Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 april 2003, 07:50   #81
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard

Conclusie: bewijzen dat homofilie een perversie is kan gewoonweg niet bewezen worden!!
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2003, 07:58   #82
torvicx
Provinciaal Statenlid
 
torvicx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 651
Standaard

Conclusie gij kunt dus niet lezen ......
__________________
God is een coctail, ieder proeft wat die wil,
en atheisten zijn geheelonthouders....
http://www.stupidarab.com/index.html

http://agnostic.org
torvicx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2003, 08:23   #83
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard

Ik heb daar geen enkel maar dan ook geen enkel bewijs in terug gevonden dat homosexualiteit pervers zou zijn? Tegennatuurlijk??? Argumenteer dat dan maar eens!
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2003, 08:42   #84
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Kunnen we het erop houden dat het niet natuurlijk is.?
Het is natuurlijk, daar het mogelijk is.
Het is niet frequent voorkomend, en het is niet de gangbare norm, maar het gaat niet in tegen de natuur. Het is een randfenomeen, behorende tot de natuur.
Niks mis mee, en geen reden uiteraard om hen bepaalde rechten te ontzeggen.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2003, 08:52   #85
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

En Bartje schreef nog maar eens:
Citaat:
Ik heb daar geen enkel maar dan ook geen enkel bewijs in terug gevonden dat homosexualiteit pervers zou zijn? Tegennatuurlijk??? Argumenteer dat dan maar eens!
Wel Bart ik geef je de volgende raad:
U vraagt aan uw zus,of bij gebrek aan uw moeder, om eens samen met U naakt voor de spiegel te staan.
Moet je dan eens héél goed kijken, zelfs jij zult zien dat er een paar opvallende verschillen te zien zijn tussen het mannelijk en het vrouwelijk lichaam. Denk je nu echt dat de natuur daar geen andere bedoeling mee heeft dan voor wat diversiteit te zorgen, zoals blonde en zwartharige mensen, dikke en dunne mensen.
Ik maak me sterk dat zelfs jij zult zien wat in wat past.
Ok, Ok, ik weet het is weeral geen bewijs, maar misschien kun je er wel eens over nadenken.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2003, 08:58   #86
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Superstaaf® schreef:
Citaat:
Niks mis mee, en geen reden uiteraard om hen bepaalde rechten te ontzeggen.
Daar ben ik het volledig mee eens.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2003, 09:45   #87
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard

Tja Bobke, kan allemaal goed zijn maar idd nog steeds geen bewijs dat homofilie pervers is. Ja dus PERVERS???? Nogmaals toon aan!
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2003, 10:00   #88
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Tja Bobke, kan allemaal goed zijn maar idd nog steeds geen bewijs dat homofilie pervers is. Ja dus PERVERS???? Nogmaals toon aan!
Enkel in dichtbundels wordt de liefde pervers bedreven.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2003, 10:22   #89
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Bartje schreef:
Citaat:
Tja Bobke, kan allemaal goed zijn maar idd nog steeds geen bewijs dat homofilie pervers is. Ja dus PERVERS???? Nogmaals toon aan!
Hoeft niet, ik heb nergens beweert dat het PERVERS is.
Maar u schreef:
Citaat:
Tegennatuurlijk??? Argumenteer dat dan maar eens!
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2003, 10:38   #90
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Bartje schreef:
Citaat:
Baas, baas, dat bestaat niet bij ons. Wij praten met elkaar, wij praten véél met elkaar, een essentie van een goede relatie. Maar ik begrijp waar je naar toe wilt Paulus, misschien ook een beetje komisch bedoeld? Niet?
Kan ik mij levendig voorstellen:
Bartjes vriend: Ik voel mij mottig vandaag.
Bartje: Kun je dat bewijzen ?
Bartjes vriend: Ik voel het toch?.
Bartje: ja maar dat is nog steeds geen bewijs.
Bartjes vriend: Als ik het nu zeg.
Bartje Tja maar nog steeds geen bewijs.
Bartjes vriend: ……
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2003, 10:45   #91
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris
 
Paulus de Boskabouter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2003
Berichten: 7.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Bartje schreef:
Citaat:
Baas, baas, dat bestaat niet bij ons. Wij praten met elkaar, wij praten véél met elkaar, een essentie van een goede relatie. Maar ik begrijp waar je naar toe wilt Paulus, misschien ook een beetje komisch bedoeld? Niet?
Kan ik mij levendig voorstellen:
Bartjes vriend: Ik voel mij mottig vandaag.
Bartje: Kun je dat bewijzen ?
Bartjes vriend: Ik voel het toch?.
Bartje: ja maar dat is nog steeds geen bewijs.
Bartjes vriend: Als ik het nu zeg.
Bartje Tja maar nog steeds geen bewijs.
Bartjes vriend: ……
... wordt Raf's vriend
Paulus de Boskabouter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2003, 11:13   #92
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Bartje schreef:
Citaat:
Baas, baas, dat bestaat niet bij ons. Wij praten met elkaar, wij praten véél met elkaar, een essentie van een goede relatie. Maar ik begrijp waar je naar toe wilt Paulus, misschien ook een beetje komisch bedoeld? Niet?
Kan ik mij levendig voorstellen:
Bartjes vriend: Ik voel mij mottig vandaag.
Bartje: Kun je dat bewijzen ?
Bartjes vriend: Ik voel het toch?.
Bartje: ja maar dat is nog steeds geen bewijs.
Bartjes vriend: Als ik het nu zeg.
Bartje Tja maar nog steeds geen bewijs.
Bartjes vriend: ……
... wordt Raf's vriend
Pardon?
Daar gaat er hier thuis ene niet gelukkig mee zijn...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2003, 12:16   #93
torvicx
Provinciaal Statenlid
 
