Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 november 2015, 11:07   #41
SanderK
Burgemeester
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Altijd alles lezen, beste. "... een soort..."

Ook altijd goed lezen, beste. En dat start vanuit de context.
U kan ook eens beter leren lezen, en mijn tekst niet aanpassen in quotes

Ga je nu nog to the point antwoorden?
SanderK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2015, 11:08   #42
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SanderK Bekijk bericht
Snelheidsverlaging na snelheidsverlaging belet dit echter. En ondanks deze snelheidsverlagingen, daalt het aantal verkeersdoden niet.
Dat is statitische onzin, daar je bij die gevallen met nagaan waar de ongevallen zich voordoen. Als er op een bepaalde 90 km/u veel ongevallen gebeurden, maar nu niet meer, dan werkt het. Als er nu ongevallen op een andere plaats gebeuren, dan kan men moeilijk stellen dat het niet zou opgaan voor de eerste situatie.

Uw redenering is bijgevolg vals.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2015, 11:12   #43
SanderK
Burgemeester
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Dat is statitische onzin, daar je bij die gevallen met nagaan waar de ongevallen zich voordoen. Als er op een bepaalde 90 km/u veel ongevallen gebeurden, maar nu niet meer, dan werkt het. Als er nu ongevallen op een andere plaats gebeuren, dan kan men moeilijk stellen dat het niet zou opgaan voor de eerste situatie.

Uw redenering is bijgevolg vals.
En nu ontkent u weeral de psyche van de chauffeur. Een ingreep op baan A, heeft niet alleen effect op baan A. Een ingreep op baan A, heeft effect op chauffeur X, die daarna ook nog op baan B gaat rijden. Daarom dat de effecten die een ingreep hebben op het rijgedrag van de chauffeur niet beperkt blijven tot één baan. Een ingreep zonder effect op het rijgedrag van de chauffeur blijft wel beperkt tot één baan (zoals het verwijderen van bomen langs een weg).
Overal lage snelheidslimieten stellen (zoals aangetoond met mijn foto's), kan het averechts effect hebben dat men overal sneller dan de snelheidslimiet gaat rijden. Een zone-30 vlak voor een school begrijpt zo goed als iedereen. 50 km/u op een weg buiten bebouwde kom met gescheiden fietspad echter niet. De chauffeur gaat snelheidslimieten als irrelevant beschouwen OF indien hij zich hieraan moet houden (wegens pakkans) gefrustreerder rijden.
Dit is menselijke psyche en kan men niet tegen houden met repressie.

Uw redenering is bijgevolg vals.
Trouwens, ik leef in de buurt van die banen, en ik kan u zeggen dat er geen dodelijke ongevallen gebeurd zijn op die banen die verholpen zouden kunnen zijn met een snelheidslimiet.

Laatst gewijzigd door SanderK : 5 november 2015 om 11:14.
SanderK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2015, 11:15   #44
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SanderK Bekijk bericht
En nu ontkent u weeral de psyche van de chauffeur.
Dat denk ik niet, daar ik juist meer dan eens al heb aangegeven dat we in België met een mentaliteitsprobleem zitten. U bent daar eigenlijk een mooi voorbeeld van.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2015, 11:18   #45
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SanderK Bekijk bericht
Uw redenering is bijgevolg vals.
Eigenlijk hebt u bij nader inzien gelijk, maar op de wijze die u stelt. Snelheidsverlaging op zich werkt inderdaad niet. Er moet ook een strenge opvolging zijn, vooral omdat we in België met vrij ongedisciplineerde automobilisten zitten. Snelheidsverlaging én hoge pakkans zullen dan wel echt werken.

In het geval er nu een correcte toepassing is, zal u nu moeten aantonen, met cijfers bijvoorbeeld, dat dit niet zorgt voor een daling. De redenering blijft dan gelden, nl. op dezelfde rijweg. En dus niet het globale cijfers.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2015, 11:18   #46
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SanderK Bekijk bericht
Uw redenering is bijgevolg vals.
Eigenlijk hebt u bij nader inzien gelijk, maar niet op de wijze die u stelt. Snelheidsverlaging op zich werkt inderdaad niet. Er moet ook een strenge opvolging zijn, vooral omdat we in België met vrij ongedisciplineerde automobilisten zitten. Snelheidsverlaging én hoge pakkans zullen dan wel echt werken.

