Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 21 augustus 2014, 19:01   #41
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.807
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
't is wel de bedoeling dat je ondertussen gaat zwartwerken
Zelfs dat kan al liggend op de rug.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline  
Oud 21 augustus 2014, 19:15   #42
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Psychiaters zijn erg machtig. Als je hun rekeningen niet betaalt, laten zij je gek verklaren.
(Merton Glade)

'Gepikt van' bron

Mijn Psycho Doc zegt steeds: U bent prettig gestoord ...

Pijnlijk detail is dan weer dat ik er niets van geloof.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 21 januari 2015, 14:06   #43
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Meh the story continues ..

Nu m'n dop is afgelopen, en ik naar het Ocmw was gegaan, doen ze daar moeilijk en krijg ik enkel een leefloon als ik dan toch een aanvraag indien als gehandicapte bij het Fod .. Ditmaal zou het gaan onder de noemer 'autisme' want zo staat in m'n werklozenrapport van m'n speciale begeleing aldaar .. Het feit dat ik een second opinion heb van een neuropsy zelfs, apparemment ils s'en foutent! Pffffffff!

Ik ben echt pissed, beteuterd en compleet van de kaart, want er resten mij nu 2 opties:

1. Toch met die aanvraag doorgaan.
2. Holder de bolder gaan poetsen.



Mehhhhhhh! Boehoehoehoehoehoehoehoehoe! Waarom moet dat mij nu weer overkomen zoiets??? Er zijn er zoveel die op Ocmw zitten, en mij sturen ze door naar de debieltjes!!!!!!
bembem is offline  
Oud 21 januari 2015, 14:08   #44
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ga ik toch maar beter trachten van er het beste van te maken door te gaan poetsen en daarnaast verder te blijven sollciteren voor iets beter?
Ja.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline  
Oud 21 januari 2015, 14:11   #45
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.307
Standaard

Wat is er mis met poetsen?
Mijn vrouw doet dat al meer dan 20 jaar en die heb ik nog nooit depri gezien...
__________________
It's just a ride.
BigF is offline  
Oud 21 januari 2015, 14:16   #46
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Meh the story continues ..

Nu m'n dop is afgelopen, en ik naar het Ocmw was gegaan, doen ze daar moeilijk en krijg ik enkel een leefloon als ik dan toch een aanvraag indien als gehandicapte bij het Fod .. Ditmaal zou het gaan onder de noemer 'autisme' want zo staat in m'n werklozenrapport van m'n speciale begeleing aldaar .. Het feit dat ik een second opinion heb van een neuropsy zelfs, apparemment ils s'en foutent! Pffffffff!

Ik ben echt pissed, beteuterd en compleet van de kaart, want er resten mij nu 2 opties:

1. Toch met die aanvraag doorgaan.
2. Holder de bolder gaan poetsen.

Mehhhhhhh! Boehoehoehoehoehoehoehoehoe! Waarom moet dat mij nu weer overkomen zoiets??? Er zijn er zoveel die op Ocmw zitten, en mij sturen ze door naar de debieltjes!!!!!!
Ik zie het probleem niet. Indien je als gehandicapt wordt beschouwd krijg je een inkomensvervangende tegemoetkoming plusminus ten bedrage van een leefloon, met dat verschil dat je ontslagen bent van de plicht om werk te gaan zoeken.

Natuurlijk kleeft er een stigma op zo'n handicap. Misschien ben je er zelf ook nog niet mee in het reine. En het zou wellicht beter zijn dat je toch een job hebt, is het niet voor het inkomen dan wel om je leven wat structuur te geven. Ik zou het in elk geval overwegen, al dan niet tijdelijk. Je kunt daarna nog altijd terug.
Den Duisteren Duikboot is offline  
Oud 21 januari 2015, 14:20   #47
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Wat is er mis met poetsen?
Mijn vrouw doet dat al meer dan 20 jaar en die heb ik nog nooit depri gezien...
Op zich niks mis mee, maar ik ben telkens pompaf als ik dat al maar bij mij doe, dus vandaar ...

