Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 augustus 2003, 19:50   #21
athena
Parlementslid
 
Geregistreerd: 14 februari 2003
Berichten: 1.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door athena
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door athena
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door athena
Waarom hier geen antwoord van ons vriendje filosoof? Past het niet in uw kraam misschien. Trouwens alle filosofen draaien zich in hun graf om het feit dat jij die naam schandelijk misbruikt.
A,
Jou heb ik die uitspraak in verband van het overlijden van dat kind van allochtone ouders nog niet vergeven, en 't zal ook morgen nog niet gebeuren!!
Iemand die dweept met de moordenaars van een allochtoon jong meisje van 19 moet zijn vuile bek houden. Heb uw vergeving helemaal niet nodig.
Kind,
Je spreekt over een faits-divers op ettellijke duizenden km van hier, jaren geleden... Veel relevantie heeft dat niet, hier en nù...
U noemt de moord op een 19- jarig meisje in het jaar 2000 een fait- divers en u noemt mij haatdragend. Wie zonder zonde is... (mijn excuses voor deze christelijke uitdrukking)
Een faits divers op ettellijke duizenden km van hier, jaren geleden...
één moslim op één miljard
Al zouden het er duizend zijn op 1 miljard, dan zou het nog maar één op 1 miljoen zijn: één misdadiger op één miljoen mensen, en daarvoor veroordeel jij een ganse gemeenschap, die er trouwens weinig mee te maken heeft...
inderdaad: lèèr de zaken in perspectief te zien!
Geldt eveneens voor u. U heeft nog geen enkel maar dan ook geen enkel veroordelend woord gesproken tov de moordenaars, u noemt het hele voorval denegrerend een fait divers wel voor mij is een moord nooit een fait divers.
athena is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2003, 20:49   #22
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader
Alvader schreef:
over de visie van Turken, Marokkanen en Japanners op de westerse maatschappij:
"Wel, ze is decadent, het gezin bestaat niet meer, waarden en normen zijn vervaagd, het atheïsme leeft alom en de verderfelijke Holebi's krijgen een stem."

Reactie van filosoof:

Is dat ook niet de opinie van Popie Jopie, de charismatische beweging en het Opus Dei?De nieuwe heilsleer in Polen, dat we toch zo enthoesiast verwelkomen in de EU? De Beierse principes die na "Die Wende" inderhaast werden heringevoerd in ex-Oostduitsland?
Toen zwegen onze "verdedigers van de Westerse verworvenheden" als vermoord!! dan maak je je géén " zorgen over de toekomst van onze west-europese seculiere en postmoderne samenleving"????????IK WEL DUS!

IK ANTWOORD:

Het verschil zit hem in de omvang van de groep in West-Europa die deze ideeën aanhangen.

Trouwens, je geeft verkeerde voorbeelden. Mijn reactie was gericht tegen het naïef Westers vertrouwen om deze "vreemde" en in mijn ogen vaak even "cultureel racistische levensvisies " in onze maatschappij met open armen te ontvangen, alsof men blind is voor de consequenties. Bij mijn weten is men in het Westen nu niet bepaald "open-armig" en enthousiast over de paus, Opus Dei of de Charismatische beweging.DAT IS EEN GROOT VERSCHIL !!!
In het bedrijfsleven staat het Opus Dei redelijk sterk,
De VKW ook
De charismatische beweging heeft haar vaste stek bij het koningshuis
Die Polen, daar zijn er tientallen miljoenen van, de evangelische kerk staat zéér sterk in Duitsland en Nederland. Zowel in Polen als in Oost Duitsland werd na 1990 de klok teruggedraaid onder invloed van de kerk
De paus kan geen tripje maken of we krijgen de details kritiekloos op de TV...
Het verbod op onderwijs van de evolutieleer is een realiteit in een aantal staten van de sterkste en grootste leidende macht van het Westen..
Over al deze zaken merk ik géén ongerustheid in de pers of op de fora,
Vrouwenrechten kunnen de mensen niet raken, tot er twee meisjes met hoofddoekje in de klas van hun dochter zitten: dan loopt onze cultuur gevaar!
Homos worden in elkaar getimmerd door VB-jongeren, maar d�*t is normaal, maar O Wee als een idiote imam in Nabuurland in een discussie met Pim Fortuyn verbaal zijn boekje te buiten gaat, d�*n zijn we plots allemaal homosolidair!!
maar O Wee, als er een moskee verhuisd wordt in Vilvoorde, d�*t horen we wél, met de opinie van elke tooghanger uit de geburen erbij!!

