Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 18 februari 2020, 10:52   #21
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
System, dat was pas een debater.Hij initieerde een draad van meer dan 5 miljoen hits. Ik faut le faire. Sinds hij er niet meer is, gaat het forum de berg af. Elke dag wat minder forummers, dit forum. Er komen er zogezegd bij, maar die hoort men nooit. Wie fabriceert die eigenlijk? Veel te veel persoonlijke aanvallen op dit forum en dus haken mensen af. Ooit sluiten ze heel het boeltje hier. Ik zou het spijtig vinden want er was iets van te maken, ook als is het hier een Vlaams-nationalistisch nest . Maakt eigenlijk niet zoveel uit.


Laat je nakijken, jongen...
Eyjafjallajökull is offline  
Oud 18 februari 2020, 12:20   #22
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.073
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
System, dat was pas een debater.Hij initieerde een draad van meer dan 5 miljoen hits. Ik faut le faire. Sinds hij er niet meer is, gaat het forum de berg af. Elke dag wat minder forummers, dit forum. Er komen er zogezegd bij, maar die hoort men nooit. Wie fabriceert die eigenlijk? Veel te veel persoonlijke aanvallen op dit forum en dus haken mensen af. Ooit sluiten ze heel het boeltje hier. Ik zou het spijtig vinden want er was iets van te maken, ook als is het hier een Vlaams-nationalistisch nest . Maakt eigenlijk niet zoveel uit.
Met flagrante leugens en zelf-bewieroking maakt niemand zich geloofwaardig.

"Hij" is er nog, maar onder zijn dubbelnick. Daar kan het dus niet aan liggen dat het forum onderaf gaat.

Wat betreft de persoonlijke aanvallen van jouw geweldige debater, o.a. aan mij en Gwylan gericht, als je ze nog eens wil terug zien, mét de link erbij, dan hoef je het maar te zeggen. BAH!
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 18 februari 2020, 13:11   #23
LiberaalNL
Europees Commissaris
 
LiberaalNL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 7.388
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Met flagrante leugens en zelf-bewieroking maakt niemand zich geloofwaardig.

"Hij" is er nog, maar onder zijn dubbelnick. Daar kan het dus niet aan liggen dat het forum onderaf gaat.

Wat betreft de persoonlijke aanvallen van jouw geweldige debater, o.a. aan mij en Gwylan gericht, als je ze nog eens wil terug zien, mét de link erbij, dan hoef je het maar te zeggen. BAH!
Laat het forum maar kennismaken met de 'hoogstaande' bijdrages van System uit Het Oosten met zijn account System.
__________________
Russian Warship, go fuck yourself!- 13 helden
LiberaalNL is offline  
Oud 18 februari 2020, 13:20   #24
LiberaalNL
Europees Commissaris
 
LiberaalNL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 7.388
Standaard

Zo maar drie bijdrages van System uit Het Oosten en tekenend voor zijn oeuvre.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Zou het kunnen dat deze dame in vol ornaat regelmatig stiekem de caravan van Shadowke in Scheveningen betreedt?? Wat denkt u zo?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Ik zou uw 'smoel' wel eens willen zien. Wedden dat mijn computer-scherm zonder dralen crasht wanneer uw foto verschijnt?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Is het niet waar misschien wat ik zeg NVA-partijslaafje?
__________________
Russian Warship, go fuck yourself!- 13 helden
LiberaalNL is offline  
Oud 18 februari 2020, 15:49   #25
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.073
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Zo maar drie bijdrages van System uit Het Oosten en tekenend voor zijn oeuvre.
Ach,suggesties en mededelingen dient daar niet voor. Iedereen wéét trouwens dat System uit Het Oosten komt, dus ook dat zijn zoveelste ontkenning compleet ongeloofwaardig is. De politieke overtuiging, het discours, de N-VA-haat, en het schoolmeesterachtige taalgebruik van beide nicks komen tot in detail overeen. Het ligt er vingerdik bovenop dat dezelfde persoon achter beide nicks schuil ging/gaat.
Het is gewoon zielig om te zien hoe hij zijn bloedeigen nick halsstarrig blijft ontkennen. Alsof hij wil uitgommen wat hij hier onder System allemaal heeft neergepoot. De beste manier om die periode levendig te houden is: de waarheid lafhartig geweld aandoen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 18 februari 2020, 19:04   #26
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht


Laat je nakijken, jongen...
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline  
Oud 18 februari 2020, 19:23   #27
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=247


...
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline  
Oud 19 februari 2020, 01:25   #28
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.073
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Iemand die in deze draad zijn dubbelnick ophemelt vraagt er om.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 19 februari 2020, 01:54   #29
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht


Laat je nakijken, jongen...
Gaat dat nog gaan helpen denk je....

Laatst gewijzigd door Svennies : 19 februari 2020 om 01:55.
Svennies is offline  
Oud 19 februari 2020, 15:21   #30
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.073
Standaard

Bij gebrek aan steun alhier, en een blijvende behoefte aan bevestiging anderzijds, berijdt onze wijze uit het oosten elders op het forum zijn aan de collaboratie gerelateerde stokpaardje.

