Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 februari 2004, 11:23   #1
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard



Dat is ze dan. Haar naam is Alex Polier (Alexandra Polier). Ze is joernaliste en werkte voor de Associated Press. Later heeft ze zich bij het team van John Kerry aangesloten voor diens gooi naar het Witte Huis.

Er komen berichten binnen al zou deze 24 jarige schone reeds twee jaar een relatie hebben met John Kerry. Zowel Kerry als Polier zouden heel erg verliefd zijn op elkaar.

Kort na de eerste onthullingen is Polier gevlucht naar Kenya waar ze officieel op vakantie is en weigert om contact te hebben met de pers.

Het is een vriendin van Polier die naar de pers is gestapt met het verhaal. De grote pers-organisaties onderzoeken nu of het verhaal klopt en hoe de vork aan de steel zit. Kerry van zijn kant beweert dat hij nooit zijn vrouw heeft bedrogen en dat het gaat om republikeins modder gooien.

Interessant gegeven : een paar dagen geleden ging Howard Dean uit de 'race' stappen, maar heeft gezien deze nieuwe feiten beslist om toch maar te blijven meedoen.

Wordt vervolgd.....

[size=2]Bron : Drudge Report (heeft ook indertijd het Clinton-Lewinsky verhaal ontdekt).[/size]
__________________
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2004, 11:42   #2
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon


Dat is ze dan. Haar naam is Alex Polier (Alexandra Polier). Ze is joernaliste en werkte voor de Associated Press. Later heeft ze zich bij het team van John Kerry aangesloten voor diens gooi naar het Witte Huis.

Er komen berichten binnen al zou deze 24 jarige schone reeds twee jaar een relatie hebben met John Kerry. Zowel Kerry als Polier zouden heel erg verliefd zijn op elkaar.

Kort na de eerste onthullingen is Polier gevlucht naar Kenya waar ze officieel op vakantie is en weigert om contact te hebben met de pers.

Het is een vriendin van Polier die naar de pers is gestapt met het verhaal. De grote pers-organisaties onderzoeken nu of het verhaal klopt en hoe de vork aan de steel zit. Kerry van zijn kant beweert dat hij nooit zijn vrouw heeft bedrogen en dat het gaat om republikeins modder gooien.

Interessant gegeven : een paar dagen geleden ging Howard Dean uit de 'race' stappen, maar heeft gezien deze nieuwe feiten beslist om toch maar te blijven meedoen.

Wordt vervolgd.....

[size=2]Bron : Drudge Report (heeft ook indertijd het Clinton-Lewinsky verhaal ontdekt).[/size]
Ik zie dat de modder gooien campagne van bush gestart is
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2004, 11:47   #3
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Ik zie dat de modder gooien campagne van bush gestart is
Dat zegt Kerry ook. Zou best kunnen, want dat is een lelijke kant van het Amerikaans verkiezingssysteem.

Maar het is ten eerste nog niet uitgesloten dat de modder gooien campagne door Dean is gebeurd, als laatste kans.

Het is ook uitkijken naar de waarheid van het verhaal. Mocht het verhaal onwaar blijken, dan speelt dat uiteraard in de kaarten van Kerry. Maar mocht hij zijn pitje echt niet hebben beheerst .......

Nieuwe feit : In Januari zou Wesley Clark (die ondertussen zijn steun heeft gegeven aan de campagne van John Kerry) zich tijdens een onderonsje met joernalisten hebben versproken door te zeggen dat er een kans was dat er nieuws zou komen waardoor de campagne van Kerry last zou hebben. "Clark said Kerry's campaign was going to implode over what he called an "intern" scandal."
__________________
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2004, 12:11   #4
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon

Maar het is ten eerste nog niet uitgesloten dat de modder gooien campagne door Dean is gebeurd, als laatste kans.
Zou ik betwijfelen, kerry heeft al teveel gewonnen en dean zou zo gewoon de kans dat bush verkozen word vergroten.

Citaat:
Het is ook uitkijken naar de waarheid van het verhaal. Mocht het verhaal onwaar blijken, dan speelt dat uiteraard in de kaarten van Kerry. Maar mocht hij zijn pitje echt niet hebben beheerst .......
Ofdat het onwaar is maakt niet uit de beschuldiging blijft en mensen zullen zich dat herinneren.