De opinies van een antal moslims liggen toch zo dicht bij de oudestempelgelovogen, en dan is het de moslim die stoort met zijn opinie, NIET de ouwestempel-gelovige...
Op de bevolkingsconferentie van Kaïro stonden de arabische landen, het Vaticaan en de VS op één lijn, maar d�*�*r lag niemand wakker van...
De US steunden de Kroaten en het islamitische UCK tegen de orthodokse Serviërs, maar d�*�*r lag niemand wakker van...
Het vrij onderwijs heeft in Vlaanderen een "marktaandeel" van 70 �* 75%, hoewel er geen kwaliteitsverschil is, en de kerken zitten leeg, van Portugal tot hier...maar 6 Marokkanan of Turken in een straat en de ganse wijk is vrijzinnig Vlaams Blok pardon, vrijdenkend, nuance!! Maar 100 Afghanen in een kerk in Elsene, en Vlaanderen schiet wakker...
In Mijn ogen zijn dat duidelijk twee maten en twee gewichten...
en wie zegt twee maten en twee gewichten zegt hypocrisie... en die hypocrisie ligt er te dik op. Zo dik dat het gênant is, dat we het tegenover moslims niet kunnen uitleggen...waarom ze op internationaal vlak politiek gesteund worden, inbegrepen de fundamentalisten die ze zèlf afkeuren, maar dat ze op individueel vlak niet aanvaard, zelfs uitgesloten worden:

Het westen is "sending mixed signals"(ook over zichzelf)....en die mensen begrijpen niet waarom hun -door henzelf niet geappreciëerde-fundamentalisten nu eens met dollars en wapens bestrooid worden, terwijl zijzelf de "slechte pers" krijgen voor kleine wrevelpunten.
Het moslimfundamentalisme werd door de US terug opgewekt met stapels dollars en zwaar bewapend in Pakistan en Afghanistan, waarna het over de ganse islamietische wereld uitzwermde, zéér tot ongenoegen van deislamietische landen...de Wahabietische Saoedis zijn de beste bondgenoten van de US, Maar d�*�*r lagen we allemaal niet wakker van..
Maar 20 snotapen die heibel maken in een zwemdok , en onze cultuur is in gevaar...Vorig jaar ben ik tijdens de Ramadan twee weken met de rugzak door Tunesië getrokken, op mijn eentje, ook buiten de bewoonde wereld: die mensen zijn gastvrij, vriendelijk en héél realist als het over religie gaat, ook met een "ongelovige" zonder veel geld...bepaalde vormvereisten respecteerde ik, méér niet, en zij ook...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2003, 21:04   #23
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door athena
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door athena
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door athena
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door athena
Waarom hier geen antwoord van ons vriendje filosoof? Past het niet in uw kraam misschien. Trouwens alle filosofen draaien zich in hun graf om het feit dat jij die naam schandelijk misbruikt.
A,
Jou heb ik die uitspraak in verband van het overlijden van dat kind van allochtone ouders nog niet vergeven, en 't zal ook morgen nog niet gebeuren!!
Iemand die dweept met de moordenaars van een allochtoon jong meisje van 19 moet zijn vuile bek houden. Heb uw vergeving helemaal niet nodig.
Kind,
Je spreekt over een faits-divers op ettellijke duizenden km van hier, jaren geleden... Veel relevantie heeft dat niet, hier en nù...
U noemt de moord op een 19- jarig meisje in het jaar 2000 een fait- divers en u noemt mij haatdragend. Wie zonder zonde is... (mijn excuses voor deze christelijke uitdrukking)
één moslim op één miljard
Al zouden het er duizend zijn op 1 miljard, dan zou het nog maar één op 1 miljoen zijn: één misdadiger op één miljoen mensen, en daarvoor veroordeel jij een ganse gemeenschap, die er trouwens weinig mee te maken heeft...
inderdaad: lèèr de zaken in perspectief te zien!
Geldt eveneens voor u. U heeft nog geen enkel maar dan ook geen enkel veroordelend woord gesproken tov de moordenaars, u noemt het hele voorval denegrerend een fait divers wel voor mij is een moord nooit een fait divers.
Ik sprak over een misdadiger, is dat niet duidelijk ?? Een individuele gebeurtenis, op ettellijke duizenden km van hier, jaren geleden...d�*t IS een faitdivers, hoe dramatisch men het ook voorstelt op je TV...Léér relativeren en zelf denken, ipv je te laten manipuleren!
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2003, 10:29   #24
athena
Parlementslid
 
