Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 september 2016, 23:06   #1
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Paul de sterfhuisconsulent.

Deze persoon heb ik 1 maal ontmoet en wilde dit testimonie hier op het forum plaatsen. Zoals u weet is er een ledenstop en heeft hij het dan op een ander forum gezet met als gevolg dat hij geband werd. Gezien men op politics ruimer denkt zet ik zijn tekst hier onderaan.Voor zij die moesten denken dat ik dit zelf heb bedacht via een nick, kan ik U alle bewijzen per pb zenden. Ook kan men laten nazien of een zekere Eric zich geregistreerd heeft jongstleden.

Ik heb die Paul van der Es/sterfhuisconsulent nu een tijdje gevolgd. Het probleem met die man is, dat wanneer men hem niet kent, men een verkeerd oordeel zal vellen omtrent hoe hij zich profileert en hoe abominabel hij het schrijven van zijn moeders taal beheerst.
Ik ken hem van een enkel dossier dat hij overigens verbazend rimpelloos-, snel- en efficiënt tot een zeer goed einde bracht. Met alle lof.
Het wonderlijke is, dat wanneer hij tegenover je zit, je geen enkele taalfout hoort.
En luisteren kan hij als de beste, wanneer een probleem aan hem voorgelegd wordt. Zonder te interrumperen.
Interpunctie- en grammatica in geschrift is zijn ding totaal- en zonder gêne niet…
Hij ziet er ook het belang niet van in…gaat er zelfs prat op(hij vertaalt dit gebrek zelfs naar een ‘handelsmerk’) - ieder zijn meug zeggen wij in Nederland…
Omdat ’s-mans onbevangenheid mij eigenlijk wel sympathiek is, heb ik hem getracht uit te leggen dat men, aldus doende, verkeerd wordt beoordeeld.
Ik heb getracht hem stapsgewijs te helpen, te beginnen met: eerst komma, dan spatie, met een deadline van één week.
Ondanks bereidwillig luisteren, soms proberen(wat lukte), bleek dit uiteindelijk toch een vruchteloze inspanning en ik ben er dan ook maar mee gestopt.
Vol onbegrip, want, wát is daar nu zo moeilijk aan? Dat kan een kind van 5 jaar zelfs leren.
Mijn conclusie is dat het hem eenvoudigweg niets interesseert. Maar dan ook n�*ets.
Hij besteedt uitsluitend energie aan dingen die de kern raken van hetgeen hij te melden heeft.
Geen ambitie is er voor taalkundige profilering noch -perfectie, eelt op zijn ziel voor negatief commentaar en kritiek(het verdriet hem geenszins), volledig gebrek aan empathie, narcist dus in hart en nieren met provocerende flamboyance…
Nu, ik vroeg mij af, is dat dan erg? Als hij dat graag doet zo, laat hem zo doen…
Forumlezers, u moet weten, ik stoor mij mateloos aan deze dingen, indachtig ‘simplex sigilum veri’.
Welnu, ik heb besloten het maar niet meer op te merken en mij ervoor af te sluiten(dat is moeilijk als je zo niet bent geprogrammeerd), en er doorheen te zien, met steeds in gedachten het verwoordde in de openingsalinea van dit schriftuur. Zijn professionaliteit is tenslotte ongeëvenaard.
Uiteindelijk ga je nog van zo’n man houden ook zelfs. Ik zou hem missen wanneer hij zou stoppen…
dat zou een uniek fenomeen minder zijn…
Want, hoe kan men een genie zijn - beperkt tot de gingen die men nastreeft - en toch zó kind-ontwapenend uit de hoek komen(misschien omdat hij het �*s…kind…een kind savant(geen idiot savant))
Het provocatieve zit hem in de combinatie van ongeëvenaard zijn in zijn professionaliteit versus dat kind-achtig bezig zijn(maar je tenen gaan ervan krullen…)
Beste is om zich maar te concentreren op zijn liefde voor recht in combinatie met wiskunde, waarin hij, ik moet het nadrukkelijk toegeven, alle opponenten - zelfs van topkaliber -verslaat(shocking!).
de man is autodidact, dat mag, daar is niets op tegen, dat is zelfs heel eerbaar.
Des te opmerkelijk is zijn enorm idiom…en zijn onvrees voor academici.
Door zijn onorthodixiteit is hij in mijn ogen de beste sterfhuisconculent.
Zijn creativiteit is namelijk niet belemmerd door pre-condities, hij is zeer vrij van geest, een eigenschap die nodig is bij oorlog voeren, want, het beroep sterfhuisconculent uitoefenen betekent strijd aanbinden en je opponent volledig ‘outsmarten’(om te zegevieren, wat een opdrachtgever tenslotte verlangt(waar voor zijn geld)(én, hij máákt dat waar).
Hij kán het, hij dóet het.
Ik ga in ieder geval zijn eerste aangekondigde seminar bijwonen.
Die € 350,-- is mij dat wel waard, al was het maar om nadien de zaal ‘flabbergasted’ te verlaten.
Ik wil dat spektakel meemaken…
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  combinatorics pvde.jpg‎
Bekeken: 277
Grootte:  55,2 KB
ID: 104073  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2016, 23:14   #2
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

