Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 september 2013, 21:58   #1
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard Annemans vermorzelt Theo Francken

http://www.deredactie.be/permalink/2...ideo=1.1741809

Wat een afgang voor Francken.... ongezien.
Zelfs Bart Dewever noemde Francken een naïeve idioot.
Annemans veegde met hem de vloer aan op inhoudelijk vlak.
Theo bleef constant hetzelfde herhalen.
De jongen had gewoon geen repliek.

Francken probeerde makkelijk te scoren met een marginaal scheldpartijtje als "de maagd die voorleest uit de kamasutra", maar niemand in het publiek moest lachen. Afgang.

Francken en zijn N-VA pretenderen dat ze het vreemdelingenbeleid gaan verstrengen. Vergeet het maar.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2013, 22:03   #2
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
http://www.deredactie.be/permalink/2...ideo=1.1741809

Wat een afgang voor Francken.... ongezien.
Zelfs Bart Dewever noemde Francken een naïeve idioot.
Annemans veegde met hem de vloer aan op inhoudelijk vlak.
Theo bleef constant hetzelfde herhalen.
De jongen had gewoon geen repliek.

Francken probeerde makkelijk te scoren met een marginaal scheldpartijtje als "de maagd die voorleest uit de kamasutra", maar niemand in het publiek moest lachen. Afgang.

Francken en zijn N-VA pretenderen dat ze het vreemdelingenbeleid gaan verstrengen. Vergeet het maar.
Tsja, ze zetten dan ook een van de weinige VB-zwaargewichten van het VB tegenover een van de talloze lichtgewichten van de N-Va.

Mocht ik in jouw schoenen staan, ik zou er niet echt vrolijk over worden, want in mijn ogen is het een strategie om (desnoods via het intussen ongevaarlijke VB) de N-Va op te voeren als loosers.

Je kan dat leuk vinden, maar op termijn is de enige kans op het realiseren van een aantal VB-punten de machtsdeelname van N-Va.
Niet dat ik er op hoop, maar ik schets enkel hoe ik denk dat uw zaak er voorstaat.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2013, 23:03   #3
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Tsja, ze zetten dan ook een van de weinige VB-zwaargewichten van het VB tegenover een van de talloze lichtgewichten van de N-Va.

Mocht ik in jouw schoenen staan, ik zou er niet echt vrolijk over worden, want in mijn ogen is het een strategie om (desnoods via het intussen ongevaarlijke VB) de N-Va op te voeren als loosers.

Je kan dat leuk vinden, maar op termijn is de enige kans op het realiseren van een aantal VB-punten de machtsdeelname van N-Va.
Niet dat ik er op hoop, maar ik schets enkel hoe ik denk dat uw zaak er voorstaat.
Had gij liever Filip Dewinter er tegenover gezien? Die had er de grond niet mee aangeveegd, die had er heel groot Brussel mee opgekuist.

Laatst gewijzigd door Garry : 29 september 2013 om 23:03.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2013, 23:12   #4
demonen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 oktober 2002
Berichten: 11.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
http://www.deredactie.be/permalink/2...ideo=1.1741809

Wat een afgang voor Francken.... ongezien.
Zelfs Bart Dewever noemde Francken een naïeve idioot.
Annemans veegde met hem de vloer aan op inhoudelijk vlak.
Theo bleef constant hetzelfde herhalen.
De jongen had gewoon geen repliek.

Francken probeerde makkelijk te scoren met een marginaal scheldpartijtje als "de maagd die voorleest uit de kamasutra", maar niemand in het publiek moest lachen. Afgang.

