Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 augustus 2021, 13:13   #841
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.572
Standaard

Even over naar Italië ...

Italië: Iedere onbegeleide minderjarige “vluchteling” kost tot € 260,- per dag

Gaat dit er in 'ons' land ook zo aan toe met dank aan de brave belastingbetalers?

Ook een hoop lopende rekeningen?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 8 augustus 2021 om 13:14.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2021, 21:22   #842
^_^
Gouverneur
 
Geregistreerd: 4 juni 2014
Berichten: 1.490
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ^_^ Bekijk bericht
1) Men wil ons paaien met het feit dat het niet bindend zou zijn

2) Men wil ons paaien met het feit dat het de Afrikaanse landen VERPLICHT om z'n uitgewezen asielzoekers te op te nemen.

1 en 2 kunnen samen niet door dezelfde deur.

In de praktijk wordt het pact voor West-Europa bindend, en voor de landen van herkomst niet.

:thumbsdown:
En ondertussen zien we dan de praktijk: https://dissident.one/2021/09/24/19740/

"Gambia: Regering weigert uitgezette Gambianen terug te nemen omdat ze “sociale onrust” zouden veroorzaken"

Heeft ene Charles Michel niet eens regering laten vallen over het pact waarmee dit geregeld zou worden?
^_^ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2021, 21:31   #843
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.889
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ^_^ Bekijk bericht
En ondertussen zien we dan de praktijk: https://dissident.one/2021/09/24/19740/

"Gambia: Regering weigert uitgezette Gambianen terug te nemen omdat ze “sociale onrust” zouden veroorzaken"

Heeft ene Charles Michel niet eens regering laten vallen over het pact waarmee dit geregeld zou worden?
Ja en omdat de kiezer hem daarvoor afstrafte (de zwaarste afstraffing in 20 jaar) hebben ze hem een plaats in de EU gegeven.
Ik vraag mij af in welke realiteit die politici denken te leven als ze zichzelf als serieus zijnde op tv verkopen.
Spijtige zaak is wel dat ze effect hebben op de beïnvloedbare jongere generatie en die deze wolven in schaapsklederen al te dikwijls serieus nemen. De ouders staan verdeeld tegen elkaar en niet meer verenigd in 1 absoluut woord.

De wereldregering is echt en de lokale bevolking is het virus.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2022, 20:18   #844
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.515
Standaard

En ? Neemt Marokko ondertussen al haar burgers terug die illegaal in Europa zijn ? Ik denk het niet. Het was toch een van de redenen om dat pact goed te keuren ? Het enige zichtbare resultaat dat het pact voorlopig voorbrengt lijken de veroordelingen in Europa voor 'haatspraak' de laatste tijd te zijn.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be