In het geval er nu een correcte toepassing is, zal u nu moeten aantonen, met cijfers bijvoorbeeld, dat dit niet zorgt voor een daling. De redenering blijft dan gelden, nl. op dezelfde rijweg. En dus niet het globale cijfers.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2015, 11:29   #47
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Als ik alle berichten van SanderK samen leg, kunnen we inderdaad niet anders dan concluderen dat hij voortdurend aan het klagen is. Blijkbaar meent hij dat de openbare weg een soort F1-piste hoort te zijn waar automobilisten snel moeten kunnen rijden. Andere weggebruikers zijn vervelend. Als het van hem afhing, zouden die waarschijnlijk niet meer mogen buitenkomen.
Dat is inderdaad de indruk die ik ook krijg.
Maar spijtig voor hem mogen ook minder begaafde chauffeurs van onze wegen gebruik maken. Jammer genoeg kunnen niet alle chauffeurs hun eigen rijvaardigheid juist inschatten. Wij vinden ons allemaal goede chauffeurs en het zijn alleen de anderen die fouten maken. Die mensen moeten tegen zichzelf beschermd worden.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2015, 11:29   #48
SanderK
Burgemeester
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Eigenlijk hebt u bij nader inzien gelijk, maar op de wijze die u stelt. Snelheidsverlaging op zich werkt inderdaad niet. Er moet ook een strenge opvolging zijn, vooral omdat we in België met vrij ongedisciplineerde automobilisten zitten. Snelheidsverlaging én hoge pakkans zullen dan wel echt werken.

In het geval er nu een correcte toepassing is, zal u nu moeten aantonen, met cijfers bijvoorbeeld, dat dit niet zorgt voor een daling. De redenering blijft dan gelden, nl. op dezelfde rijweg. En dus niet het globale cijfers.
Jan, heb je de foto's gezien of bent u blind?
Zolang een persoon zelf achter het stuur zit van een comfortabele auto, gaat hij zich nooit vrijwillig houden aan die snelheidsbeperkingen. Indien hij daartoe gedwongen wordt, zullen zijn frustraties op een andere manier tot uiting komen.
De kracht van het volk onderschatten is wat elk totalitair systeem/elke dictator al ten val heeft gebracht.
SanderK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2015, 11:30   #49
SanderK
Burgemeester
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Dat is inderdaad de indruk die ik ook krijg.
Maar spijtig voor hem mogen ook minder begaafde chauffeurs van onze wegen gebruik maken. Jammer genoeg kunnen niet alle chauffeurs hun eigen rijvaardigheid juist inschatten. Wij vinden ons allemaal goede chauffeurs en het zijn alleen de anderen die fouten maken. Die mensen moeten tegen zichzelf beschermd worden.


Ik wist niet dat men op eender welk soort Formule 1-piste tussen de 50 en 70 km/u reed
Ik ben wel van mening dat een auto bedoelt is om mee te rijden, en niet om mee te kruipen. Als ik ergens traag wil zijn, neem ik wel de fiets.
Andere automobilisten zijn niet vervelend. Zij hebben evenveel recht om op de baan te zijn als mij. Het bedroevende gemiddelde niveau van rijkunsten is echter wel vervelend.

Bob, we gaan even quizzen. Ik post hieronder een paar foto's; en jij moet in jezelf eerst denken hoeveel de logische snelheidslimiet daar zou zijn.
Ik post onder de foto welke snelheidslimiet er nu anno 2015 geldt 24/7


nu: 50 vroeger 90 (na het bord)


nu: 50 vroeger 70 (zoals je kan zien)


nu: 50 vroeger 90


nu 70 vroeger 90


nu 50 vroeger 90


nu 70 vroeger 90. Fietspad ligt nog altijd zo: levensgevaarlijk!


nu 50 vroeger 70


nu 70 vroeger 90 (ik heb nog nooit zo'n rechte lange weg gezien....)


nu 70 Merk vooral het mooi gescheiden fietspad op en de afwezigheid van veel bebouwing of zijstraten langs de weg


nu 50 vroeger 70 (merk weeral het mooi gescheiden fietspad op)


nu 100 24/7 ongeacht de verkeersdrukte of verkeersomstandigheden (de recente afbeelding verraadt het ja, ik weet het) vroeger 120


nu 100 24/7 ongeacht de verkeersdrukte of verkeersomstandigheden vroeger 120 (dit is de Craeybeckx Antwerpen UIT (ring af dus))

En nog een strikvraag, ik toon twee afbeeldingen. Is de snelheidslimiet hetzelfde in deze 2 situaties?



JA, op de eerste afbeelding zien we zeer dens verkeer, tijdens de vrijdagavondspits op de E314. Er zijn zeer veel vrachtwagens, de snelweg is verzadigd en auto's rijden dicht op een. Kop-staart botsingen zijn frequent.
Op de tweede afbeeldingen zien we de E313 op een zondagavond/nacht. Er zijn geen vrachtwagens aanwezig, ginds in de verte rijden een paar auto's.
Toch is de snelheidslimiet hetzelfde, ook al is het ongevalsrisico in de eerste afbeelding -tig keer hoger.



