Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 januari 2018, 08:07   #421
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.263
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Kortom, het is duidelijk dat de notie "integratie" niet gelijk staat met "de meningen, opvattingen en visies volgen die mainstream zijn binnen een samenleving".
Gedeeltelijk correct geïnterpreteerd.

Niet moeilijk doen is eigenlijk de boodschap. Geen kopvod eisen, geen bidkwartiertjes elk uur, geen plunderingen, geen verkrachtingen enzoverder.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2018, 13:16   #422
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Gedeeltelijk correct geïnterpreteerd.

Niet moeilijk doen is eigenlijk de boodschap. Geen kopvod eisen, geen bidkwartiertjes elk uur, geen plunderingen, geen verkrachtingen enzoverder.
In een democratie mag iedereen opkomen voor bepaalde verwezenlijken. De burger mag gerust moeilijk doen. Binnen de krijtlijnen van de wet.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2018, 13:17   #423
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Tja. Waarom denk je dat die troela's die alleen bezig zijn met hun looks massaal vallen.voor rijke venten?
Naar mijn aanvoelen zegt dat ook iets over die "rijke venten".
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2018, 14:18   #424
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.263
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
In een democratie mag iedereen opkomen voor bepaalde verwezenlijken. De burger mag gerust moeilijk doen. Binnen de krijtlijnen van de wet.
En daar loopt het mank nietwaar.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2018, 14:30   #425
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.549
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Waar staat ergens zwart op wit dat iedere burger een zeker aantal "normen en waarden moet respecteren en overnemen"?

En waar lees ik wat die "normen en waarden" inhouden?

In S-A is er geen vrijheid. Geen democratie. Geen godsdienstvrijheid. Geen vrijheid van vereniging.

Bij ons wel.

En daarom kan ik in S-A "de katholiek niet uithangen". Wel kan iedereen "iets" uithangen in ieder land met al die vrijheden. Christen, boeddhist, moslim, hindoeïst... het maakt niet uit.
U lijkt niet te (willen) begrijpen dat wanneer de islam hier overneemt, wij Saoedi-Arabië achterna gaan. In naam van 'onze vrijheden' faciliteren wij hier een barbaarse religie. Een religie die op termijn al onze vrijheden zal afschaffen. Hoe dom kan je zijn om dat niet in te zien.

Soms denk ik dat het u geen reet kan schelen welke godsdienst hier de baas speelt. Als de mensen maar terug slaafs in god geloven.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 17 januari 2018 om 14:35.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2018, 14:39   #426
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.549
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
In een democratie mag iedereen opkomen voor bepaalde verwezenlijken. De burger mag gerust moeilijk doen. Binnen de krijtlijnen van de wet.
En wat met het cordon rond het VB, waar het katholieke CD&V ook vrolijk aan meewerkt? Is dat democratie?

Wat met de door u geprezen rechtstaat, waar blijkbaar alleen blanken racistisch kunnen zijn?
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2018, 14:45   #427
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
U lijkt niet te (willen) begrijpen dat wanneer de islam hier overneemt, wij Saoedi-Arabië achterna gaan. In naam van 'onze vrijheden' faciliteren wij hier een barbaarse religie. Een religie die op termijn al onze vrijheden zal afschaffen. Hoe dom kan je zijn om dat niet in te zien.

Soms denk ik dat het u geen reet kan schelen welke godsdienst hier de baas speelt. Als de mensen maar terug slaafs in god geloven.
'Op 100 burgers zijn er 29 moslims', zeggen de Belgen. Een schromelijke overdrijving want in werkelijkheid gaat het maar om 6 procent. Enkel Frankrijk gokt nog slechter met 31 moslims per 100 Fransen, terwijl het er in realiteit maar 6 zijn.

