Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 juli 2010, 11:01   #41
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Heb nooit een mep gekregen van mijn ex (hij had het maar eens moeten proberen!) Mijn moeder heeft in haar 64 jaar huwelijk ook nooit een mep gekregen, zij heeft mij dikwijls vertelde bij onenigheid - het was natuurlijk geen perfect huwelijk, 't is stil waar 't niet waait - als uw vader zijn hand naar mij durft opheffen, laat ik hem zitten, direct.
Wij komen uit een diep katholiek nest.
Ik zou dus niet durven zeggen dat "katholieken dit ook elke dag doen". Waarmee ik natuurlijk niet wil beweren dat het niet gebeurt in een katholiek huishouden. Overigens gebeurt het misschien zelfs bij boeddhisten, wie weet.
Wat mij het meeste schokt in dit verhaal - of het nu waar is of niet - is dat islamitische mannen er van uit gaan dat zij alles te zeggen hebben over hun vrouw, dat vind ik zo schandalig vernederend voor die vrouwen.
Die man, volgens d�*t verhaal...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2010, 11:02   #42
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Felix (be) Bekijk bericht
U doet alsof het bij Belgen (daartoe aangezet door de RKK)
het een gewoonte is om hun vrouwen af te ranselen.
Het komt idd (te veel) voor, maar wat u suggereert is een gore leugen.

Een bezoek aan een willekeurig vluchthuis voor vrouwen zal u veel duidelijk maken.
Dan wordt u vanzelf wat minder "filosofisch". DOEN!!!
U doet alsof het bij Moslims (daartoe aangezet door de Islam)
het een gewoonte is om hun vrouwen af te ranselen.
Het komt idd (te veel) voor, maar wat u suggereert is een gore leugen.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2010, 11:03   #43
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
U doet alsof het bij Moslims (daartoe aangezet door de Islam)
het een gewoonte is om hun vrouwen af te ranselen.
Het komt idd (te veel) voor, maar wat u suggereert is een gore leugen.
2
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2010, 11:06   #44
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Jamaar, is het nu waar of niet waar dat de islam de vrouw als ondergeschikte ziet van de man?
zie hoger voor de bijbel (er zijn meer verzen dan het geciteerde: ze zijn in 't zelfde bedje ziek.
Citaat:
En is het nu waar of niet waar dat op sommige plaatsen vrouwen nog kunnen gekocht worden als handelswaar?
Mogelijk. Bronnen?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2010, 11:09   #45
porpo
Europees Commissaris
 
porpo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2009
Berichten: 6.053
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Felix (be) Bekijk bericht
Ik denk dat dat in grote delen van de wereld een probleem is.
Dat de islam de vrouw expliciet als inferieur ziet
en haar echtgenoot de toestemming geeft haar "indien nodig" af te ranselen,
Dat is zeker weten een misconceptie.

Maar 1/3 vrouwen slachtoffer van geweld plus als lustobject in de media of marketing misbruiken, kan een wereldwijds probleem zijn indien je deze bewering met wat bewijsmaterialen ondersteunt.

Laatst gewijzigd door porpo : 10 juli 2010 om 11:11.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2010, 11:10   #46
Felix (be)
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 3 augustus 2008
Locatie: Hasselt
Berichten: 2.527
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ik ben zelf te véél gevallen tegengekomen. Daarvoor moet ik geen vluchthuis bezoeken.
Terloops, Reddy Demey, is/was die moslim? En Robklop?
Een vluchthuis bezoeken zou nochtans uw ogen openen,
oa wat de samenstelling naar godsdienst betreft.
Zie mijn vorige berichten, vandaag geen zin om eindeloos hetzelfde te herhalen
ten overstaan van mensen met leesproblemen.
__________________
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl.
Nuclear Controversies (2004) Chernobyl Heart (2003)
Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News.

Laatst gewijzigd door Felix (be) : 10 juli 2010 om 11:11.
Felix (be) is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2010, 11:11   #47
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Felix (be) Bekijk bericht
Een vluchthuis bezoeken zou nochtans uw ogen openen,
oa wat de samenstelling naar godsdienst betreft.
Zie mijn vorige berichten, vandaag geen zin om eindeloos het volgende te herhalen.
en heb je naar de samenstelling naar rijk/arm gekeken?
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2010, 11:16   #48
porpo
Europees Commissaris
 
porpo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2009
Berichten: 6.053
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ik heb twijfels over de waarde van de bron.
Het zou kunnen, waarom mag er in Italië geen één Marokkaanse vrouw zijn als slachtoffer van een geweld beoefend door een stomme Marokkaanse psychopaat, als 1/3 Italiaanse vrouwen slachtoffers zijn van fysieke en geestelijke geweld ??