SHIT !

ik denk dat dit moet staan onder koetjes en kalfjes zodat er met alles kan gereplikeerd worden.
Kan dit verzet worden naar daar aub ,ik heb mij vergist.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  laurel_hardy.jpg‎
Bekeken: 245
Grootte:  92,1 KB
ID: 104074  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 16 september 2016 om 23:16.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2016, 23:36   #3
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Paul,

Ik bied u hierbij mijn oprechte respecten aan, en wens u alle voorspoed en geluk bij het bereiken van uw doelstellingen.
Gezien de herhaalde waarschuwingen van de moderatie in deze is dit de enig mogelijk reactie op uw berichten.
Veel sterkte nog.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2016, 02:16   #4
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard paul de sterfhuisconsulent

dit wou ik er zelf even achter hangen

#1 , 1 week 5 dagen geleden (01 Mei 2016 10:14)

Goedemorgen allemaal...
en speciaal voor
@ recht op antwoord en @ ik ben radeloos en @ denlowie

Na over en weer gedoe kreeg ik dit bericht van de webmaster.
Ik neem aan dat ik hiermee gezuiverd ben van al de wilde beschuldigingen die ik over me heen kreeg.
__________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________
Beste Maxima cum laude,
Wil onze oprechte excuses aanvaarden voor de vergissing die plaatsvond.
Het IP-adres waarmee u berichten plaatste kwam exact overeen met het IP-adres van iemand die misbruik maakt van onze website.
Met vriendelijke groeten,
Bart Demyttenaere
Beheerder Juridisch Forum
__________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________
Natuurlijk is er altijd ergens ook een positieve zijde aan.
Door nieuwsgierigheid vanwege, de valse beschuldigingen aan mijn adres, ben ik samen met enkele campus vrienden alles gaan opzoeken over deze man.
Wij hebben in de bibliotheek zijn Trends Tendances van 14 maart 1996 gevonden want deze is niet terug te vinden op het net .
Het verhaal is ongelooflijk en het bevestigd inderdaad dat hij de uitvinder is van de sterfhuisconstructie volgens het Belgische recht. Het verhaal bevestigd dat hij sinds 1988 elke week door de Gerechtelijke politie in gans Vlaanderen werd opgeroepen en dat hij zelfs 1 maal 6 weken aan een stuk is ondervraagd. Aangezien men geen onwettelijkheid kon ontdekken heeft men hem moeten laten gaan.
Volgens Trends werkte de sterfhuis consulent op een wiskundig model gebaseerd op abstracte algebra en kende hij meer dan 3000 arresten in verband met insolventie uit zijn hoofd.

Van een combinatie van wiskunde en recht hebben wij op de faculteit nog nooit gehoord. 99 procent van ons hebben vaak voor studies recht gekozen omdat we zwak waren in wiskunde en abstracte algebra
Bij verder opzoekingen blijken er ongelooflijk veel artikels in kranten en tijdschriften verschenen te zijn over deze persoon, gaande van front nieuws in de financiële tijd tot stadsfiguur in de gazet van Antwerpen met als titel “de Christus der gefailleerde.”
Al deze artikels zijn niet gedigitaliseerd (voor de periode 1997) zodat we ze echt fysiek in het archief zijn gaan opzoeken.
Uit de stukken van de Kamer en Senaat blijkt dat deze man de oorzaak is van praktisch al de reparatie wetten tussen 1993 en 2002.

