Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 augustus 2003, 13:19   #21
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix
Citaat:
Kijk Jan, ik heb jaren in het drugsmilieu rondgehangen, en zowel in Gent als in Antwerpen als in Sint Truiden heb ik wel wat gezien. En ik kan U met een gerust hart vertellen dat allochtonen zich in de regel niet met drugs bezighouden. Diegenen die zich ermee bezig houden, zijn de grote heren, en houden zich absoluut niet bezig met het verkopen aan particulieren, enkel aan dealers. Om te beginnen levert dat meer op, en dat houdt ook (raar maar waar) véél minder risico in. Als je in een discotheek bollen koopt, is het van een blanke. Cannabis en hashiesh vind je wel bij allochtonen, maar zeker even vaak bij blanken. Heroïne is een voornamelijk blanke aangelegenheid als het de straatverkoop betreft. Enkel de "groothandel" is in handen van Turken in Gent, en dan nog lang niet altijd. Albanezen maar ook Oost-Europeanen zitten er mee tussen. Maar dit terzijde.
Dat allochtonen zich in regel niet met drugs bezig houden? En dan iets verder spreek je die regel alweer tegen????? Het zijn toch wel allochtonen die de groothandel controleren??? En zijn cannabis en Hashiesh geen drugs meer? Of noemen we het enkel drugs als ze door autochtonen gebruikt worden?
En als je rondkijkt zie je genoeg allochtonen die aan de drugs zitten hoor! En trouwens waar komt het merendeel van de heroine vandaan? Afghanistan en de streken errond zijn toch wel een van de topproducenten eh? Dus hoe komen die hier bij ons terecht? Toch wel via allochtonen eh? Dus zo een 'enkel' blanke aangelegenheid is het toch ook weeral niet eh? In Vlaanderen zelf is het merendeel van de drugs gewoon niet te produceren of toch zeker niet zonder hulp of producten uit het buitenland? Dus waar zit het grootste deel van het drugsprobleem->aan de andere zijde van de grens niet waar? Zonder bron is er geen rivier eh...
Marokko is de grootste cannabisproducent ter wereld en de koninklijke familie van Marokko zit mee in de drugshandel.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2003, 13:24   #22
Descartes Jr
Banneling
 
 
Descartes Jr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2002
Locatie: Vielsalm
Berichten: 9.794
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Kijk, als men goed mijn woorden leest dan heb ik het over het feit dat als je allochtonen in een discotheek tegenkomt het meestal voor boel te zoeken is of om te dealen!
Belgische boelzoekers vinden er ook hun ideale biotoop. Dat is geen reden om eenzijdig selectief te werken. Hou ze allebei buiten. Een toegangspasje zoals Darwin voorstelt is een mogelijkheid.

PS : Darwin, Laila hoort wel bij Jan hé ! En Fientje schiet goed op met Ahmed. Wat kan er schoner zijn ?
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2003, 13:31   #23
Löwe
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 24 augustus 2002
Berichten: 95
Standaard

De veiligheidsmaatregelen worden alsmaar strakker in discotheken. Bij vele discotheken moet je door een metaaldetector lopen en wordt je gefouileerd. Het pasjes-systeem wordt stelselmatig bijna overal ingevoerd in elke (grotere) club.

Ik heb ook al gezien dat vreemdelingen geweigerd worden. Dit is voor de helft te wijten aan hun eigen (voorgaand) wangedrag en voor de andere helft gedaan voor de autochtone bezoekers. Immers, een meerderheid van deze laatste groep houdt niet van een feestje tussen (relzoekende) vreemdelingen.

Van mij mag het gerust zo blijven.
Löwe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2003, 13:33   #24
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Kijk, als men goed mijn woorden leest dan heb ik het over het feit dat als je allochtonen in een discotheek tegenkomt het meestal voor boel te zoeken is of om te dealen!
Belgische boelzoekers vinden er ook hun ideale biotoop. Dat is geen reden om eenzijdig selectief te werken. Hou ze allebei buiten. Een toegangspasje zoals Darwin voorstelt is een mogelijkheid.

