Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 september 2003, 10:40   #1
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard

Een naaste medewerker van de paus was jarenlang op de hoogte van het seksueel misbruik van een minderjarige door een Amerikaanse priester. Toch liet hij de priester carrière maken in het diplomatenkorps van de Heilige Stoel. Het Vaticaan schikte zelfs een rechtszaak tussen de pater en het slachtoffer met een grote som geld. Nu zegt m'n dat er geen enkel probleem was????????,

Tja zo zie je maar, homo's uitmaken voor alles wat maar kan etc etc. maar blijkbaar is pedofilie in het Vaticaan dan toch toegelaten??? En tuurlijk ook de bescherming van de priesters. En dan zitten ze te vitten op homo's. Schandalig gewoon!
__________________
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2003, 10:43   #2
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Bartje, dit is heel erg, en zeker een topic waard.

Maar er zijn de laatste dagen topics geweest waar de VLD en Verhofstadt hun fratsen worden bloogelegd, en ik zie je nergens reageren.

Is dat stilzwijgend akkoord gaan met wat wij schrijven? Of gewoon geen argumenten hebben om het te weerleggen?
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2003, 10:44   #3
Strop
Lokaal Raadslid
 
Strop's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 april 2003
Locatie: Gent, Vlaanderen
Berichten: 334
Standaard

Die priesters zijn (meestal) wel pedofielen én homo's dus waar blijft je standpunt ???
__________________
Vliegt den Blauwvoet, Storm op zee

Verzet begint met jezelf een vraag te stellen, en die dan aan iemand anders stellen.

Geen Vlaams geld meer voor Wallonië
Strop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2003, 10:48   #4
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strop
Die priesters zijn (meestal) wel pedofielen én homo's dus waar blijft je standpunt ???
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2003, 10:50   #5
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Bartje, dit is heel erg, en zeker een topic waard.

Maar er zijn de laatste dagen topics geweest waar de VLD en Verhofstadt hun fratsen worden bloogelegd, en ik zie je nergens reageren.

Is dat stilzwijgend akkoord gaan met wat wij schrijven? Of gewoon geen argumenten hebben om het te weerleggen?
Och Antoon, weet je, politiek staat momenteel bij mij op een héél héél héél laag pitje, kijk maar eens naar mijn topics, het is een eindje geleden dat ik nog gereageerd heb op echte politieke topics. Ik krijg van langs aan om meer een dégout van.

Oh ja in mijn artikel hierboven, m'n zegt ook dat de paus niet op de hoogte was of is???
__________________
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2003, 10:51   #6
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strop
Die priesters zijn (meestal) wel pedofielen én homo's dus waar blijft je standpunt ???
Wat zijn we weer enorm enorm grappig. Tjonge tjonge toch. Echt geen argumenten???
__________________
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2003, 11:10   #7
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Oh ja in mijn artikel hierboven, m'n zegt ook dat de paus niet op de hoogte was of is???
Volgens jou, was die dan wel op de hoogte? Of niet. Of denk je dat hij zelf de beslissing heeft genomen om alles te verzwijgen?

Volgens mij weet die man niet zoveel meer , hoor. Wanneer hij 's morgens opstaat dan is zijn grootste zorg : hoe geraak ik tot de w.c. zonder te vallen, en met een droge broek.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2003, 11:16   #8
Strop
Lokaal Raadslid
 
Strop's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 april 2003
Locatie: Gent, Vlaanderen
Berichten: 334
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strop
Die priesters zijn (meestal) wel pedofielen én homo's dus waar blijft je standpunt ???
Wat zijn we weer enorm enorm grappig. Tjonge tjonge toch. Echt geen argumenten???
Ik heb daar inderdaad geen argumenten voor. Ik wil die pedofielen zeker niet verdedigen, eerder integendeel. Maar u sprak over het "uitmaken van en vitten op" homo's. Dat heeft op zich niets te maken met het feit dat er misbruik gepleegd wordt door priesters.
En het is wel bewezen dat het meestal jongens zijn die lastiggevallen worden door priesters, maw die priesters zijn homo's (en pedo's) Door dat verband te benadrukken ontkachtigt u uw eigen betoog en nodigt u anderen uit om op homo's te vitten.
__________________
Vliegt den Blauwvoet, Storm op zee

Verzet begint met jezelf een vraag te stellen, en die dan aan iemand anders stellen.

Geen Vlaams geld meer voor Wallonië
Strop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2003, 11:18   #9
Strop
Lokaal Raadslid
 
Strop's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 april 2003
Locatie: Gent, Vlaanderen
Berichten: 334
Standaard

Ik heb trouwens niets tegen homo's. Just for the record.
__________________
Vliegt den Blauwvoet, Storm op zee

Verzet begint met jezelf een vraag te stellen, en die dan aan iemand anders stellen.

Geen Vlaams geld meer voor Wallonië
Strop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2003, 17:25   #10
percloride
Provinciaal Gedeputeerde
 
percloride's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Locatie: absurdistan
Berichten: 921
Standaard

Bartje, ga je oor eens te luisteren leggen , bv in een moske, hoe die mannen omgaan met bv vrouwen en minderjarige meisjes, ik ben er van overtuigd dat je een paar boeken vol kan schrijven.
percloride is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2003, 17:43   #11
dejohan
Minister-President
 
dejohan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Een hol in de grond
Berichten: 5.222
Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door percloride
Bartje, ga je oor eens te luisteren leggen , bv in een moske, hoe die mannen omgaan met bv vrouwen en minderjarige meisjes, ik ben er van overtuigd dat je een paar boeken vol kan schrijven.
Er bestaan ongeveer 500 topics hierover, is het nu zo moeilijk om een 1 keertje on topic te blijven ipv altijd weer hetzelfde wiegeliedje boven te halen?
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be