torvicx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 651
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Ik heb daar geen enkel maar dan ook geen enkel bewijs in terug gevonden dat homosexualiteit pervers zou zijn? Tegennatuurlijk??? Argumenteer dat dan maar eens!
Leer lezen mens , ......

Aangezien organische wezens gericht zijn op procreatie is elke sexuele daad die daar niet op focust ( of deel uitmaakt van het voor-of naspel )een perversie, en nu gij weer......

Het punt is natuurlijk dat een homo moeilijk zichzelf een pervert kan noemen ookal is hij/zij het volgens de bovenvermelde definitie wel (die herhaaldelijk gepost werd, maar ja we weten waar je doof van kunt worden maar nu weten we dat je daar ook leesblind van kunt raken .......) 8)

Pedofielen en verkrachters komen in de maatschappij ook voor, en zij zullen daar ook wel pelzeier aan beleven dat maakt het nog altijd niet "natuurlijk" . De natuur braakt allerlei levensvormen uit (mutaties) de groep die het meest voorkomt noemen we de norm de rest zijn daar dan afwijkingen van. Zodus zelfs de natuur discrimineert ( stelt de ene categorie boven de andere ) de menselijke culturen trekken die lijn gewoon door , niets mis mee gewoon natuurlijk .

bedenk maar eens het volgende , het is perfect mogelijk om een menselijke samenleving te hebben die uit 100 % hetero's bestaat , een "maatschappij" die uit 100% homo"s zou bestaan is dan tegelijk ook de laatste ......
Homofieli houdt de menselijke soort niet in stand. Het doet ze belanden in een doodlopend straatje. Dat dit in gaat tegen de heerstende egalitaristische politieke leugens kan ik niet aan doen, ik wil WETEN en niet GELOvEN ....
Uw paradigma is politiek de mijne kent geen taboes of "correct maatschappelijk denken" dat laat ik aan u over , u en de uwen ....
Als alles wat de natuur voortbrengt alszodanig natuurlijk zou zijn , tjai dan is per definitie NIETS meer tegennatuurlijk en hebben we een te ruime woordenschat die we dan snel moeten afslanken ( pervers; decadent, ......). Misschien een idee voor een volgend stadium van politiek correcte leugens ; newspeak .....
__________________
God is een coctail, ieder proeft wat die wil,
en atheisten zijn geheelonthouders....
http://www.stupidarab.com/index.html

http://agnostic.org
torvicx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2003, 12:42   #94
torvicx
Provinciaal Statenlid
 
torvicx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 651
Standaard

Wat is uw argument om te beweren dat homofilie NIET tegennatuurlijk zou zijn GEEN perversie is ........???????????????

bedenk dat uw pelziertjes geen argumenten zijn he, een verkrachter, pedofiel, str*nteters , Sado-masochisten, gluurders , ...... hebben ook hun pleziertjes. Uw zinnelijk genot MAAKT iets niet natuurlijk ( volgens de natuurlijke gang der dingen : sexualiteit = GESLACHTSDAAD , daarvoor dient de sperma en niet om uw mond mee uit te spoelen .......
__________________
God is een coctail, ieder proeft wat die wil,
en atheisten zijn geheelonthouders....
http://www.stupidarab.com/index.html

http://agnostic.org
torvicx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2003, 13:00   #95
Kotsmos
Minister-President
 
Geregistreerd: 7 mei 2002
Berichten: 4.137
Standaard

Citaat:
Aangezien organische wezens gericht zijn op procreatie is elke sexuele daad die daar niet op focust ( of deel uitmaakt van het voor-of naspel )een perversie, en nu gij weer......
fout. Uw redenering volgende is ELKE daad die zich niet focust op procreatie een perversie. En dan is de wereld een verdomd perverte plek.

feit is, zoals reeds gezegd, dat "perversie" een subjectieve term is, net zoals "lelijk".

En Freud was ook maar een zeveraar...
Kotsmos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2003, 13:14   #96
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris
 
Paulus de Boskabouter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2003
Berichten: 7.087
Standaard

Ga DIT eens lezen!
Paulus de Boskabouter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2003, 13:22   #97
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door torvicx
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Ik heb daar geen enkel maar dan ook geen enkel bewijs in terug gevonden dat homosexualiteit pervers zou zijn? Tegennatuurlijk??? Argumenteer dat dan maar eens!
Leer lezen mens , ......