PS : Darwin, Laila hoort wel bij Jan hé ! En Fientje schiet goed op met Ahmed. Wat kan er schoner zijn ?
daar gaat het hier ook niet over! Het gaat hier over [size=6]discriminatie [/size]op gebied van rechtspleging! Een autochtoon die de toegang geweigerd wordt moet naar het politiebureau om klacht in te dienen terwijl een allochtoon op zijn wenken bediend wordt!!! Of vinden jullie dat normaal!?
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2003, 13:39   #25
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Kijk, als men goed mijn woorden leest dan heb ik het over het feit dat als je allochtonen in een discotheek tegenkomt het meestal voor boel te zoeken is of om te dealen!
Belgische boelzoekers vinden er ook hun ideale biotoop. Dat is geen reden om eenzijdig selectief te werken. Hou ze allebei buiten. Een toegangspasje zoals Darwin voorstelt is een mogelijkheid.

PS : Darwin, Laila hoort wel bij Jan hé ! En Fientje schiet goed op met Ahmed. Wat kan er schoner zijn ?
Ik denk dat wat de uitgangsgelegenheden betreft zich hier juist de botsing van de culturen het hevigst laat voelen.

Als er naar een dancing moslim-allochtonen trekken zijn het in quasi alle gevallen uitsluitend mannen. De vrouwen die in dancings en discotheken uitgaan komen van over de hele aardbol. Ze komen uit Europa, uit Azië, uit Afrika, uit Amerika. Moslim-vrouwen komen echter niet in dancings.

Als zo'n gelegenheid dan bezocht wordt door laat ons zeggen een vijftigtal Turken of Marokkanen, dan zijn dat mannen en geen vrouwen. Als er dan voor de rest bijvoorbeeld 150 niet-moslimmannen en 150 niet-moslimvrouwen zijn, dan is het beeld toch duidelijk geschetst?

De moslimmannen willen zich allemaal amuseren met niet-moslimvrouwen, terwijl niet-moslimmannen zich niet mogen amuseren met moslimvrouwen.

Dat is gewoon VRAGEN om oorlog.

Als er dus sprake is van een racistische houding van dancinguitbaters, dan zet men de wereld op zijn kop. Het is immers een reactie op het uiterst racistische gedrag van de moslims.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2003, 13:41   #26
Löwe
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 24 augustus 2002
Berichten: 95
Standaard

Correcte analyse, Darwin. En dat ik mij niet mag "amuseren" met moslimvrouwen vind ik zo erg nog niet.
Löwe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2003, 13:42   #27
dominatrix
Minister-President
 
dominatrix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 augustus 2002
Berichten: 4.248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Kijk, als men goed mijn woorden leest dan heb ik het over het feit dat als je allochtonen in een discotheek tegenkomt het meestal voor boel te zoeken is of om te dealen!
Belgische boelzoekers vinden er ook hun ideale biotoop. Dat is geen reden om eenzijdig selectief te werken. Hou ze allebei buiten. Een toegangspasje zoals Darwin voorstelt is een mogelijkheid.

PS : Darwin, Laila hoort wel bij Jan hé ! En Fientje schiet goed op met Ahmed. Wat kan er schoner zijn ?
daar gaat het hier ook niet over! Het gaat hier over [size=6]discriminatie [/size]op gebied van rechtspleging! Een autochtoon die de toegang geweigerd wordt moet naar het politiebureau om klacht in te dienen terwijl een allochtoon op zijn wenken bediend wordt!!! Of vinden jullie dat normaal!?
Ik in ieder geval al niet, net als ik het niet normaal vind dat ze nu moeten toegelaten worden! De hele migratenkwestie is nodeloos ingewikkeld, en hard en simpel beleid zouden we moeten hebben. Dit is belziek, is hier nog wel veel normaal?
__________________
www.vlaamsbelang.org
dominatrix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2003, 13:43   #28
Gorefest
Minister
 
Gorefest's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Locatie: % VLAANDEREN! %
Berichten: 3.093
Standaard

