Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: 9-11, wat denkt u n�* het bekijken van de DVD's?
Deze DVD’s bevestigen wat ik al wist of vermoedde, 9-11 is een inside job 9 36,00%
Deze DVD’s brengen me aan het twijfelen, het officiële 9-11 verhaal vertoont gaten 3 12,00%
Deze DVD’s tonen niets nieuw aan, het officiële 9-11 verhaal blijft staan 12 48,00%
Ik ben een Debunker, dus kan hierop niet anwtoorden 1 4,00%
Aantal stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 februari 2014, 08:00   #101
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Tiens, is hier nog een andere ilwill ?


4 vragen. En 1-2 antwoord(en), maar dat bevalt je natuurlijk niet, geen enkel antwoord zal wel goed genoeg zijn voor een "sheeple".
Ik heb toch geantwoord dat ik ze niet heb bekeken!!!! Omg kerel.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2014, 08:02   #102
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
nooit zeker...
Blijkbaar...waarom dan die zoektocht naar harde bewijzen n als je ze dan effectief hebt er helemaal niets mee doen. Wat een tijdsverspilling.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2014, 10:52   #103
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Als je echt allergisch bent voor DVD´s, neem DIT dan eens door.
Ik heb wel iets beters te doen dan mij bezig te houden met die conspiracy verhaaltjes van nutcases hoor. Eindeloze discussies of het nu een termiet was of de CIA of explosieven die het WTC hebben neergehaald interesseren me niet.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2014, 11:04   #104
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Stel de Amerikanen waren zich bewust, en hebben bij de show heel wat special effects toegevoegd.
Misschien was er inderdaad sprake van een aanslag en hebben ze die ten volle uitgespeeld om daarna politieke belangen te winnen.

Dat is zoals de maanlanding he, als ze de beelden niet terug konden sturen naar de aarde hadden ze sowieso beeldmateriaal gehad om het volk zijne show te geven.

Nooit zullen wij het fijne weten. Maar dankzij geschiedenis geloof ik geen reet van wat de Amerikaanse overheid allemaal te melden heeft. Wat is geschiedenis waard? Hoe gaat Bush en Bin Laden 3000 jaar later beschreven worden?
Today we write history. 9/11 was echt vreemd. Er klopt gewoonweg iets niet aan.
Wordt er in die film van 5h ergens de thermite besproken? En die witte wolkjes die je overal ziet verschijnen tijdens het instorten?

Ik ben bereid mijn mening te herzien, maar ik wieger iets voor waar te nemen als de bron van Amerikaanse oorsprong is.
Het volk heeft het blootgelegd, er zijn tijden geweest waar men youtube accounts gewoon verwijderde. Er was wel degelijk een cover up (zwarte frames etc) en men sprong heel snel over naar de daders. Ja, dat is toch kennis vooraf he... Die tijden werd de aanslag zelfs helemaal niet opgeëist.Het is pas later dat een dikkere Bin Laden de aanslagen opeiste.
Moeilijke discussie voor me, ergens wil ik het fijne er van weten, maar dat zal niemand ooit kunnen geven.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2014, 11:25   #105
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Stel de Amerikanen waren zich bewust, en hebben bij de show heel wat special effects toegevoegd.
Misschien was er inderdaad sprake van een aanslag en hebben ze die ten volle uitgespeeld om daarna politieke belangen te winnen.

Dat is zoals de maanlanding he, als ze de beelden niet terug konden sturen naar de aarde hadden ze sowieso beeldmateriaal gehad om het volk zijne show te geven.

Nooit zullen wij het fijne weten. Maar dankzij geschiedenis geloof ik geen reet van wat de Amerikaanse overheid allemaal te melden heeft. Wat is geschiedenis waard? Hoe gaat Bush en Bin Laden 3000 jaar later beschreven worden?
Today we write history. 9/11 was echt vreemd. Er klopt gewoonweg iets niet aan.
Wordt er in die film van 5h ergens de thermite besproken? En die witte wolkjes die je overal ziet verschijnen tijdens het instorten?

Ik ben bereid mijn mening te herzien, maar ik wieger iets voor waar te nemen als de bron van Amerikaanse oorsprong is.
Het volk heeft het blootgelegd, er zijn tijden geweest waar men youtube accounts gewoon verwijderde. Er was wel degelijk een cover up (zwarte frames etc) en men sprong heel snel over naar de daders. Ja, dat is toch kennis vooraf he... Die tijden werd de aanslag zelfs helemaal niet opgeëist.Het is pas later dat een dikkere Bin Laden de aanslagen opeiste.
Moeilijke discussie voor me, ergens wil ik het fijne er van weten, maar dat zal niemand ooit kunnen geven.
Wel laat mij dat dan voor u heel duidelijk uitleggen:

9-11 was een terroristische aanval van extremistische moslims. Goed georganiseerd en tot in de puntjes uitgevoerd door de gehersenspoelde terroristen (behalve één vliegtuig die is kunnen gestopt worden).
Het blijft niettemin een massamoord op onschuldige burgers.

