Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 juni 2018, 19:07   #221
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
nope, ik zeg dit is een (extreme) bandbreedte van scenario's. Ik zeg niet dat dat de enige 3 scenario's zijn, kijk maar:



(daar had je over gelezen waarschijnlijk, 't is ok hoor)

PEW argumenteert die scenario's ook niet he; PEW neemt bewust 2 extreme scenario's om de bandbreedte te bepalen.

Jij zegt eigenlijk dat de hoge kant van het scenario nog niet extreem genoeg is, zonder argumenten. Ik vraag al een tijdje naar argumenten, maar ik heb me er al bij neergelegd dat ge er geen gaat geven.

Ah nee, da's niet waar, je zei iets over massa-migratie door klimaatsverandering en midden-oosten conflict.

Da's waar.

Ik zou denken, als dat gebeurt, dan hebben we zelf ook andere (grotere) zorgen.
Je kan een stukje zeveren man. Niet ik maar gij hebt geen argumenten.
Overigens is niet alleen deze studie flauwe kul maar alle studies met projecties zo ver in de toekomst.
Waarom, dat heb ik nu ondertussen zowat 24 keer uitgelegd.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2018, 22:23   #222
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Je kan een stukje zeveren man. Niet ik maar gij hebt geen argumenten.
Overigens is niet alleen deze studie flauwe kul maar alle studies met projecties zo ver in de toekomst.
Waarom, dat heb ik nu ondertussen zowat 24 keer uitgelegd.
OK
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2018, 23:45   #223
Stultitiae
Provinciaal Statenlid
 
Stultitiae's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 682
Standaard

Zeveren over studies kan een mooi tijdverdrijf zijn maar is eerder irrelevant. Met studies kan men alles en niets bewijzen.

Zeveren over intenties is nuttiger.
Citaat:
http://www.europarl.europa.eu/sides/...L%20V0%2F%2FNL

Het Europees Parlement,

11. is van mening dat legale migratie nog steeds noodzakelijk is om te voorzien in de behoeften van Europa op het gebied van demografie, de arbeidsmarkt en de benodigde vaardigheden en door de gevolgen van demografische krimp en vergrijzing voor de economie; zij levert tevens een bijdrage aan de ontwikkeling van derde landen, door de uitwisseling van kennis en know how en door middel van betalingen door migranten; roept op tot de tenuitvoerlegging van veilige systemen om deze overschrijvingen naar derde landen te vereenvoudigen;

12. is van mening dat reguliere migratie het alternatief moet vormen voor niet-reguliere immigratie, aangezien het een legale, veilige en georganiseerde toegangsweg tot de Europese Unie vormt;

13. roept in herinnering dat er rond 2050 volgens de prognoses van de Commissie naar schatting 60 miljoen migrerende werknemers nodig zijn, hetgeen de noodzaak met zich meebrengt om migratie langs legale weg mogelijk te maken;
60 Miljoen werknemers + familie.
__________________
'Exposure to true information does not matter anymore. A person who is demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him. Even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures, even if I take him by force and show him the actual, material physical proof, he will refuse to believe it, until he receives a kick on his fat bottom.' - Yuri Bezmenov, 1984
Stultitiae is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2018, 15:41   #224
kreydt
Burger
 
Geregistreerd: 9 februari 2017
Berichten: 129
Standaard

Naam: twee.jpg
Bekeken: 123
Grootte: 39,1 KB


klasfoto antwerpen anno 2025
kreydt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2018, 18:35   #225
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Wahaha. Ja, de politiek heeft er een puinhoop van gemaakt.

https://www.youtube.com/watch?v=-G9G79oImG4

Wat naar hier aan het overwaaien is vanuit de VS is islamofobie. Er zit voornamelijk een Joodse lobby achter die met grof geld smijten om campagnes te starten tegen moslims en ter bescherming van Israël.

Tot zover Trump zijn agenda.

In Europa is de multicultuur gewoon gefaald door wanbeleid. Door allerlei analfabeten hier binnen te gooien.

We geraken nooit af van die Abrahamistische rommel. Joden, moslims en christenen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be