Wat een onzin komt nu weer van die zotte procureur, dat probleem stelt zich al meer als tien jaar (!) en nu ineens heeft hij 'dit' probleem ontdekt, toevallig na de 'incidentjes' met allochtonen op de zwembaden en misschien als tegenantwoord op het voorstel van Smagghe, want daar wou Rubens de politie op afsturen en hem straffen moest Smagghe in zijn district woonde...
Ik vind die Mark Rubens maar een ordinair mediageil iemand die meent dat hij rechter, politieman en politieker tegelijk kan zijn..
Stel dat ik overvallen wordt op straat, komt dan de politie ook ter plaatse om alles te regelen?? *NEE*, de gewone burger kan zijn klachten op het bureau melden..
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-
Gorefest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2003, 15:48   #29
advocadus
Partijlid
 
advocadus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Berichten: 239
Standaard

Het is maar te hopen dat die discotheken groot genoeg zijn want we weten nu dankzij Spirit al wat de gevolgen zijn van te kleine zwembaden hé.
__________________
Ius vigilantibus scriptum est.
(Het recht is voor de waakzame.)
advocadus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2003, 16:33   #30
Descartes Jr
Banneling
 
 
Descartes Jr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2002
Locatie: Vielsalm
Berichten: 9.794
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
De moslimmannen willen zich allemaal amuseren met niet-moslimvrouwen, terwijl niet-moslimmannen zich niet mogen amuseren met moslimvrouwen.[/b].
Darwin, uw "clublid"-kaartsysteem kan uitgebreid worden met de verplichting om vergezeld te zijn van een vrouwlijke partner(eveneens met clubkaart).
Bij binnenkomst wordt de kaart gescand (bar-code) zodat men steeds weet wie binnen is (handig bij controles achteraf). Dit laat ook toe om veelvuldig binnen- en buitengaan (bv wisselen van partner om meerder mannen met 1 vrouwelijke partner binnen te sluizen) tegen te gaan.

We gaan er nog komen.
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2003, 16:40   #31
Gorefest
Minister
 
Gorefest's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Locatie: % VLAANDEREN! %
Berichten: 3.093
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Als er dus sprake is van een racistische houding van dancinguitbaters, dan zet men de wereld op zijn kop. Het is immers een reactie op het uiterst racistische gedrag van de moslims.
De dancing-uitbaters moeten ook aan hun inkomen denken eh, als er téveel allochtonen in de dancing zijn komt er op den duur geen (autochtone) kat meer naar toe en kan die vent zijn zaak sluiten... t'is het een of t'ander
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-
Gorefest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2003, 16:46   #32
't Beest
Vreemdeling
 
't Beest's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2003
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaVinci
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Als er dus sprake is van een racistische houding van dancinguitbaters, dan zet men de wereld op zijn kop. Het is immers een reactie op het uiterst racistische gedrag van de moslims.
De dancing-uitbaters moeten ook aan hun inkomen denken eh, als er téveel allochtonen in de dancing zijn komt er op den duur geen (autochtone) kat meer naar toe en kan die vent zijn zaak sluiten... t'is het een of t'ander
...en 't is juist in die autochtone katten dat die moslimmannen geinteresserd zijn. Ze gooien hun eigen ruiten in.

Quote van allochtone collega op 't werk: Als mijn vrouw nie wil, ga ik naar mijn (autochtone)vriendin. Als die nie wil ga ik naar de dancing....en als ik daar niemand kan versieren ga maar naar Chaussee 'd Amour.
't Beest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2003, 16:50   #33
Gorefest
Minister
 
Gorefest's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Locatie: % VLAANDEREN! %
Berichten: 3.093
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 't Beest
Chaussee 'd Amour.
Wel goei marchandise daar
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-
Gorefest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2003, 16:52   #34
athena
Parlementslid
 
Geregistreerd: 14 februari 2003
Berichten: 1.698
Standaard

In een discotheek in het Gentse hebben ze naar mijn mening wel een goed systheem uitgedacht: voor elke jongen die binnen gaat moet er minstens één meisje mee, dus het zijn grotendeels koppels die binnenkomen. En deze regel geldt zowel voor autochtonen als allochtonen. Nu zijn er wel minder allochtonen omdat die de gewoonte hebben om in exclusieve mannengroepjes uit te gaan, willen ze nu nog binnen dan moeten ze met een meisje komen. (ze kunnen misschien hun zussen meenemen, komen die ook eens buiten )
athena is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2003, 16:53   #35
athena
Parlementslid
 