En euh ik wil niet gemeen doen, maar ik heb Latijn gedaan in het middelbaar, was daar altijd bij de eersten van de klas, en nu ben ik straks het poetsertje! Mehhhhhhhh!

En dat allemaal om niet dakloos onder de brug te belanden ... Pfffffff!
bembem is offline  
Oud 21 januari 2015, 14:23   #48
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Mja dat zijn middelen die beter gespendeerd zouden worden aan echte zieken + ge moet maar content zijn met 1000 euro per maand de rest van uw leven.

Huis kopen, auto, vakantie....ge laat dat allemaal vallen. Om in uw hangmat te kunnen liggen. In een sociale woning, zonder vooruitzichten.
Als ze alleenstaande is en een recht opent op een inkomensvervangende tegemoetkoming zal het eerder zo'n 800 dan 1000 euro zijn...
Den Duisteren Duikboot is offline  
Oud 21 januari 2015, 14:27   #49
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Op zich niks mis mee, maar ik ben telkens pompaf als ik dat al maar bij mij doe, dus vandaar ...

En euh ik wil niet gemeen doen, maar ik heb Latijn gedaan in het middelbaar, was daar altijd bij de eersten van de klas, en nu ben ik straks het poetsertje! Mehhhhhhhh!

En dat allemaal om niet dakloos onder de brug te belanden ... Pfffffff!
Kijk eens naar uzelf, en vraag u af: waar is het misgelopen.

Gij vertelt hier doodleuk dat doorstuderen niks voor u. Ja, dan had u in de eerste plaats al geen ASO moeten doen op het middelbaar. Poetsen is ook niks voor u, want dan bent u pompaf....

En u gek laten verklaren is ook niks voor u.

Wat is het wel voor u ?
Tavek is offline  
Oud 21 januari 2015, 14:31   #50
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Ik zie het probleem niet. Indien je als gehandicapt wordt beschouwd krijg je een inkomensvervangende tegemoetkoming plusminus ten bedrage van een leefloon, met dat verschil dat je ontslagen bent van de plicht om werk te gaan zoeken.

Natuurlijk kleeft er een stigma op zo'n handicap. Misschien ben je er zelf ook nog niet mee in het reine. En het zou wellicht beter zijn dat je toch een job hebt, is het niet voor het inkomen dan wel om je leven wat structuur te geven. Ik zou het in elk geval overwegen, al dan niet tijdelijk. Je kunt daarna nog altijd terug.
Mja, was het maar enkel dat stigma, ik wil eigenlijk niet meer naar de psy! want het is zo dat als ik onder dergelijke noemer val, ik een abonnement bij hen aan m'n been heb! Iets waar ik eerlijk gezegd tegenop zie!

En o, ik moet dan ook voor de rest van m'n leven gedomicilieerd blijven in België, anders geen uitkering. En ik die later naar het buitenland zou willen gaan wonen. Yoepie!
bembem is offline  
Oud 21 januari 2015, 14:35   #51
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Kijk eens naar uzelf, en vraag u af: waar is het misgelopen.

Gij vertelt hier doodleuk dat doorstuderen niks voor u. Ja, dan had u in de eerste plaats al geen ASO moeten doen op het middelbaar. Poetsen is ook niks voor u, want dan bent u pompaf....

En u gek laten verklaren is ook niks voor u.

Wat is het wel voor u ?
Euh ik heb niet gezegd dat poetsen niets voor mij is, maar dat ik er echt tegenop zie, en ik denk dat ik daar niet de enige in ben want zeg nu zelf: zou jij dat kunnen doen tot aan je pensioen? Ik denk eerlijk gezegd van niet!
bembem is offline  
Oud 21 januari 2015, 14:47   #52
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Euh ik heb niet gezegd dat poetsen niets voor mij is, maar dat ik er echt tegenop zie, en ik denk dat ik daar niet de enige in ben want zeg nu zelf: zou jij dat kunnen doen tot aan je pensioen? Ik denk eerlijk gezegd van niet!
Wat zou u dan willen dat men voor u doet ?
Gewoon maandelijks een bedrag storten op uw rekening en u voor de rest van uw leven verder met rust laten ?
Pericles is offline  
Oud 21 januari 2015, 15:09   #53
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.590
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