Wat wij niet begrijpen is als die man gedurende al die 9 jaren niet is kunnen opgepakt worden omdat hij klaarblijkelijk binnen de toenmalige wetten bleef, hoe is hij dan kunnen veroordeeld worden en waarom bleef zijn dossier dan 4 jaar in de kast liggen ?
Immers het feit dat al die wetten zijn gewijzigd bevestigd toch dat hij binnen de geldende oude wetten perfect legaal werkte, anders moest men toch al die nieuwe wetten niet stemmen.
Wij gaan verder met onze opzoekingen, maar nu heb ik nog altijd niet de definities over sterfhuisconstructies legaal en illegaal, ziekenhuisconstructies en slachthuisconstructies.

Ik kan het hem ook niet meer vragen per PB omdat hij schijnbaar van het forum is gebannen....
Ik heb wel zijn open brief aan het forum gekregen via PB en begrijp hoe die man zich voelde omdat ik toen zelf onschuldig werd beschuldigd (omdat ik mijn alias met hoofdletters schreef)!
Ook zijn verwijderde draad van de Panama papers heb ik gekregen en op het nieuws is intussen verschenen wat hij daar in aankondigde.

Een vraag die ik heb: ik ben toch wel degelijk op een juridisch forum want het komt mij allemaal zeer bizar over.
Over en weer gedoe van beschuldigingen kan ik nu missen, maar wilde dit toch in de groep gooien in de hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2016, 02:18   #5
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Paul de sterfhuisconsulent

en dit ook

#1 , 1 uur 34 minuten geleden (13 Mei 2016 20:07)

Hallo dag iedereen. Hier is de Maxima weer. Nadat mijn vorig bericht na enkele uren weg was, het andere vrijwel onmiddellijk afgesloten, met slecht 2 commentaren van:
- asperger. Vrij neerbuigend (waarschijnlijk wel goed bedoeld) over mijn jonge leeftijd.
/ Wel Maxima je bent nog jong (want nog student) en hebt dus nog gebrek aan levenswijsheid.
Ik kan u vertellen dat er zo een hele galerij van Belgische criminelen bestaat die eerst na jaren werd veroordeeld.
Denk bv aan de Moneytron affaire, maar gezien uw "prille" leeftijd hebt u dat niet bewust meegemaakt.
Als jurist zal u het in de toekomst nog meer meemaken dat het Belgische gerecht veel te traag werkt. Maar dat doet geen afbreuk aan het feit dat uiteindelijk dat de criminelen terecht werden veroordeeld.
Antw. Wij jongeren zijn vlug levenswijs. En hebben toegang tot meer informatie dan vroeger. Moneytron ken ik zeker wel. Wij vinden JP Van Rossem allemaal nen 'toffe' Pee! Waarom er Rienk Kamer en American Land Program ook niet bijhalen?
En alle criminelen uiteindelijk veroordeeld.... laat me aub niet lachen! dit is een lachwekkende uitspraak!
Enfin:

LeenW comment 2:
/ Met alle respect voor uw onderzoek, maar ik denk dat we die veroordeelde fraudeur hier al genoeg aandacht gegeven hebben
Antw. Ik dacht dat dit forum open stond voor iedereen. Blijkbaar is dit niet zo...
Veroordeelde fraudeur, volgens mij (ons) lopen er wel meer rond. Waarom denk je dat ik Rechten studeer?
Trouwens het is niet omdat men veroordeeld is geweest dat men altijd alles fout doet. Er zijn genoeg zakenmensen die al in faling zijn gegaan en nu terug succesvol terug bezig zijn.
Denk voorbeeld aan Donald Trump. 5 veel geroep maar hij is kandidaat om President te zijn!

Door al dat eigenaardig gedoe op dit forum wilde beschuldigingen van onder andere (weliswaar verontschuldigingen van de 'webmaster' Bart):
LeenW / Denlowie / Asperger / TomVDj / lanox / advo-immo / sloeberken / thejudge007 / JPV en mogelijk vergeet ik er een paar, ben ik zelf en enkele vrienden verder op zoek gegaan naar info.
Eerst de regels van het Forum eens goed doorgelezen. Begrijp NU dat die man Paul razend was en wild om zich heen schopte. Vooral asperger was nogal grof tegen Paul de sterfhuisconsulent.
Als ik alles volgde dacht ik er zelfs even aan de ganse Faculteit te mobiliseren om de website plat te leggen.
Ik begrijp niet dat hij nu verwijderd is (laster en smaad over zich kreeg) en dat de eigenlijke schuldigen vrijuit gaan zelfs zonder een berisping.
Hij deed volgens ons wat een 'echte man doet' als hij aangevallen word, terug vechten.
Op aanraden van mijn Mentor even rustig geademd en verder op zoek gegaan. Sterfhuisconstructie versus slachthuisconstructie enz...

