Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 december 2016, 19:35   #1101
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Id. Zeker de vulkaan niet. Weet die veel. Het slaat aan, het slaat niet aan, dat is allemaal onberekenbaar.
Yep klopt, er zit natuurlijk een groot deel luck in, iets kan ook bijna volledig floppen (zoals de blues tot nu toe, lol), anderzijds heb ik het voordeel dat er deze keer nogal tamelijk wat olé olé in voorkomt, sex sells zeker of zoiets, hihi ik was in ieder geval aangenaam verrrast dat er buyers voor waren, vanaf dag 1 al, XD!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2016, 19:38   #1102
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Yep klopt, er zit natuurlijk een groot deel luck in, iets kan ook bijna volledig floppen (zoals de blues tot nu toe, lol), anderzijds heb ik het voordeel dat er deze keer nogal tamelijk wat olé olé in voorkomt, sex sells zeker of zoiets, hihi ik was in ieder geval aangenaam verrrast dat er buyers voor waren, vanaf dag 1 al, XD!
Ik vond de Blues goed genoeg. Seks is al lang mijn fort noch belangstelling meer.
Dat self publishen is natuurlijk fantastisch. Maar op gebied van PR nul.

In elk geval maak jij kans op succes, al die afbrekers en negatievelingen niet.

Laatst gewijzigd door eno2 : 31 december 2016 om 19:43.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2016, 19:43   #1103
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Mja, ik ga me niet te enhousiast uitdrukken maar een goeie ranking op amazon (naargelang men verkoopt schuift die op naar voor) ben ik al heel content mee. Momenteel sta ik op de 20.114de plaats op Kindle - met 833 voor de thrillers, en 864 voor erotische literatuur lol, wat zeker niet slecht is gezien het totale aantal boeken daar.
Eigenlijk is het dan verstandig om je eigen boek een honderd keer zelf te kopen en alzo goede recensies in de wacht te slepen via fake accounts.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2016, 19:45   #1104
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik vond de Blues goed genoeg. Seks is al lang mijn fort noch belangstelling meer.
Guess what ik heb er onlangs nog 2 van verkocht, mede omdat ik de cover veranderde, het begint stilaan wat bekend te geraken daar op amazon...
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2016, 19:50   #1105
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Eigenlijk is het dan verstandig om je eigen boek een honderd keer zelf te kopen en alzo goede recensies in de wacht te slepen via fake accounts.
Boh daar begin ik niet aan, besides wat me interesseert is hoe het zelf evolueert, zo weet ik mede door dat eerste dat een topic over depressie blijkbaar niet zo goed scoort en dat een min of meer leuk ogende cover meer kans heeft opgemerkt te worden, always interesting to know want ik doe verder: m'n 3de zit reeds in de lift, yep ik ben vertrokken, lol...
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2016, 20:00   #1106
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Eigenlijk is het dan verstandig om je eigen boek een honderd keer zelf te kopen en alzo goede recensies in de wacht te slepen via fake accounts.
Daar moet je geld voor hebben.
Je kan de boeken ook overal gaan pikken, de mensen denken dan dat het een gegeerde buit is en zullen het boek massaal kopen.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2016, 20:00   #1107
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik vond de Blues goed genoeg. Seks is al lang mijn fort noch belangstelling meer.
Dat self publishen is natuurlijk fantastisch. Maar op gebied van PR nul.

In elk geval maak jij kans op succes, al die afbrekers en negatievelingen niet.
Eenmaal wat bekend op amazon volgt de PR vanzelf (heb ik opgevangen via wattpad oa), dit jaar ga ik er me er in ieder geval mee bezig houden lol.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2016, 20:06   #1108
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Daar moet je geld voor hebben.
Je kan de boeken ook overal gaan pikken, de mensen denken dan dat het een gegeerde buit is en zullen het boek massaal kopen.
In het normale circuit krijgt de auteur een aantal auteursexemplaren. Daar kan je al wat PR mee maken. Vroeger was dat absoluut niet verwaarloosbaar, sommige auteurs kochten ook heel wat zelf op.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2017, 17:09   #1109
Drosamadaris
Minister
 
Geregistreerd: 2 februari 2014
Berichten: 3.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Als het op is, is het op, en dan zullen de inactieven de eerste zijn die pijn gaan hebben. Met 106 % staatsschuld zitten we daar niet ver vanaf hoor.
Dit dus.

Al vrees ik dat jullie nog enkele jaren te gaan hebben vooraleer het zover is Tavek. The smart thing to do is om het iet zover te laten komen dat je geforceerd wordt om die dingen te doen, en ze nu zelf al op gecontroleerde manier te doen. The stupid thing is om het te ondergaan en geforceerd te worden. Belgium probably is stupid enough to go for option 2.
Drosamadaris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2017, 14:01   #1110
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Yep klopt, er zit natuurlijk een groot deel luck in, iets kan ook bijna volledig floppen (zoals de blues tot nu toe, lol), anderzijds heb ik het voordeel dat er deze keer nogal tamelijk wat olé olé in voorkomt, sex sells zeker of zoiets, hihi ik was in ieder geval aangenaam verrrast dat er buyers voor waren, vanaf dag 1 al, XD!
Heb je dan al bewezen dat je sexscenes op een voor een lezer aantrekkelijke manier kan beschrijven ?

Wat we hier al van je mochten lezen was hoogstens slaapverwekkend te noemen...
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be