Francken en zijn N-VA pretenderen dat ze het vreemdelingenbeleid gaan verstrengen. Vergeet het maar.
"Uw eigen voorzitter heeft U teruggefloten" en Francken zijn kop werd rood
demonen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2013, 23:53   #5
mvd
Minister-President
 
mvd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2012
Berichten: 5.725
Standaard

Annemans scoorde wel wat punten: N-VA probeert op twee benen te hinken, ze proberen 'streng' te zijn maar kunnen zich tegenover de publieke opinie niet veroorloven om het niet voor Navid op te nemen. Francken schiet op De Block, terwijl die in deze gewoon correct handelde. Het argument van Francken 'de focus ligt verkeerd' is ook ontoereikend in deze.
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2013, 04:33   #6
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Tsja, ze zetten dan ook een van de weinige VB-zwaargewichten van het VB tegenover een van de talloze lichtgewichten van de N-Va.

Mocht ik in jouw schoenen staan, ik zou er niet echt vrolijk over worden, want in mijn ogen is het een strategie om (desnoods via het intussen ongevaarlijke VB) de N-Va op te voeren als loosers.

Je kan dat leuk vinden, maar op termijn is de enige kans op het realiseren van een aantal VB-punten de machtsdeelname van N-Va.
Niet dat ik er op hoop, maar ik schets enkel hoe ik denk dat uw zaak er voorstaat.
De Wever durfde niet gaan hé. Net zoals hij niet naar Phara durfde te gaan. Hj stuurde toen Danny Pieters die zich onsterfelijk belachelijk maakte.

Conclusie: N-VA is een éénmanspartij.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2013, 04:54   #7
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.867
Standaard

"maggie" wil gewoon de bestaande wetgeving doen toepassen en de reeds decennia durende indruk van "laisser-faire" en zelfs willekeur doen verdwijnen aangaande het moeilijkste punt van de vluchtelingenproblematiek,namelijk de "afhandeling"....

Ze heeft nog een lange weg te gaan,inderdaad maken "brave" mensen meer kans buitengebonjourd te worden dan "stouterds"(ga in no-go zones wonen),chantageplegers(ga met grote groepen en wat kindjes erbij dingen bezetten en zielige beelden verspreiden) en misdadigers (we houden die bij in onze gevangenissen)........

Het helpt dat er geen geld meer is om een steeds aanzwellende massa te ontvangen...

En ondertussen,als N-VA geen consistent voorstel kan indienen hoe men daarmee kan omgaan zullen ze die discussie steeds verliezen,en inderdaad,voor VB-ers die daaromtrent veel omlijnder standpunten hebben (BUITEN!) zijn N-VA-ers gemakkelijke prooi in welles-nietes discussies....

Laatst gewijzigd door kelt : 30 september 2013 om 04:57.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2013, 05:19   #8
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
"maggie" wil gewoon de bestaande wetgeving doen toepassen en de reeds decennia durende indruk van "laisser-faire" en zelfs willekeur doen verdwijnen aangaande het moeilijkste punt van de vluchtelingenproblematiek,namelijk de "afhandeling"....

Ze heeft nog een lange weg te gaan,inderdaad maken "brave" mensen meer kans buitengebonjourd te worden dan "stouterds"(ga in no-go zones wonen),chantageplegers(ga met grote groepen en wat kindjes erbij dingen bezetten en zielige beelden verspreiden) en misdadigers (we houden die bij in onze gevangenissen)........

Het helpt dat er geen geld meer is om een steeds aanzwellende massa te ontvangen...

En ondertussen,als N-VA geen consistent voorstel kan indienen hoe men daarmee kan omgaan zullen ze die discussie steeds verliezen,en inderdaad,voor VB-ers die daaromtrent veel omlijnder standpunten hebben (BUITEN!) zijn N-VA-ers gemakkelijke prooi in welles-nietes discussies....
Gisteren bij een Duveltje nog hetzelfde gehoord bij een discussie tussen een ex VB-er (nieuwe N-VA-er) en een "stabiele" VB-er.