De gemiddelde gok over de 14 landen samen hangt rond de 16 procent. In feite zijn er maar drie moslims per honderd inwoners van deze 14 landen.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20141029_01348354


Wanneer gaan die 6% het hier overnemen ?
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2018, 15:42   #428
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
En daar loopt het mank nietwaar.
Er is zoveel misdaad in onze wereld. Heus niet alleen door moslims begaan.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2018, 15:44   #429
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
U lijkt niet te (willen) begrijpen dat wanneer de islam hier overneemt, wij Saoedi-Arabië achterna gaan. In naam van 'onze vrijheden' faciliteren wij hier een barbaarse religie. Een religie die op termijn al onze vrijheden zal afschaffen. Hoe dom kan je zijn om dat niet in te zien.

Soms denk ik dat het u geen reet kan schelen welke godsdienst hier de baas speelt. Als de mensen maar terug slaafs in god geloven.
Schijnbaar wil u niet begrijpen dat de enige norm onze wetgeving is en de rechtstaat duidelijk krijtlijnen aangeeft.

Is de rechtstaat dan zwak dat ze niet tegen een bepaalde groep gelovigen kan opkomen?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2018, 15:44   #430
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Soms denk ik dat het u geen reet kan schelen welke godsdienst hier de baas speelt. Als de mensen maar terug slaafs in god geloven.
Geloof laat zich niet dwingen. Geloof neemt men in geloof aan. Jezus is bijgevolg mijn referentiepunt, niet Mohammed.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2018, 15:46   #431
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
In naam van 'onze vrijheden' faciliteren wij hier een barbaarse religie.
U verwart hier duidelijk twee zaken: godsdienstvrijheid met de Belgische regeling over de erkende erediensten.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2018, 17:31   #432
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.834
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Turken en Noord Afrikanen hebben een Kaukasische achtergrond. Uitgezonderd een beetje negroïde/mongoloïde invloeden hier en daar zijn het "blanken".

Wow, als ge die halfslachtige slavendrijvernij gaat vergelijken met de gebraden kiekens die hier rondvliegen.
Ik ben nu al een paar keer in Dubai geweest als gast bij een Brit die daar werkt voor een Belgische firma. De enige reden waarom er zoveel "gastarbeiders" daar bezig zijn is omdat de Arabieren zelf geen enkele reden hebben om de handen uit de mouwen te steken. Het geld komt vanzelf, en anderen zullen wel voor werken.
Aziaten (uitgezonderd Japanners) en Indiers zijn er zelfs geen 2derangsburgers. Is een €mirati niet tevreden over een werknemer, dan krijgt die vrij snel een enkeltje "thuisland".
Westerlingen hebben het op dat vlak een pak gemakkelijker, en die moeten het al bont maken willen ze een stamp tegen hun kloten krijgen. (dronken rondlopen op't straat en moeilijk doen tegen de politie bijvoorbeeld. )

Da's net het punt. Die zijn binnen hun zandbak de machtige tisten die de gastarbeiders kunnen uitbuiten omdat ze de wetten zo gemaakt hebben.
Die hebben alle comfort uit West Europa/Noord Amerika/Rijk Azië, zonder dat ze moeite moeten doen. (wandel maar eens door de shopping malls in de VAE, je snapt het zo). En ze zijn met niet zoveel uiteindelijk, de paar die het toch afbollen zijn zeldzaam in vergelijking.

Van Tunesiërs weet ik het niet, maar Egyptenaren vind je gemakkelijk terug in de VAE als bewakingspersoneel, samen met Pakistanis.

Congolezen en Rwandezen, met hun taalkundige achtergrond hebben een pak minder keuze. België of Frankrijk.
In de VAE zijn ze niet welkom. Daar willen ze harde werkers.
Oostblokkers komen naar hier om geld te verdienen, niet om hun goestinkskes door te drukken. En hoeveel verschillen die eigenlijk van een "ouwe belg", uitgezonderd een donkere melancholie en een nog diepere zucht naar drank? (goeie reden voor hen om niet naar de VAE te gaan)

Naar waar moeten ze anders trekken? Met peperdure vliegtuigreizen naar Rusland,waar ze niet welkom zijn. de VAE waar hun duidelijk belijden van het Christendom niet gesmaakt wordt?
Of naar Europa? Dat doen ze ook, die rijk genoeg zijn. Net een oudejaarsavond doorgebracht met zo'n hoopje Cubanen.

