral om met gerust gelaten te worden zal men hier in Vlaanderen wel het meest aanvaardbare openbaar verklaren bij enquêtes.

Als men bv het grote aantal VB en NVA kiezers bekijkt gekent bij geheime verkiezingen, hoeveel van hen heeft een Vlaamse leeuw stikker op de wagen staan…. Weinigen omdat de goede huisvader /moeder vreest dat de wagen, de persoon of zelf de familie aangevallen of beschadigt gaat worden hier in dit land.

Weet echter dat in het kieshokje Wel de persoonlijke mening gegeven worden door een simpel rood bolletje te kleuren!!!!. Wat nu Zelfs de ware de rede is dat wij NIET moge gaan kiezen…..Omdat ze ons willen voor dood houden en zodoende niet belangrijk voor hun sjoemel Belgische politiek.

Wat ze met nieuwe nog meer afschermende Vivendi sarcofagen met een kerkhof contract voor te beginnen voor 10 jaar via her federaliseren nog willen versterken, om de mensen die leven op Vlaamse bodem negeren alsof ze dood zijn en hen overal ook zo dictatoriaal te kunnen behandelen.

Zelfs een nu al tweede staatsgreep toestand heeft de maffia politiek er voor over om te verhinderen dat wij via verkiezingen aantonen dat we WEL leven en dat we WEL degelijk een keuze hebben en maken op humane democratische wijze via het plaatsen van een rood bolletje. Zonder zoals linkse stromingen doen de boel in de fik te steken en hulp diensten te belagen !!!!!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 17 september 2020 om 19:09.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 19:24   #427
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Neen, ik vind referenda geen goed politiek middel om complexe vraagstellingen mee te beantwoorden.
Arme Zwitsers dan...
Ofwel leven in Zwitserland alleen atoomgeleerden, ingenieurs en hersenchirurgen, die 'complexe' vraagstellingen kunnen begrijpen...
Welke 'complexiteit' zit er dan in de vraag voor een splitsing van belgoland ?
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 17 september 2020 om 19:25.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 19:28   #428
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kylero Bekijk bericht
Het Zwitserse systeem is veruit het beste politieke systeem binnen Europa.
Binnen de wereld zelfs..... Inderdaad en daar verwijs ik al jaren naar. In de Zwitserse kantons waar de kantons zelf beslissend zijn kan van links tot rechts de partijen hun politieke partij voorstel proberen verwezenlijken via een op referendum gebaseerd kies systeem!

Mijn kritiek is niet tegen links of rechts op zich, want ik vind dat er wel politiek keuze moet zijn, maar echt democratisch en niet geleid van uit de achterkamers van politieke maffia met zwijgplicht, knokploegen en tsunami van valse berichten en beschuldigingen geplaatst door om-gekochten. .

Met nadruk op keuze en niet op een dictatuur dat een grote meerderheid in dit land doelbewust als doden behandeld. Voor ons spreken via een andere taal in Brussel, EU en zelfs tot in de VN, ons zo discriminerend negeren, het zwijgen oplegt om ons als volk in quarantaine te plaatsen als een gevaarlijke VIRUS via beschuldigingen dat wij nazi's zouden zijn enz. enz.

..... verhinderd protesten te uiten tegen staatsgreep regeringen.
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 17 september 2020 om 19:35.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 19:33   #429
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Arme Zwitsers dan...
Ofwel leven in Zwitserland alleen atoomgeleerden, ingenieurs en hersenchirurgen, die 'complexe' vraagstellingen kunnen begrijpen...
Welke 'complexiteit' zit er dan in de vraag voor een splitsing van belgoland ?
Ach jong..... ben 65 jaar en heb nog nooit in mijn leven miserie gehoord in de Zwitserse politiek. Zwitserland staat economisch en politiek zeer sterk. De kosten van de laatste afgewerkte tunnel waar gans EU zal van genieten is hoger dan de totale schuldenberg mesthoop van het sjoemel merk België >>>en toch heeft Zwitserland bijna geen staats schuld... wat het resultaat is van geen maffia politiek en referendum kiezen als de politiek er niet uit geraakt.
Ze maken zelfs bewust schulden omdat de Zwitserse Frank zo sterk staat dat hun bedrijven anders niet zouden kunnen concurreren. Staatsschuld waar de bevolking kan van genieten via Zwitsers meubilair en daadwerkelijke sociale hulp en geen loze beloftes!!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 17 september 2020 om 19:40.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 19:48   #430
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Aansteker zal ongetwijfeld blij zijn met je verworven inzicht

Toch nog deze cosmetische suggestie : spreek steeds over een 'hoogst persoonlijke mening', dat klinkt zooooveel beter.
Je hebt gelijk, ik zal het onthouden.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 20:15   #431
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Gij gelooft nog in sprookjes.