Eindconclusie was dat hij terug voor VB ging stemmen, want stemmen op soep noch vis zou ook niets brengen. O ja, nog vergeten er was ook nog iemand wereldkampioen geworden. Maar vraag me niet wie.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2013, 07:57   #9
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Het is goed dat ook N-VA'ers eens op hun bek gaan. Daar moeten ze uit leren.
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2013, 08:01   #10
rookie
Staatssecretaris
 
rookie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 2.684
Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Nu dat het verleden van de "ideale schoonzoon" bekend geraakt, welke (zoveelste) bocht gaat de NVa nu weer maken?
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...chtszaak.dhtml
__________________
не ходить вокруг да около
Draai niet rond de pot

Laatst gewijzigd door rookie : 30 september 2013 om 08:02.
rookie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2013, 08:39   #11
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
http://www.deredactie.be/permalink/2...ideo=1.1741809

Wat een afgang voor Francken.... ongezien.
Zelfs Bart Dewever noemde Francken een naïeve idioot.
Annemans veegde met hem de vloer aan op inhoudelijk vlak.
Theo bleef constant hetzelfde herhalen.
De jongen had gewoon geen repliek.

Francken probeerde makkelijk te scoren met een marginaal scheldpartijtje als "de maagd die voorleest uit de kamasutra", maar niemand in het publiek moest lachen. Afgang.

Francken en zijn N-VA pretenderen dat ze het vreemdelingenbeleid gaan verstrengen. Vergeet het maar.
Ik vond die suprematie van Annemans toch niet zo overweldigend als u die voorstelt. Het leek me eerder 1-1.

En misschien nog beter: het was meer het zoveelste dovemansgesprek. En bijgevolg zou men eerder moeten spreken over 0-0.

Dat de mensen niet lachten met de woordspeling over de Kamasutra zou wel eens te wijten kunnen zijn aan het feit dat de meerderheid van dit publiek dat daar opgetrommeld was, wellicht niet eens wist wat de term 'Kamasutra' nu eigenlijk betekende.

Laatst gewijzigd door system : 30 september 2013 om 08:40.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2013, 08:46   #12
plakker
Minister
 
plakker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2010
Berichten: 3.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
http://www.deredactie.be/permalink/2...ideo=1.1741809

Wat een afgang voor Francken.... ongezien.
Zelfs Bart Dewever noemde Francken een naïeve idioot.
Annemans veegde met hem de vloer aan op inhoudelijk vlak.
Theo bleef constant hetzelfde herhalen.
De jongen had gewoon geen repliek.

Francken probeerde makkelijk te scoren met een marginaal scheldpartijtje als "de maagd die voorleest uit de kamasutra", maar niemand in het publiek moest lachen. Afgang.

Francken en zijn N-VA pretenderen dat ze het vreemdelingenbeleid gaan verstrengen. Vergeet het maar.
Ook niet echt verstandig van de N-VA om Francken tegen Annemans te laten opboksen...
__________________
plakker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2013, 09:00   #13
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.752
Standaard

Het was inderdaad triestig hoe Theo Franken steeds van de hak ( asielaanvragen) op de tak ( economische migratie) sprong en uit het geval Navid algemene conclusies wou trekken.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2013, 09:29   #14
Maikel Joosten
Gouverneur
 
Maikel Joosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juli 2011
Locatie: Vlaams-Limburg
Berichten: 1.202
Standaard

Toch kon Francken een keer toeslaan en dat was toen hij zij dat het VB enkel blij zou zijn als er een muur rond Vlaanderen staat. Helaas een constatering die ik nog dagelijks maak. Net alsof het VB zich er ook maar een sikkepit van aantrekt of dat de persoon in kwestie op legale wijze naar België komt of niet. Zolang het VB de lijn van de Winter blijft volgen zullen zij nooit deel uitmaken van een democratische samenleving.
__________________
Sic semper tyrannis - Thus always to tyrants - Zo vergaat het tirannen altijd

Laatst gewijzigd door Maikel Joosten : 30 september 2013 om 09:30.
Maikel Joosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2013, 10:20   #15
Athelas
Minister
 
Geregistreerd: 12 oktober 2011
Berichten: 3.236
Standaard

Mensen die in een verhaal een standpunt innemen terwijl er maar 1 kant gekend is, zijn sowieso een bende naïeve idioten. Emotionele chantage is iets wat integere mensen zelden zullen doen en ik sta er dan ook vaak sceptisch tegenover.