Daar komt u met een duidelijk punt.
Ik was ook aan't kijken naar emigratie. Noorwegen, Alaska, Zweden zijn bekeken. En toch zit ik nog steeds in deze steenrijke kleptoparticratie. Omdat ik het hier eigenlijk nog comfortabel voor de bakker heb. Ben nog niet rijk genoeg om mijn voordeel te halen uit die belastingsparadijzen (U vergeet de Britse Kanaaleilanden als Gurnsey...)
Maar waarom spoelen er geen 10000den moslims aan in Zuid Amerika? Of in de rijkere delen van het oostblok?
Ik heb uw schrijven goed gelezen en trek er de conclusie uit die ik steeds herhaal. Alles draait om geld en macht. De arme luis ondergaat de rijke luis onderneemt.

Om op uw laatste zin te reageren ;

Ook in Rusland zijn er heel veel Moslims en al zeker in de rijkere steden als Moskou.

Dat wij hier in Europa een toevloed krijgen van (arme) Afrikaanse moslims is simpelweg een gevolg van onze geografische ligging. De miserabele moslimlanden liggen nu éénmaal in onze achtertuin en wij in hun voortuin.

Maar als ik zo vrij mag zijn U ook een vraag te stellen ? Waarom spoelen al die (arme) Zuid Amerikanen aan in de Verenigde staten en niet bij ons ?
Waarom spoelen bij ons omzeggen geen moslims uit Indonesië of Myanmar aan ? Zou het allemaal iets met bereikbaarheid hebben te maken ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 januari 2018 om 17:41.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2018, 21:12   #433
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik heb uw schrijven goed gelezen en trek er de conclusie uit die ik steeds herhaal. Alles draait om geld en macht. De arme luis ondergaat de rijke luis onderneemt.

Om op uw laatste zin te reageren ;

Ook in Rusland zijn er heel veel Moslims en al zeker in de rijkere steden als Moskou.

Dat wij hier in Europa een toevloed krijgen van (arme) Afrikaanse moslims is simpelweg een gevolg van onze geografische ligging. De miserabele moslimlanden liggen nu éénmaal in onze achtertuin en wij in hun voortuin.

Maar als ik zo vrij mag zijn U ook een vraag te stellen ? Waarom spoelen al die (arme) Zuid Amerikanen aan in de Verenigde staten en niet bij ons ?
Waarom spoelen bij ons omzeggen geen moslims uit Indonesië of Myanmar aan ? Zou het allemaal iets met bereikbaarheid hebben te maken ?
Uw redenering volgend zitten we toch met een groot raadsel: wat doen al die vluchtelingen uit Afghanistan hier dan wel? Rusland is toch hun voortuin, om eventjes uw benaderwijze te gebruiken?! En mensen uit Syrië kunnen toch moeiteloos de stap maken naar Rusland, een bondgenoot dan nog van de Syriërs (via Turkije, Armenië, Georgië of Azerbeidzjan)? En waarom blijven ze niet in Turkije of in een land als Azerbeidzjan, toch twee islamitische landen?

Zou het niet gewoon zo zijn dat er andere motieven zijn dan enkel de geografische nabijheid?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2018, 02:00   #434
fbpolitics
Gouverneur
 
fbpolitics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2012
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
'Op 100 burgers zijn er 29 moslims', zeggen de Belgen. Een schromelijke overdrijving want in werkelijkheid gaat het maar om 6 procent. Enkel Frankrijk gokt nog slechter met 31 moslims per 100 Fransen, terwijl het er in realiteit maar 6 zijn.