Deze afbeeldingen tonen allemaal recente snelheidsverlagingen naar een limiet die onnatuurlijk aanvoelt voor de meeste autobestuurders.
Ik wil niet snel rijden over het dorpsplein, ik wil wel kunnen/mogen rijden tussen 2 dorpen tussenin én op de snelweg.
Snelheidsverlaging na snelheidsverlaging belet dit echter. En ondanks deze snelheidsverlagingen, daalt het aantal verkeersdoden niet.
SanderK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2015, 11:36   #50
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SanderK Bekijk bericht
Zolang een persoon zelf achter het stuur zit van een comfortabele auto, gaat hij zich nooit vrijwillig houden aan die snelheidsbeperkingen. Indien hij daartoe gedwongen wordt, zullen zijn frustraties op een andere manier tot uiting komen.
De kracht van het volk onderschatten is wat elk totalitair systeem/elke dictator al ten val heeft gebracht.

Lol, precies of Mustafa'tjen gaat ne coup plegen tegen Bourgeois en Weyts omdat hij ni zo snel mocht rijden als hij wou.

Mustafa'tjen zal den bak in vliegen ja. En niks te vroeg

Laatst gewijzigd door Klein Licht : 5 november 2015 om 11:37.
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2015, 11:44   #51
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Foutje

Laatst gewijzigd door Bobke : 5 november 2015 om 11:46.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2015, 12:02   #52
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SanderK Bekijk bericht
Jan, heb je de foto's gezien of bent u blind?
Zolang een persoon zelf achter het stuur zit van een comfortabele auto, gaat hij zich nooit vrijwillig houden aan die snelheidsbeperkingen. Indien hij daartoe gedwongen wordt, zullen zijn frustraties op een andere manier tot uiting komen.
De kracht van het volk onderschatten is wat elk totalitair systeem/elke dictator al ten val heeft gebracht.
Ik hoop dat de wegbeheerder de snelheidsbeperkingen niet oplegt aan de hand van foto's.
En ik kan ook gevallen opnoemen waar ik persoonlijk de snelheidsbeperking overdreven vind. Anderzijds zie ik ook beperkingen waar ik daarvoor zelf al trager reed dan toegelaten.
Het verkeersreglement is nu eenmaal geen grabbelton waar iedereen kan uithalen wat voor hem geschikt lijkt. Wie daardoor gefrustreerd wordt is onbekwaam een auto te besturen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2015, 22:39   #53
SanderK
Burgemeester
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Ik hoop dat de wegbeheerder de snelheidsbeperkingen niet oplegt aan de hand van foto's.
En ik kan ook gevallen opnoemen waar ik persoonlijk de snelheidsbeperking overdreven vind. Anderzijds zie ik ook beperkingen waar ik daarvoor zelf al trager reed dan toegelaten.
Het verkeersreglement is nu eenmaal geen grabbelton waar iedereen kan uithalen wat voor hem geschikt lijkt. Wie daardoor gefrustreerd wordt is onbekwaam een auto te besturen.
En wat is dan het verschil?
Ik som hierboven plaatsen op waarvan ik de snelheidsbeperking overdreven vind.
Dat betekent dat ik op vele andere plaatsen de snelheidsbeperking wél terecht vind.

Ik ijver er dan ook alleen maar voor om op die plaatsen, waar de snelheidsbeperking extreem laag is, de limiet iets realistischer te stellen.

Dit is iets helemaal anders dan de karikatuur die jullie van mij willen maken...
SanderK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2015, 22:48   #54
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.140
Standaard

Terwijl wij slakjes worden onder demon van de snelheidsmantra gaan ze in nederland de snelheid optreekken naar 130
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2015, 01:25   #55
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SanderK Bekijk bericht
http://forum.politics.be/showpost.php?p=7881759&postcount=39

http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=49
U hebt 2 keuzes als u zelf rijdt:
1) - een goede reden te meer om iets vroeger te vertrekken !!
2) - Of u hebt schijt aan de wet , en dokken maar !!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)


Laatst gewijzigd door cookie monster : 6 november 2015 om 01:28.
cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2015, 01:30   #56
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
In feite is het pensioen van de ambtenaren een uitgesteld loon,
Die hebben 2 linkerhanden

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
dus het beste dat we kunnen doen is he tleger ambtenaren opvorderen om te werken aan filerijstroken... zodat de mobiliteit terug verbetert
Het leger ?? Hoe moeten zij dan ons land beschermen ??
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2015, 02:06   #57
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
U hebt 2 keuzes als u zelf rijdt:
1) - een goede reden te meer om iets vroeger te vertrekken !!
2) - Of u hebt schijt aan de wet , en dokken maar !!
Wacht even een spoedarts wordt opgebeld pakt zijn valies en zijn auto met apparatuur en rijdt ter hulp, komt echter enkele minuten te laat aan en de patient sterft.
Patient is zoon van @ cookie.

