Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 augustus 2018, 12:49   #121
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Blijkbaar zijn zijn kinderen bedreigd via Whatsapp. Die perverten oppakken en bestraffen.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2018, 13:10   #122
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Allez, 'k zal t.z.t. ne keer gaan kijken met mijn halve trouwboek, maar wel mijn eigen wijn meebrengen.
Enig idee wat ze aanrekenen als droit de bouchon?
Ge zijt hier niet in HK. Ge zijt nog bekwaam van uwe Cognac mee te brengen ook .
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2018, 13:22   #123
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ge zijt hier niet in HK. Ge zijt nog bekwaam van uwe Cognac mee te brengen ook .
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2018, 14:28   #124
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.839
Standaard

Het blijft hallucinant wat een paar blote konten nog kunnen teweegbrengen. Mensen hebben blijkbaar nog altijd meer moeite met wat naaktheid of friemelende koppels dan met bruut geweld.
Wat is daar nu zo erg aan ? Er zijn miljoenen mensen in de wereld die aan naturisme en of partnerruil doen.
Make Love not war.
Welk een zielige sukkel moet men zijn om zich daaraan te storen

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 augustus 2018 om 14:31.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2018, 14:38   #125
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.358
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Het blijft hallucinant wat een paar blote konten nog kunnen teweegbrengen. Mensen hebben blijkbaar nog altijd meer moeite met wat naaktheid of friemelende koppels dan met bruut geweld.
Wat is daar nu zo erg aan ? Er zijn miljoenen mensen in de wereld die aan naturisme en of partnerruil doen.
Make Love not war.
Welk een zielige sukkel moet men zijn om zich daaraan te storen
Neenee, het ging over geluidsoverlast.

Niemand beweerde dat je je vrouw niet door tien verschillende mannen mag laten pakken, ze vragen alleen, doe het wat stiller aub.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2018, 15:48   #126
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimmyB Bekijk bericht
Ja, als iedereen op tijd en stond zijn feestje geeft en jullie verdragen dit van elkaar, hoe zit het dan met degene die dit niet doet maar wel last heeft van het gefeest?

We moeten alsmaar dichter bij elkaar wonen en dan lijkt het me ook normaal dat men respect heeft voor elkaar en voor de rust van een ander.

Ik ben er redelijk nukkig om omdat er bij mij hier de laatste tijd feestjes geweest zijn tot 4 ?* 5 uur 's morgens met veel lawaai, hoe later hoe luider.

Ik zou uiteraard geen foto's nemen of onwettige zaken doen en ik wil de sfeer in de buurt ook niet bederven door de politie te gaan bellen maar als dit zo doorgaat zal ik dit moeten doen vrees ik.
Er wordt niet overdreven bij ons in de buurt (gelukkig maar).
En van die instelling ginder in Poepkappelle: in de krant stond dat het redelijk afgelegen lag.
Ik denk dat de heimelijke portrettentrekker een wrong in zijn kop heeft.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2018, 15:56   #127
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.034
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
In Langemark zijn er beelden verspreid van een Bunga Bunga feestje in een zomerbar. Met dat feestje was naar de letter van de wet niets mis, maar moreel is het uiteraard een andere zaak. Niet toevallig Open VLD een partij die op vlak van morele waarden diep onder het vriespunt zit...
Aah. Die Amerikaanse toestanden. Een schandaal en dan afvoeren via de muskietenpers.

Maar dan wordt een pijler van onze democratie bedreigd. Sensatie is geen pijler van onze democratie...
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2018, 16:04   #128
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Er wordt niet overdreven bij ons in de buurt (gelukkig maar).
En van die instelling ginder in Poepkappelle: in de krant stond dat het redelijk afgelegen lag.
Ik denk dat de heimelijke portrettentrekker een wrong in zijn kop heeft.

Volgens Google foto uit de hoogte genomen heeft die "Brasa" slecht één directe buur op enkele tientallen meters aan de rechterkant (een bloemisterij of een groentekweker te zien aan de serres. Links, achter en vooraan zijn geen buren tenzij op een paar honderd meter en meer. Ligt quasi midden in de velden. Om foto's van mensen op het net te gaan zwieren wat ze ook aan het doen zijn, en dit ziet er mij eerder onschuldig uit, getuigt wel van een zwaar probleem bij die persoon. Dit is trouwens tegen alle privacy wetten in. De enige die zwaar in de fout gaat is die persoon.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2018, 20:47   #129
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Neenee, het ging over geluidsoverlast.