De gemiddelde gok over de 14 landen samen hangt rond de 16 procent. In feite zijn er maar drie moslims per honderd inwoners van deze 14 landen.

Wanneer gaan die 6% het hier overnemen ?
Binnenkort.

Als men ziet hoeveel problemen deze 6% reeds met zich mee brengen, wat gaat dit worden naarmate dit percentage stijgt? Niet iets om naar uit te kijken, me dunkt.

Hoe zit het met hun aanpassingen aan het gastland? Waar en hoe is dit al zichtbaar geworden?

Laat ons het eens omdraaien: waarom moeten wij onze cultuur volledig opgeven voor slechts 6% van de bevolking? Wat is de oorzaak dat wij onze cultuur moeten opgeven?
Of zou deze 6% niet schromelijk onderschat zijn? Is de islam dan toch niet zo vredig?
.
__________________
- Om onze vrijheid die onder luid applaus blijvend wordt ontnomen terug te krijgen, zal een enorm grote meerderheid vallen.
Het enige doel is de coronapas, de schande, die te allen prijze blijvend zal en moet worden ingevoerd.

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?

Laatst gewijzigd door fbpolitics : 18 januari 2018 om 02:02.
fbpolitics is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2018, 02:05   #435
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Wie zegt dat wij onze cultuur moeten opgeven ?
Heb je daar soms ergens meer info over ?
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2018, 02:17   #436
fbpolitics
Gouverneur
 
fbpolitics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2012
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Wie zegt dat wij onze cultuur moeten opgeven ?
Heb je daar soms ergens meer info over ?
halal op school
moskee overal
geen kruisbeelden meer in publieke ruimten
hoofddoek, boerkini
...

Heeft u info dat zij hun cultuur opgeven voor ons?
.
__________________
- Om onze vrijheid die onder luid applaus blijvend wordt ontnomen terug te krijgen, zal een enorm grote meerderheid vallen.
Het enige doel is de coronapas, de schande, die te allen prijze blijvend zal en moet worden ingevoerd.

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?

Laatst gewijzigd door fbpolitics : 18 januari 2018 om 02:19.
fbpolitics is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2018, 07:05   #437
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.263
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik heb uw schrijven goed gelezen en trek er de conclusie uit die ik steeds herhaal. Alles draait om geld en macht. De arme luis ondergaat de rijke luis onderneemt.
Daar zijn we het dan wel over eens.
Citaat:
Om op uw laatste zin te reageren ;

Ook in Rusland zijn er heel veel Moslims en al zeker in de rijkere steden als Moskou.
De grote moskee in Moskou is dan ook GROOT. Maar wat ik faal te zien in Moskou zijn kopvodden en soepjurken in de hoeveelheden die men zou verwachten als men Brussel als vergelijking neemt.
Haatbaarden zijn ook niet in de aanbieding. Bij Orthodoxe priesters zie je wel een goed gekamde en onderhouden volle baard. Niet van het type ontploft vogelnest op de kin.

Citaat:
Dat wij hier in Europa een toevloed krijgen van (arme) Afrikaanse moslims is simpelweg een gevolg van onze geografische ligging. De miserabele moslimlanden liggen nu éénmaal in onze achtertuin en wij in hun voortuin.
Ah, daarom dat ze niet naar Polen proberen te reizen. Duitsland ligt in de weg... Merkel maakt het dus echt wel waar.

