Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 december 2004, 22:57   #1
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard prins filipwordt de koning der .....

Het onderzoeksbureau TNS Media voerde van 14 tot 20 december een telefonische enquête uit bij 1.021 Belgen.

Uit de peiling blijkt onder andere dat meer Walen dan Vlamingen prins Filip een goede koning zien worden.

Meer Walen dan Vlamingen zien prins Filip een goede koning worden. In Wallonië geldt dat voor 82 procent, terwijl het in Vlaanderen om 67 procent gaat.
Van de Vlamingen ziet 28 procent in prins Filip geen goede koning. Bij de Walen gaat het om tien procent.

Vooral de hoger opgeleiden, de hogere sociale klassen en de jongeren zien Filip niet zitten. De kroonprins heeft naar verluidt vooral fans onder de huisvrouwen.


Conclusie : Filip de Eerste, Koning der laaggeschoolde huisvrouwen van de derde leeftijd uit de lagere sociale klasse van Wallonië.
__________________

Laatst gewijzigd door Antoon : 22 december 2004 om 22:57.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2004, 23:14   #2
basil
Provinciaal Statenlid
 
basil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 juli 2002
Locatie: Leuven
Berichten: 716
Standaard

Zijn dat diezelfde laaggeschoolden die ook op 't VB stemmen?
't Ziet er niet goed uit voor die paljassen uit Laeken.....
__________________


Over Steve Stevaert:
"Sinds hij voorzitter is geworden, is de partij helemaal de populistische, autoritaire weg opgegaan. Zijn verhaaltjes zijn simplistisch. Hij beschouwt de kiezer als een infantiel wezen, een consument die direct moet bevredigd worden."
basil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2004, 23:17   #3
Jonas Elossov
Europees Commissaris
 
Jonas Elossov's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2004
Locatie: Veurne
Berichten: 6.609
Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

En dan zeggen ze dat hun kiezers weten waarvoor het VB staat...
__________________
Jonas Elossov is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2004, 23:17   #4
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Koning der laaggeschoolde huisvrouwen van de derde leeftijd uit de lagere sociale klasse van Wallonië.
you are full of shit.
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2004, 23:18   #5
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door basil
Zijn dat diezelfde laaggeschoolden die ook op 't VB stemmen?
't Ziet er niet goed uit voor die paljassen uit Laeken.....
Sinds wanneer zijn de stemmers van 't VB in Wallonië. Jij hebt blijkbaar ook nog wat scholing nodig, hé?
__________________
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2004, 23:22   #6
Jonas Elossov
Europees Commissaris
 
Jonas Elossov's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2004
Locatie: Veurne
Berichten: 6.609
Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Sinds wanneer zijn de stemmers van 't VB in Wallonië. Jij hebt blijkbaar ook nog wat scholing nodig, hé?
Volgens mij zijn er nog 67% Vlamingen die ook filip-fan zijn... En daar zullen misschien ook wel wat laaggeschoolden zijn...
__________________
Jonas Elossov is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2004, 23:27   #7
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Volgens mij zijn er nog 67% Vlamingen die ook filip-fan zijn... En daar zullen misschien ook wel wat laaggeschoolden zijn...
Ja, maar het zijn vooral de hooggeschoolden die filip niet zien zitten. En die vind je eerder bij het Vlaams Belang. Of niet soms?
__________________
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2004, 23:27   #8
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience
you are full of shit.
you are full of anger and frustration.
__________________
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2004, 23:33   #9
Jonas Elossov
Europees Commissaris
 
Jonas Elossov's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2004
Locatie: Veurne
Berichten: 6.609
Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Ja, maar het zijn vooral de hooggeschoolden die filip niet zien zitten. En die vind je eerder bij het Vlaams Belang. Of niet soms?
Haha, ik denk niet dat je bepaald veel hooggeschoolden bij het VB zult terugvinden. Het profiel van de VB-stemmer is vooral middenstand en laaggeschoolden.

Hooggeschoolden zal je vooral bij de intellectuele en kleinburgelijke kringen rond SPa en Groen terugvinden en in mindere mate bij de VLD (die hebben meer patroons)

Zelfstandigen en kleine middenstanders zijn meestal niet hooggeschoold...
__________________
Jonas Elossov is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2004, 23:37   #10
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN
 
solidarnosc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2002
Berichten: 20.910
Standaard

En de vrije beroepen zitten ook eerder bij de VLD denk ik.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2004, 23:39   #11
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Haha, ik denk niet dat je bepaald veel hooggeschoolden bij het VB zult terugvinden. Het profiel van de VB-stemmer is vooral middenstand en laaggeschoolden.