Alle andere complottheorieën en kronkelverhalen die in de bovenstaande pagina's worden verdedigd, alsook op andere fora, blogs en websites, zijn allemaal samen te vatten in één woord: bollocks.

Welk stukje van deze nochtans eenvoudige samenvatting snapt u niet?
__________________
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2014, 12:13   #106
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Heeft U de live uitzending gezien?
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2014, 12:36   #107
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Ik heb wel iets beters te doen dan mij bezig te houden met die conspiracy verhaaltjes van nutcases hoor.
Weer een bewijs dat je de moeite niet doet ook maar de link te bekijken en enkele studies (in pdf) aan te klikken.

Daar zijn wel wetenschappelijke studies bij (en geen conspiracy verhaaltjes van nutcases wat dat ook mag betekenen in jouw code-taaltje).

Hier bvb een studie waar de wetenschappers akkoord gaan met 14 punten van het officiële versie:
uit: http://www.journalof911studies.com/mainstream.html
Citaat:
http://www.benthamscience.com/open/t...2/35TOCIEJ.pdf
The Open Civil Engineering Journal, 2008, 2, 35-40 35

1874-1495/08 2008 Bentham Open Open Access
Fourteen Points of Agreement with Official Government Reports on the World Trade Center Destruction
Steven E. Jones*,1, Frank M. Legge2 , Kevin R. Ryan3 , Anthony F. Szamboti*,4 and James R. Gourley5

1 S&J Scientific Co., Provo, UT, 84604, USA
2 Logical Systems Consulting, Perth, Western Australia, Australia
3 Bloomington, IN 47401, USA
4 Blackwood, NJ 08012, USA
5 Dallas, TX 75231, USA

Abstract: Reports by FEMA and NIST lay out the official account of the destruction of the World Trade Center on 9/11/2001.

In this Letter, we wish to set a foundation for productive discussion and understanding by focusing on those areas where we find common ground with FEMA and NIST, while at the same time countering several popular myths about the WTC collapses.

Keywords: World Trade Center, 9/11, Total collapse, Pancake theory, Momentum conservation, Residues.
... hahaha dus noem je dat "conspiracynutsverhalen", wslk uit pure onwetendheid, het interesseert jou geen bal en toch maar schuim spuien.

Citaat:
Eindeloze discussies of het nu een termiet was of de CIA of explosieven die het WTC hebben neergehaald interesseren me niet.
En waarom blijf je dan hier verder mekkeren als je denkt dat het maar eindeloze discussies zijn ?
Beetje na-trollen/natrappen zoals de overbekende namen hier ... ?

(welk punt je hebt gestemd is -na jouw posts- hiermee wel duidelijk, je staat bij dat hoopje "denials", waarvan zeker enkele de DVD´s helemaal niet bekeken hebben)
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 19 februari 2014 om 13:01.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2014, 12:56   #108
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Stel de Amerikanen waren zich bewust, en hebben bij de show heel wat special effects toegevoegd.
Misschien was er inderdaad sprake van een aanslag en hebben ze die ten volle uitgespeeld om daarna politieke belangen te winnen.

Dat is zoals de maanlanding he, als ze de beelden niet terug konden sturen naar de aarde hadden ze sowieso beeldmateriaal gehad om het volk zijne show te geven.

Nooit zullen wij het fijne weten. Maar dankzij geschiedenis geloof ik geen reet van wat de Amerikaanse overheid allemaal te melden heeft. Wat is geschiedenis waard? Hoe gaat Bush en Bin Laden 3000 jaar later beschreven worden?
Today we write history. 9/11 was echt vreemd. Er klopt gewoonweg iets niet aan.
Wordt er in die film van 5h ergens de thermite besproken? En die witte wolkjes die je overal ziet verschijnen tijdens het instorten?

Ik ben bereid mijn mening te herzien, maar ik wieger iets voor waar te nemen als de bron van Amerikaanse oorsprong is.
Het volk heeft het blootgelegd, er zijn tijden geweest waar men youtube accounts gewoon verwijderde. Er was wel degelijk een cover up (zwarte frames etc) en men sprong heel snel over naar de daders. Ja, dat is toch kennis vooraf he... Die tijden werd de aanslag zelfs helemaal niet opgeëist.Het is pas later dat een dikkere Bin Laden de aanslagen opeiste.
Moeilijke discussie voor me, ergens wil ik het fijne er van weten, maar dat zal niemand ooit kunnen geven.
Die belachelijke complottheorieën. Iedereen kan dergelijke filmpjes in elkaar knutselen, feiten verdraaien en op de domheid van de mensen inspelen.