Net zoals het beneden alle peil is om mensen die dan toch een standpunt hebben ingenomen ervoor af te maken. Mensen die niets doen, kunnen ook niets verkeerd doen. Gans dit verhaal en het uitvergroten ervan tussen politiekers en bevolking is zo vermoeiend. Much ado about nothin', voor de zoveelste keer.

Als je dit wenst te voorkomen, fine, verander dan wetten. Maar je telkens laten pakken door het verhaal van een enkeling, dat werkt gewoon verlammend.
Athelas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2013, 10:26   #16
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Ik vond die suprematie van Annemans toch niet zo overweldigend als u die voorstelt. Het leek me eerder 1-1.

En misschien nog beter: het was meer het zoveelste dovemansgesprek. En bijgevolg zou men eerder moeten spreken over 0-0.

Dat de mensen niet lachten met de woordspeling over de Kamasutra zou wel eens te wijten kunnen zijn aan het feit dat de meerderheid van dit publiek dat daar opgetrommeld was, wellicht niet eens wist wat de term 'Kamasutra' nu eigenlijk betekende.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2013, 12:02   #17
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.390
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie Bekijk bericht
Nu dat het verleden van de "ideale schoonzoon" bekend geraakt, welke (zoveelste) bocht gaat de NVa nu weer maken?
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...chtszaak.dhtml
Arme Nvalid.

Geef me asiel of ik maak u kapot was zijn stelling...
__________________
Citaat:
Ta gueule!

Laatst gewijzigd door Xenophon : 30 september 2013 om 12:05.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2013, 12:04   #18
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rolleke bolleke Bekijk bericht
Ik begrijp niet dat Francken zich tegenover iemand van het VB heeft laten uitspelen.
De N-VA moet toch al lang weten dat het VB enkel op de vrt toegelaten wordt als het de N-VA kan schaden. De vrt (en haar bazen ) weet immers dat enkel het VB in 2014 de N-VA van een geweldige score kan afhouden en dat het VB derhalve een zeer belangrijke bondgenoot is van de traditionele partijen.
Het VB zal gegarandeerd nog dikwijls opgevoerd worden (en steeds tegenover de N-VA. Wedden?).

Een zeer verstandige strategie van...de vrt (en haar bazen).
De VRT zou inderdaad het Vlaams Belang eens uitgebreid aan het woord moeten laten over asiel-, migratie en Europa. Ik hoop dat ze in aanloop van de komende verkiezingen hier de kans toe krijgen.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2013, 12:27   #19
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Ik vond die suprematie van Annemans toch niet zo overweldigend als u die voorstelt. Het leek me eerder 1-1.

En misschien nog beter: het was meer het zoveelste dovemansgesprek. En bijgevolg zou men eerder moeten spreken over 0-0.

Dat de mensen niet lachten met de woordspeling over de Kamasutra zou wel eens te wijten kunnen zijn aan het feit dat de meerderheid van dit publiek dat daar opgetrommeld was, wellicht niet eens wist wat de term 'Kamasutra' nu eigenlijk betekende.
Zelfs kleine kinderen kennen die term ...
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2013, 12:42   #20
graaf de bethune
Gouverneur
 
Geregistreerd: 13 juli 2011
Berichten: 1.254
Standaard

Zojuist het nieuws gezien op VTM. Onzen Navid is helemaal de brave jongen niet zoals sommigen hem willen voorstellen. Op de vlucht voor een familie waar hij samen met zijn eigen familieleden bloedwraak op gepleegd heeft?? Wie zegt dat hij deze praktijken gaat afzweren als hij hier mag blijven??? Wie gaat opdraaien als hij hier iemand kapot maakt omdat die persoon hem zogezegd beledigd heeft??? Dat die naieve traditio's en linkiewinkies daar maar eens over nadenken
graaf de bethune is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be