Het probleem met dubbelnicks is dat dubbelnickers niet met beide nicks buiten vliegen als ze buiten het forumboekje gaan, maar met hun ene nick onbeschaamd hun gebande nick blijven ontkennen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 19 februari 2020, 16:01   #31
LiberaalNL
Europees Commissaris
 
LiberaalNL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 7.388
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Bij gebrek aan steun alhier, en een blijvende behoefte aan bevestiging anderzijds, berijdt onze wijze uit het oosten elders op het forum zijn aan de collaboratie gerelateerde stokpaardje.

Het probleem met dubbelnicks is dat dubbelnickers niet met beide nicks buiten vliegen als ze buiten het forumboekje gaan, maar met hun ene nick onbeschaamd hun gebande nick blijven ontkennen.
De moderatie weet wel degelijk dat System en Het Oosten dezelfde persoon zijn. Er geldt alleen een amnestieregel. Hans Van de Cauter en Bruno Yammine posten hier ook ondanks permanente bans met accounts.
__________________
Russian Warship, go fuck yourself!- 13 helden

Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 19 februari 2020 om 16:03.
LiberaalNL is offline  
Oud 19 februari 2020, 16:03   #32
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
De moderatie weet wel degelijk dat System en Het Oosten dezelfde persoon zijn. Er geldt alleen een amnestie regel. Hans Van de Cauter en Bruno Yammine posten hier ook ondanks permanente bans met accounts.
Hans Van de Cauter trolt er regelmatig op los op facebook. Je ziet zijn comments regelmatig passeren onder krantenartikels. Hilarisch gewoon
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline  
Oud 19 februari 2020, 18:05   #33
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.073
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
De moderatie weet wel degelijk dat System en Het Oosten dezelfde persoon zijn. Er geldt alleen een amnestieregel. Hans Van de Cauter en Bruno Yammine posten hier ook ondanks permanente bans met accounts.
Het probleem met dubbelnicks is dat dubbelnickers niet met beide nicks buiten vliegen als ze buiten het forumboekje gaan, maar met hun ene nick onbeschaamd hun gebande nick blijven ontkennen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 19 februari 2020, 19:58   #34
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Twee twitteraccounts ?

Zoals hier dus
Nee. En ik kan u verzekeren dat de Twitters quasi niet worden gebruikt door mij, "miss nobody in public".
Guinevere is offline  
Oud 19 februari 2020, 20:02   #35
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
System, dat was pas een debater.Hij initieerde een draad van meer dan 5 miljoen hits. Ik faut le faire. Sinds hij er niet meer is, gaat het forum de berg af. Elke dag wat minder forummers, dit forum. Er komen er zogezegd bij, maar die hoort men nooit. Wie fabriceert die eigenlijk? Veel te veel persoonlijke aanvallen op dit forum en dus haken mensen af. Ooit sluiten ze heel het boeltje hier. Ik zou het spijtig vinden want er was iets van te maken, ook als is het hier een Vlaams-nationalistisch nest . Maakt eigenlijk niet zoveel uit.
Helaas wordt dit nest volgens mij niet zo snel gesloten omdat het nogal goed staat als vrijwilligerswerk op iemand's cv. Het is ook een leuk idee, dit forum. Vandaar dat ik het belachelijk vind dat nieuwe mensen met interesse in politiek hier niet eens eenvoudig lid kunnen worden.
Guinevere is offline  
Oud 19 februari 2020, 22:01   #36
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.073
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Helaas wordt dit nest volgens mij niet zo snel gesloten omdat het nogal goed staat als vrijwilligerswerk op iemand's cv. Het is ook een leuk idee, dit forum. Vandaar dat ik het belachelijk vind dat nieuwe mensen met interesse in politiek hier niet eens eenvoudig lid kunnen worden.
Je bedoelt dat het eenvoudiger zou moeten zijn voor buitengekieperde dubbelnickers om als "nieuweling" terug te komen?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 19 februari 2020, 22:45   #37
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je bedoelt dat het eenvoudiger zou moeten zijn voor buitengekieperde dubbelnickers om als "nieuweling" terug te komen?
Nochtans heeft ze op dit punt gelijk. Het forum zou open moeten staan voor nieuw bloed.
Den Duisteren Duikboot is offline  
Oud 20 februari 2020, 20:41   #38
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Nochtans heeft ze op dit punt gelijk. Het forum zou open moeten staan voor nieuw bloed.
Het enige wat ik daar tegen kan bedenken is dat er naast de moderatie ook op hosting bespaard moet worden...

Laatst gewijzigd door Guinevere : 20 februari 2020 om 20:42.
Guinevere is offline  
Oud 20 februari 2020, 21:37   #39
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Het enige wat ik daar tegen kan bedenken is dat er naast de moderatie ook op hosting bespaard moet worden...
De schrik voor dubbelnicks is gewoon te groot. Dus deur dicht.
Eyjafjallajökull is offline  
Oud 20 februari 2020, 23:44   #40
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.936
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Nochtans heeft ze op dit punt gelijk. Het forum zou open moeten staan voor nieuw bloed.
Een invasie van het trollenleger van het VB.

Neen dank u.

Iedereen kan zijn mening hier geven. Stop met zagen.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 20 februari 2020 om 23:59.
Dadeemelee is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be