Citaat:
Maar als ik zo vrij mag zijn U ook een vraag te stellen ? Waarom spoelen al die (arme) Zuid Amerikanen aan in de Verenigde staten en niet bij ons ?
Dat antwoord was al gegeven nietwaar. Rijke Zuid Amerikanen die in Europa aanspoelen kunnen gerust aarden in Monaco, Zwitserland of Gurnsey. Of zelfs Blegië.
Citaat:
Waarom spoelen bij ons omzeggen geen moslims uit Indonesië of Myanmar aan ?
Zou het allemaal iets met bereikbaarheid hebben te maken ?
Het stopt een Rwandees ook niet om naar Blegiê te dobberen.
Langs de andere kant, de VAE en de andere Perzische golfstaten pakken iedereen binnen die ze kunnen uitbuiten. Waarom zouden die nog verder moeten dobberen?
Maar u hebt wel een punt, Muzel Myanmarezen en Indonesiërs zie je er veel minder dan Koreanen of Filipinos. En da's niet vanwege de afstand of de armoede van de doorsnee Zuid Koreaan.
Misschien beseffen de Emiraties wel welk gezeik ze binnen zouden nemen....
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2018, 07:26   #438
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics Bekijk bericht

Laat ons het eens omdraaien: waarom moeten wij onze cultuur volledig opgeven voor slechts 6% van de bevolking? Wat is de oorzaak dat wij onze cultuur moeten opgeven?
Of zou deze 6% niet schromelijk onderschat zijn? Is de islam dan toch niet zo vredig?
.
Moest het al waar zijn dat ge uw cultuur moet opgeven dan kan dat alleen liggen aan het feit dat het rechtse klootjesvolk alleen op het internet een groot bakkes heeft.

Ik weet heel zeker dat ik niks heb moeten opgegeven van mijn cultuur voor niemand niet, niet voor een moslim en nog minder voor het rechtse klootjesvolk.

Als gij dus denkt of aanvoelt dat ge iets hebt opgegeven dan hebt ge u dat zelf aangedaan.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2018, 07:38   #439
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Uw redenering volgend zitten we toch met een groot raadsel: wat doen al die vluchtelingen uit Afghanistan hier dan wel? Rusland is toch hun voortuin, om eventjes uw benaderwijze te gebruiken?! En mensen uit Syrië kunnen toch moeiteloos de stap maken naar Rusland, een bondgenoot dan nog van de Syriërs (via Turkije, Armenië, Georgië of Azerbeidzjan)? En waarom blijven ze niet in Turkije of in een land als Azerbeidzjan, toch twee islamitische landen?

Zou het niet gewoon zo zijn dat er andere motieven zijn dan enkel de geografische nabijheid?

Het ontbreken van "westerse waarden" bij de Russen misschien ?

Citaat:
One of the most difficult challenges for refugees is getting temporary asylum, which carries a high price that has been fluctuating since 2012, according to Aldjail. In 2012, the price was set between 70,000 and 100,000 rubles ($1,070-1,500 today). That price plummeted to 20,000 rubles in 2014 after Russia’s Federal Migration Service issued the order to accept Syrian refugees, Abu Aldjail claims.

But prices jumped once more with the rumors that Russia would no longer accept refugees. In 2015, the cost for temporary asylum shot as high as 40,000 rubles ($600).

Price isn’t the only obstacle to finding sanctuary in Russia. Challenges include corruption and bureaucracy, according to Aldjail, as well as the risk of being exploited by employers and vulnerability to human rights abuse.

https://www.rbth.com/

Laatst gewijzigd door dpg : 18 januari 2018 om 07:40.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2018, 09:30   #440
kreydt
Burger
 
Geregistreerd: 9 februari 2017
Berichten: 129
Standaard

Waarom u nu druk maken over ' integratie' van Immigranten?
Binnen een paar jaar is het onze beurt om ons aan de nieuwe cultuur te wenen.
zie; ‘ https://statbel.fgov.be/nl/themas/be...n-de-bevolking
Bijna 5 ( vijf ) keer meer immigranten dan geboortes ( inbegrepen de kinderen van onze nieuwe burgers ) in Vlaanderen.

Ik heb al een gebedsmatje gekocht.

Laatst gewijzigd door kreydt : 18 januari 2018 om 09:32.
kreydt is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be