Niemand beweerde dat je je vrouw niet door tien verschillende mannen mag laten pakken, ze vragen alleen, doe het wat stiller aub.
Zouden ze daar dan techno en house draaien ? Want het is vooral dat soort muziek die mensen stoort. Mooie 'echte' muziek wordt een stuk soepeler verdragen. Maar die afstompende boenken storen mensen dat geloof ik best.
Zou kunnen maar volgens mij bestond het publiek daar toch niet direct uit prille twintigers die naar dat soort geboenk luisteren ?

Anderzijds weet ik niet of 800 foto's maken iets veranderd aan de geluidsoverlast ? Als zo'n club te veel lawaai produceert bel je toch eerder de politie ? En die foto's werden blijkbaar gemaakt voor 22 uur ??
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2018, 20:49   #130
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimmyB Bekijk bericht
Ja, als iedereen op tijd en stond zijn feestje geeft en jullie verdragen dit van elkaar, hoe zit het dan met degene die dit niet doet maar wel last heeft van het gefeest?

We moeten alsmaar dichter bij elkaar wonen en dan lijkt het me ook normaal dat men respect heeft voor elkaar en voor de rust van een ander.

Ik ben er redelijk nukkig om omdat er bij mij hier de laatste tijd feestjes geweest zijn tot 4 ?* 5 uur 's morgens met veel lawaai, hoe later hoe luider.

Ik zou uiteraard geen foto's nemen of onwettige zaken doen en ik wil de sfeer in de buurt ook niet bederven door de politie te gaan bellen maar als dit zo doorgaat zal ik dit moeten doen vrees ik.
Ik woon in Brussel en het is hier muisstil 24 u op 24.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2018, 22:00   #131
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik woon in Brussel en het is hier muisstil 24 u op 24.


Nooit last van vliegtuigen? Sirènes?

__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2018, 22:03   #132
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.270
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht


Nooit last van vliegtuigen? Sirènes?

Jij kent de Brusselse muizen niet.
90 dB. op een kalme dag.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2018, 22:45   #133
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Jij kent de Brusselse muizen niet.
90 dB. op een kalme dag.

In vergelijking met andere grote steden zoals New York valt Brussel mee. Het is relatief stilletjes. Toen ik verleden week zat te wachten in mijn auto ergens in een zijstraat van de boulevard Adolphe max terwijl mijn vrouw naar de Chinese supermarkt was kwam de ene na de andere jonge koeketiene met mij een klapke slaan. Ik ben nu wel ongelofelijk knap maar er zijn limieten. Ineens krijg ik het vliegend schijt en moet hollen naar de MacDo verderop. Toen ik leeg en tevreden terugkwam zag ik net op tijd dat mijn vrouw zich ook op de vensterbak had gezet en een klapke aan het slaan was met die lieve dames terwijl net achter de hoek een koppel flikken opdaagde. Ik heb haar moeten uitleggen wie die lieve meisjes waren maar ze hebben me helaas niet verkracht. De veiligheid valt nogal mee in Brussel, het kan ook soms saai zijn.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2018, 23:11   #134
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht


Nooit last van vliegtuigen? Sirènes?

Vliegtuigen ? Totaal geen last van.Ik zie ze net als iedereen af en toe in de lucht maar op zulke hoogte dat ik ze nog nauwelijks hoor.
Heel af en toe een ziekenwagen ....maar dat vind ik geen lawaai. Dat hoort bij het leven net als het gefluit van vogeltjes.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2018, 23:27   #135
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.270
Standaard

