Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Persmededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite.
Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 maart 2009, 18:01   #21
Shadowke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 december 2008
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 19.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Fout, het VB wil zelfs de afschaffing van het jaarlijkse verlof voor werknemers.
En als je eens deftig luistert naar De Winter, dan zou je reeds lang gehoord en begrepen hebben dat het VB de volledige afschaffing van de SZ wil, wegens te duur voor de werkgevers en overbodig voor de welgestelden.
lees het partijprogramma is.
ik heb dat tenminste wèl gedaan voor ik een standpunt innam.

Laatst gewijzigd door Shadowke : 5 maart 2009 om 18:03.
Shadowke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2009, 18:03   #22
Shadowke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 december 2008
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 19.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
De droom van JM DD is allicht een "establishment" partij te vertegenwoordigen in een meerderheid van OpenVLD / CD&V/ LDD in een vlaamse regering als bv. minister van Cultuur Sport, misschien nog wat aangedikt met andere bevoegdheden (zodat er minder ministeries nodig zouden zijn en hijmet één klap de teneur van zijn partij "minder overheid"
kan waarmaken). In dit ideale scenario zou de ACW vleuger en de syndicale vleugel van de open VLD absoluut monddood zijn en wordt het meer "nationalistische" Vlaanderen
van N-VA en VB gemarginalizeerd.

Indien dan over de gewestgrenzen heen er ook in Wallonië en Brussel een degelijke PS-loze "rechtse" combinatie aan de macht komt (desnoods met Ecolo, zonder CDH) kan een communnautaire dialoog tot "iets" leiden ; nl. Jean Marie redder van Vlaanderen en België ! Als hij dan nog niet geridderd kan worden in een of andere orde van een gulden vlies of zo, dan weet ik het ook niet meer !
je denkt toch ni dat dat gaat gebeuren
Shadowke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2009, 22:52   #23
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shadowke Bekijk bericht
lees het partijprogramma is.
ik heb dat tenminste wèl gedaan voor ik een standpunt innam.
Ik neem steeds de tijd om de programma'svan alle politieke partijen VOLLEDIG te lezen, en dus niet enkel de propaganda van de partijen die ze op internet zetten.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2009, 22:53   #24
Shadowke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 december 2008
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 19.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Ik neem steeds de tijd om de programma'svan alle politieke partijen VOLLEDIG te lezen, en dus niet enkel de propaganda van de partijen die ze op internet zetten.
ik heb het ook gelezen en kheb nergens uitholling RSZ gezien, wel splitsing in een Vlaamse en Waalse SZ.
das iet héél anders.

Laatst gewijzigd door Shadowke : 5 maart 2009 om 22:53.
Shadowke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2009, 00:13   #25
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Fout, het VB wil zelfs de afschaffing van het jaarlijkse verlof voor werknemers.
Geef eens een linkje waarin staat dat het VB dat wilt afschaffen. Ik ben echt benieuwd waar dat zou staan.

Citaat:
En als je eens deftig luistert naar De Winter, dan zou je reeds lang gehoord en begrepen hebben dat het VB de volledige afschaffing van de SZ wil, wegens te duur voor de werkgevers en overbodig voor de welgestelden.
Bullshit.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2009, 06:40   #26
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Geef eens een linkje waarin staat dat het VB dat wilt afschaffen. Ik ben echt benieuwd waar dat zou staan.



Bullshit.
Ga naar het VB hoofdkwartier en vraag daar om het volledige programma en alle doelstellingen te mogen inzien en lezen
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2009, 07:40   #27
TypO
Gouverneur
 
TypO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2004
Berichten: 1.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forzaflandria Bekijk bericht
En toch heeft Vlaanderen de LDD nodig willen we ooit een rechts beleid krijgen.
Alleen een brede rechtse coalitie - LDD, VLD, NVA, de Vlaamse rechtervleugel van CD&V, en ja, het Vlaams Belang zonder cordon sanitaire - kan Vlaanderen naar de onafhankelijkheid en naar een rechts beleid leiden. Het VB alleen kan dat niet, want het zal nooit een meerderheid krijgen.

Kan allemaal wel zijn maar; legalisering van verdovende middelen?
dat 'm dan coalitie aangaat met SpA en groen he!
__________________
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2009, 07:43   #28
TypO
Gouverneur
 
TypO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2004
Berichten: 1.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Fout, het VB wil zelfs de afschaffing van het jaarlijkse verlof voor werknemers.
En als je eens deftig luistert naar De Winter, dan zou je reeds lang gehoord en begrepen hebben dat het VB de volledige afschaffing van de SZ wil, wegens te duur voor de werkgevers en overbodig voor de welgestelden.