@ cookie: "maar docteur je had veel vroeger moeten vertrekken"

Citaat:
http://www.hbvl.be/cnt/dmf20150626_0...-meer-verwacht

BREE - Een 45-jarige spoedarts uit Bree is door de politierechtbank in Leuven veroordeeld tot een geldboete van 360 euro en 15 dagen rijverbod omdat hij over een afstand van 2 km 3 keer geflitst werd. De man haalde daarbij snelheden tot 147 km/u terwijl er op plaatsen slechts 70 km/u was toegelaten.

De flitsmarathon gebeurde op de E40 ter hoogte van Kortenberg, waar op dat moment wegenwerken plaatsvonden. Daardoor was de snelheid beperkt tot 90 km/u en op plaatsen zelfs maar 70 km/u. De arts beweerde voor de politierechter de borden niet te hebben opgemerkt. Politierechter Stinckens kon de verklaring maar moeilijk aanvaarden. ‘Van een spoedarts die regelmatig met verkeersongevallen geconfronteerd wordt, had ik meer voorzichtigheid verwacht’, liet ze weten in de rechtbank, zo meldt Het Laatste Nieuws.
Uiteraard moet men zich dan beter op het verkeer concentreren als men wil aankomen.

Een Duitse spoedarts was via de D-snelweg wslk op tijd gekomen en dat zonder geflits.

Flitsagent die te snel reed wordt niet vervolgd:
Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...vervolgd.dhtml

De bestuurder van de flitswagen die afgelopen juni zelf werd geflitst omdat hij 149 kilometer per uur reed op een plaats waar maar 90 was toegelaten, wordt niet vervolgd. Dat schrijft Het Nieuwsblad.
De feiten dateren van zondag 9 juni op de E313 in Bassenge, tussen Luik en Tongeren. Een anonieme chauffeur merkte de snelheidsduivel op en filmde de dolle rit. De video belandde op YouTube en werd een internethit.
Het was namelijk heel dringend voor de flitskassa hij moest snel naar een andere pakplaats rijden om daar zoveel mogelijk verder te kunnen flitsen, of zijn flitsgeheugen was vol en had een andere nodig. Ik gis maar.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 6 november 2015 om 02:24.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2015, 03:08   #58
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Wacht even een spoedarts wordt opgebeld pakt zijn valies en zijn auto met apparatuur en rijdt ter hulp, komt echter enkele minuten te laat aan en de patient sterft.
Patient is zoon van @ cookie.

@ cookie: "maar docteur je had veel vroeger moeten vertrekken"
Ja , er zijn uitzonderingen , de medische sector ,
zoals een ziekenwagen op eigen risico door rood mag ,
een dokter zou dan een zwaailicht met toeter moeten aanzetten ,
uiteraard geregistreerd , want anders kan iedereen ....
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2015, 07:02   #59
SanderK
Burgemeester
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Ja , er zijn uitzonderingen , de medische sector ,
zoals een ziekenwagen op eigen risico door rood mag ,
een dokter zou dan een zwaailicht met toeter moeten aanzetten ,
uiteraard geregistreerd , want anders kan iedereen ....
Een arts is geen prioritair voertuig en kan dat nooit worden. Dan hij zou gewoon de ambulance moeten bellen.

Ik wil niet gewoon de wet volgen wanneer ik aanvoel dat de wet niet billijk is.
Iedere advocaat zal u vertellen dat een wet ook billijk (fair) moet zijn.

Wat zou u ervan zeggen als ze opeens, laat ons zeggen, de personenbelasting verhogen tot 70% ? "Alles braaf betalen, of ontduiken maar dan wel int gevang zitten als ze u pakken" ?
SanderK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2015, 07:39   #60
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SanderK Bekijk bericht
En wat is dan het verschil?
Ik som hierboven plaatsen op waarvan ik de snelheidsbeperking overdreven vind.
Dat betekent dat ik op vele andere plaatsen de snelheidsbeperking wél terecht vind.

Ik ijver er dan ook alleen maar voor om op die plaatsen, waar de snelheidsbeperking extreem laag is, de limiet iets realistischer te stellen.

Dit is iets helemaal anders dan de karikatuur die jullie van mij willen maken...
Dat ik niet om de haverklap een draadje opstart om daar over te zagen en de wegbheerder het voordeel van de twijfel geef.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be