Nederland heeft zich er al over uitgesproken dat ze, in geval van een scheiding het best zien zitten om een samenwerking met Vlaanderen aan te gaan omdat we samen een stuk sterker staan in Europa. En wat denk je over het feit dat Vlaanderen over sterke havens beschik en samen met Nederland en Duitsland over een niet te ontzien aantal havens beschikt. Denk je nu echt dat Europa dat gaat opgeven voor het behoud van een ziek armzalig België in stand te houden dat geen fluit meer opbrengt en alleen maar toren hoge kosten gaat meebrengen??? Denk dan maar heel vlug iets anders.

En zelfs de luchthaven van Brussel ligt in,.... juist ja, in VLAANDEREN. Sukkel!

En uw fameuze staatsschuld wordt in België alleen maar groter hoor en niet kleiner.
Kun je die bewering sterk maken ? Bron ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 17 september 2020 om 20:20.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 22:21   #432
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Kun je die bewering sterk maken ? Bron ?
Alsof je dat nog niet wist…:

“Zowel Vlaanderen als Nederland heeft er alle belang bij om samen te werken om de socio-economische uitdagingen waarvoor beide staan, het hoofd te bieden.
Dat is de boodschap op de eerste Vlaams-Nederlandse Wetenschaps- en Innovatiedag, die maandag plaatsvond in de Nederlandse ambassade in Brussel.

Doel van de Vlaams-Nederlandse Wetenschaps- en Innovatiedag is om de samenwerking tussen Nederland en Vlaanderen op vlak van wetenschap en innovatie te bevorderen, door meer dan 230 spelers uit overheden, het bedrijfsleven en de academische wereld samen te brengen.
Het initiatief komt voort uit het topoverleg tussen ministers-presidenten Geert Bourgeois en Mark Rutte in november vorig jaar.

https://www.linkmagazine.nl/nood-aan...van-innovatie/

En als toemaatje:

Strategienota Vlaanderen – Duitsland

https://flandersingermany.be/sites/d...sland_2019.pdf



Je ziet dat Vlaanderen meer gedaan krijgt dan Belgodinges.
Of dacht je dat een zelfstandig Vlaanderen zou wegzakken in een sociaal moeras?
Think again.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2020, 03:13   #433
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Alsof je dat nog niet wist…:

“Zowel Vlaanderen als Nederland heeft er alle belang bij om samen te werken om de socio-economische uitdagingen waarvoor beide staan, het hoofd te bieden.
Dat is de boodschap op de eerste Vlaams-Nederlandse Wetenschaps- en Innovatiedag, die maandag plaatsvond in de Nederlandse ambassade in Brussel.

Doel van de Vlaams-Nederlandse Wetenschaps- en Innovatiedag is om de samenwerking tussen Nederland en Vlaanderen op vlak van wetenschap en innovatie te bevorderen, door meer dan 230 spelers uit overheden, het bedrijfsleven en de academische wereld samen te brengen.
Het initiatief komt voort uit het topoverleg tussen ministers-presidenten Geert Bourgeois en Mark Rutte in november vorig jaar.

https://www.linkmagazine.nl/nood-aan...van-innovatie/

En als toemaatje:

Strategienota Vlaanderen – Duitsland

https://flandersingermany.be/sites/d...sland_2019.pdf



Je ziet dat Vlaanderen meer gedaan krijgt dan Belgodinges.
Of dacht je dat een zelfstandig Vlaanderen zou wegzakken in een sociaal moeras?
Think again.
Dit heeft niets te maken met de bewering van Garry dat nederland zich reeds uitsprak in geval van scheiding van België, om Vlaanderen en Nederland dan meer te laten samenwerken.
Jij verwijst gewoon naar teksten voor samenwerking op vlak van handel en onderwijs. Zowel België als de regio's hebben die met tientallen landen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2020, 04:00   #434
jogo
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 30 december 2007
Berichten: 7.715
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Welke 'complexiteit' zit er dan in de vraag voor een splitsing van belgoland ?
Met of zonder Brussel.
In of uit de EU
Met of zonder overname staatschuld
Bij of niet bij Nederland
Democratisch of via staatsgreep
...
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2020, 04:18   #435
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Alleen al de EU.
Stel een onafhankelijk Vlaanderen dat niet meer in de EU zal zitten.
Daar moeten we toch geen tekeningske bij maken hé.