Dus de Amerikanen zouden de aanslagen zelf hebben gepleegd om vervolgens Afghanistan te kunnen aanvallen. Want dat was toch de reden van de inval: het terrorisme uitroeien? Een beetje vergezocht, niet?

Het is wel eigenaardig dat deze complottheorieën graag geloofd worden door links-extremisten en islamaanbidders.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2014, 13:05   #109
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Die belachelijke complottheorieën. Iedereen kan dergelijke filmpjes in elkaar knutselen, feiten verdraaien en op de domheid van de mensen inspelen.
Heb je mss een link naar de filmpjes van het US-overheid of van FEMA en NIST ? Als iedereen dat kan, kunnen die dat zeker, jij bent er mss een bewijs van.

Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Desinformatie

Desinformatie

Desinformatie is voorafgaand aan of na afloop van een nieuwsfeit of gebeurtenis opzettelijk misleidende informatie verspreiden. Deze wordt publiekelijk bekendgemaakt of uitgelekt door een overheid, onderneming of andere entiteit om te voorkomen dat een doelgroep juiste conclusies kan trekken of correcte meningen kan vormen.
Desinformatie wordt geproduceerd door mensen die doelbewust hun publiek willen bedriegen, zodat die iets anders gaan geloven dan de waarheid. Ze is psychologisch gezien dermate krachtig, dat wanneer desinformatie succesvol verspreid wordt, ze door het publiek geaccepteerd wordt als feit. Tot zover, dat als de betrokkenen later de echte waarheid onder ogen krijgen, dit zelfs kan leiden tot ontkenning daarvan. Er treedt in dat geval cognitieve dissonantie op.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 19 februari 2014 om 13:09.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2014, 13:11   #110
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Die belachelijke complottheorieën. Iedereen kan dergelijke filmpjes in elkaar knutselen, feiten verdraaien en op de domheid van de mensen inspelen.
Dat is trouwens al van alle tijden. Vroeger had je ook al afzetters of (religieuze) sektes die inspelen op mensen hun bijgeloof of fantasiëen. Nu met internet is het nog gemakkelijker om daarop in te spelen, iedereen kan vanuit zijn woonkamer video's in elkaar zetten of hele verhalen bijeen hoaxen en verspreiden via blogs of google. En uiteraard voeden ze elkaars fantasie ook en jagen ze elkaar op.

Niet aan mij besteed die kermis.

Citaat:
Dus de Amerikanen zouden de aanslagen zelf hebben gepleegd om vervolgens Afghanistan te kunnen aanvallen. Want dat was toch de reden van de inval: het terrorisme uitroeien? Een beetje vergezocht, niet?
Een beetje heel ver gezocht
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2014, 13:27   #111
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Heb je mss een link naar de filmpjes van het US-overheid of van FEMA en NIST ? Als iedereen dat kan, kunnen die dat zeker, jij bent er mss een bewijs van.
Ik heb op één van de beelden, vlak voor de inslag van het vliegtuig, een schaduw zien wegspringen achter een raam, op de achtste verdieping. Dat moet een CIA-agent geweest zijn, die zich (te laat) uit de voeten maakte.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2014, 14:16   #112
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Ik heb op één van de beelden, vlak voor de inslag van het vliegtuig, een schaduw zien wegspringen achter een raam, op de achtste verdieping. Dat moet een CIA-agent geweest zijn, die zich (te laat) uit de voeten maakte.
Mmmm, je zit blijkbaar nog in de prille ik lul-er-maar-op-los-fase.

Lul of trol maar verder met je geestesverwanten.

Voor mij tijdverlies.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 19 februari 2014 om 14:19.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2014, 14:21   #113
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Mmmm, je zit blijkbaar nog in de prille ik lul-er-maar-op-los-fase.

Lul of trol maar verder met je geestesverwanten.

Voor mij tijdverlies.
Ik zou het toch maar nagaan, Micele, het zou maar eens waar kunnen zijn. Je kan het misschien zelfs gebruiken in je eigen 9/11 hoax verhaal om via internet te verspreiden
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2014, 14:21   #114
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Als u die film zelf bekijkt, zal u wel voor uzelf kunnen uitmaken of er voor u iets 'nieuws' in voorkomt. Bent u er zo aan gewend om alles met de paplepel binnengelepeld te krijgen of zo?
Whoosh. Over your head...
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2014, 14:24   #115
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Kijk hé mateke, ik heb een leven ...

Geen enkele van mijn standpunten is achterhaald ...
Staalhard ontkennen dus.