hi bembem,

beste wat jij kan doen is direct naar onze mooi versierde zelfmoordflat komen in delft zuid, naast kruithuisweg hoek en dan gratis met de lift naar de zestiende verdieping gaan. Daarboven ben je dichter bij Satan en alle blote godinnen en die gaan jou dan verzoeken om naar hun te komen, HEL of hemel he, maar je moet dan wel even zonder parachute springen naar beneden en even geloven dat je dan niet op de grond valt maar regelrecht in het paradijs valt op de harde stenen beneden.

Geloof geeft hoop dus leer te geloven in de duivel.

zie dit, handleiding voor mij en Wieroe, een voorbereidend document op onze gezamenlijke euthanasie verklaring bij het zelfmoord bureau in den haag:



Panteia, klanttevredenheidonderzoek psychiatrische patienten van GGZ Delfland /
Openbare reflectie, bij de vragenlijsten

Offeraar Dewanand
Offercode waction0071
Offerdatum dinsdag 9 december 2014


Aan: Panteia
Antwoordnr 10093
2700 VB Zoetermeer

en
GGZ Delfland
t.a.v. Bandhoe,
Lid Raad van bestuur GGZ Delfland/ Geneesheer directeur

Onderwerp: legaal toegestane reflectie en verzoek mbt vragenlijst psychiatrische patiënten GGZ Delfland (Delft eo).

Mijn Kenmerk: waction0071.doc / 20141209 / Panteia /klantonderzoek GGZ delfland psychiatrische patienten / legale openbare reflectie en verzoek/ 5048W


Delft, dinsdag 9 december 2014

Mauw, mauw, namastiaauw bestuur Panteia en dhr/ Shri Bandhoe,

http://www.dewanand.com/waction0071.htm

ps
in de laatste eindfase van schizofrenie ben je allang alle ratio en realiteitszin kwijt en dan is euthanasie het allerbeste voordat je dieper wegzakt in je eigen ziekte en het lijden dat daaruit voort zal vloeien, de eenzaamheid in je, het diepe verlangen om te mogen sterven op waardige wijze, de ultieme dood is je verlossing uit je lijdensweg, naarmate je voelt hoe alles dus instort in jezelf.

zie punt 2 van het openbare reflectie document hierboven van mij en Wieroe als verloren schizofrene patienten in de laatste fase in feite:


2. Dringend verzoek: versoepel euthanasie wetgeving en beleid voor inferieure, lage kaste hindoestaanse psychiatrische patiënten aub om onze lijdensweg waardig te beëindigen en om niet teveel zorggeld te verspillen verder aan nutteloze, waardeloze, mislukte vieszwarte Indiase koelie aapjes.

Hindoeïsme is een zelfmoord geloof en hierom hebben veel hogere kaste, vieszwarte Hindoes en Arya Samajis mij toch duidelijk gemaakt dat zelfmoord voor mij de beste oplossing is en dat ik na een zelfmoord zal reïncarneren als lange, grootgeschapen, superieure BLANKE man en een beter leven zal krijgen. Dit vernam ik persoonlijk van hindoes via emails en telefonische gesprekken met hogere kasten, oa brahmanen, chattris, arya samajis, en groter geschapen hindoe mannen. Hele Hindoeïsme draait om zelfmoord in feite en de sociaal zwakkeren krijgen het advies om zelfmoord te plegen om hen lijdensweg maar zelf te beëindigen en dit is dus de echte oorzaak van het abnormale hoge zelfmoordcijfer van deze lagere, vieszwarte Hindoe aapachtige rassen met een Indiase migratie achtergrond. In feite betekent dit gewoon dat het Hindoeïsme een satanisch geloof is van lagere mensaap rassen uit India en in India zelf zie je ook dat alles bij Hindoes om lijden, verdriet, wanhoop, boetedoening tot de dood en zelfmoord draait. Het kastenstelsel in India is zuiver suïcidaal en het leidt tot zelfvernietiging van psychiatrische patiënten, lagere kasten en sociaal zwakkeren.