Intussen hebben we heel veel gevonden en gaan Paul de sterfhuisconsulent uitnodigen op onze faculteit om niet alleen zijn levensverhaal te komen vertellen maar vooral hoe zit dat nu met die sterfhuizen! en waarom is iedereen daar zo vies van?
Ook hoe Wiskunde toe te passen in Rechtsleer. (die man schijnt er een crack in te zijn).

Als er nu mensen zijn (nicknames of niet) die mij nog kunnen helpen feel free to comment.
Ben benieuwd wat dit gaat opleveren... (oeps hoop dat er geen schrijffouten instaan, anders krijg ik daar zeker commentaar op van de Mismatchers.

Oh vergeten: intussen ook diverse bedrijven gevonden die via een Sterfhuisconstructie succesvol zijn doorgestart. WCO veel vraagtekens bij.
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2016, 02:24   #6
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Paul,

Ik bied u hierbij mijn oprechte respecten aan, en wens u alle voorspoed en geluk bij het bereiken van uw doelstellingen.
Gezien de herhaalde waarschuwingen van de moderatie in deze is dit de enig mogelijk reactie op uw berichten.
Veel sterkte nog.
Ik heb zelf de verplaatsing gevraagd van economics naar koetjes en kalfjes zodat jullie allen naar hartenlust kunnen zwammen en spammen .Mijn doelstellingen zijn inderdaad bereikt .
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2016, 02:44   #7
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Paul de sterfhuisconsulent

TRY OUT

Ben op zoek naar studenten genootschappen waar ik gratis de voordracht kan houden als try out .

liefst een mix van economie ,toegepaste wetenschap en recht

+- 100 man (critisch ingesteld)

TEL 0475 875 125
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  prev10.jpg‎
Bekeken: 249
Grootte:  64,8 KB
ID: 104080  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2016, 02:48   #8
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Draad vereist voorkennis. Ik vind het onduidelijk geschreven. Een introductie had geen kwaad gekund. Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat er commerciële bedoelingen achter zitten.
__________________

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 17 september 2016 om 02:49.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2016, 03:35   #9
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Paul De Sterfhuisconsulent

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Draad vereist voorkennis. Ik vind het onduidelijk geschreven. Een introductie had geen kwaad gekund. Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat er commerciële bedoelingen achter zitten.
Is enkel verzameling van een paar testimonies ,voor zij die geintresseerd zijn in de wiskundige aanpak heb ik alles in een apart blog gezet zodat ik niet meer gestoord word door spammers.

http://juridischeconstructies.blogspot.be/
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  PVDE LOGO.jpg‎
Bekeken: 240
Grootte:  61,1 KB
ID: 104083  

Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 17 september 2016 om 03:40.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2016, 04:03   #10
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard paul de sterfhuisconsulent

MIJN FACEBOOK

https://www.facebook.com/de.pol.56

ps geen vriendschap verzoeken aub (houd dit voor mijn echte vrienden)

MIJN GOOGLE PROFIEL

https://plus.google.com/u/0/100386768540767099261

MIJN BANK

neen ik vergis mij steeds tussen de nr en de stand van de rekening
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  collage-2016-09-05 (2).jpg‎
Bekeken: 230
Grootte:  118,4 KB
ID: 104084  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2016, 04:47   #11
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht

MIJN BANK

neen ik vergis mij steeds tussen de nr en de stand van de rekening

lol
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2016, 07:49   #12
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Dit is zuiver informatief waarom een opleiding wiskunde noodzakelijk is om sterfhuisconstructies perfect legaal binnen de Belgische wetgeving uit te voeren.
Lijkt de centrale stelling te zijn. Ik ben niet onder de indruk. Slechts een wiskundige kan loopholes in de wetgeving rond faillissementen vinden? Komt me over als verkoopspraat.
__________________

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 17 september 2016 om 08:11.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2016, 08:12   #13
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Lijkt de centrale stelling te zijn. Ik ben niet onder de indruk. Slechts een wiskundige kan loopholes in de wetgeving rond faillissementen vinden?

neen dat kan een jurist ook maar ik vind ze altijd en volledig met mijn systeem en niet alleen op faillissement maar op alle oneigenlijke constructies
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2016, 08:18   #14
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Gezien de herhaalde waarschuwingen van de moderatie in deze is dit de enig mogelijk reactie op uw berichten.
Lol.
Ging de moderatie niet mee in jouw persoonlijke haat jegens de heer Van Der Es?
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2016, 09:28   #15
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Paul de sterfhuisconsulent.