Geregistreerd: 14 februari 2003
Berichten: 1.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door athena
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door athena
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door athena
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door athena
Waarom hier geen antwoord van ons vriendje filosoof? Past het niet in uw kraam misschien. Trouwens alle filosofen draaien zich in hun graf om het feit dat jij die naam schandelijk misbruikt.
A,
Jou heb ik die uitspraak in verband van het overlijden van dat kind van allochtone ouders nog niet vergeven, en 't zal ook morgen nog niet gebeuren!!
Iemand die dweept met de moordenaars van een allochtoon jong meisje van 19 moet zijn vuile bek houden. Heb uw vergeving helemaal niet nodig.
Kind,
Je spreekt over een faits-divers op ettellijke duizenden km van hier, jaren geleden... Veel relevantie heeft dat niet, hier en nù...
U noemt de moord op een 19- jarig meisje in het jaar 2000 een fait- divers en u noemt mij haatdragend. Wie zonder zonde is... (mijn excuses voor deze christelijke uitdrukking)
één moslim op één miljard
Al zouden het er duizend zijn op 1 miljard, dan zou het nog maar één op 1 miljoen zijn: één misdadiger op één miljoen mensen, en daarvoor veroordeel jij een ganse gemeenschap, die er trouwens weinig mee te maken heeft...
inderdaad: lèèr de zaken in perspectief te zien!
Geldt eveneens voor u. U heeft nog geen enkel maar dan ook geen enkel veroordelend woord gesproken tov de moordenaars, u noemt het hele voorval denegrerend een fait divers wel voor mij is een moord nooit een fait divers.
Ik sprak over een misdadiger, is dat niet duidelijk ?? Een individuele gebeurtenis, op ettellijke duizenden km van hier, jaren geleden...d�*t IS een faitdivers, hoe dramatisch men het ook voorstelt op je TV...Léér relativeren en zelf denken, ipv je te laten manipuleren!
U verweet degene die de moord aanklaagde haatgevoelens te verspreiden.
athena is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2003, 11:00   #25
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door athena
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door athena
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door athena
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door athena
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
[quote:49afc58d1f="filosoof"][quote:49afc58d1f="athena"]Waarom hier geen antwoord van ons vriendje filosoof? Past het niet in uw kraam misschien. Trouwens alle filosofen draaien zich in hun graf om het feit dat jij die naam schandelijk misbruikt.
A,
Jou heb ik die uitspraak in verband van het overlijden van dat kind van allochtone ouders nog niet vergeven, en 't zal ook morgen nog niet gebeuren!!
Iemand die dweept met de moordenaars van een allochtoon jong meisje van 19 moet zijn vuile bek houden. Heb uw vergeving helemaal niet nodig.
Kind,
Je spreekt over een faits-divers op ettellijke duizenden km van hier, jaren geleden... Veel relevantie heeft dat niet, hier en nù...
U noemt de moord op een 19- jarig meisje in het jaar 2000 een fait- divers en u noemt mij haatdragend. Wie zonder zonde is... (mijn excuses voor deze christelijke uitdrukking)
één moslim op één miljard
Al zouden het er duizend zijn op 1 miljard, dan zou het nog maar één op 1 miljoen zijn: één misdadiger op één miljoen mensen, en daarvoor veroordeel jij een ganse gemeenschap, die er trouwens weinig mee te maken heeft...
inderdaad: lèèr de zaken in perspectief te zien!
Geldt eveneens voor u. U heeft nog geen enkel maar dan ook geen enkel veroordelend woord gesproken tov de moordenaars, u noemt het hele voorval denegrerend een fait divers wel voor mij is een moord nooit een fait divers.
Ik sprak over een misdadiger, is dat niet duidelijk ?? Een individuele gebeurtenis, op ettellijke duizenden km van hier, jaren geleden...d�*t IS een faitdivers, hoe dramatisch men het ook voorstelt op je TV...Léér relativeren en zelf denken, ipv je te laten manipuleren!
U verweet degene die de moord aanklaagde haatgevoelens te verspreiden. [/quote:49afc58d1f]
JIJ schrijft op diverse fora dat ik met die moordenaar zou "dwepen", en je voegt er de platste scheldwoorden aan toe (wat méér over jou zegt dan over mij uiteraard.. Ik daag je uit een tekst van mij boven te halen waarin ik iets in die zin schreef, met vermelding van plaats en datum.. Zo je dit niet kan, en je k�*n het niet, want dat schreef ik nergens, is wat je schrijft niets dan een scheldpartij die duidelijk je niveau aantoont... zoals al te vermoeden was uit je reactie op die dood van dat islamietisch kindje: A3-Beroeps Kantoor, veronderstel ik. maar mèt of zonder het diploma? Gelukkig zijn de grote meerderheid van de leerlingen beroeps een stuk ernstiger dan jij... Ik neem aan dat je de gebruikelijke verontschuldigingen zal bovenhalen ongelukkige jeugd etc...)