Tja of ze het nu afschaffen of zoals men nu doet alles aan de allochtonen geven. dat blijft hetzelfde he, voor de gewone man dan toch.
Het systeem van SZ zoals wij het kennen was een goed systeem. Tot we overspoeld werden door profiteurs en parasieten.

Laat ons dan maar terugkeren naar het oude elan, wie niks doet, heeft niks.
Fine by me.
__________________
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.

Laatst gewijzigd door TypO : 6 maart 2009 om 07:44.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2009, 09:04   #29
slegie
Staatssecretaris
 
slegie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2004
Berichten: 2.783
Standaard

euhm bij mijn weten bestaat er geen enkele goede politieke partij.
Het is allemaal te doen om macht en vooral geld, principes worden continu overboord gegooid als men maar in het zadel van de macht en rijkdom kan blijven zitten.

Dit zou idem zijn bij het VB indien men macht binnen handbereik zou krijgen.

het probleem met de westerse politiek is het grootste nadeel van de democratie.

om de toekomst van de mens veilig te stellen en of te verbeteren moet men soms zeer onpopulaire beslissingen nemen en net dit word niet gedaan omdat men graag in het zadel blijft voor het geld en men word elke 4 jaar afgerekend op het beleid en de mislukkingen.

en natuurlijk heb je de eigenbelangen van elke politieker die naast zijn politieke carriere meestal nog tal van andere postjes bezit in het bedrijfs en zakenleven wat uiteraard de objectiviteit van elke politieker teniet doet

het is jammer om te zeggen maar de democratie heeft net zo zeer gefaald als het koningsschap of communisme of wat dan ook.
slegie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2009, 09:08   #30
slegie
Staatssecretaris
 
slegie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2004
Berichten: 2.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO Bekijk bericht
Tja of ze het nu afschaffen of zoals men nu doet alles aan de allochtonen geven. dat blijft hetzelfde he, voor de gewone man dan toch.
Het systeem van SZ zoals wij het kennen was een goed systeem. Tot we overspoeld werden door profiteurs en parasieten.

Laat ons dan maar terugkeren naar het oude elan, wie niks doet, heeft niks.
Fine by me.
De sociale zekerheid , de ziekenkas en de pensioenen worden niet leeggezogen door een aantal profiteurs of wat parasieten maar door het feit dat wie rijk is steeds rijker word en beloond word.

de gewone man en dus de massa word letterlijk langzaam leeggezogen om een kleine groep welstellende mensen steeds rijker te maken.
slegie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2009, 09:13   #31
AnnaList
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 maart 2009
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Vlaamse frontvorming met de CVP end VLD?


Ik zou lachen maar het is triestig.

Het wordt dus zoals gewoonlijk, een anti-Vlaamsfrontvorming.
was gisteren een dagje in Brussel

cabinetards van de CVP vertelden me dat er idd gewerkt wordt naar oranje-blauw-blauw ... als de aantallen het toelaten, is dat rond.
AnnaList is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2009, 09:22   #32
Shadowke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 december 2008
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 19.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnnaList Bekijk bericht
was gisteren een dagje in Brussel

cabinetards van de CVP vertelden me dat er idd gewerkt wordt naar oranje-blauw-blauw ... als de aantallen het toelaten, is dat rond.
laat het uit!
het nog verder uitmelken van Vlaanderen ist dan.
Shadowke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2009, 13:04   #33
TypO
Gouverneur
 
TypO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2004
Berichten: 1.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie Bekijk bericht
De sociale zekerheid , de ziekenkas en de pensioenen worden niet leeggezogen door een aantal profiteurs of wat parasieten maar door het feit dat wie rijk is steeds rijker word en beloond word.

de gewone man en dus de massa word letterlijk langzaam leeggezogen om een kleine groep welstellende mensen steeds rijker te maken.

En hier vers aangespoelde allochtonen, vluchtelingen en illegalen worden niet onderhouden, voorzien van woning en geld, of wat?
De rijken worden rijker, ok. En om hun geweten te sussen stoppen ze bakken geld toe aan de vreemdelingen.
__________________
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.

Laatst gewijzigd door TypO : 6 maart 2009 om 13:04.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2009, 13:05   #34
TypO
Gouverneur
 
TypO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2004
Berichten: 1.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnnaList Bekijk bericht
was gisteren een dagje in Brussel

cabinetards van de CVP vertelden me dat er idd gewerkt wordt naar oranje-blauw-blauw ... als de aantallen het toelaten, is dat rond.

haha en we zijn nog ni eens gaan stemmen!
__________________
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be