Hooggeschoolden zal je vooral bij de intellectuele en kleinburgelijke kringen rond SPa en Groen terugvinden en in mindere mate bij de VLD (die hebben meer patroons)

Zelfstandigen en kleine middenstanders zijn meestal niet hooggeschoold...
In mijn bericht ging het over de relatie 'tegen prins filip' / Vlaams Belang.

Maar nu je het onderwerp aansnijdt : ik denk niet dat er nog een verschil is tussen de partijen op dat gebied. Het Vlaams Belang moet niet onderdoen voor de VLD qua zelfstrandigen, noch voor de SP.A qua arbeiders, noch voor de katholieken qua CD&V. En als je de lijn doortrekt, dan denk ik dat er niet meer of minder laag- en hoogeschoolden in deze partij aanwezig zijn dan elders. Zeker met zo'n groot achterban kun je ervan uitgaan dat ze mensen uit alle lagen van de bevolking vertegenwoordigen.

BTW: mensen die jij 'intelelctuelen' noemt zijn meestal zelfbenoemde 'intellectuelen'. Of die lullers als hooggeschoold kunnen worden beschouwd wil ik ook nog bediscutteren. SP.A en Groen " intellectuelen "? My ass.
__________________

Laatst gewijzigd door Antoon : 22 december 2004 om 23:39.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 01:05   #12
big bad wolf
Parlementslid
 
big bad wolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 juni 2004
Locatie: Brugge
Berichten: 1.910
Standaard

wat ik me afvraag is "wat is een goeie koning?". Albert doet toch niets meer dan wat lintjes doorknippen, wat handtekeningen zetten, feestjes organiseren, naar het buitenland reizen en 2x per jaar babbelen voor de tv. als dat de criteria zijn om een goeie koning te worden, moet je toch wel enorm je best doen om een slechte te zijn..
__________________
God save the king, 'cause no one else will
-- Blackadder
big bad wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 03:53   #13
Isegrim
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2004
Berichten: 325
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Haha, ik denk niet dat je bepaald veel hooggeschoolden bij het VB zult terugvinden. Het profiel van de VB-stemmer is vooral middenstand en laaggeschoolden.

Hooggeschoolden zal je vooral bij de intellectuele en kleinburgelijke kringen rond SPa en Groen terugvinden en in mindere mate bij de VLD (die hebben meer patroons)

Zelfstandigen en kleine middenstanders zijn meestal niet hooggeschoold...
Linkse lullen die zichzelf kwalificeren als hooggeschoolde intellectuelen.
Eigen lof stinkt.
Isegrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 08:25   #14
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Het onderzoeksbureau TNS Media voerde van 14 tot 20 december een telefonische enquête uit bij 1.021 Belgen.

Uit de peiling blijkt onder andere dat meer Walen dan Vlamingen prins Filip een goede koning zien worden.

Meer Walen dan Vlamingen zien prins Filip een goede koning worden. In Wallonië geldt dat voor 82 procent, terwijl het in Vlaanderen om 67 procent gaat.
Van de Vlamingen ziet 28 procent in prins Filip geen goede koning. Bij de Walen gaat het om tien procent.

Vooral de hoger opgeleiden, de hogere sociale klassen en de jongeren zien Filip niet zitten. De kroonprins heeft naar verluidt vooral fans onder de huisvrouwen.


Conclusie : Filip de Eerste, Koning der laaggeschoolde huisvrouwen van de derde leeftijd uit de lagere sociale klasse van Wallonië.

En Prins van de orde van de koekjesdoos verzamelaars
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 08:27   #15
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Prins Filip is zo te zien populair bij zijn soortgenoten : de lage sociale klasse (= de simpelen) en de huisvrouwen (= die nog geloven in een prins op een wit paard).
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 08:31   #16
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Haha, ik denk niet dat je bepaald veel hooggeschoolden bij het VB zult terugvinden. Het profiel van de VB-stemmer is vooral middenstand en laaggeschoolden.

Hooggeschoolden zal je vooral bij de intellectuele en kleinburgelijke kringen rond SPa en Groen terugvinden en in mindere mate bij de VLD (die hebben meer patroons)

Zelfstandigen en kleine middenstanders zijn meestal niet hooggeschoold...