Ik vind het gewoon onbegrijpelijk, barbaars en buitengewoon. Italiaanse vrouwen zijn een per een schone en mooie schepsels, en dan worden ze nog zo massaal slachtoffers van dat dierlijke geweld?!! Ongelooflijk.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2010, 11:17   #49
Felix (be)
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 3 augustus 2008
Locatie: Hasselt
Berichten: 2.527
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
U doet alsof het bij Moslims (daartoe aangezet door de Islam)
het een gewoonte is om hun vrouwen af te ranselen.
Het komt idd (te veel) voor, maar wat u suggereert is een gore leugen.
Ik schrijf idd dat de islam daar de toestemming toe geeft,
en dat de samenstelling van vluchthuizen suggereert dat het onbehoorlijk vaak voorkomt bij islamieten.
In België in elk geval veel vaker dan bij niet-moslims.

Verder heb ik nog geen enkele Belg horen zeggen
dat hij zijn vrouw "via een reglementair contract gekocht heeft"
en haar mag slaan omdat de RKK hem daar de toestemming toe geeft.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Felix (be) Bekijk bericht
"Ik mag mijn vrouw slaan, want ze is van mij,"
verklaarde een 36-jarige Marokkaan die tegenwoordig in Italië woont.
Zijn uitleg bij zijn arrestatie was even eenvoudig als achterlijk:

Citaat:
..."Ik heb haar via een reglementair contract gekocht en volgens het recht van mijn land ga ik vrijuit”....
Allemaal "normaal" dus.
Met zijn land bedoelde die barbaar natuurlijk Marokko en niet Italië.

Vrouwen als handelswaar, die "vooruitstrevende islamitische cultuur" toch.
(Hoeveel vrouwen zouden er in België via "een reglementair contract" gekocht zijn?)

Uit hetzelfde artikel:

Citaat:
...«De vrouw is van een lagere rang dan de man», luidt de Soera van de Koe. Daar zij lagergeplaatst is, is zij afhankelijk van de orders van de man, vader of echtgenoot of wie dan ook, en moet hem dienen...
... en kan hij haar volgens de islam dus ook verrot slaan als hij daar aanleiding toe ziet.
(Gelukkig doet lang niet iedere islamiet dat,
maar een bezoek aan een vluchthuis voor vrouwen
leert dat het toch echt geen uitzonderlijke praktijk is.)
Er wordt naar het schijnt wel aangeraden om het gezicht te sparen.
Waarvoor diende de boerka en andere verhullende kledij ook weer?

Zie ook: Submission
__________________
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl.
Nuclear Controversies (2004) Chernobyl Heart (2003)
Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News.

Laatst gewijzigd door Felix (be) : 10 juli 2010 om 11:20.
Felix (be) is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2010, 11:19   #50
Felix (be)
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 3 augustus 2008
Locatie: Hasselt
Berichten: 2.527
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
en heb je naar de samenstelling naar rijk/arm gekeken?
De meesten zijn arm, wat hun religie ook is.
Maar de meerderheid is moslima.
__________________
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl.
Nuclear Controversies (2004) Chernobyl Heart (2003)
Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News.
Felix (be) is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2010, 11:21   #51
porpo
Europees Commissaris
 
porpo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2009
Berichten: 6.053
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Felix (be) Bekijk bericht
Neen, ik probeer mensen soms duidelijk te maken waar de islam zoal voor staat.
In de islam bestaat er Qisas, ooit van gehoord?
In een islamitische staat (kalifaat) die sharia toepast moet een man die zijn vrouw slaat met Qisas gestraft worden. Als je niks over de geschiedenis van de islam en geschiedenis van het islamitische staat kent, dan moet je maar beter je haat in jouw keukenkast bewaren.

Laatst gewijzigd door porpo : 10 juli 2010 om 11:21.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2010, 11:30   #52
Felix (be)
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 3 augustus 2008
Locatie: Hasselt
Berichten: 2.527
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
In de islam bestaat er Qisas, ooit van gehoord?
In een islamitische staat (kalifaat) die sharia toepast moet een man die zijn vrouw slaat met Qisas gestraft worden. Als je niks over de geschiedenis van de islam en geschiedenis van het islamitische staat kent, dan moet je maar beter je haat in jouw keukenkast bewaren.
Geen sprake van: mijn kritiek op de islam (en andere hersenspoelingen) spui ik wanneer ik daar zin in heb.
Wat u vertelt is trouwens bullshit, want de praktijk leert anders. Zie bijvoorbeeld dit.
__________________
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl.
Nuclear Controversies (2004) Chernobyl Heart (2003)
Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News.
Felix (be) is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2010, 11:38   #53
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Het zou kunnen, waarom mag er in Italië geen één Marokkaanse vrouw zijn als slachtoffer van een geweld beoefend door een stomme Marokkaanse psychopaat, als 1/3 Italiaanse vrouwen slachtoffers zijn van fysieke en geestelijke geweld ??