Geregistreerd: 14 februari 2003
Berichten: 1.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaVinci
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 't Beest
Chaussee 'd Amour.
Wel goei marchandise daar
Is dat zoiets als de walletjes in Amsterdam, het schipperskwartier in A'pen of het glazenstraatje in Gent?
athena is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2003, 16:54   #36
Bolter
Gouverneur
 
Geregistreerd: 20 oktober 2002
Locatie: Zonhoven
Berichten: 1.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaVinci
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 't Beest
Chaussee 'd Amour.
Wel goei marchandise daar
Ehmm... Daar zitten toch ook wel allochtonen tussen...
En dat is dan wel goei marchandise zeker...
Bolter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2003, 17:00   #37
Gorefest
Minister
 
Gorefest's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Locatie: % VLAANDEREN! %
Berichten: 3.093
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door athena
In een discotheek in het Gentse hebben ze naar mijn mening wel een goed systheem uitgedacht: voor elke jongen die binnen gaat moet er minstens één meisje mee, dus het zijn grotendeels koppels die binnenkomen. En deze regel geldt zowel voor autochtonen als allochtonen. Nu zijn er wel minder allochtonen omdat die de gewoonte hebben om in exclusieve mannengroepjes uit te gaan, willen ze nu nog binnen dan moeten ze met een meisje komen. (ze kunnen misschien hun zussen meenemen, komen die ook eens buiten )
Dat systeem hebben ze in de Versuz in Hasselt ook.. voor diegenen die een vriendin zoeken en/of geen vriendinnen hebben wordt da wel wa moeilijk uitgaan
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-
Gorefest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2003, 17:05   #38
't Beest
Vreemdeling
 
't Beest's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2003
Berichten: 43
Standaard

kweetnie of ge een vrouw van lichte zeden 'goei marchandise' kunt noemen....en zeker nie als er al hordes ongewassen allochtonen u voor zijn geweest
't Beest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2003, 17:05   #39
athena
Parlementslid
 
Geregistreerd: 14 februari 2003
Berichten: 1.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaVinci
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door athena
In een discotheek in het Gentse hebben ze naar mijn mening wel een goed systheem uitgedacht: voor elke jongen die binnen gaat moet er minstens één meisje mee, dus het zijn grotendeels koppels die binnenkomen. En deze regel geldt zowel voor autochtonen als allochtonen. Nu zijn er wel minder allochtonen omdat die de gewoonte hebben om in exclusieve mannengroepjes uit te gaan, willen ze nu nog binnen dan moeten ze met een meisje komen. (ze kunnen misschien hun zussen meenemen, komen die ook eens buiten )
Dat systeem hebben ze in de Versuz in Hasselt ook.. voor diegenen die een vriendin zoeken en/of geen vriendinnen hebben wordt da wel wa moeilijk uitgaan
Misschien een zus, een nicht, uw mama, uw grootmoeder of u misschien u zelf als vrouw verkleden?
Persoonlijk vind ik het wel nogal moeilijk om een vriend(in) in een discotheek te vinden, wegens overdreven veel lawaai is het vaak moeilijk een gesprekje aan te knopen.
athena is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2003, 17:06   #40
dominatrix
Minister-President
 
dominatrix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 augustus 2002
Berichten: 4.248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door athena
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaVinci
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 't Beest
Chaussee 'd Amour.
Wel goei marchandise daar
Is dat zoiets als de walletjes in Amsterdam, het schipperskwartier in A'pen of het glazenstraatje in Gent?
Ja alleen het is veel groter, en de straat loopt in feite door tot in luik... en het is er veel ordelijker. En er wordt wel redelijk hard gecontroleerd, dus normaal gezien geen illegalen te vinden. Normaal gezien eh...
__________________
www.vlaamsbelang.org
dominatrix is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be