Zelfs al is het waar: who cares (behalve natuurlijk conservatief amerika)
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2004, 12:12   #5
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon


Dat is ze dan. Haar naam is Alex Polier (Alexandra Polier). Ze is joernaliste en werkte voor de Associated Press. Later heeft ze zich bij het team van John Kerry aangesloten voor diens gooi naar het Witte Huis.

Er komen berichten binnen al zou deze 24 jarige schone reeds twee jaar een relatie hebben met John Kerry. Zowel Kerry als Polier zouden heel erg verliefd zijn op elkaar.

Kort na de eerste onthullingen is Polier gevlucht naar Kenya waar ze officieel op vakantie is en weigert om contact te hebben met de pers.

Het is een vriendin van Polier die naar de pers is gestapt met het verhaal. De grote pers-organisaties onderzoeken nu of het verhaal klopt en hoe de vork aan de steel zit. Kerry van zijn kant beweert dat hij nooit zijn vrouw heeft bedrogen en dat het gaat om republikeins modder gooien.

Interessant gegeven : een paar dagen geleden ging Howard Dean uit de 'race' stappen, maar heeft gezien deze nieuwe feiten beslist om toch maar te blijven meedoen.

Wordt vervolgd.....

[size=2]Bron : Drudge Report (heeft ook indertijd het Clinton-Lewinsky verhaal ontdekt).[/size]
Ik zie dat de modder gooien campagne van bush gestart is
Ajaaaaaaaaaa, en dat mag vanaf nu niet meer hé want het komt van de kant van Bush. Prachtig!!!!
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2004, 12:21   #6
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9

Ofdat het onwaar is maakt niet uit de beschuldiging blijft en mensen zullen zich dat herinneren.
Toch niet. In het verleden is gebleken dat een fout gerucht tijdens presidentsverkiezingen wel eens een averechts effect hebben. De Amerikanen willen eerlijkheid (soms overdreven), en dat telt in beide richtingen.

Citaat:
Zelfs al is het waar: who cares (behalve natuurlijk conservatief amerika)
Niet alleen conservatief Amerika. De Amerikanen willen een President dat nagenoeg op alle gebied onbesproken is. Dat is uiteraard onrealistisch, maar wanneer zo'n verhaal bevestigd zou worden, dan zou dat wel eens het einde kunnen betekenen voor John Kerry.

Een zelfde verhaal heeft zich afgespeeld in 1988 bij de democratische voor-verkiezingen. Toen was de grootste kanshebber senator Gary Hart. Hij heeft voortijdig moeten afstappen uit de race toen bleek dat hij een buitenechtelijke affaire had met een schoonheid genaamd Donna Rice.
__________________
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2004, 13:02   #7
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill

Ajaaaaaaaaaa, en dat mag vanaf nu niet meer hé want het komt van de kant van Bush. Prachtig!!!!
euh je snapt toch dat het met de betekend dat het een grapje is?

Beide kanten doen het trouwens maar ik denk eerder dat het de partijen zijn en niet kerry en bush.


Waarom denk jij dat het toevallig is dat dat nu in het nieuws komt? Dat het toevallig is dat nu bush zijn ontduiking van zijn legerdienst naar boven komt?
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2004, 13:39   #8
Gargamel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 februari 2004
Berichten: 2.765
Standaard

Geef toe,goede smaak heeft hij toch 8)
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2004, 13:44   #9
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill

Ajaaaaaaaaaa, en dat mag vanaf nu niet meer hé want het komt van de kant van Bush. Prachtig!!!!
euh je snapt toch dat het met de betekend dat het een grapje is?

Beide kanten doen het trouwens maar ik denk eerder dat het de partijen zijn en niet kerry en bush.