Het Hindoeïsme beschouwt zelfmoord als een mooie oplossing voor minder lang leven en lijden en een onvolwaardig bestaan als gehandicapte, psychiatrisch patiënt, kleingeschapen hindoeman of chronisch zieke bejaarde en daarom verzoeken Wieroe en ik u om de wetgeving rondom euthanasie aanzienlijk te versoepelen voor hindoestanen die ongeneeslijk ziek zijn en cliënten zijn van GGZ Delfland of andere psychiatrische instellingen binnen Nederland. Help deze Hindoestanen om hun leven via euthanasie snel en waardig te beëindigen, omdat hun eigen geloof, het Hindoeïsme dit ook eist en toestaat. Immers in het Srimad Bhagavatum zijn er Hindoeïstische zelfmoord rituelen beschreven en Koning Parikshad voert deze daadwerkelijk uit om zijn leven te beëindigen, dus dit toont duidelijk aan dat het hele Hindoeïsme een zelfmoordgeloof is in de harde praktijk. De enige hoop voor veel zieke en mislukte Hindoes is zelfmoord en dit is iets dat ook overal een probleem is waar deze kleine, zwakke, inferieure, aapachtige, vieszwarte Afro-Indiase rassen wonen en leven. Mislukte hindoes raken in een diepe suïcidale crisis en hun eigen familie trapt hen dieper de dood in, wat ik ook aan den lijve meemaakte, sedert het verleden en nog afgelopen jaar. Vorig jaar sedert juni 2013 was mijn hele suïcidale depressieve crisis totaal en wreed omdat mijn Hindoe fascistische vader erin slaagde om mij opnieuw geestelijk kapot te maken en andere hogere kaste Hindoes trapten mij toen nog dieper de dood in. Hierom geloof ik nu heel absoluut dat de vieszwarte Hindoes een lager mensapen ras moeten zijn en dus inderdaad inferieur en minder menselijk moeten zijn, immers India is letterlijk een vieszwarte Hindoe apenstaat. Vanuit zuiver evolutionair oogpunt en vanuit de absolutistische statement dat evolutie honderd procent waar is, is het logisch dat Hindoes een lager vieszwart gepigmenteerd halfmensapen ras moeten zijn en elke rasechte evolutionaire bioloog zal mij gelijk geven, vooral als hsij eea gaat onderzoeken in aapachtig India zelf.

Mijn eigen Hindoeïstische tante die getrouwd is met een hoge kaste brahmaanse man die werkte bij Omroep Hindoe Media uitte nog het volgende toen ik haar belde in maart 2014 tijdens een depressieve bui in mijn vervuilde woning:

'Waldo als je zelfmoord pleegt, is het je karma',

en ze lachte mij uit op duivelse wijze, verzocht mij om nooit meer te bellen en legde telefoon maar neer.

Ik belde haar na maanden maar toch op uit wanhoop en omdat ik eenzaam en suïcidaal was in maart 2014. Het deed mij veel pijn om dit te horen uit de vieszwarte apenscheur van mijn bloedeigen derdegraads tante uit Amstelveen. Misschien pijpte zij wel alle grote, superieure blanke lullen in haar wijk met haar wijd, uitgerekte Hondoe apenscheur als haar Hi(o)ndoeman werkte. Ook dit is een hard bewijs dat Hindoes een lager mensapen ras moeten zijn en dat het hele Hindoeïsme een waardeloos, en inferieur zelfmoord geloof is.

