Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 februari 2018, 11:23   #141
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otherwise Bekijk bericht
Een inhoudelijke reactie hoef ik blijkbaar niet meer te verwachten, noch van U noch van Mambo. (En ook de vorm van Uw reactie stelt niet veel voor)
De dag dat een app u verplicht uw bed te delen met mannelijke asiel-zoekers zal ik beginnen na te denken over het verplicht meenemen van lifters.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2018, 12:05   #142
Otherwise
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 4 november 2012
Berichten: 2.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
De dag dat een app u verplicht uw bed te delen met mannelijke asiel-zoekers zal ik beginnen na te denken over het verplicht meenemen van lifters.
Bedankt voor Uw poging tot inhoudelijke reactie. Ik moet toegeven dat ik toch wat meer niveau had verwacht. Geeft niet: de tijd is er nog niet rijp voor.
Otherwise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2018, 18:18   #143
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otherwise Bekijk bericht
Dus gans Belgie herbouwen om files op te lossen en om zeker geen lifters te moeten meenemen. Even nadenken wat het goedkoopst gaat zijn...
Ik hou niet van halve oplossingen, dat zijn toch altijd maar tussenoplossingen van korte duur. Ge moet het probleem bij de wortel aanpakken of het blijft dweilen met de kraan open. Decentraliseren, dat is wat er moet gebeuren in de plaats van steeds meer te centraliseren in de hoop het probleem dan opgelost te krijgen met openbaar vervoer.

Als openbaar vervoer een oplossing had kunnen bieden was er al lang geen sprake meer van het probleem, dus dat is inmiddels al ruim bewezen dat openbaar vervoer geen solaas brengt in deze.

Laatst gewijzigd door Garry : 16 februari 2018 om 18:22.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2018, 21:35   #144
Otherwise
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 4 november 2012
Berichten: 2.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Ik hou niet van halve oplossingen, dat zijn toch altijd maar tussenoplossingen van korte duur. Ge moet het probleem bij de wortel aanpakken of het blijft dweilen met de kraan open. Decentraliseren, dat is wat er moet gebeuren in de plaats van steeds meer te centraliseren in de hoop het probleem dan opgelost te krijgen met openbaar vervoer.

Als openbaar vervoer een oplossing had kunnen bieden was er al lang geen sprake meer van het probleem, dus dat is inmiddels al ruim bewezen dat openbaar vervoer geen solaas brengt in deze.
Juist, een halve oplossing zou zijn: het vrij laten een lifter mee te nemen. Een degelijke oplossing is: het verplichten van lifters mee te nemen en het te verbieden van meer dan 10% van de afgelegde kms alleen in je auto te zitten.
Otherwise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2018, 17:06   #145
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otherwise Bekijk bericht
Juist, een halve oplossing zou zijn: het vrij laten een lifter mee te nemen. Een degelijke oplossing is: het verplichten van lifters mee te nemen en het te verbieden van meer dan 10% van de afgelegde kms alleen in je auto te zitten.
Dan gaan er heel veel mensen niet meer op hun werk geraken bij gebrek aan een lifter.

Gij hebt ook veel geluk dat zot zijn geen pijn doet hoor.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2018, 17:10   #146
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.257
Standaard

In dat geval wordt de aankoop van een realdoll misschien een nuttige investering.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be