PS Met het verspreiden van haatgevoelens tegen allochtonen komt niet ver, men verzuurt er alleen het klimaat nog meer mee......([/quote:49afc58d1f]
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2003, 11:04   #26
athena
Parlementslid
 
Geregistreerd: 14 februari 2003
Berichten: 1.698
Standaard

En wat zijn uw verontschuldingen om de moord op een 19 jarig ISLAMITISCH meisje een fait- divers te noemen? En degene die de moord aanklaagt te beschuldigen van het verspreiden van haat?
Wel weinig respect voor leerlingen uit het beroepsonderwijs me dunkt en neen ik kom niet uit het beroepsonderwijs, heb latijn- Grieks gevolgd en ben nu bezig aan mijn universitaire opleiding. Maar wie bent u om zo neer te kijken op het beroepsonderwijs?
athena is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2003, 22:37   #27
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door athena
En wat zijn uw verontschuldingen om de moord op een 19 jarig ISLAMITISCH meisje een fait- divers te noemen? En degene die de moord aanklaagt te beschuldigen van het verspreiden van haat?
Wel weinig respect voor leerlingen uit het beroepsonderwijs me dunkt en neen ik kom niet uit het beroepsonderwijs, heb latijn- Grieks gevolgd en ben nu bezig aan mijn universitaire opleiding. Maar wie bent u om zo neer te kijken op het beroepsonderwijs?
Ik heb geen misprijzen voor ll beroeps, ik heb er als "secretaresse" gehad waar ik zéér tevreden over was, andere niet...
het was eerder jouw schrijf- en scheldstijl die me deed denken aan de leerlingen van mijn vrouw, en ik vondt het een goede manier om je uit je tent te lokken..
Ik hoop dat je je universitair diploma ( welke fac?)ook haalt, zoals wij jaren geleden, misschien zal met de jaren bij jou het verstand wel komen. Er zijn nu éénmaal van die laatbloeiers, schijnt het...

Om terug te komen op de qualificatie die ik aan het onderwerp van die/dat docudrama gaf: een misdaad , zoveel jaar geleden gepleegd in de privésfeer en zo ver weg kan je nu eenmaal moeilijk anders omschrijven, ook al willen sommigen er een mondiaal gegeven van maken en het voor politiek gebruik locaal exploiteren: denk je nu ècht dat die toestanden onder goede kristenen in België, Ierland, Polen, Kroatië, Frankrijk, Griekenland en Zuid- en midden Europa niet voorkomen? Forget it: er springen overal idioten uit de band op onaanvaardbare manier... ik heb het onder Vlamingen ook weten gebeuren (ooit Shakespeare of de krant gelezen?)
Waar ik van walg is de manier waarop dergelijk fait divers gebruikt wordt als wapen tegen Marokkanen en Turken hier, die met die zaak niet veel meer dan de godsdienst gemeen hebben, (want d�*t is de bedoeling achter dergelijke docudramas en de manier waarop sommige goedmenende zielen erin lopen...( hoewel, goedmenende?) Die giftige woorden van jou n.a.v. de dood van dat kind waren NIET goedmenend maar zo vol van een haat die ik zou willen begrijpen. Ben je ooit mishandeld geweest door allochtonen? d�*t zou die haat uitleggen....Of werd die er thuis met de zuigfles ingegoten, d�*t ook kan een uitleg zijn. Je sprak van de dood van een familielid: heeft d�*t je getraumatizeerd??
Stuur me gerust een mail met wat je niet op 't forum wil zeggen.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2003, 22:52   #28
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