Veel gelovige Hindoe halfaapjes maakten mij en Wieroe ook keihard duidelijk dat wij als psychiatrische patiënten gewoon te veel geld kosten en liever maar zelfmoord kunnen plegen of euthanasie behandeling krijgen, zodat de blanke Hollanders verder aan ons geen kostbaar maatschappelijk zorggeld verspillen verder. Dit is hoe echte vieszwarte Hindoes denken over euthanasie van hun eigen lage kaste koelie soortgenoten in Nederland en de Nederlandse regering, politici en extreem rechtse partijen moeten hiermee rekening houden en deze religieuze visies van Hindoe halfapen opnemen in het euthanasie beleid voor zieke, lage kaste hindoe halfaapjes, omdat het geloof van deze aapachtige Indiase minderheid gerespecteerd en nagevolgd moet worden. De Hindoeraad, Omroep Hindoe Media, de talloze Hindoe mandir organisaties en overige Hindoe achtige apenclubjes moeten hierover nadenken en de euthanasie voor alle zieke, gestoorde Hindoe halfapen in Nederland legaliseren, via gezamenlijke ondertekening van een gezamenlijk Hindoe Nazi Holocaust document.

3. Laatste fase Koude Holocaust en etnische zuivering in Nederlandse psychiatrische klinieken van negers en overige niet ariërs.

http://www.dewanand.com/waction0071.htm
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  
Oud 21 januari 2015, 15:23   #54
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Mwau Wieroe thanks but no thanks

Ik vind het gewoon degoutant en achterbaks van Gtb (speciale begeleiding van Vdab) dat ze mij op deze manier zwart maken bij het Ocmw

En ik stap hiermee naar de media, want het is niet correct dat ze mensen onder dwang zomaar willekeurige psychische labels opplakken - ik ging namelijk naar de psy voor m'n depressie, niet om als autistje of psychootje officieel bij de gehandicapten te belanden ... Mijn wraak zal zoet zijn, wacht maar
bembem is offline  
Oud 21 januari 2015, 15:28   #55
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Ik zal wel gaan poetsen, daar niet van, ze kunnen fluiten dat ik mij zinzin laat verklaren, over my dead body!
bembem is offline  
Oud 21 januari 2015, 15:39   #56
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Wat zou u dan willen dat men voor u doet ?
Gewoon maandelijks een bedrag storten op uw rekening en u voor de rest van uw leven verder met rust laten ?
Via art.60 of een andere regeling gaan werken en terug op de dop, ja

Wat denken die wel, dat ze iemand (die het bewijs heeft van een neuropsy normaal te zijn) zomaar effe de verdommenis kunnen insturen ... Ik wil wel werken, maar kom door de crisis niet aan de bak, dat is het echte probleem.
bembem is offline  
Oud 21 januari 2015, 15:42   #57
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Via art.60 of een andere regeling gaan werken en terug op de dop, ja

Wat denken die wel, dat ze iemand (die het bewijs heeft van een neuropsy normaal te zijn) zomaar effe de verdommenis kunnen insturen ... Ik wil wel werken, maar kom door de crisis niet aan de bak, dat is het echte probleem.
aan welke job had je zoal gedacht ??
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 21 januari 2015, 15:47   #58
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Via art.60 of een andere regeling gaan werken en terug op de dop, ja

Wat denken die wel, dat ze iemand (die het bewijs heeft van een neuropsy normaal te zijn) zomaar effe de verdommenis kunnen insturen ... Ik wil wel werken, maar kom door de crisis niet aan de bak, dat is het echte probleem.
Zo snel mogelijk terug op de dop dus ?
Waarom ?
Pericles is offline  
Oud 21 januari 2015, 15:48   #59
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
aan welke job had je zoal gedacht ??
Kassierster bvb. of iets anders in een supermarkt .. Maar zelfs bij de Lidl en de Aldi was het njet .. Van zo'n jobjes dus, of iets in de administratie, after all heb ik een attest 'administratief bediende' behaald via opleiding bij de Vdab, dus ik heb me wel degelijk zoals ze zeggen 'omgeschoold' .. En nu is dat in feite gewoon voor niets geweest ...
bembem is offline  
Oud 21 januari 2015, 15:50   #60
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Zo snel mogelijk terug op de dop dus ?
Waarom ?
Om in het normale circuit te blijven en niet als mentaal gehandicapte uitgerangeerd te worden
bembem is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be