Ik vind het gewoon onbegrijpelijk, barbaars en buitengewoon. Italiaanse vrouwen zijn een per een schone en mooie schepsels, en dan worden ze nog zo massaal slachtoffers van dat dierlijke geweld?!! Ongelooflijk.

Het onderwerp van de topic is "Felix (be) basht moslims".
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2010, 11:40   #54
porpo
Europees Commissaris
 
porpo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2009
Berichten: 6.053
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Felix (be) Bekijk bericht
Geen sprake van: mijn kritiek op de islam (en andere hersenspoelingen) spui ik wanneer ik daar zin in heb.
Wat u vertelt is trouwens bullshit, want de praktijk leert anders. Zie bijvoorbeeld dit.
Ze hebben jou uiteraard met dat soort sprookjes gehersenspoeld. De praktijken leren niets anders want de praktijk moet de leer praktiseren en als de leer tegen de praktijk gaat, dan is dit geen praktijk.

Ik zeg vasten tijdens de ramadan is verplicht, als je moslims ziet vasten, dan is dat prakrijk. Moslims die niet vasten zijn geen praktijk, ook al heb je een statistiek uit de islamitische staat (=kalifaat van 622 t/m 1923) waarin 1/3 vrouwen het slachtoffer waren van fysieke en geestelijke geweld.

Dat kan ik zeer simpel over Italië doen.

http://italie.blog.nl/politica/2009/...htoffer-geweld

Zie je de praktijk van christelijke westerse "democratische" en seculiere Itaaliaanse rechtsysteem??

1/3, weet je wat dat is?

Uit het artikel:
totaal hebben 6,743,000 vrouwen te maken gehad met lichamelijke of geestelijke mishandeling.

Laatst gewijzigd door porpo : 10 juli 2010 om 11:41.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2010, 11:44   #55
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Dat is zeker weten een misconceptie.

Maar 1/3 vrouwen slachtoffer van geweld plus als lustobject in de media of marketing misbruiken, kan een wereldwijds probleem zijn indien je deze bewering met wat bewijsmaterialen ondersteunt.

17.6 % of women in the United States have survived a completed or attempted rape. Of these, 21.6% were younger than age 12 when they were first raped, and 32.4% were between the ages of 12 and 17. (Full Report of the Prevalence, Incidence, and Consequences of Violence Against Women, Findings from the National Violence Against Women Survey, November, 2000)

Fact #2: 64% of women who reported being raped, physically assaulted, and/or stalked since age 18 were victimized by a current or former husband, cohabiting partner, boyfriend, or date. (Full Report of the Prevalence, Incidence, and Consequences of Violence Against Women, Findings from the National Violence Against Women Survey, November, 2000)
http://www.feminist.com/antiviolence/facts.html

Hier:

http://rds.homeoffice.gov.uk/rds/pdfs/hors191.pdf vanaf p 17

http://home.cybergrrl.com/dv/body.html

http://www.rosadoc.be/pdf/factsheets/nr61.pdf vanaf p4

Laatst gewijzigd door filosoof : 10 juli 2010 om 11:56.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2010, 11:46   #56
porpo
Europees Commissaris
 
porpo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2009
Berichten: 6.053
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht

Het onderwerp van de topic is "Felix (be) basht moslims".
Beetje medelijden hebben met mensen die niets anders in hun leven te doen hebben dan islambashen, he. !LOL!
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2010, 11:55   #57
porpo
Europees Commissaris
 
porpo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2009
Berichten: 6.053
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
17.6 % of women in the United States have survived a completed or attempted rape. Of these, 21.6% were younger than age 12 when they were first raped, and 32.4% were between the ages of 12 and 17. (Full Report of the Prevalence, Incidence, and Consequences of Violence Against Women, Findings from the National Violence Against Women Survey, November, 2000)

Fact #2: 64% of women who reported being raped, physically assaulted, and/or stalked since age 18 were victimized by a current or former husband, cohabiting partner, boyfriend, or date. (Full Report of the Prevalence, Incidence, and Consequences of Violence Against Women, Findings from the National Violence Against Women Survey, November, 2000)
http://www.feminist.com/antiviolence/facts.html

Ja, maar dat zien ze NIET! Hebben ze niet gezien, dat kunnen ze niet zien.