te vlug en/of te dikwijls geklikt. KNIP dus...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2003, 23:23   #29
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltaire
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Knut
Phyllis Yarber Hogan, a member of something called the Oberlin Black Alliance for Progress, had this bit of multiculturalism to share: "When you talk about slavery, students need to understand it is not our fault. Our ancestors did nothing wrong to be enslaved. How do you work through that when the person teaching it is the same type of person who did the enslaving?"
Inderdaad het platst denkbare racisme, zuiver gebaseerd op ras: de man kan geen "Zwarte Geschiedenis" (???) geven puur omdat hij blank is.

Belangengroepen gaan inderdaad wel érg ver in de VS, enkele weken geleden stond er nog een artikel in De Morgen over absurde censuur in Amerikaanse schoolboeken:

Citaat:
Zo mogen examens of handboeken geen teksten bevatten over bergen, omdat kinderen die aan zee wonen zich gediscrimineerd kunnen voelen. Een verhaal over een verjaardagsfeestje wordt geschrapt om kinderen die geen feestjes krijgen niet te benadelen. Zwarte atleten, slimme Aziaten of goedopgeleide joden zijn te stereotiep. Oude mensen mogen niet zwak of afhankelijk zijn; ze moeten joggen of het dak herstellen. Vrouwen mogen geen huismoeders zijn, mannen geen dokters, en kinderen mogen zich niet ongehoorzaam gedragen. Magie, heksen en monsters zijn taboe. Mickey Mouse gaat eruit omdat muizen te beangstigend zijn en donuts omdat ze niet voldoende voedzaam zijn. De lijst is niet alleen lang, hij grenst aan het absurde.

"De wereld wordt niet getoond zoals hij is," stelt Ravitch "maar wel zoals bepaalde belangengroepen zouden willen dat hij eruitziet. Rechtse censoren proberen de waarden van het verleden te herstellen: het gelukkige familieleven waarbij vader de baas was en moeder voor de gehoorzame kinderen zorgde. De linkse censoren van hun kant houden er een geidealiseerde toekomstvisie op na, waarin alle mensen gelijk zijn. Wat de twee kanten gemeen hebben, is dat ze beide eisen dat uitgevers kinderen beschermen tegen woorden en ideeën die indruisen tegen hun levensmodel. Zowel de rechtse als linkse belangengroepen geloven dat als jongeren bepaalde zaken niet meer kunnen lezen, ze ook in het echt zullen verdwijnen."
Het volledige artikel kan je hier nalezen:
http://users.online.be/debrug/deedee/dm030715.htm
Idd, zo je racisme en dergelijke vooroordelen evenals andere idiotieën zou kunnen doen verdwijnen door kinderen er niet meer dan de minimale dosissen van toe te dienen... ( want wèl bewezen is dat hogere blootstelling aan racistische literatuur racisme in de hand werkt, dus waarom zou lagere blootstelling dan niet positief werken?), mag je dat middel niet ongebruikt laten.. racisme onder GVA- en HLN- lezers en VTM-kijkers en hun kinderen riskeert idd hoger te liggen dan bij diegenen die "hun wijsheid" elders halen.. Zoals dikwijls heeft men in de VS de neiging tot overdrijving, en vooral onze pers neemt juist graag die teksten uit de VS over die de overdrijving dik in de verf zetten..., en reken daarvoor maar op de neocons... maar je kinderen een met een geïdealizeerd positief wereldbeeld opvoeden, ipv met een realistisch negatief beeld) is zéker niet verkeerd, integendeel!
Diane Ravitch is idd een lid van de Bush-administratie (werkte al voor de papa Bush) Knut haalde zijn wijsheid bij http://www.prudentpolitics.org/
eens rondkijken daar, en je weet van waar de wind komt...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be