Waarom denk jij dat het toevallig is dat dat nu in het nieuws komt? Dat het toevallig is dat nu bush zijn ontduiking van zijn legerdienst naar boven komt?
Het is ook toevallig dat je dit nu pas vermeld.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2004, 13:54   #10
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel
Geef toe,goede smaak heeft hij toch 8)
Vind je?
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2004, 13:55   #11
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill

Het is ook toevallig dat je dit nu pas vermeld.
Nee ik dacht wel dat het voor iedereen duidelijk was . Volgende keer zal ik er [grap] [/grap] bijzetten zodat ook jij het snapt.
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2004, 14:04   #12
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill

Het is ook toevallig dat je dit nu pas vermeld.
Nee ik dacht wel dat het voor iedereen duidelijk was . Volgende keer zal ik er [grap] [/grap] bijzetten zodat ook jij het snapt.
Nee jij snapt niet wat ik bedoel. Waarom zeg je niet op dezelfde manier bij alle andere eerdere beschuldigingen die jij terecht vind aan het huis van Bush dat men begonnen is met het smijten van modder.
Dan doe je alsof het allemaal terechte beschuldigingen zijn en nu bij de eerste teruggooi zeg je meteen dat het een modder gooi campagne is. Toevallig hé.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2004, 14:06   #13
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill

Nee jij snapt niet wat ik bedoel. Waarom zeg je niet op dezelfde manier bij alle andere eerdere beschuldigingen die jij terecht vind aan het huis van Bush dat men begonnen is met het smijten van modder.
Dan doe je alsof het allemaal terechte beschuldigingen zijn en nu bij de eerste teruggooi zeg je meteen dat het een modder gooi campagne is. Toevallig hé.
Moet ik bij elke topic vermelden dat iedereen met modder gooit? Toon me eens de topic waar ik meedoe die over dat onderwerp ging?
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2004, 16:17   #14
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill

Nee jij snapt niet wat ik bedoel. Waarom zeg je niet op dezelfde manier bij alle andere eerdere beschuldigingen die jij terecht vind aan het huis van Bush dat men begonnen is met het smijten van modder.
Dan doe je alsof het allemaal terechte beschuldigingen zijn en nu bij de eerste teruggooi zeg je meteen dat het een modder gooi campagne is. Toevallig hé.
Moet ik bij elke topic vermelden dat iedereen met modder gooit? Toon me eens de topic waar ik meedoe die over dat onderwerp ging?
Komaan kerel, je weet bijzonder goed waar ik naartoe wil maar je wil het gewoonweg niet toegeven.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2004, 07:51   #15
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill

Komaan kerel, je weet bijzonder goed waar ik naartoe wil maar je wil het gewoonweg niet toegeven.
Ik weet wat je wil insinueren maar het is gewoonweg niet waar.

Nogmaals toon me het topic waar ik meedeed en waar ik niks zei.

Hoe kan ik iets zeggen als er geen topic over is?
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2004, 09:22   #16
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Op dit moment lijkt het erop dat de 'serieuze' media niet ingaan op de roddel. Zou kunnen dat het toch loos alarm was. Hoewel ik liever Bush zie winnen in november, ik gun het Kerry toe dat dit geen echt verhaal was. Maar dat is nog even afwachten en het zal meer van hem afhangen dan van iemand anders.
__________________
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2004, 16:57   #17
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9

Ik zie dat de modder gooien campagne van bush gestart is
Ajaaaaaaaaaa, en dat mag vanaf nu niet meer hé want het komt van de kant van Bush. Prachtig!!!!
Niemand heeft Bush ooit aangevallen over zijn alcoholisme, zijn coke en een paar lesbiennes in zijn familie..
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2004, 16:59   #18
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill

Ajaaaaaaaaaa, en dat mag vanaf nu niet meer hé want het komt van de kant van Bush. Prachtig!!!!
Niemand heeft Bush ooit aangevallen over zijn alcoholisme, zijn coke en een paar lesbiennes in zijn familie..
Was er dan een reden voor om dit niet te doen? Als het allemaal waar is mogen ze dit voor mijn part wel doen.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2004, 21:11   #19
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill

Ajaaaaaaaaaa, en dat mag vanaf nu niet meer hé want het komt van de kant van Bush. Prachtig!!!!
Niemand heeft Bush ooit aangevallen over zijn alcoholisme, zijn coke en een paar lesbiennes in zijn familie..
Toch wel, tijdens de vorige verkiezingen waren de al dan niet juiste aanvallen op Bush schering en inslag. Ik weet het, ik was zelf een maand in de V.S. tijdens de campagne.
__________________
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2004, 07:52   #20
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Niemand heeft Bush ooit aangevallen over zijn alcoholisme, zijn coke en een paar lesbiennes in zijn familie..
Jawel nu vallen ze hem nog aan over zijn dienstplicht die hij maar ten dele zou gedaan hebben.
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be