Waarin de wiskunde mij nog het meeste geholpen heeft .

Uit voorgaande berichten hebt U kunnen opmaken dat ik jarenlang ben ondervraagd geweest door de gerechtelijke.

Gezien er voor elke sterfhuisconstructie een brainstorm plaats had ,was er per sterfhuisconstructie de commutator matrix.

http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=57

Ook had ik per brainstorm de R(spec) die daar tijdens de brainstorm was geconstrueerd.

http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=51

Ik had dus per dossier alle logische elementen waarom ik dat of dit had gedaan.

http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=52

Ze zijn nooit door deze waterdichte argumentatie geraakt ,zelfs niet in een ondervraging van 6 weken.

Had ik deze wiskunde niet gehad en enkel de constructies zoals een jurist had opgesteld (dus zonder waarheidstafels) ,dan was ik al out of the business geweest in 1989.

Ik ben aangehouden in 1997 op dossiers die niet van mij waren en waarvoor ik dus uiteraard geen commutator matrix noch Q(spec) had ,en daardoor kon men mij aanhouden , slim gezien van de procureur ,ieder gebruikt zijn trukken en hij heeft de zijne gebruikt daar mag ik zeker niet op zeveren.
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 17 september 2016 om 09:56.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2016, 09:47   #16
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Lijkt de centrale stelling te zijn. Ik ben niet onder de indruk. Slechts een wiskundige kan loopholes in de wetgeving rond faillissementen vinden? Komt me over als verkoopspraat.
Als U jurist bent lees dan eens even deze draad

http://forum.politics.be/showthread.php?t=233150

Ik beweer dat geen enkel advocaat of jurist in Belgie dit probleem had kunnen oplossen gezien je daarvoor totaal moet georganiseerd zijn ,de deurwaarder staat immers op te laden, dit zijn het soort dossiers waar ik mee te maken heb ,ik wordt altijd gebeld als NIEMAND het niet meer weet.
Ik beweer dus dat ook U dit niet had kunnen oplossen gezien het een van de zwaarste combinatoric is die ik ooit heb gemaakt , alleen de constructie van La Reserve in Knokke en de ODB groep in st Katelijne Waver was zwaarder.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  e1-subfield.gif‎
Bekeken: 224
Grootte:  6,0 KB
ID: 104087  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2016, 10:13   #17
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Lol.
Ging de moderatie niet mee in jouw persoonlijke haat jegens de heer Van Der Es?
Mijn brievenbus is al lange tijd leeg.
Ik ben alleen op de hoogte van de publieke waarschuwingen van de moderatie.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2016, 10:25   #18
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Mijn brievenbus is al lange tijd leeg.
Ik ben alleen op de hoogte van de publieke waarschuwingen van de moderatie.
Wapper U mag spammen en zwammen van mij zoveel je wilt, je mag het zelfs in economics nu doen want ik heb een PB naar de moderator gezonden dat ik afzie van de opkuis van de draad want dat ik mijn wiskunde ergens anders zet om van jullie gezever vanaf te zijn.

Dus ga nog wat intellectuele masturbatie opdoen en kom dan terug met je gezpam en gezwam want het hoort bij de folklore van koetjes en kalfjes.
Moest je per abuus toch een intellectuele vraag kunnen stellen over de wiskunde of recht of sterfhuisconstructies dan had ik deze het liefst gehad in de economie forum ,maar ik denk niet dat die vraag ooit gaat komen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 17 september 2016 om 10:55.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2016, 10:48   #19
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Wapper U mag spammen en zwammen van mij zoveel je wilt, je mag het zelfs in economics nu doen want ik heb een PB naar de moderator gezonden dat ik afzie van de opkuis van de draad want dat ik mijn wiskunde ergens anders zet om van jullie gezever vanaf te zijn.

Dus ga nog wat intellectuele masturbatie opdoen en kom dan terug met je gezpam en gezwam want het hoort bij de folklore van koetjes en kalfjes.
Bij deze dan...

Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2016, 12:00   #20
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Bij deze dan...

vertaal dat is in het antwaarps ,ben maar nen simpele en in Tenerife spreek ik altijd Engels nooit Spaans
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be