Ik heb een tijdje gewerkt in een gebouw in de Albert II laan in Brussel. onder je venster dagelijks : sirenes, luide disputen in't Arabisch en autoradio's met Maghreb jingles a fond la caisse. We waren het erover eens dat een geluidsopname op radio met quiz : Waar is dit opgenomen, als antwoord : Bagdad, Caïro enz... zou geven.
Luidruchtige muizen in elk geval.
Maar ook in Laken, Etterbeek en overal waar ik al gewoond of gewerkt heb is het krot.
En dan spreek ik niet over de gebieden die ik moet doorkruisen om op de plaats te geraken.
Fred is volgens mij gewoon doof. Of hij heeft stoppels in zijn oor gestoken en is dat nu vergeten.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2018, 23:37   #136
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Ik heb een tijdje gewerkt in een gebouw in de Albert II laan in Brussel. onder je venster dagelijks : sirenes, luide disputen in't Arabisch en autoradio's met Maghreb jingles a fond la caisse. We waren het erover eens dat een geluidsopname op radio met quiz : Waar is dit opgenomen, als antwoord : Bagdad, Caïro enz... zou geven.
Luidruchtige muizen in elk geval.
Maar ook in Laken, Etterbeek en overal waar ik al gewoond of gewerkt heb is het krot.
En dan spreek ik niet over de gebieden die ik moet doorkruisen om op de plaats te geraken.
Fred is volgens mij gewoon doof. Of hij heeft stoppels in zijn oor gestoken en is dat nu vergeten.
Ik kan enkel herhalen dat het hier muisstil is. Net als op de meeste plaatsen momenteel in Brussel. Mijn raam staat open en ik hoor heel af en toe een auto meer niet. Geen mens op straat geen disputen en geen autoradio's.
Bent U nu niet wat belachelijk aan het doen door te beweren dat er in alle straten van Brussel ganser dagen en nachten een hels lawaai heerst ?

Ik herken in uw citaat gewoon de Vlaamse Brussel hater.

Ik denk dat U dringend eens die stopsels uit uw oren moet halen om te kunnen komen genieten van de stilte in mijn straat

Kijk lawaai op straat in Brussel ; twee mensen die staan te praten

Naam: 6-3.jpg
Bekeken: 167
Grootte: 93,4 KB

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 augustus 2018 om 23:44.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2018, 00:10   #137
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.270
Standaard

Als u een Brussel hater herkent, dan is het er één die in Brussel (Laken, buurt Bockstael plein) gewoond heeft en daar de zaak heeft leren haten. En niet alleen ik, maar iedereen die daar woonde en werkte, ook de echte generatie-lange Brusselaars. Heeft dus niets met Vlaams te maken. En nu woon ik er niet meer, maar ga er elke dag werken, en voor freakshow liefhebbers zal die tocht wel leuk zijn.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2018, 00:16   #138
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Als u een Brussel hater herkent, dan is het er één die in Brussel (Laken, buurt Bockstael plein) gewoond heeft en daar de zaak heeft leren haten. En niet alleen ik, maar iedereen die daar woonde en werkte, ook de echte generatie-lange Brusselaars. Heeft dus niets met Vlaams te maken. En nu woon ik er niet meer, maar ga er elke dag werken, en voor freakshow liefhebbers zal die tocht wel leuk zijn.
Dus opdat het in uw straat rumoerig was is het in alle straten en pleinen in Brussel rumoerig ? Misschien zijn er wel mensen die zo de dijk in Knokke haten want daar wordt al wel eens iemand vermoord Zelfs in Poelkapelle is het blijkbaar rumoerig want daar staan ze in hun bloot gat te dansen
Gelukkig zijn er nog een paar duizend andere straten en pleinen in Brussel. Hopelijk is het daar wat rustiger.

Dank om ons te verwittigen.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 augustus 2018 om 00:22.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2018, 00:29   #139
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht


Nooit last van vliegtuigen? Sirènes?

Vliegtuigen niks.

Sirènes ? Ook niet.

Het aantal hartaanvallen lijkt mee te vallen vandaag.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2018, 00:37   #140
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik kan enkel herhalen dat het hier muisstil is. Net als op de meeste plaatsen momenteel in Brussel. Mijn raam staat open en ik hoor heel af en toe een auto meer niet. Geen mens op straat geen disputen en geen autoradio's.
Bent U nu niet wat belachelijk aan het doen door te beweren dat er in alle straten van Brussel ganser dagen en nachten een hels lawaai heerst ?

Ik herken in uw citaat gewoon de Vlaamse Brussel hater.

Ik denk dat U dringend eens die stopsels uit uw oren moet halen om te kunnen komen genieten van de stilte in mijn straat

Kijk lawaai op straat in Brussel ; twee mensen die staan te praten

Bijlage 109217
Alle Brusselse allochtonen zijn eens naar hun thuisland.
Hun eigendommen gaan controleren.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be