Beter nen boer met verstand dan nen intelectueel die personeel vandoen heeft om zijn eigen veters te strikken, ...

Ik vind eerlijk gezegd dat laag en hoog geschoold gedoe dikke zever, ik heb al veel wijzere woorden uit de mond van sommige eenvoudige mensen horen komen, dan de kul die sommige universitairen durven uitbrabelen.

Soms zouden die nekeer terug met hun voetjes op de grond mogen getrokken worden. Het kan geen kwaad om iedereen nekeer de smeerlapperij van een fabriek of grootkeuken in te sturen. Zo beseffen ze misschien een keer hoeveel sjans ze wel hebben, dat ze daar niet in elke morgen vanaf 7 uur in de smeerlapperij moeten staan om zich in 't zweet te werken voor een appel en een ei.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 08:57   #17
Haiduc
Burger
 
Geregistreerd: 18 december 2004
Locatie: Gdansk
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door big bad wolf
wat ik me afvraag is "wat is een goeie koning?". Albert doet toch niets meer dan wat lintjes doorknippen, wat handtekeningen zetten, feestjes organiseren, naar het buitenland reizen en 2x per jaar babbelen voor de tv. als dat de criteria zijn om een goeie koning te worden, moet je toch wel enorm je best doen om een slechte te zijn..
Een betere verwoording is er niet!
Haiduc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 09:23   #18
janPieter
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 20 augustus 2004
Berichten: 346
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon


Conclusie : Filip de Eerste, Koning der laaggeschoolde huisvrouwen van de derde leeftijd uit de lagere sociale klasse van Wallonië.
Ik heb meer respect voor zulke vrouw dan voor een half debiele niet werkende nietsnut die met zijn zwalpende bierbuik en geschoren kletskop en drie tanden in zijn onozele bakkes de ganse dag bruine praat herhaald die hij zelf niet begrijpt.

Daarbij komt nog dat hij daags voor de verkiezing nog moet uitleg krijgen over waar dat hij zijn kruisje moet zetten.

En als hij dan met zijn bruin gezopen hersenen zijn bruine stamkroeg verlaat en vanachter zijn glazen drankoogskes de kleurrijke bonte vrolijke echte wereld ziet dan krijgt hij schrik en gaat snel zijn kruisje zetten waar men het hem gezegd heeft.

Dit is niet persoonlijk bedoelt maar cynisch, wie het schoentje past mag het aantrekken.
janPieter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 11:20   #19
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door big bad wolf
wat ik me afvraag is "wat is een goeie koning?". Albert doet toch niets meer dan wat lintjes doorknippen, wat handtekeningen zetten, feestjes organiseren, naar het buitenland reizen en 2x per jaar babbelen voor de tv. als dat de criteria zijn om een goeie koning te worden, moet je toch wel enorm je best doen om een slechte te zijn..
Prima weergave!
__________________
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 19:02   #20
Bert Bubber
Provinciaal Statenlid
 
Bert Bubber's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 september 2004
Locatie: land van maas&kempen
Berichten: 683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Antoon


Conclusie : Filip de Eerste, Koning der laaggeschoolde huisvrouwen van de derde leeftijd uit de lagere sociale klasse van Wallonië.



Ik heb meer respect voor zulke vrouw dan voor een half debiele niet werkende nietsnut die met zijn zwalpende bierbuik en geschoren kletskop en drie tanden in zijn onozele bakkes de ganse dag bruine praat herhaald die hij zelf niet begrijpt.

Daarbij komt nog dat hij daags voor de verkiezing nog moet uitleg krijgen over waar dat hij zijn kruisje moet zetten.

En als hij dan met zijn bruin gezopen hersenen zijn bruine stamkroeg verlaat en vanachter zijn glazen drankoogskes de kleurrijke bonte vrolijke echte wereld ziet dan krijgt hij schrik en gaat snel zijn kruisje zetten waar men het hem gezegd heeft.

Dit is niet persoonlijk bedoelt maar cynisch, wie het schoentje past mag het aantrekken




J.. P.....
Ik ben benieuwd naar uw respect indien:
1.de huisvrouw een bolletje kleurt boven de lijst van VB.
2.de half debiele aan U vraagt waar hij z'n kruisje moet zetten
__________________
Bert Bubber is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be