Alleen al Antwerpen en Zee-Brugge.
Dat zal netjes allemaal verhuizen naar Frankrijk en Nederland.

Een dikke brok van onze inkomsten, en dan nog al de andere voordelen (ja, voordelen) die we hebben in de EU die we kwijt zullen zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
...
Democratisch of via staatsgreep
...
Daar ga je maar een handvol mensen voor vinden denk ik. Toch als het op die manier zou moeten gebeuren.
De kans dat die zou lukken is nagenoeg 'nul' te noemen vrees ik.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 18 september 2020 om 04:21.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2020, 06:39   #436
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.101
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kylero Bekijk bericht
NVA en VB - Beiden zijn burgerlijke partijen die geen zak geven om de hardwerkende Belgen. Niet dat de andere partijen op dat gebied beter zijn. Wat België nodig heeft is een partij die zich niet vastkleeft aan dwaze ideologie.
Vlaanderen is nu eenmaal verdeeld in Belgicistische en Vlaams Nationalistische partijen ,
of u het nu leuk vindt of niet.
Dit is de realiteit en het gevolg van 190 jaar overheersing door de Franstaligen.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2020, 06:42   #437
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.101
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Alleen al de EU.
Stel een onafhankelijk Vlaanderen dat niet meer in de EU zal zitten.
Daar moeten we toch geen tekeningske bij maken hé.

Alleen al Antwerpen en Zee-Brugge.
Dat zal netjes allemaal verhuizen naar Frankrijk en Nederland.

Een dikke brok van onze inkomsten, en dan nog al de andere voordelen (ja, voordelen) die we hebben in de EU die we kwijt zullen zijn.



Daar ga je maar een handvol mensen voor vinden denk ik. Toch als het op die manier zou moeten gebeuren.
De kans dat die zou lukken is nagenoeg 'nul' te noemen vrees ik.
Vlaanderen kan intensief samenwerken met Nederland , de Scandinavische landen en Baltische staten.
Deze Hanze Liga kan een zware rol gaan spelen in de EU.

Laatst gewijzigd door cato : 18 september 2020 om 06:44.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2020, 06:53   #438
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Alleen al de EU.
Stel een onafhankelijk Vlaanderen dat niet meer in de EU zal zitten.
Daar moeten we toch geen tekeningske bij maken hé.

Alleen al Antwerpen en Zee-Brugge.
Dat zal netjes allemaal verhuizen naar Frankrijk en Nederland.

Een dikke brok van onze inkomsten, en dan nog al de andere voordelen (ja, voordelen) die we hebben in de EU die we kwijt zullen zijn.
Denk je nu echt dat de EU Vlaanderen, één van dé meest welvarende regio's van Europa, zomaar zal loslaten omdat er hier een bende profiteurs en links/Belgicistische onnozelaars zijn die dat beweren??
Er is zopas een aderlating geweest door de Brexit dus de EU kan maar beter zoveel mogelijk regio's en landen bijhouden als ze het nog wat langer willen uitzingen.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2020, 07:30   #439
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Denk je nu echt dat de EU Vlaanderen, één van dé meest welvarende regio's van Europa, zomaar zal loslaten omdat er hier een bende profiteurs en links/Belgicistische onnozelaars zijn die dat beweren??
Er is zopas een aderlating geweest door de Brexit dus de EU kan maar beter zoveel mogelijk regio's en landen bijhouden als ze het nog wat langer willen uitzingen.
Herhaling nummer zoveel van de fantasie dat de EU 'nooit' de welvarendste regio van Spanje (Catalonië) ging loslaten, maar nu met België (Vlaanderen) in dezelfde rol...

Circlejerk anyone ?

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2020, 08:09   #440
jogo
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 30 december 2007
Berichten: 7.715
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Ik vrees dat ik niet goed begrijp wat u hiermee tracht aan te tonen.
de discussie was wanneer weet je waarvoor de mensen gekozen hebben.
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be