Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 december 2015, 06:44   #81
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.660
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Neen lachen doe ik er niet mee.
Wel ben ik stiekem jaloers op je nationaliteit. Nederlanders zijn tolerant maar in eerste plaats blijven ze Nederland. Wij in BE worden vervolgd en verplicht respect op te brengen voor de intolerantie.
De realiteit is in beide landen heel verschillend.
Volgens mij is het hier het zelfde probleem, namelijk als je iets zegt over al die buitenlanders die maar binnen blijven stromen en hele buurten bezetten, dat je dan al gauw voor racist wordt uitgemaakt.
52 Procent van de Nederlanders is het eens met Wilders, maar toch leidt zijn mening een ondergronds bestaan.

Tenminste: als we het hier over hetzelfde hebben en dezelfde mening zijn toegedaan, want het mankeert mij bij jou nog altijd aan duidelijkheid, zo van: waar heeft Peche het nu over?
Of is dat ook al een gevolg van de zogenaamde intolerante Belg?
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2015, 09:18   #82
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Volgens mij is het hier het zelfde probleem, namelijk als je iets zegt over al die buitenlanders die maar binnen blijven stromen en hele buurten bezetten, dat je dan al gauw voor racist wordt uitgemaakt.
52 Procent van de Nederlanders is het eens met Wilders, maar toch leidt zijn mening een ondergronds bestaan.

Tenminste: als we het hier over hetzelfde hebben en dezelfde mening zijn toegedaan, want het mankeert mij bij jou nog altijd aan duidelijkheid, zo van: waar heeft Peche het nu over?
Of is dat ook al een gevolg van de zogenaamde intolerante Belg?
Weet jij dat ik in mijn zuivere vorm helemaal geen problemen met mensen heb? Gelijk welke.
Wat ik bedoelde is dat jouw land progressief is en het mijne conservatief.
En dat ik mijn persoon moet opofferen om mee in de conservatieve lijnen te lopen.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2015, 14:51   #83
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.660
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Weet jij dat ik in mijn zuivere vorm helemaal geen problemen met mensen heb? Gelijk welke.
Wat ik bedoelde is dat jouw land progressief is en het mijne conservatief.
En dat ik mijn persoon moet opofferen om mee in de conservatieve lijnen te lopen.
Tja, ik weet niet of je daarin gelijk hebt.
In het licht van mijn atoomtheorie vind ik mijn eigen land ook erg conservatief.
Maar omdat jij ook vaak in Nederland komt, kan je dat waarschijnlijk beter vergelijken om andere redenen dan mijn atoomtheorie.

Het enige trieste van Belgie is (wat ik dan kan bedenken) is de twee taligheid, maar anderzijds is het toch ook het land waar de regering van Europa is gehuisvest, dus iets om trots op te zijn.
En heeft bovendien het enige forum waar ik nog steeds word geduld en bij anderen ben ik weggepest of gebannen.

Ik ben overigens sinds kort weer aan een atoomtheorie actie begonnen door vele emails te versturen naar allerlei mogelijke instanties in een laatste poging om gehoord te worden.
Tot nu toe heb ik reeds 50 emails verstuurd in de hoop dat er ergens iemand wakker wil worden.
Ik heb een hele lijst met journalisten gevonden, dus ik heb wel wat te doen om die helemaal af te werken.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2019, 11:11   #84
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.660
Standaard

Gij behoeft het niet te geloven, noch te begrijpen, maar Gij zoudt toch nieuwsgierig kunnen zijn naar wat Gij nog nooit eerder hebt vernomen.

Het is een idee dat zoveel grootser is dan de Koran of de Bijbel en zelfs oneindig veel groter dan het heelal van de wetenschap.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2019, 18:45   #85
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.770
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Gij behoeft het niet te geloven, noch te begrijpen, maar Gij zoudt toch nieuwsgierig kunnen zijn naar wat Gij nog nooit eerder hebt vernomen.

Het is een idee dat zoveel grootser is dan de Koran of de Bijbel en zelfs oneindig veel groter dan het heelal van de wetenschap.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2019, 10:48   #86
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.660
Standaard

Mooi.

__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2019, 15:54   #87
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.494
Standaard

O nee! Weeral die 'ontdekking' groter dan religie of wetenschap.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2019, 09:16   #88
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.660
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
O nee! Weeral die 'ontdekking' groter dan religie of wetenschap.
Zo is het.
Die atoomtheorie is door mij ontdekt in 1974, en is de enige theorie die het bestaan van God kan bewijzen.
En is als eeuwig en oneindig ook oneindig veel beter dan het heelal van de wetenschap dat slechts tijdelijk is en onder zal gaan.

Maar nog steeds wil niemand wakker worden.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be