Aangezien organische wezens gericht zijn op procreatie is elke sexuele daad die daar niet op focust ( of deel uitmaakt van het voor-of naspel )een perversie, en nu gij weer......

Het punt is natuurlijk dat een homo moeilijk zichzelf een pervert kan noemen ookal is hij/zij het volgens de bovenvermelde definitie wel (die herhaaldelijk gepost werd, maar ja we weten waar je doof van kunt worden maar nu weten we dat je daar ook leesblind van kunt raken .......) 8)

Pedofielen en verkrachters komen in de maatschappij ook voor, en zij zullen daar ook wel pelzeier aan beleven dat maakt het nog altijd niet "natuurlijk" . De natuur braakt allerlei levensvormen uit (mutaties) de groep die het meest voorkomt noemen we de norm de rest zijn daar dan afwijkingen van. Zodus zelfs de natuur discrimineert ( stelt de ene categorie boven de andere ) de menselijke culturen trekken die lijn gewoon door , niets mis mee gewoon natuurlijk .

bedenk maar eens het volgende , het is perfect mogelijk om een menselijke samenleving te hebben die uit 100 % hetero's bestaat , een "maatschappij" die uit 100% homo"s zou bestaan is dan tegelijk ook de laatste ......
Homofieli houdt de menselijke soort niet in stand. Het doet ze belanden in een doodlopend straatje. Dat dit in gaat tegen de heerstende egalitaristische politieke leugens kan ik niet aan doen, ik wil WETEN en niet GELOvEN ....
Uw paradigma is politiek de mijne kent geen taboes of "correct maatschappelijk denken" dat laat ik aan u over , u en de uwen ....
Als alles wat de natuur voortbrengt alszodanig natuurlijk zou zijn , tjai dan is per definitie NIETS meer tegennatuurlijk en hebben we een te ruime woordenschat die we dan snel moeten afslanken ( pervers; decadent, ......). Misschien een idee voor een volgend stadium van politiek correcte leugens ; newspeak .....
Ik heb het al gezegd, en ik zeg het nog eens: u bent een woordenkramer.
OK, laat ons nu stellen dat wat homo's tussen de lakens uitsteken "pervers" is volgens uw terminologie. En dan? Who gives a shit? Ik blijf erbij dat de term "perversie" misplaatst is, omdat die een pejoratieve bijklank heeft, die erop gericht is om het taboe rond homoseksualiteit in stand te houden. Is dat uw bedoeling? Dat homoseksualiteit afwijkt van de norm, daar kunnen we het allemaal wel over eens zijn, maar wat levert het u op om met alle geweld proberen aan te tonen dat homoseksualiteit een perversie (volgens uw enge psuedo-medische definitie) is?
Ik hoop dat u tegenover uw partner wat meer tolerantie aan de dag legt, anders zal uw relatie geen lang leven beschoren zijn... De mens gehoorzaamt nu eenmaal aan zijn vleselijke lusten. Is dat zo verkeerd dan?
A propos, masturbeert u wel eens?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2003, 13:23   #98
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris
 
Paulus de Boskabouter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2003
Berichten: 7.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
A propos, masturbeert u wel eens?

Paulus de Boskabouter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2003, 13:28   #99
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Ga DIT eens lezen!
Heb je dat stukje zelf al eens gelezen? Een hoop (katholiek geïnspireerd) geouwehoer over een kerel die blijkbaar met zichzelf in de knoop ligt en een oplossing zoekt voor zijn "homoseksuele verslaving"... Alsjeblief zeg!
Je wil nu toch niet in alle ernst komen beweren dat je dit verhaaltje kan veralgemenen voor de hele holebi-gemeenschap?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2003, 13:28   #100
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door torvicx
Wat is uw argument om te beweren dat homofilie NIET tegennatuurlijk zou zijn GEEN perversie is ........???????????????

bedenk dat uw pelziertjes geen argumenten zijn he, een verkrachter, pedofiel, str*nteters , Sado-masochisten, gluurders , ...... hebben ook hun pleziertjes. Uw zinnelijk genot MAAKT iets niet natuurlijk ( volgens de natuurlijke gang der dingen : sexualiteit = GESLACHTSDAAD , daarvoor dient de sperma en niet om uw mond mee uit te spoelen .......
Allé de gekende methode m'n kan het niet halen m'n probeert dan andere middelen er door te sleuren. Nogmaals het is nooit keihard bewezen dat homofilie pervers is, NOOIT jamais!!! En zeg wat u daar zegt, komaan hé, dat komt evengoed voor bij hetero's. Wees maar zeker. En ook komt niet voor bij alle homo's. Dus nog altijd geen bewijzen, argumenten, nog altijd niet! Ik blijf in volle spanning wachten!
En bewijzen dat homofilie pervers is, kan gewoon niet omdat het gewoon niet pervers is, zal nooit te bewijzen zijn!
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be