Een Marokkaanse psychopaat in Italië ineens wereldnieuws geworden, al die miserie en uit het Italiaans in verschillende talen vertalen en dan nog hier en daar op forums, blogs, twitters, yahoo! pm's en facebooks doen verspreiden en al die moeite en alles !!

Het moet wel iets bewijzen, maar wat?
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2010, 12:34   #58
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Ja, maar dat zien ze NIET! Hebben ze niet gezien, dat kunnen ze niet zien.

Een Marokkaanse psychopaat in Italië ineens wereldnieuws geworden, al die miserie en uit het Italiaans in verschillende talen vertalen en dan nog hier en daar op forums, blogs, twitters, yahoo! pm's en facebooks doen verspreiden en al die moeite en alles !!

Het moet wel iets bewijzen, maar wat?
Even op "Rewind" drukken. In de negentiende eeuw was er zoiets als ... the British Empire. Een thalassocratie die de wereldzeeën beheerste en de controle over Centraal-Azië wilde om zo ook de hele Euraziatische landmassa te beheersen.

Daartoe moest de Russische beer afgehouden worden ("The Great Game": zie http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Great_Game) en ook het grootste deel van de afbrokkelende Ottomaanse Rijk onder Britse dominantie komen.

Nu was er op het Arabische schiereiland een barbaarse stam, die het gezag van de kalief niet erkende, geweld gebruikte tegen mede-moslims en voor fitna (onrust, burgeroorlog) binnen de oumma (gemeenschap van gelovigen) zorgde.

Uiteraard steunde de British Empire deze stam, met als uiteindelijke gevolg de ondergang van het Ottomaanse kalifaat, een definitieve verzwakking van de moslims, de kolonisatie van de overgebleven onafhankelijke islamitische gebieden (met uitzondering van Turkije en Perzië).

And the rest is history!

In de twintigste eeuw had het perfide Albion niet meer de macht om hun maritiem imperium te onderhouden, en werd dit overgedragen aan de Verenigde Staten, met Engeland in de rol van junior partner en Israël als voorpost.

De barbaarse stam in kwestie - op dit moment moet iedereen begrepen hebben dat het gaat om de Saudi's - bleef ondertussen braaf hun broodheren dienen. Binnen de islamitische wereld vermoorden zij en hun handlangers iedereen die tegen de belangen van de Washington-Londen-Tel Aviv thalassocratie ageert. Buiten de islamitische wereld laten ze toe om een zwart beeld te schetsen van de moslims, en zo opnieuw imperialistische oorlogen te rechtvaardigen.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 10 juli 2010 om 12:38.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2010, 13:01   #59
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Felix (be) Bekijk bericht
Neen, ik probeer mensen soms duidelijk te maken waar de islam zoal voor staat.
Dat doet u inderdaad door leugens te verzinnen en deze toe te schrijven aan de islam. Gaat u nu nog inhoudelijk reageren op Jantje en Filosoof? Of is dit het enige dat u kan typen: 'U gaat dit toch niet goed praten?' U denkt toch niet dat iemand huishoudelijk geweld gaat goed praten? Ook niet binnen de islam.



De profeet sprak ooit zijn afschuw uit over het slaan en zei: 'Hoe is het mogelijk dat iemand zijn vrouw slaat zoals je een wilde kameel slaat en vervolgens met haar wil slapen?'


En van Aisha (de vrouw van de profeet) weten we dat de profeet zelf nooit zijn vrouwen, dienaren of andere mensen geslagen heeft. Metgezel Abu Masud al-Badri vertelt over slaan het volgende verhaal: 'Ik was mijn dienaar met een zweep aan het slaan. Toen hoorde ik een stem achter me, "Pas op Abu Masud", maar ik herkende de stem niet, want de stem was gekleurd door intense boosheid. De profeet zei:" Pas op Abu Masud, pas op Abu Masud, pas op Abu Masud; want zeer zeker God heeft meer macht over jou dan jij over je dienaar." Vanaf die dag heb ik nooit meer mijn dienaren geslagen.'
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 10 juli 2010 om 13:24.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2010, 13:21   #60
stropke
Minister-President
 
stropke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2009
Locatie: Oost-Limburg
Berichten: 4.363
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Kopen die ook hun vrouwen op de markt, gelijk een koe of een varken ?
Blijkbaar wel.
Kindjes worden toch in Belziek ook "gekocht" ipv geboren...
__________________
Wie het verleden niet kent, weet ook zijn toekomst niet !!!
stropke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be