There are NO Americans in Baghdad...
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2014, 14:46   #116
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Als u die film zelf bekijkt, zal u wel voor uzelf kunnen uitmaken of er voor u iets 'nieuws' in voorkomt. Bent u er zo aan gewend om alles met de paplepel binnengelepeld te krijgen of zo?
OK, maar dan wordt er wel een gelijkaardige wederdienst verwacht :

Lees de finale NIST rapporten over de instortingen van WTC 1,2 en 7 :
http://www.nist.gov/el/disasterstudi...nalreports.cfm

De ervaring leert helaas dat 'Believers' zelden tijd en moeite investeren in wat de overkant publiceert terwijl dat wel op continue basis wordt verwacht van de 'sceptici'.

Vind je dat zelf niet onredelijk?

Laatst gewijzigd door parcifal : 19 februari 2014 om 14:48.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2014, 15:22   #117
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Misschien was er inderdaad sprake van een aanslag en hebben ze die ten volle uitgespeeld om daarna politieke belangen te winnen.
Het was nergens voor nodig om die aanslagen zelf te plannen in ieder geval.

Citaat:
Nooit zullen wij het fijne weten. Maar dankzij geschiedenis geloof ik geen reet van wat de Amerikaanse overheid allemaal te melden heeft.
En dat is zeer terecht vind ik ! Vele Amerikanen vinden dat trouwens ook.

Citaat:
Ik ben bereid mijn mening te herzien, maar ik wieger iets voor waar te nemen als de bron van Amerikaanse oorsprong is.
Die complottheorieen en de DVD's zijn ook allemaal Amerikaanse van oorsprong.

Citaat:
Het volk heeft het blootgelegd, er zijn tijden geweest waar men youtube accounts gewoon verwijderde. Er was wel degelijk een cover up (zwarte frames etc) en men sprong heel snel over naar de daders. Ja, dat is toch kennis vooraf he... Die tijden werd de aanslag zelfs helemaal niet opgeëist.Het is pas later dat een dikkere Bin Laden de aanslagen opeiste.
Moeilijke discussie voor me, ergens wil ik het fijne er van weten, maar dat zal niemand ooit kunnen geven.
U bent niet bekend met de geschiedenis van Bin Laden blijkt uit uw betoog.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2014, 15:55   #118
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.759
Standaard

Opmerkelijk is dat aanhangers van de complottheorieën hun bevindingen steeds onder de aandacht willen brengen van Noam Chomsky. Hij ontvangt duizenden e-mails, al jaren lang. Hij reageert er op in zijn lezingen door te zeggen dat ze hun bevindingen moeten presenteren aan professionals, wetenschappers , enzovoorts , via de daarvoor bekende wegen. De reactie hierop is altijd dat zij het lef niet hebben om zich er aan te wagen omdat ze worden geïntimideerd door de overheid.

Over dit alles heeft hij het volgende te zeggen:

http://www.youtube.com/watch?v=3i9ra-i6Knc

Remember , deze hoog bejaarde man krijgt vaak bewaking wanneer hij een lezing in de VS gaat geven , hij heeft vastgezeten in zowel Israel als in de VS
en wordt gehaat door de politieke elite in de VS.
Complot aanhangers noemen hem "the left gate keeper". terwijl chomsky juist veel verder gaat in zijn beschuldigingen aan het adres van de overheid.
Ik citeer:
"if the government did 9/11 it would be a minor crime by thier standards"
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2014, 16:02   #119
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Opmerkelijk is dat aanhangers van de complottheorieën hun bevindingen steeds onder de aandacht willen brengen van Noam Chomsky. Hij ontvangt duizenden e-mails, al jaren lang. Hij reageert er op in zijn lezingen door te zeggen dat ze hun bevindingen moeten presenteren aan professionals, wetenschappers , enzovoorts , via de daarvoor bekende wegen. De reactie hierop is altijd dat zij het lef niet hebben om zich er aan te wagen omdat ze worden geïntimideerd door de overheid.

Over dit alles heeft hij het volgende te zeggen:

http://www.youtube.com/watch?v=3i9ra-i6Knc

Remember , deze hoog bejaarde man krijgt vaak bewaking wanneer hij een lezing in de VS gaat geven , hij heeft vastgezeten in zowel Israel als in de VS
en wordt gehaat door de politieke elite in de VS.
Complot aanhangers noemen hem "the left gate keeper". terwijl chomsky juist veel verder gaat in zijn beschuldigingen aan het adres van de overheid.
Ik citeer:
"if the government did 9/11 it would be a minor crime by thier standards"
Met alle respect, maar dit bericht is iets verwarrend. Wat is jouw punt?
__________________
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2014, 16:17   #120
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.759
Standaard

Mijn punt is dat de 9/11 complottheorieën onjuist zijn, maar dat dit niet betekend dat er niets zorgweekends aan de hand is.
De complottheorieën zuigen de aandacht weg van de real issues.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be